| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #1
door Hanneke op 21 sep 2011, 21:00 |
Hanneke |
|
Ja dames..Hier is ie alweer deel 2!
Hopelijk met veel geklets nog voordat onze kleine wurmpjes er zijn
Liefs Hanneke
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #2
door Hanneke op 21 sep 2011, 21:02 |
Hanneke |
|
|
05-01: Jeris:, tweede kindje
06-01: Elisa:, derde kindje,
07-01: Gerrie (28jaar), eerste kindje
09-01: Marijke (30 jaar), derde kindje (2 jongens 3,5 en 2 jaar)
13-01: Jaimy (32 jaar), tweede kindje
14-01: Carola, tweede kindje, jongen
17-01: Daisy, eerste kindje
17-01: Nicole (28 jaar), eerste kindje
18-01: Petra (35 jaar), derde kindje
18-01: Debora: (30 jaar), derde kindje
20-01: Lesley-ann (23 jaar), eerste kindje
20-01 Suze30(32 jaar) vierde kindje
21-01: Els (30 jaar), tweede kindje
23-01: Hanneke (27 jaar, Groningen), 3e kindje
24-01: Esmee (36 jaar), vierde kindje (3 jongens, 5, 3 en 1 jaar)
24-01: Patty (23 jaar), 2de kindje
24-01: Kim (26 jaar), eerste kindje
25-01: Renée (18 jaar), eerste kindje
30-01: Ingrid (36 jaar), derde kindje
05-02: Suzan (28), tweede kindje
geslacht:
Carola: jongen
Lesley-ann: jongen
Marijke: verrassing
esmee: verrassing (denk dus jongen)
petra: jongen
Jaimy: jongen
Jeris: verrassing
Gerrie: verrassing (maar mijn gevoel zegt een jongen)
Debora: jongen
Suze: jongen
Patty: jongen
Els: jongen
Kim: Meisje
Daisy: Verrassing
Hanneke: meisje!
Nicole: verrassing!
Ingrid: jongen
Reneé: Meisje
elisa: verrassing!!
Suzan: meisje
23 september: Suzan controle gyn
26 september: Patty 4e x VK
26 september: Nicole 5de x vk
26 september: lesley-ann echo dr morie
28 september: Esmee Gyn.
29 september: Els vk
30 september: Kim Controle.
3 oktober: Petra 4e x VK
4 oktober: debora vk toe
10 okteber: Hanneke 5e vk
13 oktober: lesley-ann zuster toe
18 oktober: Marijke vk
24 oktober: Petra 5e x VK + groei echo
29 oktober: Hanneke 4d echo
15 november: lesley-ann 30 weken echo
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #3
door Nicole op 21 sep 2011, 21:10 |
Nicole |
|
|
Jiehoew! Deel 2 alweer!! Dat doen we goed!
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #4
door Patty op 21 sep 2011, 21:17 |
Patty |
|
|
Hoi hoi
@ Kim wilde je nog heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
@ lesley-ann zal duimen voor jullie dat jullie het huisje krijgen.
@ hanneke weet wel zeker dat er hier weer veel gekletst gaat worden als je soms een paar uurtjes niet kijkt zit er weer een pagina bij.
Hier gaat alles weer goed, gelukkig want wist even niet waar ik het zoeken moest.
Vandaag heeft mijn pa devin zijn boomhut afgemaakt nu alleen zijn glijbaan er nog aan.
Volgende week gaan we eindelijk behangen en kunnen de meubeltjes op zijn plaats.
Vanaf hoeveel weken moet alles eigenlijk klaar zijn want dat kan ik nergens terugvinden.
iedereen nog een fijne avond
groetjessssssssss patty
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #5
door Petra op 21 sep 2011, 21:41 |
Petra |
|
|
He meiden
Gezellig alweer een deel 2 om te kletsen! Hopenlijk kletsen we die weer met zijn allen vol.
@ Patty tegenwoordig moet iedereen zelf zijn uitzet klaar hebben. Vroeger kwam er iemand in de 7e maand van het kraambureau alles controleren.
