Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Babywens (vervolg 4)

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 11

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #1
door ~*san*~ op 09 dec 2011, 21:03
~*san*~

Hier is dan de nieuwe babywens: vervolg 4 alweer! Hopelijk komen jullie hier ook weer meekletsen!

Groetjes Sandra

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #2
door Martine op 10 dec 2011, 20:34
Martine

Ik ben ook van de partij! 

Vandaag een heerlijke gezellige feestdag gehad.. Luuk is flink verwend en het liep allemaal lekker door met de visite.. Nu lekker de zondag nog om bij te komen en lekker door te spelen met het speelgoed! En dan mag hij na de vakantie naar school! 

Verder was ik gisteren ineens flink misselijk, later in de avond. En dit heb ik al een paar avonden achter elkaar.. Helemaal niet fijn, vooral niet omdat het je hoofd ook weer zo op z'n kop zet.. Heb helemaal geen zin in hoop die vervolgens weer de grond ingeboord wordt! pfff..

nou goed.. groetjes! Martine

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #3
door San op 10 dec 2011, 21:25
San

Dag dames,

Pfff babywens nummer 4 alweer.
Nu ik dit zie begin ik pas te beseffen hoelang wij al een kinderwens hebben. 
In 2009 hadden wij niet verwacht dat het ZO LANG zou gaan duren, en nog steeds staan wij hier met lege handen.
We zijn inmiddels begonnen aan IUI poging nummer 4 en blijven weer hopen...
Maar moet wel zeggen: iedere maand wordt de kans wel kleiner en dat is behoorlijk confronterend. 

Ik hoop dat WIJ eindelijk in 2012 (liefst nu natuurlijk nog) zwanger mogen worden. Vind dat we nu wel een keertje aan de beurt zijn. Om ons heen wordt iedereen binnen een paar maanden zwanger, en dat is soms behoorlijk confronterend. 

Ik wens jullie al het goeds toe!

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #4
door ~*san*~ op 11 dec 2011, 13:00
~*san*~

@martine: wat leuk als ze zo blij zijn met hun cadeautjes. lekker rustig aan vandaag! Succes en sterkte met wachten!

@Sandra: Ik duim mijn duimen blauw voor je! Ik hoop dat 2012 voor jullie ook eindelijk een kindje gaat brengen! Ik snap je gevoelens van teleurstelling, frustratie en verdriet heel goed. 

Hier is het wachten weer begonnen...... 
Vanmiddag ga ik met een vriendin naar een kerstmarkt. Leuk! Eens zien of we nog wat leuks kunnen vinden voor in huis ofzo!

Groetjes Sandra

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #5
door Elfriede op 11 dec 2011, 14:50
Elfriede

Meiden, misschien kennen jullie mij nog...

Ik wens jullie een mega dosis geluk en hoop van harte dat jullie in 2012 een kindje mogen krijgen!
Ook wij zijn best lang bezig geweest voor onze tweede, maar nu ben ik al weer zeven weken aan het genieten van onze prachtige man!
Ik zal heel hard voor jullie duimen dat het geluk jullie kant op komt!

Liefs,
Elfriede

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #6
door Marina op 11 dec 2011, 15:13
Marina

Babywens nr 4 alweer. Ik blijf jullie volgen en hopelijk is 2012 jullie geluksjaar, maar probeer ook te blijven genieten van alles om jullie heen.

@san was de kerstmarkt leuk ? Waar ben je geweest ? Ik wil mijn mams nog keer overhalen of ze mee wil naar Oosterik ben er nog nooit geweest hihi maar zonder auto is ook beetje moeilijk te komen haha.

@sandra ik hoop dat deze IUI mag slagen! maar zo niet welke mogenlijkheden hebben jullie dan nog meer of is het dan echt over? Je kan merken dat ik er weinig verstand van heb en heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept, ook omdat ik met mezelf al had afgesproken dat ik niet de medische wereld in wilde mocht het niet gaan lukken.

Groetjes Marina

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #7
door ~*san*~ op 11 dec 2011, 21:51
~*san*~

@Elfriede: gefeliciteerd met je zoon! Ik ken je idd nog wel. We hebben samen geschreven in babywens 2

@Marina: mijn vriendin woont in Ootmarsum en daar hadden ze dit weekend kerstmarkt. Was erg gezellig om langs de kraampjes te lopen! Bij Oosterik ben ik ook nog nooit geweest... have fun!

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #8
door Purk op 12 dec 2011, 09:02
Purk

Jeempie een babywens 4 alweer! Kan me nog goed herinneren dat ik met gemengde gevoelens 3 opende. Hoeveel voor me er al zwanger waren geraakt, hoeveel er ook later waren begonnen. Maar goed, kijk naar mij, nooit de hoop opgeven. Alles is mogelijk. Ze noemen het niet voor niets een wondertje!
**al moet dat van mij nog wel goed gaan...**

lieverds, heel veel succes en ik blijf jullie volgen!

dikke kus

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #9
door Dietie op 13 dec 2011, 13:18
Dietie

Ook ik wens jullie veel geluk en hoop dat 2012 júllie jaar zal zijn, ofwel met geboorte, ofwel met zwangerschap!

