Live chat speciaal voor leden van BoK - #1 door (karin) moderator op 18 jan 2012, 10:48
(karin) moderator
Hallo allemaal,
Mijn naam is karin en ik ben de moderator van deze site. Naast het moderen hier doet mijn bedrijf nog veel meer. Een onderdeel daarvan is een chatsite waar je kunt kletsen met of zonder webcam, spelletjes kunt spelen met elkaar (dammen, schaken) of een van de vele single spellen kunt spelen. Ook kun je er muziek uploaden en afspelen. Je kunt er zelf rooms maken of gebruik maken van de room die ik speciaal voor BoK heb gemaakt. Deze heeft een wachtwoord zodat andere bezoekers van de site niet in deze room kunnen komen. Lid worden van de site en chatten kost niets. Wilt u alle functies kunnen blijven gebruiken vragen wij na 5 dagen een bijdrage van 2,50 per maand. DEZE IS NIET VERPLICHT en ook zonder kunt u gezellig blijven chatten.
Vindt u dit leuk? Stuur dan een mail naar admin@chat-4-ever.nl, vermeld hierin dat u van BoK afkomt en u ontvangt het wachtwoord voor de BoK room.
( u mag uiteraard in alle rooms of zelf een room aanmaken (bijv. februari moeders)).
Note: Deze reclame oproep is geplaatst met medeweten en toestemming van de eigenaar van de site, de chatsite is GEEN onderdeel van BoK maar van La Centipede die ook de moderatie van deze site verzorgt. La Centipede verzorgt ook de moderatie van die room.
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.
Online en gedrukt Dagboek
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.