| |
|
|
November mama.s 2012 - #1
door Gedisa op 08 mrt 2012, 10:36 |
Gedisa |
|
|
hallo ik vroeg me af of er al zwangeren zijn die in november hun kindje verwachten ben denk ik beetje vroeg maar ik weet uit mijn vorige zwangerschapen fijn is om met andere te praten jammer genoeg zijn de vorige zwangerschappen geeindigt in miskramen ... hoop dat het nu goed gaat moeders als jullie het leuk vinden spreek ik jullie hier en misschien is er al een form laat het me weten ...
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #2
door Louise op 08 mrt 2012, 21:38 |
Louise |
|
|
Hoi Gedisa,
Het is nog heel erg pril, maar ik sluit me bij deze aan bij de November mama's. Bij 2W6D 2x positief getest. Spannend voor je, hopen dat het goed gaat!
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #3
door Suze op 08 mrt 2012, 22:12 |
Suze |
|
|
Hoiii
Hier ook een zwangere die in november uitgerekend is. ik heb zitten twijfelen om de novemberforum 2012 te gaan beginnen. Maar nu zag ik dat het forum geopend was en ik weet dat het erg prettig is om met "lotgenoten" ervaringen uittewisselen. Meld ik me dus deze hier ook aan.
Ik heb 25 feb een test gedaan, waarvan de uitslag positief was. Ik had de test van de kruidvat gedaan. Waarin dus staat dat je na 5 min de uitslag moet aflezen. Maar na een paar seconden was het postief streepje al harstikke zichtbaar. Omdat ik het niet kon geloven ben ik gelijk een test van Clearblue gaan halen. En ook die reageerde gelijk. Het is inderdaad nog pril en In sept 2008 hebben wij een dochter gekregen. Begin vorig jaar hebben we helaas 2 miskramen vlak achter elkaar. En nu dus weer zwanger. Ondanks de ervaringen van vorig jaar, ben ik er op het moment erg rustig onder. Hoop dat over een paar weken de echo mijn goede gevoel gaat bevestigen. Volgens berekeningen via het internet zijn we rond 4 november uitgerekend. Ik zal een lijstje beginnen.
Suze 36 jr 2de kindje 1 nov uitgerekend.
Hoop dat er nog meerdere zwanger zich hier gaan bijvoegen. En dat we elkaar kunnen steunen in moeilijke en makkelijke momenten.
Groetjes van Suze
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #4
door Gedisa op 08 mrt 2012, 22:39 |
Gedisa |
|
|
Hoi meiden wat leuk dat jullie hebben gereageerd ja het is zeker nog erg pril maar uit ervaring vond ik het fijn om dingen met andere te delen ik zelf ben 35 en heb al 3 kindjes we willen graag nog 1 kindje maar het heeft nog niet zo mogen zijn heb al 3 miskramen achter de rug 1 in 2010 en 2 in 2011 Nu ben ik weer àn 8 maanden zwanger mag De 26 ste voor mijn eerste echo zo spannend .. En hebben jullie ergens last van ik zelf heb er last van me darmen op gezeten buik en beetje misselijk maar niet zo erg ik hoop dat er nog meer mama,s zich bij ons aansluiten en dat we in november een lief baby'tje mogen krijgen liefs xx
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #5
door Kim op 09 mrt 2012, 09:56 |
Kim |
|
|
Hoi meiden,
Ook ik kan me bij dit forum aansluiten.
Ik ben nu ruim 5 weken zwanger.
Ik vind het ontzettend spannend en onwerkelijk.
Wij zijn na ruim 4 jaar door ivf zwanger geraakt, nooit gedacht dat het ooit nog zou lukken.
Ik ben wel erg bang dat het misgaat, maar ik denk dat ik daar niet teveel aan moet denken.
Groetjes!
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #6
door Suze op 09 mrt 2012, 10:30 |
Suze |
|
Goeiemorgen Allemaal,
Welkom Kim en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat zal je blij zijn met de zwangerschap nadat jullie er zo lang mee bezig zijn geweest. En de onzekerheid is niet gek hoor. Probeer zoveel mogelijk positief te blijven, al is dat de ene keer makkelijker dan de andere keer hoor. En gewoon alles wat je kwijt wilt delen..
Hier zijn de zwangerschaps "kwaaltjes" goed aanwezig. Na elke maaltijd misselijk, pijnelijke tepels en af en toe stekende borsten. En kan zo van het een van het andere moment in slaap storten. Maar heb het er graag voor over hoor.
Nou ik ga hier maar weer eens wat doen.
Fijne dag allemaal en tot schrijfs
Groetjes van Suze
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #7
door Louise op 09 mrt 2012, 11:00 |
Louise |
|
Wat leuk Kim, en idd ook erg spannend voor je... Wat is het dan prettig om in deze prille fase toch lekker over te kunnen praten, dat geldt natuurlijk voor iedereen...
Bij mij is het nog echt heel vroeg, ben dinsdag pas 4 weken, en voor mn gevoel weet ik het al zo lang (afgelopen maandag getest) Voor ons is het het 2e kindje, ons zoontje is nu anderhalf.
Na een 1e supermakkelijke zwangerschap, heb ik nu ineens last van misselijkheid. Ik houd me hart vast voor wat komen gaat, ik zie t wel...