@Jo, ik zie dat jij een mooie echo hebt!!!!

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #10
door Purk op 13 dec 2011, 16:00
Purk

hihi jahaa Dietie, prachtge echo! Volgende week donderdag mag ik weer. Blijft zo spannend die echo's pfff
Hoe is het met jou? 20 weken alweer! Gaat alles goed?

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #11
door Martine op 13 dec 2011, 16:43
Martine

hai! 

San, hoe was het op de kerstmarkt? Nog wat leuke dingetjes meegenomen?? 
Komende dagen dus maar genoeg afleiding zoeken, ook voor jou! Samen op het wachtbankje.. Zit vandaag op dag 26, afgelopen maand was het 29 dagen en het langste de laatste maanden was 32 dagen, dus ik mag nog een poosje doorwachten

Ik voel me inmiddels vandaag weer een stuk beter. Heb aardig wat energie, maar had vandaag mijn dag ook weer volgepland en dat helpt mij ook enorm met afleiden.. Van de wens, van de hoop en ook van mijn lijf.. 

En voor wat de meelevende zwangeren hier betreft: Fijn te horen dat het goed met jullie gaat, geeft ook mij weer de moed en hoop! 

Groetjes Martine

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #12
door Marina op 13 dec 2011, 18:45
Marina

Hey allemaal, 

@ martine je wacht bank je duurt niet zo lang meer al denk je nu nog van wel voor je het weet is het alweer voorbij Hoop dat je 2011 mooi mag afsluiten en dat geldt ook voor San natuurlijk. 

Ik ben vandaag naar VK geweest, wel 1 tegenvaller vanwege mijn BMI moet ik gelijk onder behandeling van GYN. Verder was alles goed. 

groetjes Marina

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #13
door ~*san*~ op 13 dec 2011, 20:11
~*san*~

Hoi allemaal!

Martine, het was erg gezellig op de kerstmarkt. Altijd leuk om even samen met een vriendin wat te doen. Niet heel veel gekocht. Alleen een leuke hanger voor buiten en wat piepschuimvormen om met Luuk te versieren. Uiteindelijk een hele gezellige middag gehad!
Fijn dat jij je weer wat beter voelt. Knap dat je je gedachten er zo vanaf kunt zetten. Bij mij komt de gedachte, de wens en de hoop op de meest onlogische en onhandige momenten naar boven. Tja dus dan is het rugrechten en toch maar door gaan hoe lastig dat ook kan zijn. Op het moment komt alles wat er vorig jaar om deze tijd speelde weer helemaal naar boven en dat maakt het wel even dubbelmoeilijk....

@Marina: Fijn dat alles goed was. En tja.... de gynaecologen zijn hier ook best aardig. Ik weet niet beter en heb eigenlijk vooral positieve ervaringen. Heb je al een afspraak? naar wie moet je????

Ik sluit me helemaal bij Martine aan: fijn dat alles goed met de zwangeren onder ons gaat en lief dat jullie meeleven!

Enne Jo: ik had ook hele gemengde gevoelens bij het openen van dit topic......

Hier verder weinig nieuws. Het is wachten geblazen. Nog zeker een dag of 9. Dus afwachten, duimen draaien en blijven hopen!

Fijne avond!

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #14
door Marina op 13 dec 2011, 22:25
Marina

hey san ,

Mijn duimen draaien mee voor je. Ik moet 24 januari naar GYN ik weet eigenlijk niet bij wie ik moet zijn alleen POLI 17 dat zit ook in dat nieuwe vrouw en kindcentrum of niet ? Bij Britt had ik Dr Brons.

groetjes marina

Quote Post
Babywens (vervolg 4) - #15
door Martine op 14 dec 2011, 11:53
Martine

hai,

San, sterkte deze dagen dan ook extra joh! We helpen mekaar er maar weer even doorheen Aan de ene kant merk ik dat ik haast wen aan het idee dat ik gewoon toch elke keer weer ongesteld word.. Aan de andere kant merk ik ook dat ik het af en toe gewoon echt zat ben en als ik er voor ga zitten ik het wel toe kan laten dat ik dit niet leuk vind.. Als het deze keer niet raak is zijn we officieel een jaar bezig.. En voor mijn gevoel is dat wel zo'n probleemgrens, dan ben je toch officieel niet zo vruchtbaar ofzo.. En dat is iets wat het vrouwzijn wel raakt.. 
En daarnaast kan ik ook niet meer eerlijk tegen mensen om me heen zeggen dat het me niet zo heel veel doet.. Dat heb ik wel een poosje lopen roepen... en nu voel ik dat ik daar ook plek voor moet gaan maken.. Eerlijk durven zeggen dat ik er af en toe wel verdrietig over ben en teleurgesteld... 

Vanavond weer werken, morgen een drukke dag.. dus dat is wel lekker.. 
En... Onze oudste, Lieke van 6, mag zaterdag afzwemmen!! En dat vind ik echt reuzespannend... dus als je het hebt over afleiding  

groetjes! Martine

Pagina 1 van de 11
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Moeders voor Moeders
Plus lidmaatschap