Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Uitgeteld januari 2013

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 46

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #1
door Zara op 23 apr 2012, 11:14
Zara

Het is nog vroeg maar ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben van ons 2e kindje, dus wie krijgt er in januari '13 een kleine (bij)????

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #2
door jolank-DELETED op 28 apr 2012, 08:15
jolank-DELETED

Hallo Zara,

Ik krijg een janaurikindje in 2013.  Ben al op zoek naar een topic, maar kan hem niet vinden. Dus zijn we met ons 2-en dan?

Groetjes

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #3
door Lesley-ann op 28 apr 2012, 13:22
Lesley-ann

hey dames,
van harte gefeli met jullie zwangerschappen,
wat gaat dat toch snel, ben zelf in januari bevallen dit jaar hahaha
en nu zijn jullie alweer onderweg voor volgend jaar...
heel veel succes de 9 maanden

groetjes lesley-ann mama 2012 januari

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #4
door Manuela op 28 apr 2012, 14:13
Manuela

Hai Jolank,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik weet nog steeds niet of ik zwanger ben en wanneer ik dan uitgerekend ben, ga eigenlijk uit van 31 december, maar kan ook zo maar januari worden...
Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben ga ik weer testen. Heb afgelopen maandag ook al getest, maar toen was ie nog negatief.
Jij in ieder geval lekker genieten van dit mooie nieuws!

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #5
door Linda op 28 apr 2012, 15:43
Linda

hallo allemaal,

Ik ben op 1 januari 2013 uitgeteld! Ook nog heel vroeg dus...
Vind allemaal erg spannend want heb hiervoor een miskraam gehad. Op 23 mei heb ik mijn eerste echo en hoop ik dat dit keer wel alles goed gaat.
Vind het ook allemaal heel onwerkelijk nog. Heb 4,5 week geleden een curretage gehad en ben daarna gelijk weer zwanger geraakt. Ben nog wel een beetje bang dat de test positief was vanwege de vorige zwangerschap maar omdat ik de klachten al weer heb kon ik volgens de verloskundige er van uit gaan dat het weer een nieuwe zwangerschap is....pff zo spannend allemaal!

groetjes Linda

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #6
door jolank-DELETED op 28 apr 2012, 17:23
jolank-DELETED

Wat leuk!

Lesley-Ann, dank je wel! Ik ben al een januari mama.. hihi Maar dan uit 2009!

Mauela, wat ontzettend spannend dus nog!  Mijn duimen draaien voor je!

Linda, gefeliciteerd met je zwangerschap! Is dit jullie 1e kindje? Ik herken je gevoel. Ook ik heb hiervoor een miskraam gehad. Wat een nare ervaring he? Ik kijk ook uit naar een echo! Ik hoop hem iets eerder te krijgen eigenlijk. Ik kijk erg uit naar een kloppend hartje.  Ik heb 2 gezonde jongens van 4 en 3 jaar. Dit is mijn 3e (of eigenlijk de 4e, want die mk vergeet ik niet. Voor mij was het kindje al verder dan die 7 weken in mijn hoofd. Mijn vlindertje).

Ik moet de vk nog bellen. Ik heb gisteren de test gedaan, al was vandaag mijn officiele nod dag. Mijn bevallingsdatum zou 5 janauri zijn.

Maar idd, weer heeeeel spannend.

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #7
door Linda op 28 apr 2012, 23:24
Linda

ja het is ons 1e kindje! Het was een hele nare ervaring! Eerst ben je zo blij dat je zwanger bent en in 1 klap is het weg. Ik zal het dan ook zeker niet vergeten.... Ik had ook wel iets eerder de echo willen hebben maar volgens de vk had dat niet veel zin omdat je het hartje dan nog niet kan zien kloppen. Ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten van deze zwangerschap en probeer niet teveel te denken aan dat het mis kan gaan al is er wel wat spanning natuurlijk vanwege die miskraam.ben benieuwd wanneer jij de echo krijgt!

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #8
door Marijke op 29 apr 2012, 14:00
Marijke

Hallo allemaal,

Hier nog een aanmelding voor januari. Wel inderdaad onder voorbehoud, heb ook een miskraam gehad in februari. Dus wat voorzichtiger met het enthousiasme.

Verder alles goed met jullie?

