Zó moe na miskraam. - #1 door Janita op 23 sep 2011, 11:06
Janita
Hoi meiden,
Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad,bij 12 weken zwangerschap kwamen we erachter dat onze baby met 8 weken en 5 dagen al was gestopt met groeien..
Onze baby is vanzelf 'geboren' maar de placenta ed niet dus moest ik na 2 weken voor een curretage naar het zh.
Dit is nu 4 weken geleden en ik ben nog zo ontzettens moe,werken 1/2 dagen is bijna teveel werk dan ook op een kdv dus lichamelijk een zwaar beroep..Komt dit jullie ook bekend voor,heeft iemand hier ervaring mee?
Liefs Janita
Zó moe na miskraam. - #2 door Joyce op 23 sep 2011, 11:27
Joyce
Hoi Janita,
Allereerst: veel sterkte toegewenst. Wat naar dit mee te moeten maken
Ik zelf heb exact 3 jaar geleden ook een mk gehad, vrucht kwam los na cytotec behandeling (pillen) maar er bleven resten achter dus alsnog curretage. Ook ik heb toen een dikke jas uitgadaan. Moe moe en nog eens moe. Lichamelijk maar ook emotioneel heb je t flink voor je kiezen gehad, geef het de tijd om te her
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.
Zwangerschapskalender
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.