| |
|
|
Juli 2012 - #1
door Denise op 24 okt 2011, 21:05 |
Denise |
|
Hallo allemaal, volgens mij was er nog geen topic geopend voor Juli 2012 mama's dus hierbij open ik er maar 1.
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Denise, 26 jaar, trotse mama van een zoontje van ruim 19 maanden en nu 4 weken in verwachting van hummeltje nummer 2.
Hopelijk komen er snel nog meer Juli 2012 mama's om mee te kletsen.
Groetjes
|
| |
12 weken zwanger, uitgerekend op: 05-12-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #2
door Denise op 27 okt 2011, 16:43 |
Denise |
|
Hmmm, volgens mij ben ik nog een beetje vroeg.  Ik wacht geduldig op jullie. hahaha
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #3
door Lesley-ann op 27 okt 2011, 17:40 |
Lesley-ann |
|
|
hallo denise,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... en hooop dat alles goed mag gaan en ik denk idd dat je beetje vroeg bent haha, ik had al een paar keer gekeken als er al een juli forum was en daar is die dan...
geniet van je zwangerschap en hoop dat er een paar gezellige meiden bij komen...
groetjes lesley-ann
|
| |
|
|
| |
|
|
Juli 2012 - #4
door Aya84 op 29 okt 2011, 19:14 |
Aya84 |
|
|
Ik ben ook zwanger! Ik ben 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje. Dit is mijn tweede zwangerschap. De eerste zwangerschap is in een miskraam geeindigd. Hopelijk gaat het dit keer goed.
|
| |
33 weken zwanger, uitgerekend op: 05-07-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #5
door Denise op 29 okt 2011, 23:50 |
Denise |
|
@Lesley-ann, bedankt voor je reactie. Jij ook gefeliciteerd natuurlijk maar ik zie dat je al een mooi poosje op weg bent  Nog even volhouden, haha.
@Aya84, Gefeliciteerd. Leuk dat je hier ook komt kletsen. Dat is zeker wel verdrietig maar ik hoop dat je ditmaal over een maand of 8 een heerlijk kindje in je armen mag sluiten.  Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Groetjes Denise
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #6
door Tamara op 31 okt 2011, 10:51 |
Tamara |
|
Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Zelf weet ik sinds vrijdag dat ik ook zwanger ben, maar de vraag is nu hoelang?
a.s. donderdag heb ik een termijn echo om te kijken hoe ver ik ben.
September was nogal een chaotische maand ivm een operatie en kan ik me echt niet meer herinneren of ik die maand ongi ben geworden?
Erg spannend allemaal!
Ik zal me zelf ook even voorstellen ik ben Tamara en 28 jaar dit word ons 2de kindje. Onze eerste is een jongen hij word 18-11 alweer 2 
Groetjes, Tamara
|
| |
34 weken zwanger, uitgerekend op: 02-07-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #7
door Ellen op 01 nov 2011, 16:32 |
Ellen |
|
Hallo allemaal
Sinds gisteren weten wij dat ik weer zwanger ben van ons tweede kindje!
Ook al heb ik het allemaal al een keer meegemaakt, het blijft toch heel bijzonder en spannend, vooral de eerste weken!
Ik ben nu ruim 4 weken zwanger, dus ook nog heel pril.
Bij deze zal ik mezelf ook maar even voorstellen: Ik ben Ellen, 28 jaar en getrouwd met Jaco.
Samen hebben we al een dochter die op eerste kerstdag alweer 5 word!!
Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen met 'maandgenoten'
|
| |
33 weken zwanger, uitgerekend op: 09-07-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #8
door Marianne op 02 nov 2011, 11:42 |
Marianne |
|
Hallo allemaal & gefeliciteerd! Vanmorgen de tweede test gedaan om zeker te weten dat het echt zo is. Vorige keer hebben we ongeveer 6 maanden "geoefend" en nu was het na het besluit direct raak. Ben nog een beetje aan het bijkomen van deze snelle actie.
Ik ben Marianne, net 39 jaar en ga als alles goed gaat, nog voor mijn 40-ste moeder worden van de tweede! De oudste op het forum tot nu toe, volgens mij zijn jullie allemaal onder de 30. Ons zoontje is op moederdag 2010 geboren en is nu bijna 1,5. Dat worden straks wel pittige tijden. Wie weet wordt hij nog zindelijk voor die tijd... Ben benieuwd naar jullie verhalen en gezellig om te kletsen hier! Groetjes Marianne
|
| |
34 weken zwanger, uitgerekend op: 30-06-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #9
door Ellen op 02 nov 2011, 16:36 |
Ellen |
|
|
Jij ook gefeliciteerd Marianne!!
