Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

September mama's 2011

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 56

Bericht
Gebruiker

Quote Post
September mama's 2011 - #1
door Linda op 04 okt 2011, 20:26
Linda

Hai dames,

Het is eindelijk zover, we hebben een jonge ouders forum, alle meiden hebben eindelijk hun baby in de armen

Allereerst van harte gefeliciteerd Nelly met de geboorte van Carlijn, eindelijk is je wondertje er, we horen snel van je hoe het met je gaat, in het andere forum nog en anders alvast gezellig hier!

Afspraken

29-09 Elin nacontrole vk
3-10 Larsje nacontrole vk
21-10 Linda 1e afspraak cb
24-10 Larsje, 2e afspraak cb + 1e prik
3-11 Elin 2e afspraak cb (+entingen!)
28-11 Larsje, 3e afspraak cb + 2e prik

Geboren;
22-08-2011 Elin, 29jr, dochter Jada Suze 3560 gram 49 cm (01/09)
23-08-2011 Larsje,30jr, zoon Lucas 3790 gram 52 cm (03-09)
24-08-2011 Marijke,31jr,zoon Federico. 2750 gram 48 cm (03/09)
29-08-2011 Esther, zoon Perry, 2670 gram 45 cm (01/09)
30-08-2011 Nicole, zoon Tim 3595 gram (20-08 )
09-09-2011 Anja, Zoon Andelio 3680 gram en 52 cm (18-09)
09-09-2011 Idana, Zoon Dion, 3325 en 50 cm ( 23-09)
14-09-2011 Mirjam, dochter Sandra 4400 gram en 54 cm( 13-09)
16-09-2011 Manon, zoon Quinn, 3540 gram en 50 cm (15-09)
18-09-2011 Susanne, zoon Yason, 3465 gram en 50 cm (12-09)
24-09-2011 Linda, dochter Kacey Lynn, 3200 gram en 46 cm (16-09)
25-09-2011 Jessie, zoon Hinse , 4235 gram en ?? cm (24-09)
03-10-2011 Nelly, dochter Carlijn ..... gram..... cm (20-09)

Dus dames ik wacht gezellig op jullie groetjes

Quote Post
September mama's 2011 - #2
door Suze op 04 okt 2011, 20:44
Suze

Hallo Allemaal,

Ik heb gewacht totdat jullie wondertjes geboren zijn. 

En ik wil jullie allemaal van harte feliciteren met de geboorte van jullie wondertjes. Wat een ontzettend mooie namen hebben ze allemaal gekregen.

Heel veel geluk en gezondheid toegewenst en geniet van jullie wondertjes, want het gaat allemaal veels te hard. Spreek als september mama 2008 uit ervaring. 

Groetjes en heel veel liefs van Suze.

18 weken zwanger, uitgerekend op: 23-10-2012

Quote Post
September mama's 2011 - #3
door Larsje op 04 okt 2011, 21:53
Larsje

Gisteren voor de nacontrole geweest bij de vk. Als ik had geweten dat dit het was, was ik niet gegaan. Ze hebben alleen gevraagd hoe het ging, verder wat gepraat over de bevalling en dat ik beter niet meer zwanger kan worden. Ze hebben helemaal geen vontrole's gedaan.
Heb het idee dat Lucas 1 tepel naar binne slurpt in plaats van hapt. Dus daar moest ik maar contact over opnemen met een lactatiekundige.

Kwam vanmorgen erachter dan ik 17 okt ook nog naar de gyn moet. Zal ook wel nacontrole zijn.
5 dec krijg ik een echo van de lever en moet ik bloedprikken en dan 12 dec moet ik voor de uitslag komen. Duurt nog lang. Dacht dat ik na 2 maand een echo moest. Maar ja zal wel goed zijn zo.

Ik heb toen Lucas 3 weken was op de weegschaal gestaan en toen zat ik nog 6 kilo onder mijn eigen gewicht. Daarna niet meer gewogen.

Weet niet meer wie het over spuit luiers had. Maar Lucas heeft ook regelmatig spuitluiers. Dat is toch normaal bij bv.
Wel eng dat je je kindje niet wakker kunt krijgen voor een voeding. Goed dat je naar de ha bent geweest. Vooral met het warme weer.

