Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Zwanger en uit elkaar

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Zwanger en uit elkaar - #1
door Virna op 27 mei 2012, 21:47
Virna

Hallo dames, Ik zit normaal nooit op een forum maar ik weet het nu echt even niet meer. Ik heb een dochtertje van 3 jaar en ben nu 20 weken zwanger (4e zwangerschap, 2 miskramen gehad, in het eerste trimester). Maar ik woonde 4 jaar samen met mijn vriend en was 8,5 jaar samen. Nu zijn wij uit elkaar en ik wil hier graag mijn ei kwijt en een beetje steun Wij hadden veel problemen samen, maar ik ben er net achter gekomen dat hij een relatie heeft met een ander! Hij liegt echt overal over en ik trek het niet meer Ik ga wel gewoon door met mijn dingen maar als ik alleen ben heb ik het echt niet meer en ik wil graag weten wat jullie zouden doen???

Quote Post
Zwanger en uit elkaar - #2
door Marina op 27 mei 2012, 22:40
Marina

Hoi virna 

Wat een vervelende situatie en je zult wel boos verdrietig en eenzaam te gelijk zijn en dat in een periode vol met hormonen, lijkt me geen makkie.. 

Hoe erg het ook klinkt maar je bent gelukkig niet de enige moeder die alles in der 1tje moet doen en misschien is juist een forum zoals dit wel een uitkomst op tijden dat je ff je verhaal kwijt wilt en het met niemand kan delen. 

Ik zou de vader van je kinderen niet buiten sluiten, als hij dat niet wil. of je hem bij je bevalling wil hebben is jou keuze het is waar jij je makkelijker bij voelt. En verder moeten wonden helen... Zo dat je gewoon weer als volwassen mensen met elkaar om kunnen gaan. Al is het alleen maar om jullie kinderen straks. 

Succes 

Marina

Quote Post
Zwanger en uit elkaar - #3
door Purk op 27 mei 2012, 22:44
Purk

Virna,

Ik kan me goed voorstellen dat je het eventjes niet meer trekt. Het is ook niet niks om uit elkaar te gaan, helemaal als je zwanger bent.

Ik kan je niet vertellen wat je moet doen. Ik zit niet in hetzelfde schuitje en kan dus niet uit ervaring spreken. 
Ik kan me wel goed voorstellen dat je je vriend de deur hebt gewezen. Ik geloof dat een relatie een basis van vertrouwen moet hebben. In dit geval is dat helemaal weg.
Verder denk ik dat het heel normaal is dat je op momenten dat je alleen bent het moeilijk hebt. Ik geloof wel dat dit minder zal worden. 

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!

Liefs Jo

Quote Post
Zwanger en uit elkaar - #4
door Purk op 27 mei 2012, 22:45
Purk

sorry dubbele post

Quote Post
Zwanger en uit elkaar - #5
door Dani op 30 mei 2012, 06:51
Dani

Hoi Virna,

Jee meid wat een rottige situatie....
Ik ben zelf sinds januari bij mijn man weg, was toen alleen niet zwanger en kan daar niet over mee praten.
Ik weet wel dat je als vrouw heel sterk bent, zeker als je ook nog kinderen hebt waar je voor moet zorgen.
Ik hoop dat je veel steun hebt aan mensen in je omgeving en kan je wel zeggen dat hoe donker alles ook lijkt nu, ook voor jou gaat de zon weer schijnen.
Sterkte en veel liefs toegewenst,
Dani

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Moeders voor Moeders
Plus lidmaatschap