Ze zeggen weleens dat het slim is in de middelste drie maanden dus 4,5,6 zoveel mogelijk te regelen, dan ben je relatief nog fit. Klinkt leuk boomhut met glijbaan voor Devin. Neem aan dat dat in de tuin is? Of bedoel je in slaapkamer?
Heb nog niet ons oude deel helemaal teruggelezen. Ga dat zo eerst doen.
Zal de komende dagen niet veel komen, zijn weer mijn werkdagen. Morgen ga ik weer naar zwangerschapszwemmen.
Had nog naar fitness willen gaan, maar heb vandaag voor het eerst echt pijn in onderrug en stuit. Denk dat ik toch teveel met behangboeken en kaartjes boeken heb lopen zeulen.
We zijn bijna uit het behang. Hebben nog twee opties openstaan.
Morgen bij daglicht nog kijken en vrijdag beslissen en bestellen.
@Lesley Ann lees ik dat je een huisje op het oog hebt. Hopenlijk wordt het wat, zal voor je duimen.
He tot gauw weer.
Groetjes Petra
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #6
door Esmee op 22 sep 2011, 06:53 |
Esmee |
|
|
Hai Allemaal,....................................@Lesley-Ann, ik zal heel hard voor je huisje duimen! En begin nou alsjeblieft niet meer met roken, ik ben nu ruim 4jaar gestopt, niemand had verwacht dat het me zou lukken, want ik rookte best veel, maar voelde me zo vies, je stinkt toch en vooral als je zo'n kleintje in je armen hebt, ik voelde me zo schuldig. Je voelt je er zo fitter door! Sorry, moest het even kwijt, ik denk dat je het meer accepteert van iemand die zelf gestopt is, dan van iemand die nooit gerookt heeft...............................................@iederee n, we zijn best enthousiast wat het huis betreft, nu kijken of het financieel ook haalbaar is. Spannend is het wel, er zijn 3 slaapkamers en een grote zolder met vaste trap en later als we oud zijn, zouden we in de garage nog een slaapkamer kunnen maken. Echt een huis voor het leven, zo voelt het voor ons. Maar we houden wel in ons achterhoofd, dat het allemaal niet gaat lukken, want we moeten eerst ons eigen huis verkopen. Hou jullie op de hoogte.....................................Zag nog meer pijnlijke stuitjes voorbij komen, rot dingen zijn het.................................................Het driftige dametje, hoe oud is die? Wij hebben hier een driftig dreumesje van bijna 17 maanden, echt ongelooflijk. Afgelopen zondag, was meneer het niet met ons eens en heeft 45 min. geschreeuwd, gegild, zelfs de buren 2 huizen verderop konden het horen. Ik ben altijd zo van nee is nee en ben je boos, wees dan maar even boos, maar hij was op geen enkele manier te sussen en smeet alles van zich af. Ach gaat vanzelf weer over. Hopen we!......................................Liefs Esmee
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #7
door Marijke op 22 sep 2011, 10:11 |
Marijke |
|
|
Ik ben er nog hoor! Ondertussen zijn we al in deel 2 beland.
Lig op de bank, niet fit. Als het echt niet gaat komt manlief thuis werken.
Hebben jullie ook zo'n last van je tandvlees? Weer wat nieuws hier, nooit eerder gehad.
Tot later, kom weer terug als ik mij beter voel
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #8
door Lesley-ann op 22 sep 2011, 11:30 |
Lesley-ann |
|
goedemorgen allemaal,
whahaha een deel 2 super he, wat een kletsskousen zijn we toch hihh
wel gezellig hoor....
ik hoop dat we vanmiddag kunnen kijken voor een ander huis want ben het hier zo zat hahah we hebben wel hele leuke buren, maar jah dan moeten we maar wat vaker op visite haha we hebben zaterdag onze eerste hongaarse verjardag van onze buurvrouw... en die praat ook alleen maar hongaars maar toch komen we een eind met praten, we delen altijd ons eten enzooo zij bakt soms wat voor ons en wij voor haar of als we over houden leuk toch...
@hanneke: als we zo door gaan komt er ook nog wel deel 3 denk ik hahah
alles goed met jou en de kleine?
