hallo allemaal
effen een vraagje ik heb 17 jan een miskraam gehad een zwangerschap van 6 weken
heb een paardagen er na een test gedaan en was idd negatief en ook bloed laten priken en de hcg was al bijna weg nu een vraagje als je dus een mk heb gehad moet je die dag dat je een mk heb gehad die als een minstruware beschouwen en nu dus mijn vraag kan je gelijk weer zwanger raken of moet je eerst op nieuw een minstruware hebben gekregen voor je dus een eiersprong krijg
of krijg je na een mk ook een eiersprong wie kan mijn helpen
ik heb dus in 2010 ook een mk gehad heeft dus een jaar geduurt voor ik weer zwanger rakte en nu weer een mk gehad
groetjes
@Wendy, Ik heb 5 MK gehad tussen 4-mei 2010 en 5-jan 2011 en na de 1ste (4-mei) meteen opnieuw zwanger (cyclus van 6wk), Na 2de (8-juli) ook opnieuw zwanger, na 3de (22-aug) eerst 2 gewone cyclussen gehad, na 4de (4-dec) meteen weer zwanger en na 5de (4-jan) 1 cyclus gehad en daarna zwanger met volledige zwangerschap. De adviezen lopen uiteen, maar het is niet voor niks dat de kans op een nieuwe zwangerschap na een miskraam hoger is.
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.
Online en gedrukt Dagboek
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.