Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Uitgeteld februari 2013

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 10

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #1
door Annemarie op 03 jun 2012, 08:05
Annemarie

Februari 2013 stond nog niet in de lijst, maar zijn er al meer positieve testen voor februari?

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #2
door Mariët op 03 jun 2012, 10:06
Mariët

Hallo!
Hier ook een positieve test! Als alles goed gaat, wordt mijn kleintje 6 februari geboren.

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #3
door Annemarie op 03 jun 2012, 10:37
Annemarie

Hoi Mariët! Gefeliciteerd! Ik heb net vanmorgen positief getest, kan het nog haast niet geloven... Heb jij al kinderen of is het je eerste? Ik heb een zoontje van 1,5 (okt. '10). Groetjes Anne.

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #4
door San op 03 jun 2012, 11:42
San

Van harte met jullie zwangerschappen dames.
Zouden jullie mijn berichtje van OPROEP! Zwangerschapshormoon voor MVM willen lezen?
Ik (en vele vrouwen) hebben jullie hulp nodig: er is een heel groot tekort aan het zwangerschapshormoon. Dit hormoon wordt gebruikt voor vrouwen zoals mij. Je kunt van je 6e tot je 16e week urine opvangen. Het zwangerschapshormoon wordt hier uitgehaald en hier wordt een medicijn van gemaakt. Dit medicijn heb ik nodig om zwanger te kunnen worden. Op dit moment zijn er zo weinig vrouwen die hun urine opvangen, en is er een heel groot tekort (en dus leveringsprobleem!).

Hoop dat jullie de tijd willen nemen om mijn berichtje te lezen...

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #5
door Annemarie op 03 jun 2012, 11:49
Annemarie

Hoi San, ben al aangemeld

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #6
door Annemarie op 03 jun 2012, 11:55
Annemarie

Hoi San, ben al aangemeld

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #7
door Mariët op 03 jun 2012, 12:44
Mariët

Hoi Anne,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Spannend weer he? Dit is mijn tweede zwangerschap; ik heb een dochter van bijna 3. 
Laten we hopen dat dit forum binnenkort bol staat van de blije zwangere vrouwen .
San: bedankt voor de reminder!

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #8
door Annemarie op 03 jun 2012, 12:56
Annemarie

Ja, heeeel spannend! Merk dat ik sinds mijn vorige zwangerschap alweer zoveel vergeten ben! Ben nu al beroerd en meen dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap pas later was.. Zou mooi zijn, als we vergezeld worden door meer vrouwen! Groetjes!

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #9
door Marina op 04 jun 2012, 00:20
Marina

Gefeliciteerd dames, ik moet rond deze tijd altijd even denk, aan 4 jaar geleden toen ik totaal onverwachts zwanger was van onze dochter. En nu ik de laatste loodjes heb van deze zwangerschap, is dat extra aanwezig. Vooral omdat het nog zo kort geleden is voor mijn gevoel. 

Groetjes Marina

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #10
door Marijke op 04 jun 2012, 09:28
Marijke

Hoi Anne en Mariët,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik had vorige week vrijdag vrij onverwacht een positieve test in handen! Ik heb nog heel erg een onwennig / onwerkelijk gevoel. 3 juli heb ik pas de eerste echo, spannend!! Duurt alleen nog zo lang. Volgens de VK ben ik eind jan uitgerekend, maar volgens mijn eigen berekening ben ik rond 8 feb uitgerekend. Ik had namelijk een erg onregelmatige cyclus na mijn vorige zwangerschap. Vandaar dat ik alvast met jullie met wil schrijven

Marijke

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #11
door Marijke op 04 jun 2012, 09:53
Marijke

Ons lijstje

06-02 Mariët, dochter 3jr
08-02 Marijke, 31jr, zoon 8mnd
11-02 Anne, zoon 1jr

Afspraken:
03-07 Marijke, 1ste echo

Hopelijk wordt het lijstje snel langer!

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #12
door Annemarie op 04 jun 2012, 19:15
Annemarie

Leuk, een lijstje! Zo gauw ik een afspraak gemaakt heb, zal ik hem erbij zetten. Maar wou daar eigenlijk nog een weekje of twee mee wachten, dacht ik zo.. Weet ook niet meer wanneer ik bij mijn oudste voor het eerst geweest ben.. Groetjes, Anne

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #13
door Ikbenzovrolijk op 04 jun 2012, 21:51
Ikbenzovrolijk

Hoi Dames, Allemaal dikke proficiat Na een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik deze morgend een positief testje gedaan. Morege mag ik de dokter bellen voor de uitslag van mijn bloed Met gemengde gevoelens en heel voorzichtig hopen we dat het dit keer helemaal goed komt!
Groetjes Ann

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #14
door Mariët op 04 jun 2012, 22:34
Mariët

Kijk, het wordt al drukker! Gezellig hoor. 
Marina: alweer bijna uitgerekend van je tweede kleintje. 32 weken lijkt in mijn ogen nog zo ver weg! Heb je een goeie zwangerschap?
Marijke: bedankt voor je lijstje; handig om iedereen zo een beetje bij te houden. Jouw eerste echo staat in elk geval al gepland Spannend straks om te zien hoe ver je echt bent! Je zult zien dat de weken voorbij vliegen en voor je het weet is het 3 juli.
Ikbenzovrolijk: Wow, dat is niet niks zeg. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen; ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Laat je morgen even wat weten? We zijn trouwens op dezelfde dag uitgerekend zie ik . Ik duim voor een goeie uitslag!
Anne: Van mijn eerste zwangerschap weet ik ook niet veel meer; gek he dat je zoiets vergeet. Ben je erg misselijk? Hier nog niet echt kwaaltjes; dat zal vast nog wel komen.
Volgende week ga ik me aanmelden bij de verloskundige; ik ben dan twee weken over tijd. Zo rond 8 weken zwangerschap mag je bij hun dan voor de eerste controle komen. Dat duurt nog even.

Quote Post
Uitgeteld februari 2013 - #15
door Annemarie op 04 jun 2012, 23:31
Annemarie

@Marijke: ik was je helemaal vergeten te feliciteren! Van harte! @Ann: ook van harte gefeliciteerd! En succes morgen, spannend! @Marina: hoe gaat je zwangerschap nu? Je bent al een heel eind op weg... @Mariët: misselijk ben ik bij vlagen.. Ja, heb me ook voorgenomen om met 6 weken de vk maar eens te bellen.... Ga nu slapen, Trusten!

Pagina 1 van de 10
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Moeders voor Moeders
Plus lidmaatschap