@patty: fijn dat je huis straks af is.... dat zal wel een opluchting zijn denk ik, dank je wel voor je duimen hihi.... en ik geloof dat je in ieder geval vanaf week 34 alles klaar moet hebben voor het geval dat....
@petra: jah een ander huisje ik hoop het zo... hier kennen ze geen eens kraamzorg, als ik straks ben bevallen en alles gaat goed dan wordt je naar huis gestuurd en dan moet je zelf alles maar doen en leren...
nou scheelt het wel mijn ouders komen een week voor de bevallingsdatum en 2 weken na dus ik hoop dat ik dan zo ongeveer moet bevallen, mijn moeder is kraamverzorgster geweest en het is voor mij de 1e keer, dus dat vind ik wel heel fijn, 1 keer in de maand komt consultatiebureau maar die komt dan weer bij je thuis....is het behang voor de kinderkamer? ben benieuwd wat het wordt
@esmee: ook jij bedankt voor je duimen ik hoop dat het helpt 
en ik denk er nu zo over hoor om weer te beginnen maar misschien denk ik in januari wel heel anders over en helemaal omdat de kleine man er dan al is.... dus ik zal het je laten weten haahah maar je hebt idd wel gelijk ik kan het beter hebben van iemand die is gestopt dan iemand die nog helemaal nooit heeft gerookt... want die heeft geen idee hoe dat is..
ben benieuwd naar je huis straks en hoop dat door gaat voor jullie, meer ruimte en voor de oude dag kan je er nog wat mee..
wel weer een heel gedoe of niet?
@marijke: ooh marijke wat sneu dat je je zo min voelt, bah....
hoop dat het morgen weer wat beter gaat...
ik heb wel last van mijn tandvlees maar dat heb ik alleen met tandenpoetsen..
voelen jullie je kleinte 's asvonds ook meer? ons ventje wordt zo actief 's avonds, terwijl ik hem hier voor alleen juist overdag voelde haha
iedereen een fijne dag vandaag, en hoop dat we weer heel wat af gaan kletsen
groetjes lesley-ann
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #9
door Suzan op 22 sep 2011, 13:30 |
Suzan |
|
|
Hallo,
lesley-ann: spannend een nieuw huisje..hoop dat het wat is en jullie het kunnen krijgen
Hetzelfde geldt voor Esmee
Susanne en Esmee: het driftig damaetje is 22 maanden. Wij proberen ook steeds consequent te blijven en nee is nee...en tja als ze dan niet wilt luisteren...dan een tik op de vingers...en brullen dat ze dan doet. vanmorgen stond ze 15 min te brullen en viel toen op de bips en ging rustig verder. Niet stil te krijgen. Ben mezelf nu af aan het leren om na een tijdje haar toch op te pakken en te troosten.
Het slapen is ook niet alles momenteel, gaat ook gepaard met brulmomentjes en huil/zeur momentjes. vannacht ook weer 5 keer opgeweest. pfff is dit nu de peuter pubertijd?? haha
Zo heb weer alles bijgelezen en geschreven.
Kom straks nog wel even kijken!
O ja: hier geen last van stuitje...lijkt me wel erg pijnlijk.
groetjes Suzan
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #10
door Patty op 22 sep 2011, 20:34 |
Patty |
|
|
Hoi hoi
@ Petra ja de boomhut staat in de tuin. Devin heeft zelf een brandweerkamer met brandweer auto bed en behang.
@ lesley-ann En hebben jullie het huisje genomen.
Hoop over 2 weekjes klaar te zijn met het kamertje en alles in huis te hebben. dan ben ik er vanaf. dan ben ik ruim op tijd klaar.
@ Suzan en een time out helpt dat niet 2 minuten in de strafhoek.
Bij ons devin werkt dat het best en dan gewoon negeren net doen of hij er niet is.
2 x waarschuwen en zeggen dat ze anders in de strafhoek moet.
