| |
|
|
Pijn navel - #1
door Nynke op 16 feb 2012, 17:09 |
Nynke |
|
|
ik ben nu 18 weken zwanger en heb zo'n verschrikkelijke pijn aan mijn navel en er om heen. het is mijn derde kindje en ik kan me dit van mijn andere zwangerschappen helemaal niet herinneren. ik kan mijn navel echt niet aanraken. dat doet zo zeer. herkennen jullie dit?
|
| |
32 weken zwanger, uitgerekend op: 17-07-2012 |
|
| |
|
|
Pijn navel - #2
door Sasha op 16 feb 2012, 17:59 |
Sasha |
|
|
hoihoi,
ik herken dat inderdaad. Bij mij bleek het achteraf een navelbreuk te zyn.
groetjes Sasha
|
| |
|
|
| |
|
|
Pijn navel - #3
door Nynke op 17 feb 2012, 10:42 |
Nynke |
|
|
en toen?
|
| |
|
| |
|
|
Pijn navel - #4
door Sasha op 17 feb 2012, 11:20 |
Sasha |
|
Toen niks  .
Ik had die pijnklachten tijdens de zwangerschap en na de bevalling bleef er een bult net onder mijn navel zitten. Daarvoor ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en na onderzoek bleek het een navelbreuk te zijn; kon afwachten of laten opereren. Heb besloten het af te wachten en nu heb ik er nog maar minimaal last van.
Succes, groetjes Sasha
|
| |
|
|
| |
|
|
Pijn navel - #5
door Nynke op 17 feb 2012, 11:25 |
Nynke |
|
|
oh oké. gelukkig. ik vond het nogal heftig klinken. heb je er tijdens de zwangerschap tot op het laatst last van gehad? ik bedoel kwa pijn?
ik moet toevallig morgen naar de gyn dus ik zal het eens na laten kijken.
|
| |
|
| |
|
|
Pijn navel - #6
door Sasha op 17 feb 2012, 14:08 |
Sasha |
|
|
Hoi Nynke,
Ik zou het gewoon even vragen aan hem. Bij mij was het zo (nu weet ik niet of ik een graatmeter ben voor de gemiddelde vrouw maar goed) dat ik een tijdje last had, en naarmate de zwangerschap vordert, komt er natuurlijk steeds meer spanning op te staan waardoor het uitrekt. Bij mij zat er ahw een gaatje waar je buikvet doorheen kwam en als dat nog steeds in en uit piept, is dat pijnlijk. Toen mijn buik eenmaal groot was, was de pijn wel minder, alleen als ik eraan kwam, of bv met mijn buik tussen 2 stoelen door moest manouvreren, dan voelde ik het wel. Nadat ik bevallen was, had ik last voornamelijk met niezen, hoesten etc omdat dan dus weer steeds dat stukje buikvet door het gaatje heen komt. Maar dat werd na verloop van tijd minder.
Vraag het even na, heb je toevallig wel es een (kijk)operatie aan je buik gehad?
|
| |
|
|
| |
|
|
Pijn navel - #7
door Nynke op 17 feb 2012, 15:03 |
Nynke |
|
|
nee nog nooit een operatie gehad. ik ga het gelijk navragen. bedankt voor je reacties!
|
| |
|
| |
|
|
Pijn navel - #8
door Sasha op 17 feb 2012, 16:11 |
Sasha |
|
|
Ok. Bij mij was het namelijk al een zwakke plek omdat ik een galblaasverwijdering had gehad en ze via de navel hadden geopereerd. Eigenlijk is dus het litteken in de navel gaan scheuren, dat was al een zwakke plek.
Succes, laat je weten hoe het was?
|
| |
|
|
| |
|
|
Pijn navel - #9
door Nynke op 19 feb 2012, 09:18 |
Nynke |
|
|
hoi sasha,
ik ben gisterenavond bij de gyn geweest. de pijn aan mijn navel komt waarschijnlijk doordat mijn baarmoeder heel erg gespannen is. heb ook medicijnen gekregen. er was onder mijn navel op de echo echt zo'n massa van samengetrokken weefsel te zien. ik heb namelijk vleesbomen. dus ik moet me rustig houden.
verder alles goed en we hebben kunnen zien dat we een derde kereltje krijgen. hartstikke leuk!
|
| |
|
| |
|
|
Pijn navel - #10
door Wondertje op 21 feb 2012, 17:04 |
Wondertje |
|
|
Nynke, gefeliciteerd met jullie derde kereltje ! Ik denk dat er hier ook een derde kereltje bij komt! Een derde knuffelkontje, Al kan mijn dochter er ook wat van hoor. Die zat haast aan me vastgeplakt ! Maar, bij ons is het nog even afwachten wat het gaat worden... Al zit mn gevoel vast niet mis...
Groetjes
|
| |
26 weken zwanger, uitgerekend op: 29-08-2012 |
|
| |
|
|
Pijn navel - #11
door Nynke op 21 feb 2012, 17:39 |
Nynke |
|
|
nee idd meestal zegt je gevoel genoeg. dat heeft het bij mij ook gedaan. alledrie de keren..... heerlijk die kroelerige ventjes.
|
| |
|
| |
|
|
Pijn navel - #12
door Wondertje op 22 feb 2012, 13:19 |
Wondertje |
|
|
Ja idd ! Ik ben alleen "bang" voor de reacties... Dan krijg je weer van die reacties van oh wat zonde je had toch wel graag een meid gewild en wat zonde nu 3 jongens bij 1 meid etc... Daar zie ik wel wat tegenop eerlijk gezegt.... Maar ja, dat beterd vast wel met de tijd....
|
| |
26 weken zwanger, uitgerekend op: 29-08-2012 |
|
|