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #10
door Denise op 02 nov 2011, 23:39 |
Denise |
|
Hallo allemaal,
Iedereen gefeliciteerd!
Gezellig dat er al wat meer zwangeren zijn. Hebben jullie al afspraken staan bij de verloskundige? Ik zelf moet pas 1 december, duurt nog 4 weken  Nu maar hopen dat de tijd een beetje snel gaat.
Groetjes
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #11
door Ellen op 03 nov 2011, 13:10 |
Ellen |
|
|
Ik heb net een afspraak gemaakt bij de vlk, moet 7 december heen...spannend hoor!!
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #12
door Dodi op 04 nov 2011, 17:59 |
Dodi |
|
Hier nog een juli mama!
25 jaar, zwanger van de eerste, helemaal gelukkig.. Alleen nu papa nog
|
| |
32 weken zwanger, uitgerekend op: 12-07-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #13
door Denise op 04 nov 2011, 22:32 |
Denise |
|
|
Hallo Dodi, van harte gefeliciteerd en welkom bij het clubje. Hoe bedoel je, alleen nu papa nog? Ik zag dat je ook een ander forum had geopend maar ook weer had verwijdert dus kon het niet lezen.
Ik voel me verder echt verbazend goed. Bijna niet misselijk, iets meer moe dan normaal en af en toe wat steken in de borst. Maar als dat alles is.
Vandaag wel een vermoeiende dag. Mijn zoontje had echt nergens zin in, wou niet slapen en niks was goed. Vanavond ging hij gelukkig wel lekker slapen.
|
| |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #14
door Marina op 06 nov 2011, 23:20 |
Marina |
|
hallo dames allemaal gefeliciteerd met het komende wondertje , hopelijk mag alles voorspoedig verlopen.. Ik heb volgende week dinsdag mijn NOD dag we zijn benieuwd of het gelukt is maar ga er voor als nog uit van niet. We zijn al paar maanden bezig om zwanger te worden... Dus misschien voeg ik me straks toe en anders wachten we nog weer een maandje.
Dodi ik weet niet helemaal wat je bedoeld met nu moet papa nog blij worden , maar ik kan je 1 ding vertellen toen ik zwanger was van onze dochter wisten we ons ook geen raad we vonden het zo onwerkelijk, ik voelde me alleen wat moe voor de rest geen klachten ik kon het ook gewoon niet geloven dat het echt zo was dat er een klein mensje in mijn buik groeide, ook mijn vriend wist niet of hij het wel zo leuk vond maar toen we onze eerste echo kregen was het pas echt. Misschien moet hij dus gewoon even aan het idee wennen. (mannen hebben daar soms gewoon langer tijd voor nodig) de eerste echo is meestal rond de 12 weken dus laat hem gewoon even aan het idee gewend raken en vraag of hij mee gaat naar die eerste echo misschien bevestigd het hem wat meer.
groetjes marina
|
| |
30 weken zwanger, uitgerekend op: 29-07-2012 |
|
| |
|
|
Juli 2012 - #15
door Jacqueline op 07 nov 2011, 09:53 |
Jacqueline |
|
|
Hallo allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd!!
Vanochtend gaf de test dan toch positief aan bij mij!!
Helemaal gelukkig natuurlijk, zeker omdat het zo snel al raak is, we zijn echt pas net aan het 'klussen'.
Maar zal me eerst even voorstellen ook!
Ik ben Jacqueline, 31, moeder van 2 pracht dochters.
De oudste wordt in januari 6 en de jongste is net 4.
Mijn dochters komen uit een andere relatie.
Mijn partner nu, waar ik 9 december mee ga trouwen, houdt zielsveel van mijn meiden en de meiden van hem, maar hij wilde toch ook wel heel graag een ukkie dat hem papa noemt!
En nu ben ik een leuke manier aan het verzinnen om hem straks uit zijn werk te vertellen dat ie in juli papa gaat worden!
Ik heb dit al 2 keer meegemaakt, maar jeetje wat blijft het spannend zeg.
Zeker zo in het begin!!!
Groetjes
|
| |
32 weken zwanger, uitgerekend op: 15-07-2012 |
|
|