Heb ook geen last van me stuitje lijkt me ook niet erg fijn. Heb 27 oktober telefonisch intake bij de thuiszorg voor kraamhulp. Dus zorg dat ik dan zoveel mogelijk klaar heb.
groetjesssssss patty
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #11
door Els op 23 sep 2011, 09:09 |
Els |
|
|
Hi ladies,
Ben ik 1 week niet geweest, hebben jullie gewoon deel 2 geopend!
@ Kim, als je dit nog leest: Ik ben echt ondersteboven van jullie nieuws. Wat een moeilijke en stoere beslissing hebben jullie genomen. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, en kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen de komende tijd.
@ allemaal, ik ga vanaf nu weer proberen om bij te blijven met reageren. De afgelopen week druk geweest met kleine klusjes, opruimen, verplaatsen van kasten, schilderen kozijnen binnen etc. Had 's avonds geen puf om meer achter de computer te kruipen.
Ga straks lekker genieten van het mooie weer en lekker uit lunchen. Jullie ook genieten van het mooie weer wat nu nog komt!
Liefs
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #12
door Nicole op 23 sep 2011, 11:49 |
Nicole |
|
Hallo allemaal!
Weer even een berichtje van mij. Ben de laatste dagen helemaal uitgeput. Veel last van mijn stuitje en ik slaap 's nachts steeds slechter door de pijn in mijn rug. En daardoor heb ik natuurlijk overal weinig zin in. Mijn vriend is wel lief; helemaal bezorgd om mij. Maar ik merk ook dat hij het niet 'gezellig' vindt dat ik zo futloos ben. Gelukkig morgen weer weekend, kan ik lekker bijslapen en bijkomen.
Lesley-Ann: wat spannend, een huisje op het oog! Ik ben benieuwd of het iets was en of jullie snel kunnen gaan verhuizen! Ik ben zelf op miraculeuze wijze gestopt met roken op het moment dat ik zwanger was, zonder dat ik toen wist dat ik zwanger was. Was er gewoon ineens helemaal klaar mee! Dus ook ik ben benieuwd hoe dat straks gaat als de kleine er is. Ik weet van mezelf dat ik het 't moeilijkst vind wanneer ik een paar wijntjes heb gehad. Dan denk ik al snel, oh da's toch gezellig, een sigaretje! Maar ik ben van plan me in te gaan houden. Hopelijk lukt het jou ook!
Suzan: Jep, ik word weer een Brabander. Ben op één of andere manier onlosmakelijk verbonden met die provincie. Gelukkig weet ik uit ervaring dat het daar heel gezellig is!
Iedereen die met een driftige peuter zit: helaas hoort het bij de ontwikkeling en gaat vanzelf weer over. Consequent zijn en duidelijke grenzen aangeven. Want dat is in wezen waar ze om vragen (zo sprak de pedagoog in mij  )
Marijke: ik heb wel af en toe bloedend tandvlees. Schijnt erbij te horen hè. Dus flos ik wat vaker enzo. Verder vooral last van jeuk... overal! 's Avonds mag mijn vriend elke keer mijn rug even kriebelen en masseren. Ook fijn
Verder hoop ik dat we volgend weekend het kamertje kunnen schilderen en inruimen. Ik ben er nou onderhand wel aan toe. Zeker als ik bedenk dat we het huis van mijn vriend in Gemert ook nog helemaal baby-proof moeten gaan maken.
Zo, ik ga nog even onderuit op de bank en lekker eten en dan werken. We hebben vanmiddag familiemiddag op het werk. Dus dan komen alle kinderen met ouders, broertjes en zusjes en zijn er hapjes en spelletjes. Altijd wel gezellig, maar ik ben zooooooo moe! Pfffff....
Misschien nog tot vanavond!
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #13
door Suzan op 23 sep 2011, 12:42 |
Suzan |
|
Hallo allemaal
Patty: time out hebben we nog niet geprobeerd. Zullen eens kijken of ze dat al snapt.
Nicole: Ik ben ook afgestudeerd juf dus heb iik wat pedagogiek gehad...maar is makkelijker bij een ander als bij jezelf!
Zo te lezen is iedereen druk aan het klussen. ben blij dat wij dat niet hoeven.
