we zijn eind mei begonnen om voor de 2 de keer zwanger te worden. na een cyste te hebben gehad in een vande eilijders die gelukkigvanazelf is weg gegaan werd ik zwanger. we zouden nu op de 6de week zitten.
vandaag kreeg ik krampen en licht, bruin broed verlies. omdat ik nog al een paar stressige dagen achter de rug heb. omdat ik een verschrikkelijke schoonzus heb (ze heeft borderline) en het met haar weer even neit goed gaat moet ze er voor zorgen dat anderen het nog slechter hebben dan haar. zo hadden wij helemaal geen contact meer met haar door dit soort dingen. maar nu kwam ze via een taarten forum toch bij mij terecht om maar even openbaar te vertellen dat ik zwanger was terwijl wij nog veel mensen het zelf wild vertellen op een leuke manier. en heel schijnheilig zeggen dat ze het al weer helemaal van te voren wist (haar 6de zintuig) en ik dus even gezegt dat wij daar niet echt vangedient waren en wij het graag nog even stil hielden. en dat ze toch echt geen tante word van onze kinderen.
mevrouw zou mij wel even met 24 weken het ziekenhuis in schoppen!!! dit was een van de dreigementen die zij mij toe schreef.
dus voor mij een erg stres volle situatie en nu dan die krampen en bloed verlies maak ik me erge zorgen.
ik ben nu al te laat om mijn gyn te bellen dus dat doe ik morgen maar wil gewoon zo graag even mijn verhaal kwijt en hopelijk dat iemand mij wat gerust stelling kan geven

wat gaat dat ook hard he!! die van ons gaat al weer bijna naar de basisschool!!!
tja dat ze eigenlijk de halve familie al helft afgestoten zal waarschijnlijk daar door in het niet gaan. zolang ze maar van mij en mijn gezin af blijft!!! en dreigen om een nog ongeboren kind te vermoorden ja dan spoor je toch niet. ze heeft zelf 3 kinderen waar van 1 tweeling.
zo jammer ik snap je helemaal!!!! maar ons zoontje vond het erg leuk en vooral erg lekker al die cakjes

Gisteren hebben we het kleine wondertje weer even mogen bewonderen. Gek hoor... alles zit er al op en aan. Wat was ik ook weer zenuwachtig zeg, pfff. Wij verwachten onze derde op 6 mei. Erg leuk weer allemaal hoor. Moet er nu ook echt van gaan genieten. Ik weet dat dit echt onze laatste is en ik moet nu gaan proberen mijn angsten opzij te zetten.
Suc6...