Een collega heeft vorige week haar kindje verloren na 19 weken zwangerschap. Zelf is ze er ook bijna aan onderdoor gegaan. Met spoed geopereerd. Gaat nog steeds niet goed met haar. 

Soms ben ik zo moe en heb totaal geen puf om iets te doen. Een ander moment voel ik me zo fit en goed. 
Ben vorige week zelfs weer begonnen met hobbiën. Ik maak zelf wenskaarten.

17-10 Larsje nacontrole gyn
05-12 Larsje, echo lever + bloedprikken
12-12 Larsje, uitslag onderzoeken

Geboren;
22-08-2011 Elin, dochter Jada Suze 3560 gram 49 cm (01/09)
23-08-2011 Larsje, zoon Lucas 3790 gram 52 cm (03-09)
24-08-2011 Marijke, zoon Federico. 2750 gram 48 cm (03/09)
30-08-2011 Nicole, zoon Tim 3595 gram (20-08 )

Quote Post
September mama's 2011 - #4
door Linda op 04 okt 2011, 22:15
Linda

@ Suze bedankt voor je lieve berichtje! En vind het leuk nog steeds contact met je te hebben en blij dat het kaartje is aangekomen, was ook wel benieuwd wat de mensen er van zouden vinden, want ik wist ook niet tot het eind pas hoe het er echt uit zou zien.

@  Rianne, raar dat ze geen controles hebben gedaan, dat deden ze toendertijd nog wel dat ik Jordan kreeg, ben benieuwd of ze dat nu ook nog gaan doen of niet. Duurt ook nog wel even voordat je voor de echo en zo kan, maar goed voor je het weet is het zover, en denk als het echt noodzakelijk is dat ze je wel eerder helpen toch, laten ze je toch niet zolang doorlopen.

Ik heb nog geen spuitluiers gehad, een keer wel een hele volle luier, het is natuurlijk vrij dun met de bv, maar hier pruttelt ze alleen maar, komt niet gek veel uit wel veel krampjes en windjes, het klinkt dan of ze ineens dr hele broek vol gooit, dan denk ik ohhhh hemel, dan ga ik verschonen en dan zitten er paar flubbertjes in dat is alles.
wat erg dat je collega kindje is verloren zo sneu maar eng ook dat ze zelf ook kantje boord heeft gelegen

Leuk dat je wenskaarten maakt, ik wil gaan beginnen met scrap boek van de meiden, met jordan ook steeds niet aan toe gekomen, ook omdat ik van de begin periode niet goeie fotos heb dan kan je ook niet lekker beginnen, wil natuurlijk eerst met de test, buikfoto's dat soort dingen en dan de geboorte enzovoort, maar daar loop ik vast en vind dan raar om met foto's te beginnen van paar weken oud.
Maar met Kacey ben ik gelijk al goed begonnen juiste foto's ook al af laten drukken, hangt zelfs al foto 20x30 aan de muur met jordan en Kacey samen zo schattig

Ik ga mn mandje in! groetjes slaap lekker straks!

Quote Post
September mama's 2011 - #5
door Suze op 04 okt 2011, 22:30
Suze

@ Linda. Ja ik blijf jullie gewoon volgen hoor.
En ja ik vond/vind een heel moo kaartje. Ik was er helaas nog niet aan toe gekomen om jullie een kaartje te sturen. Ben vorige week de hele week verkouden/grieperig geweest. En deze week wil het ook nog steeds niet helemaal. Vergeet het een bij het ander. Maar kaartje is onderweg. Moet wel bekennen dat ik het via Greetz heb laten doen, want met de boodschappen vergat ik dus mooi weer een kaartje te kopen. En eigenlijk had ik er ook nog wat bij willen doen, wat ik op de borduurmachine wilde maken. Maar dat wil ook steeds niet lukken. Dus heb het nu ff zo gedaan.

Nogmaals voor iedereen geniet van jullie hummeltjes. En sterkte met de nachten enzo.

