Draagzak / winter - #1 door Zara op 13 jan 2012, 21:05
Zara
Heb een vraagje, ik wil graag met mijn dochtertje in de draagzak (baby bjorn) naar buiten, maar ik heb twee vraagjes:
- Als ik haar een dikker jasje aantrek krijg ik haar amper in de draagzak gepropt. Ze is pas 8 1/2 week, dus ze is nog lang niet te groot. Kan ik iets verstellen zodat de 'armsgaten' wat groter vallen?
- Ik heb zo'n wintercape, wat moet ze er dan nog onderaan? Een vestje? Of wel een jasje?
Draagzak / winter - #2 door Cindy op 14 jan 2012, 08:21
Cindy
Wat betreft het afstellen van die armsgaten heb ik geen idee. Maar misschien wel een idee om iets van een wikkeldoek buiten om jullie heen te wikkelen. Dat houdt wat meer warmte vast denk ik.
25 weken zwanger, uitgerekend op: 04-09-2012
Draagzak / winter - #3 door Esther op 14 jan 2012, 13:36
Esther
Hoi Zara,
Onze zoon heeft tot een maand of 10 zonder problemen in de babybjorn gezeten, ook met dikke winterjas. Er zitten heel veel gespen aan de draagzak en als je daar een beetje mee speelt (zelf even kijken wat fijn is) krijg je voldoende ruimte, ook voor de armpjes.
Wij hadden trouwens ook zo'n wintercape: lekker tegen wind en regen! Onze zoon had daar wel altijd een jas onder aan met koud weer; ik had zelf het gevoel dat zo'n cape niet warm is, maar meer de wind/kou buiten laat. Vandaar toch wel iets warms onder de cape. Maar ik zou zeggen: kijk naar je dochter of ze het warm genoeg heeft of niet.
Veel plezier met je draagzak!
34 weken zwanger, uitgerekend op: 02-07-2012
Draagzak / winter - #4 door Susan op 17 jan 2012, 18:09
Susan
Volgens mij kun je die wel stellen hoor Marinde heeft ook tot en met 10/11 maand in de babybjorn gepast met dikke winterjas (want het was koud vorige winter) wel had ik dan onder haar broek nog een dikke maillot aan.
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.
Online en gedrukt Dagboek
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.