Forumregels - #1 door Moderator op 12 aug 2007, 17:23
Moderator
Hallo dames,
Om het nieuwe forum zo netjes mogelijk te houden hebben we wat regels over het onderwerp. Als je een nieuw onderwerp aanmaakt zorg er dan voor dat de onderwerpregels goed duidelijk maakt waar het topic over gaat en het gebruik van andere tekens als letters is niet langer toegestaan in de onderwerpregel(dus !?*, dat soort tekens).
Als je het vermoeden hebt dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van het forum meldt dit dan aan moderator@babyopkomst.nl
Daarnaast is het niet toegestaan om zonder toestemming reclame te maken voor eigen of een ander bedrijf, scripties te promoten e.d.
Verder wens ik iedereen heel veel penplezier op het nieuwe forum!
groetjes moderator babyopkomst
Forumregels - #2 door Moderator op 14 sep 2007, 08:38
Moderator
Voor dit forum zou het handig zijn om te melden wanneer iets verkocht of gevonden is. Daarna kan ik dan namelijk het topic verwijderen en weet iedereen dat wat er op staat er ook nog werkelijk is. Op die manier houden we het overzichtelijk en is de kans dat je iets verkoopt of vindt aanmerkelijk groter.
Dus is je artikel verkocht og heb je het gevonden? Mail dan naar moderator@babyopkomst.nl
met vriendelijke groet, karin
Forumregels - #3 door Moderator op 26 nov 2009, 09:40
Moderator
Zoals jullie hebben gezien ben ik de laatste tijd alle topic regels waar een merk in staat aan het wijzigen. Dit is niet om jullie dwars te zitten maar omdat we een reclame policy op de site hebben. Er mag geen reclame worden gemaakt. Nu begrijp ik dat het heel moeilijk is en veel voor de hand liggender als je gewoon merknamen gebruikt maar indirect is het wel reclame. Dus hou de topic regel reclame vrij en zet de merknaam in het geschreven stukje. Daar zal ik ze niet weghalen anders snapt niemand meer waar het over gaat.
Hoop dat julie het begrijpen.
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.
Zwangerschapskalender
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.