Groetjes en veel liefs van Suze

Quote Post
September mama's 2011 - #6
door Manon op 05 okt 2011, 09:38
Manon

Goedemorgen allemaal! Pfff, wat afzien zeg, ik voel me alsof ik net bevallen ben! (nouja alleen van onderen dan) En wat het ellendige is... Na die bevalling had ik mijn man en kraamhulp die me met alles konden helpen als het nodig was. Maar nu moet ik voor alles zelf lopen etc. Dat vond ik deze week juist wel fijn. Maar met deze 'besnijdenis' zoals mijn man het voor de grap noemt doet elke keer opstaan/gaan zitten pijn! En lopen ook. En bukken/door de knieeen is ook weer een hel.. bah bah! Nouja, als ze er pas bij de nacontrole achter waren gekomen had ik waarschijnlijk onder zeil gemoeten dus dan beter zo! Maar toen de verdoving er eenmaal echt uit was werd ik wel even een beetje depri. Het ging namelijk zo goed, alles was goed genezen. Wilden vanavond weer even een paar pasjes op de dansvloer zetten. Gewoon even voor het gevoel. Maar helaas! Nou dat was mijn klaagzang... haha Suze, gaat alles goed met je? Leuk dat je hier weer even bent! Larsje, hier doen ze wel controles met de nacontrole. Bij mij kijken ze over 3 weken in ieder geval de hechtingen na (na dit gedoe) en ook gewoon bloeddruk volgens mij. Wat eng zeg van die collega. Gaat het langzaam beter met haar? Lichamelijk maar ook geestelijk? Of is het nog steeds kritiek? Wat schrikken zeg. Oh ik wil ook zo graag een mooi boek maken. Hebben wel veel foto's. Maar nog niks afgedrukt. Heb wel een 'Mijn eerste jaar-boek' gekregen als kraamcadeau. En zijn al druk bezig met op de computer in word vast de vragen te beantwoorden. En ook nog bezig met mijn zwangerschapsdagboek met het bevallingsverhaal en de eerste dagen. Zo leuk allemaal. Heb heel veel dingen in een bestandje bijgehouden. Ook de eerste weken wie er wanneer is geweest etc. Ga ik vanmiddag denk ik ook mee verder als Quinn dan lekker slaapt. Straks komt mijn mams, gezellig even 'brunchen' en daarna kan ik even heel rustig douchen zonder te luisteren of Quinn echt huilt. Ik ben namelijk wel even bezig met de gaasjes-constructie die ik er van onder tussen moet doen en zo... En dat moet wel even zorgvuldig en ik ben bang dat ie net dan begint te huilen en dan raak ik in de stress en dan wil ik snel snel en dan lukt het weer niet en bla bla. Nouja, na vandaag elke keer dat gaasje te hebben verwisseld zal ik er wel handigheid in krijgen... lijkt me! Fijne dag allemaal! Ik weet alleen niet wat ik verder kan reageren op verhalen van het andere forum haha.

Quote Post
September mama's 2011 - #7
door Mammie anja op 05 okt 2011, 13:56
Mammie anja

ik meld me hier ook

ga er weer vandoor heb hoofdpijn en Andelio is ook niet lekker. Hij is erg verkouden en drinkt slecht en slaapt slecht. Wil alleen op de arm, maar dat kan niet met nog 2 kinderen.

Quote Post
September mama's 2011 - #8
door Mammie anja op 05 okt 2011, 16:09
Mammie anja

Zo ik ga proberen te reageren 

Linda, Leuk hé dat ze zo pruttelen en dan maar snel verschonen. Blijkt er bijna niks in te zitten. Hier ook. Dan loopt die soms rood aan en denk je dat de luier helemaal vol zit en dan zitten er 3 druppels in :s

Larsje, ik moet hier ook nog op controle dus ben benieuwd hoe dat hier te werk gaat. De vorige keer ben ik bij de gyn geweest en dat stelde helemaal niks voor. Hoe gaat die?? goed oke veel succes verder. Dat was het toen.

Manon, jeetje wat heftig zo. Hier ook nog last van de hechting denk dat ik dan maar eens moet gaan bellen. Wat een tegenvaller voor je

Suze, leuk weer eens wat te horen. Hoe gaat die bij jou?? Weer een beetje de rus kunnen vinden?