Groetjes

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #9
door jolank-DELETED op 29 apr 2012, 16:03
jolank-DELETED

Uitgerekende datum 1 januari Linda 5 januari Jolank Marijke, welkom. Wat is jou uitgerekende datum? Ik ga er even van uit dat het goed gaat onze zwangerschappen. We dwingen Het gewoon af. Manuela, hoe is het bij jou? Zit op een verjaardag. Reageer later weer even. Groetjes

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #10
door jolank-DELETED op 29 apr 2012, 16:13
jolank-DELETED

Hmmm. Niet handig met de telefoon iets tikken. Overzicht weg zoals ik bedacht had.

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #11
door Linda op 29 apr 2012, 19:49
Linda

vind ik ook! positief blijven!leuk dat er weer iemand bij komt! Ben trouwens helemaal vergeten om jullie allemaal te feliciteren met jullie zwangerschap dus bij deze! (sorry)

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #12
door jolank-DELETED op 29 apr 2012, 21:21
jolank-DELETED

Uitgerekende datum:

1 januari Linda, 1e kindje
5 januari Jolank, 3e kindje

Linda, 23 mei 1e echo

Zullen we bovenstaand lijstje elke keer aanvullen?

Idd, iedereen gefeliciteerd! Het is pril en spannend nog zo he?

Hier erg moe. Ben eigenlijk nog herstellende van een astma aanval (in zh gelegen) en toch weer snel zwanger. Bijzonder hoor. Vanmorgen op kraam geweest bij een heel klein meisje van 7 weken. Zucht... Zo lief!

Hoe is het met jullie? Kunnen jullie afleiding vinden? Ik ga volgende week de vk even bellen voor een afspraak voor de echo. Wij gaan eind mei  2 weken op vakantie en dan wil ik zeker een echo gehad hebben.  Gelukkig heeft de vk aangegeven dat ik op tijd mag bellen voor een echo.

Ben benieuwd wie zullen volgen in dit hoekje..A

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #13
door Linda op 29 apr 2012, 21:35
Linda

ja leuk om zo'n lijstje bij te houden!! Kan op zich wel afleiding vinden. Morgen koninginnedag dus dat komt wel goed. Nog 3,5 week en dan de echo. Fijn dat je dan voor de vakantie nog mag komen. Ik zal nog even geduld moeten hebben naar denk dat het wel goed komt! Wat zijn ze dan schattig he!ik ga volgende week langs bij een jongetje van nog geen 3 weken. Vanmorgen is een vriendin opgenomen in t ziekenhuis met een te hoge bloeddruk (ze is 7 mei uitgeteld) naar denk dat het een deze dagen wel geboren wordt dus ook erg spannend! Hebben jullie al last van misselijkheid of iets dergelijks?ik wel al heb ik er vandaag nog geen last van gehad wat me ook wel weer onzeker maakt! Een astma aanval?jeetje heftig hoor! Iedereen een fijne koninginnedag!

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #14
door Karin op 30 apr 2012, 18:07
Karin

Hallo allemaal, Van harte gefeliicteerd!!!!! Ook ik mag me bij het lijstje voegen, wij hebben vanmiddag een test gedaan en die was duidelijk positief!!! Mooie afsluiting van een leuke koningennedag!!! Volgens de berekening hier op de site zou ik 6 januari uitgerekend zijn!!! Wel weer erg spannend allemaal! Het zou ons derde kindje worden en onze 4de zwangerschap, want deze maand had ik eigenlijk moeten bevallen, maar helaas liep dat af in een miskraam. Hier gaan we ook eind mei op vakantie en als we terug komen gaan mijn ouders een maand weg, zit dus heel erg te twijfellen over wat we gaan doen, vragen om een vroegere echo of wachten met vertellen tot mijn ouders weer terug zijn! ff het lijstje erbij: Uitgerekende datum: 1 januari Linda, 1e kindje 5 januari Jolank, 3e kindje 6 januari Karin, 3e kindje Linda, 23 mei 1e echo Groetjes Karin

Quote Post
Uitgeteld januari 2013 - #15
door Karin op 30 apr 2012, 18:10
Karin

Ik heb alles getypt met spaties maar hij doet het niet!

Pagina 1 van de 46
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Moeders voor Moeders
Plus lidmaatschap