En weten de mensen uit jullie omgeving het al? Ik probeer het voor me te houden tot 10 weken, uhum, kijken hoelang ik dat volhoud...
liefs
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #8
door Suze op 09 mrt 2012, 21:22 |
Suze |
|
|
Goeie avond allemaal,
Wij hebben besloten om het deze keer pas te gaan vertellen. Als we zeker weten dat alles goed is. En we een kloppend hartje hebben gezien. Mijn man zijn vader en mijn moeder hebben met de beide miskramen het er zo moelijk mee gehad. Dat we nu eerst zelf zekerheid willen hebben. Soms heb ik het er wel eens moeite mee om mijn mond te houden. Maar hou het nog wel vol. Volgende week gaan we met familie van mijn man een midweekje op vakantie. En die weten dus ook nog van niets. Nu dus maar hopen dat zij niets door gaan krijgen.
Ik wens iedereen succes met de zwangerschapsongemakken en tot de volgende keer maar weer.
Groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #9
door Gedisa op 09 mrt 2012, 23:00 |
Gedisa |
|
|
Hoi meiden en de nieuwe onder ons welkom en van harte gefeliciteerd . Met mijn aat her met vlagen de ene moment vol ik me echt zwanerger met alle kwaaltjes en de andere moment vol ik helemaal niks krijg daar zo veel twijfels over .. Ik heb het ook nog aan niemand vertelt w8 ik nog effe me morgen ben ik na mijn berekening 4 weken vindt het ook heel moeilijk om niks te zeggen me buik is wel erg op gezet nou meiden tot schrijfs
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #10
door Amy op 10 mrt 2012, 15:06 |
Amy |
|
Hallo,
Ik heb vanochtend positief getest!
Vorige week een test gedaan die was negatief, wat mij erg in de war maakte, want had voor mn gevoel wel dingen gevoeld. En was ook erg emotioneel (door hormonen??)
Omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden, vanochtend weer een test gedaan, eigenlijk meer als back-up voor als ik contact op zou nemen met mijn huisarts. Wat blijkt: hartstikke positief!! 
Ik ben 22 en dit is mijn 1e zwangerschap, en het is nog heel erg pril. Weet dus totaal niet wat me te wachten staat. Heb ook niet echt zwangerschapskwaaltjes. Mn darmen zijn wat van slag, en heb wel af en toe wat pijnlijke borsten. Maar lees dat een aantal van jullie al ervaren vrouwen zijn, dus hopelijk kunnen jullie mij er een beetje doorheen loodsen 
Volgens deze site ben ik nu 5 weken en 5 dagen, uitgerekende datum is 5 november.
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #11
door Lizette op 10 mrt 2012, 17:31 |
Lizette |
|
|
hallo,
heb net getest en had 1 hele lichte streep de controle streep was goed donker hoor.
dus tja ik ben dus zwanger. niet geplant maar heel welkom, ben wel voorzichtig hoor heb al twee zoons en tussen deze twee heb ik 3 miskramen gehad. dus we zijn voorzichtig blij.
ik wil iedereen hier even feliciteren
groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #12
door Gedisa op 10 mrt 2012, 18:45 |
Gedisa |
|
|
@amy van harte en welkom op het forum ..ik heb zelf ook erg last van me darmen rommelen de helle dag
@ lizette ik begrijp wat je bedoelt met voorzichtig aan doe ik heb zelf ook 3 miskramen achter de rug en ben nu net zwanger heb pas de 26 een afspraak durf eigelijk niet heel blij te zijn verder wens ik de andere zwangere sterkten xxx liefs
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #13
door Suze op 10 mrt 2012, 23:23 |
Suze |
|
|
Goeie avond.
Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere. Het groepje wordt al gezellig druk. Ik ben benieuwd hoe veel zwangere er nog bij gaan komen. Gezellig ervaringen uitwisselen en elkaar steunen.
De rommelende darmen komen bekend voor, stoelgang is aardig ontregeld. Maar goed het is allemaal voor het goede doel. Stiekem vind ik het ook spannend, mijn gwvoel zegt dat het goed zit. Maar voel me pas echt helemaal zeker als de echo dit ook last zien. Na onze vakantie van aankomende week, ga ik bellen voor een afspraak.
Nou ik ga er mee stoppen voor vandaag en lekker m'n bedje opzoeken.
Welterusten en tot de volgende keer.
Groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #14
door Suze op 10 mrt 2012, 23:24 |
Suze |
|
|
Goeie avond.
Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere. Het groepje wordt al gezellig druk. Ik ben benieuwd hoe veel zwangere er nog bij gaan komen. Gezellig ervaringen uitwisselen en elkaar steunen.
De rommelende darmen komen bekend voor, stoelgang is aardig ontregeld. Maar goed het is allemaal voor het goede doel. Stiekem vind ik het ook spannend, mijn gwvoel zegt dat het goed zit. Maar voel me pas echt helemaal zeker als de echo dit ook last zien. Na onze vakantie van aankomende week, ga ik bellen voor een afspraak.
Groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
November mama.s 2012 - #15
door Suze op 10 mrt 2012, 23:25 |
Suze |
|
|
Goeie avond.
Groetjes
|
| |
|
|
|