Heb echt een pech dag vandaag. Heb net het bedje verschoond van Andelio spugt die alles onder Dus weer verschonen. Maar wel weer wat gedaan in huis anders komt er ook niks van. Hier touwens bijna alle visite al gehad. Nog was vriendinnen die een keertje komen maar die komen altijd een beetje later. Wij hadden dit keer ook niet zo veel verstuurd mede door het verleden We zijn 2 jaar terug gestalkt en daardoor m vele mensen gebroken. Die snapte osn gevoel niet en we stelde ons aan. Daar kon ik toen niet mee over weg. Heb van de week de kast met cadeautjes leeg gemaakt eindelijk weer een beetje ruimte op kast. De ooievaar moet ook nog van het raam :s Dat zou manlief doen, maar heeft het nog niet gedaan.
Hij moet vandaag weer overwerken net nu ik me niet goed voel. Zoon is weer van de trap gevallen. Deed weer eens gek. Gelukkig geen pijn en 1 blauwe plek op zijn rug. Verdriet was zo over. Andelio is verkouden en spuugt hierdoor steeds en kan niet zo goed drinken. Dus ben ik ook steeds mee bezig. Valt lekker op de arm in slaap maar als ik hem neerleg dan is het gelijk brullen. Gelukkig ligt die nu even in zijn bedje.

Moet zo nog een was ophangen en eten koken maar heb er geen zin in. De kinderen zijn wel lekker aan het spelen samen. De hele dag al, soms waarschuwen en ingrijpen, maar ove rhet algemeen het wel redelijk goed.

Ik zal mijn afspraak nog toevoegenvoor Andelio. Hij moet volgende week naar het bureau toe. Ben benieuwd hoe die is aangekomen en gegroeid.

Afspraken:
14-10 Anja, 1e afspraak cb
17-10 Larsje nacontrole gyn
05-12 Larsje, echo lever + bloedprikken
12-12 Larsje, uitslag onderzoeken

Geboren;
22-08-2011 Elin, dochter Jada Suze 3560 gram 49 cm (01/09)
23-08-2011 Larsje, zoon Lucas 3790 gram 52 cm (03-09)
24-08-2011 Marijke, zoon Federico. 2750 gram 48 cm (03/09)

Quote Post
September mama's 2011 - #9
door Marijke op 05 okt 2011, 16:43
Marijke

Ik hoor iedereen over nacontrole, ik hoef niet??!! Misschien omdat ik geen hechtingen heb? De verloskundigen (alle drie) zijn in de kraamtijd wel langs geweest ter controle en om na te praten over de bevalling.

Quote Post
September mama's 2011 - #10
door Susanne op 05 okt 2011, 17:14
Susanne

Jeeej we kunnen over naar het mama forum..

Ben erg benieuwd hoe het met Nelly gaat! of ze vandaag naar huis toe mag! 

Hier gaat het super goed.. vandaag begonnen aan mijn conditie.. de hele ochtend gewandeld met alicya en yason in de wagen.. heerlijk! helemaal met het slechte weer wat eraan komt!

Ook ik ga van de week beginnen met de kadotjes op te ruimen.. vind het zo chaos in huis wordt er gek van! kom ook niet echt toe om het netjes te krijgen en te houden..

Ik heb brief gekregen vant zhuis voor nacontrole in november! en moet van vk bij hun op na controle dus snap er niks van..

ik ga even snel verder met eten koken.. reageer binnenkort ff wat langer!!

Quote Post
September mama's 2011 - #11
door Nelly op 05 okt 2011, 19:47
Nelly

Wij zijn weer thuis. Was wel even lekker in het ZH maar ben blij dat we nu weer thuis zijn. Wel al heel druk gehad maar we hebben een super kraamhulp, echt waar, een boerin. Een super leuke vrouw. 

