Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Blauw nestle knuffelpopje

Naar laatste post.. Forums » Vraag en aanbod

Pagina 1 van de 2

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #1
door Parel36 op 03 nov 2011, 13:18
Parel36

Hoi hoi, 

Tot onze grote schrik is onze dochter haar lievelings knuffelpopje eergistermiddag kwijt geraakt tijdens het boodschappen doen.We hebben ons suf gezocht maar konden het helaas niet teug vinden. Het knuffeltje ging overal mee  naar toe en zonder kan ze niet slapen! Onze dochter is ontzettend verdrietig en nou wilden wij graag een beroep doen op iemand  die de knuffel thuis heeft liggen en er niks mee doet. Jullie zouden ons er ontzettend veel plezier mee doen! Onze dank is groot! 

Groetjes, ouders van een verdrietige dreumes

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #2
door Zara op 03 nov 2011, 13:34
Zara

Shit shit shit die heb ik vorige week weggedaan... Maar volgens mij zat die in de blije doos of de felicitas doos van twee maanden geleden (denk nu dus ook nog wel). Misschien ken je iemand die zo'n doos heeft opgehaald? Of zou je jezelf zeven maanden zwanger kunnen 'faken' zodat je zo'n doos op kunt halen?

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #3
door Christa op 03 nov 2011, 13:39
Christa

Als je een mailtje stuurt naar nestle krijg je er mischien wel eentje opgestuurd heb ik ook gedaan met het muisje van bonbebe en doen hebben ze een naar me opgestuurd.

Succes.

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #4
door Eliny op 03 nov 2011, 14:04
Eliny

idd, een mailtje sturen, vraag aan je moeder en je schoonmoeder dit ook te doen haha.. ik had er zo ook 3 in huis, idd voor t geval dat

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #5
door Parel36 op 03 nov 2011, 15:43
Parel36

Sjak82 schreef:
Shit shit shit die heb ik vorige week weggedaan... Maar volgens mij zat die in de blije doos of de felicitas doos van twee maanden geleden (denk nu dus ook nog wel). Misschien ken je iemand die zo'n doos heeft opgehaald? Of zou je jezelf zeven maanden zwanger kunnen 'faken' zodat je zo'n doos op kunt halen?

Dochter is alweer 18 maanden den mijn geheugen is niet echt meer wow maar die zat idd in de blije doos als ik het goed heb. Er is in mijn omgeving niemand zwanger en " faken"gaat mij een beetje te ver, maar erg bedankt voor het meedenken.

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #6
door Els op 03 nov 2011, 15:48
Els

Hoi!

Zo'n popje ligt bij ons in de kast. Als je interesse hebt, hoor ik het wel!

Groetjes,
Els

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #7
door Parel36 op 03 nov 2011, 15:53
Parel36

Hoi CHrista, ik heb nestle gisteren al een mailtje gestuurd dus ik zal een dezer dagen wel een mailtje terug ontvangen.
Bedankt voor het meedenken!

@Eliny . haha dat is een goeie, ik heb ze al gemaild dus nu nog even me zusje en moeder laten mailen. Mijn dank is groot!

@Els, ik ben zeer zeker geintresseerd. Wat wil je er voor hebben?

Groetjes,
Parel

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #8
door Janneke op 03 nov 2011, 21:11
Janneke

Die van mij mag je ook hebben!! Laat maar weten waar die naar toe moet. Mijn email: janneke_vierwind@hotmail.com

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #9
door Parel36 op 04 nov 2011, 12:40
Parel36

Vlinder82 schreef:
Die van mij mag je ook hebben!! Laat maar weten waar die naar toe moet. Mijn email: janneke_vierwind@hotmail.com

Yes wat maak jij ons blij zeg! Blij om te zien dat er nog meelevende lieve mensen bestaan, dat is tegenwoordig namelijk zeldzaam. 
Ik heb je gemaild. ik wacht je antwoord af.

Groetjes

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #10
door Marina op 04 nov 2011, 14:52
Marina

hoihoi

ik heb wel niet zo'n knuffeltje maar als een kind een knuffel kwijt raakt is altijd zielig, maar als ik jou was toch ook een mail sturen naar de fabrikant want meestal hebben ze ze nog wel ergens in hun magazijn liggen... En dan heb je ook altijd een reserve liggen voor als ze hem nog eens ergens vergeet of kwijt raakt. 

groetjes

30 weken zwanger, uitgerekend op: 29-07-2012

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #11
door Parel36 op 04 nov 2011, 16:52
Parel36

Marina, ik denk dat je mijn opmerking anders opvat dan ik bedoel. IK vind het super dat mensen meeleven, of ze nou een knuffeltje voor me hebben of niet
Ik heb ze idd al gemaild en heb net een mailtje terug gekregen dat we er eentje toegestuurd krijgen. Wij zijn daar natuurlijk erg blij mee en als ik er hier nog een kan bemachtigen,tegen een kleine vergoeding als men wil, dan heb ik er een extra voor als we er een kwijt zijn.

Groetjes

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #12
door Els op 08 nov 2011, 12:22
Els

Hi Parel,

Was vergeten me te abonneren op dit forum. Vandaar mijn late reactie. Zo te zien ben je al onder de pannen, maar ik stuur ons popje graag op (als jij de verzendkosten wilt betalen). Verder wil ik er niks voor hebben.

Laat je het nog even weten (+ je e-mail)?

Groetjes,
Els

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #13
door Parel36 op 11 nov 2011, 16:58
Parel36

Hoi Els,

Wij hebben het popje vorige week, een dag na het mailtje, binnen gekegen en zijn er  erg  blij mee. Maar omvoortaan dit soort dingen te voorkomen wil ik graag nog een tweede als reserve bij hebben. Ik heb  Janneke al gemaid lvoor het extra knufje  maar ik denk heb nog geen antwoord teruggekregen.
Ik zou die van jou ook graag willen. En de verzendkosten betalen is niet meer dat logisch.
Mijn email is : N.Ofkir@live.nl
Mail me maar, ik zie het graag tegemoet en ontzettend bedankt!

Groetjes,

Parel

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #14
door Janneke op 11 nov 2011, 17:15
Janneke

Parel, sorry.........helemaal erbij in geschoten! Ik mail je terug en stuur m meteen op!

Quote Post
Blauw nestle knuffelpopje - #15
door Janneke op 11 nov 2011, 18:31
Janneke

Heb m net naar de post gebracht. Lichting was al geweest, dus hij gaat maandag met de lichting mee. Dan zul je hem di of woe wel krijgen.

Pagina 1 van de 2
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.