Ervaringen gevraagd over de chicco step up flesse - #1 door Suze op 25 mei 2012, 12:31
Suze
Hallo Allemaal,
IK heb gisteren de zwangerdoos van de etos opgehaald. En daar zat een fles in van de chicco step up serie. Ik heb deze fles natuurlijk goed zitten bekijken en het lijkt me best wel een handige fles voor de flesvoeding. Alleen nu ben ik nieuwschierig of er mensen zijn die al met deze fles in de weer zijn geweest. En dan natuurlijk wat zijn jullie ervaringen. Bij onze dochter heb ik toen de avent flessen gebruikt en was ik zeer over te spreken. En zit nu dus te twijfelen of ik weer de aventflessen ga aanschaffen voor onze ukkepuk of de flessen van chicco.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes van Suze
Ervaringen gevraagd over de chicco step up flesse - #2 door José op 25 mei 2012, 15:52
José
Ik gebruik Avent, en daar ben ik erg tevreden over! (zoon lief is nu 7 weken)
Ik kreeg geen fles in mijn etos doos.... Ach mag bijna de babydoos ophalen.
Geniet van je zwangerschap! En succes met de keuze te maken.
Ervaringen gevraagd over de chicco step up flesse - #3 door Larsje op 25 mei 2012, 22:03
Larsje
Heb bij mijn oudste zoon difrax flessen naast de bv gebruikt. En dit beviel erg goed. Nu bij mijn 2de zoon gebruik ik naast de bv avent flessen. Omdat ik deze bij mijn kolfapparaat had zitten en in mijn zwangerschapsdozen en een aantal via mijn vriendin had gekregen. De flessen bevallen opzich wel goed alleen de nieuwe flessen hebben een extra ring op de fles zitten en dat vindt ik verschrikkelijk onhandig.