Na de controle en het inwendige onderzoek van vrijdag begonne dus de voorweeen, die best heftig waren, daardoor 2 nachten slecht geslapen. Zondagavond even in bad gegaan en toen braken de vliezen. Direct kwamen ook de weeen om de 2 minuten. Om kwart over 9 waren we in het ZH en had ik 2cm ontsluiting maar ook een hele weke baarmoederhals.
Om even voor half 12 kon ik de weeen niet meer goed opvangen en vond de rugweeen ontzettend pijnlijk. Er werd toen besloten een ruggeprik te geven ik had toen 4 cm. Toen ik boven kwam voor de ruggeprik kreeg ik plotseling persdrang. Had ik 6 cm, na overleg nog een keer gekeken 8 cm, toen snel weer naar beneden. Om 12 uur mocht ik persen en om even voor half 1 is ze geboren. Ik had dus om half 12 4 cm en nog geen uur later was ze geboren. Het was erg snel maar ik vond het ook een ramp van mij had het iets minder snel gemogen, ik kon de weeen niet meer opvangen en raakte volledig in paniek het laatste uur.
Ik had een heel klein scheurtje, ze heeft er een hechtinkje ingedaan die al is opgelost, binnen 48 uur. 
Carlijn was 8 pond en ongeweer 55cm. Ze is wel iets afgevallen maar de melkproductie is sinds vannacht in volle gang en ze drinkt goed. 
Ik heb ook maar 1x de antibiotica gehad, het ging te snel voor de 2e x daarom moesten we ook 48 uur in het ziekenhuis blijven.  
Maar het lijkt allemaal goed te zijn gegaan.

Het is een prachtig meisje, wel al met temprament, als het niet naar haar zin gaat zet ze al een flinke keel op. Verder is ze heel gemakkelijk tot nu toe.

IK voel me heel goed, volgens de kraam door de nog aanwezige adrenaline.
Vanavond weer lekker bij mijn vriend in bed, dat vond ik wel een nadeel van in het ZH liggen, een beetje eenzaam 's nachts. 

Volgende x reageer ik weer op jullie.

Quote Post
September mama's 2011 - #12
door Mammie anja op 05 okt 2011, 20:10
Mammie anja

@Marijke, ik heb ook moeten vragen of ik niet nog ergens een na controle moet hebben. En de vk dacht dar de gyn al een afspraak had maar dat was dud niet. Vandaar dat ik nog moet.

@Susanne, zo dacht ik er ook over met die cadeautjes. Het is niet meer je eigen huisje. Het is wel leuk, maar voor even. Nu weer opgeruimd Wel leuk dat je lkker kon wandelen met de kleine. Hier heeft het geregend dus ben binnen gebleven. Is ook beter gezien de situatie.

@NElly, Je had een hele lange bevalling verwacht, maar zo snel is ook niet fijn. Mijn bevalling was ook erg snel. MAar heb hem wel gelukkig helemaal bewust kunnen meemaken. Fijn dat je een leuke kraamverzorgster hebt Nu nog even lekker genieten van die dagen want straks is ze weer weg. Neem je tijd  en tot snel

Hier verliep alles redelijk bij het avond eten. Kinderen netjes bordje leeg en dan naar boven pyama aan. Even een verhaaltje voor gelezen en nu liggen ze lekker te slapen. Behalve Andelio Hij ligt nu wel lekker in zijn bedje en hoop dat die zo gaat slapen. Kan ik even douche en dan ook in bed. 
Zijn jullie ook nog steeds zo moe?? Ik weet dat het bij mij aan de bloeddruk kan liggen, maar ik ben in de avond echt kapot :s En daarbij komt nog steeds dat ik lichtelijk vloei en hierdoor de onderkant ook geirriteerd is  
Ach lekker iedere avond douche en dan lekker mijn bedje in.

Slaap lekker en succes allemaal !!! met de nachtvoedingen

Quote Post
September mama's 2011 - #13
door Suze op 05 okt 2011, 20:34
Suze

Hoiii

Ja ik blijf jullie gewoon weg volgen hoor. Kan niet meer zonder jullie hahahah. Nee hoor, maar ik was gewoon steeds nieuwschierig wanneer iedereen ging bevallen enzo. 
Met mij gaat het eigenlijk harstikke goed. Heb naar mijn idee alles goed een plekje kunnen geven. We willen nog steeds wel graag een 2de kindje. Maar zijn er niet heel erg mee bezig. Hebben nu zoiets van mocht het ons gegeven zijn dan komt wanneer de tijd daar rijp voor is. En zo niet dan leggen wij ons daar bij neer. We hebben een gezonde dochter en daar genieten we volop van. Ze is 10 september alweer 3 geworden. En wordt met de dag wijzer en zelfstandiger.
Ik ben wel heel blij te lezen dat jullie allemaal gezonde kindjes op de wereld hebben gezet. 

Ik lees bij sommige over hoe onrustig sommige kleintjes soms in bed kunnen zijn. Caithlyn van ons had dat ook. In het begin wikkelde wij haar toen in een badcape, maar dat trapte ze altijd los. Dus toen hebben wij de kleinste slaapzak genomen en haar daar in gedaan. En vanaf die tijd sliep ze een stuk rustiger. 

Nou ik ga er weer mee stoppen, Ik zal zo nu en dan van mij laten horen. Wie weten komen er nog herinneringen naar boven waar jullie misschien wat aan hebben. Je weet het maar nooit. 

Groetjes en heel veel liefs van Suze

Quote Post
September mama's 2011 - #14
door Linda op 05 okt 2011, 21:27
Linda

Hai,

@ Nelly, fijn opzich dat de bevalling zo is gegaan wel snel, maar ik denk toch dat je beter een vlotte bevalling kan hebben als dat je 24 uur of langer bezig bent, daar wordt je op een gegeven moment ook moedeloos van.
Ik heb er 4 uur en 12 min over gedaan, had ook mega naweeen.
Maar wat een wolk van een meid he, geweldig en fijn dat de voeding goed op gang is en je een fijne hulp hebt in huis, geniet er maar lekker van, had gewild dat die van mij er nog was.

Afgelopen avond heb ik echt zitten janken, Kacey zo onrustig, voeden, spugen, weer de hik krampen overstrekken, en in mn armen beentjes over elkaar vastgehouden en kontje wrijven nou zo vertrokken, ook na de borst ligt ze knock out op mn arm, maar eenmaal in bed pffff, jeetje wat een drama en uit volle borst als een hysterisch speenvarken gaat ze tekeer, krijg het er spaansbenauwd van.
Maar ja nu maak ik me ook ongerust, is er wat aan de hand of zijn het de '"gewone" bekende darmkrampjes, of is er wat anders aan de hand, zou ze koemelkallergie hebben, jordan heeft dat niet maar heeft weer exzeem, ik ben er totaal niet bekend mee, jij wel he susanne? hoe komen ze daar nou achter, heb wel op internet gelezen over het dieet dat ik dan 4 weken alles moet laten staan, en dan kijken hoe het gaat en dan weer gebruiken en dan kijken hoe ze er op reageert, maar je mag echt zowat niks hebben. dat is echt klote met wat je mag en wat voor tijd daar in gaat zitten als je boodschappen moet gaan doen
Maar ze is niet de hele tijd zo, ze kan ook rustig bij me liggen, en zoals nu ligt ze heel rustig te slapen en te ademen, terwijl ze momenten ook heel zwaar ademt of snel of echt enorm knort, hoort dat er ook bij?
Ze geeft ook zo snel terug he, als ik haar gevoed heb is het beste om haar een tijd zo te laten liggen, als ik haar omhoog zou doen dan komt er gelijk weer mondje of (veel) meer terug, ze verslikt zich ook snel, en als ze tegen me aanligt dan boert ze en ja hoor geeft ze terug en ja hoor ook weer de hik, nou dan gaat mevrouw echt niet meer slapen.

Dus gisteravond de hele avond tot 1 uur bezig geweest en toen sliep ze weer door tot half 5, toen kwam ze half 8 toen half 11 en daarna is het weer moeizaam, middags wel weer goed geslapen en rond avond eten is het weer drama, maar voor Jordan is het ook een hele beproeving vind het zo zielig, normaal kan je je kindje snel weer wegleggen na verschoning en eten laten zakken maar zij gaat na 10 min alweer brullen, dus kan nu zo weinig tijd aan Jordan geven, en voel me dan heel schuldig, ze haalt dan onwijs veel kattekwaad uit, vandaag hing ze zo aan me, en dan gaat ze aan de lamellen trekken, drinken omgooien tv aan//uit zetten op de tafel klimmen dingen pakken die niet mogen etc....
Nou hier ook mn klaag moment maar zit er ff doorheen, wil dat mn beide moppies zich gewoon goed voelen en ik mn aandacht goed kan verdelen, als Kacey nou gewoon om de 3 uur komt in principe dan zou ik alle tijd hebben voor jordan om te knutselen of samen te spelen maar nu ben ik alleen maar met haar in de weer en voel ik me zwaar tekort doen bij de oudste wordt ik weer erg emotioneel van!

@ marijke volgens mij moet je zelf de vk bellen om afspraak te maken, dat ze de laatste keer in de kraamweek bij me kwam zei ze dat ik moest bellen voor een afspraak nacontrole voor ongeveer 6 weken na de bevalling, ga morgen even bellen.

@ Suze ik ga denk ook even kijken voor een slaapzakje voor haar misschien dat het helpt, heb wel een wikkeldoek maar gebruik die meer voor in de box of kinderwagen. Ik wikkel dr armpjes avonds vaak in met een hydrofiele luier alleen om dr armen heen dat ze niet zo loopt te maaien, en de ene avond slaapt ze daar heerlijk in, de andere keer is het drama.
Ik wil ook liever geen speen, maar echt het moet nu gewoon en ze pakt hem gewoon niet, zo frustrerend, alleen de borst of de pink en wordt er moedeloos van mn pink zit geen vel meer op en ik kan zo echt niet slapen als ze in de wieg ligt en mn pink erin, mn arm leunt dan op de wieg en krijg zo doods gevoel in mn arm maar ze heeft zo'n zuigbehoefte, misschien dat ze dan ook wat rustiger wordt,maar ja kan dr niet dwingen, Jordan probeer ik nog steeds dr speen af te leren, die heeft ze alleen nachts, en dat gaat goed maar is best lastig om er van af te komen, maar dit is echt geen doen zo, ik raak oververmoeid en reageer dan ook niet zoals ik had gewild als de oudste boevenstreken uithaalt.

Duik dr nu ook lekker in, sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, en voor al mn geklaag maar kom hier echt paar handen te kort

Ik zei vanochtend trouwens tegen mn vriendin ik vloei niet meer doe ik al 2 dagen niet meer en wat het was was minimaal en terwijl ik het zeg voel ik het toch lopen, in een keer heel maandverband vol, gelukkig daarna niet meer maar stond er wel van te kijken denk waar komt dat nou ineens vandaan terwijl ik niet heel intensief bezig ben geweest.

Ga morgen de huisarts eens even bellen en de wijkverpleegkundige die moet hier ook nog langs komen voor eerste gesprek, maar daar heb ik nog niks van gehoord, maar morgen ff de ha bellen ivm Kacey wil weten waar ik aan toe ben, misschien heeft ze wel een reflux

Fijne avond en sterkte met alle kleintjes. Ik hoor die van mij alweer!

Quote Post
September mama's 2011 - #15
door Susanne op 05 okt 2011, 21:54
Susanne

Even een snelle reactie voor jou Linda,

Koemelkallergie is heel erg moeilijk vast te stellen..
Bij Alicya kregen we van de huisarts, cb enz te horen dat we dr maar gewoon moesten laten spugen.. want ze kwam aan.. maar voor mijn gevoel klopte er iets niet! 
Via mijn nichtje zijn we bij een andere huisarts terecht gekomen die ook homeopatie doet.. (de kids van mijn nichtje hebben beide koemelkallergie) hij heeft dmv pendelen vast gesteld dat ze de allergie had.. dus over op dieet voeding.. daar merkte we gelijk een heel groot verschil mee! 
Yason spuugt ook, dunne luiers (weet niet of het door bv komt of door koemelk).. Alicya ook heel erg veel exceem, maar of dat gelijk vanaf het begin was weet ik niet, kan ook zijn dat dat er bij in sloop zeg maar.. 

Het is heel erg lastig boodschappen doen, overal zit koemelk in.. koekjes, boter om te bakken.. maar ook uit eten kan niet meer.. 
daarom heb ik nu besloten dat als hij heftiger gaat reageren ik over ga op fles.

ik ga dr weer vandoor.. he een onrustig mannetje die aandacht wil

Pagina 1 van de 56
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.