Straks naar gyn. eens kijken wat hij allemaal nog te zeggen heeft.
Groetjes Suzan
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #14
door Suzan op 23 sep 2011, 15:18 |
Suzan |
|
|
Hallo,
Net terug van gyn. Alles is goed. En bevestiging dat het een meisje is.
Moet over 4 weken weer terug.
05-01: Jeris:, tweede kindje
06-01: Elisa:, derde kindje,
07-01: Gerrie (28jaar), eerste kindje
09-01: Marijke (30 jaar), derde kindje (2 jongens 3,5 en 2 jaar)
13-01: Jaimy (32 jaar), tweede kindje
14-01: Carola, tweede kindje, jongen
17-01: Daisy, eerste kindje
17-01: Nicole (28 jaar), eerste kindje
18-01: Petra (35 jaar), derde kindje
18-01: Debora: (30 jaar), derde kindje
20-01: Lesley-ann (23 jaar), eerste kindje
20-01 Suze30(32 jaar) vierde kindje
21-01: Els (30 jaar), tweede kindje
23-01: Hanneke (27 jaar, Groningen), 3e kindje
24-01: Esmee (36 jaar), vierde kindje (3 jongens, 5, 3 en 1 jaar)
24-01: Patty (23 jaar), 2de kindje
24-01: Kim (26 jaar), eerste kindje
25-01: Renée (18 jaar), eerste kindje
30-01: Ingrid (36 jaar), derde kindje
05-02: Suzan (28 jaar), tweede kindje
geslacht:
Carola: jongen
Lesley-ann: jongen
Marijke: verrassing
esmee: verrassing (denk dus jongen)
petra: jongen
Jaimy: jongen
Jeris: verrassing
Gerrie: verrassing (maar mijn gevoel zegt een jongen)
Debora: jongen
Suze: jongen
Patty: jongen
Els: jongen
Kim: Meisje
Daisy: Verrassing
Hanneke: meisje!
Nicole: verrassing!
Ingrid: jongen
Reneé: Meisje
elisa: verrassing!!
Suzan: meisje
26 september: Patty 4e x VK
26 september: Nicole 5de x vk
26 september: lesley-ann echo dr morie
28 september: Esmee Gyn.
29 september: Els vk
30 september: Kim Controle.
3 oktober: Petra 4e x VK
4 oktober: debora vk toe
10 okteber: Hanneke 5e vk
13 oktober: lesley-ann zuster toe
18 oktober: Marijke vk
19 oktober: Suzan gyn
24 oktober: Petra 5e x VK + groei echo
29 oktober: Hanneke 4d echo
15 november: lesley-ann 30 weken echo
|
| |
|
|
| |
|
|
Januari 2012 Deel 2 - #15
door Susanne op 23 sep 2011, 16:45 |
Susanne |
|
|
@patty, fijn dat je,je weer beter voelt!! ik dacht dat ze aanraden om bij 7 mnd alles klaar te hebben,maar weet het niet zeker eigenlijk..ik zorg dat ik dan alles voor elkaar heb!
@petra, gaat het weer iets beter met je rug en stuitje??
@esmee, spannend of het haalbaar is dat huis...ik laat danique ook altijd maar als ze driftig is,maar ik vind het niet makkelijk,maar nee blijft wel nee!
@marijke,beterschap! ik heb veel last van mijn gehemelte..weet niet waardoor het komt..
@lesley, ik voel de kleine ook sávonds wat meer, spannend hoor of je het huisje krijgt!! wel leuk en gezellig zo'n buurvrouw!
@suzan, ohhh vermoeiend he die drift buien...hier ook heel veel zeuren,drammen en huieln om niets...wat ik wel vaak doe is haar op de gang zetten en als ze klaar is met dr bui,komt ze even knuffelen en dan is het ook wel even over..en idd het is makkelijker gezegd bij een ander dan dat je er zelf in/mee zit...fijn dat alles goed was bij de gyn!!
@nicole, vervelend dat je zo uitgeput bent, hopelijk voel je,je snel wat beter en kun je het weekend lekker bijslapen!
morgen is de oudste jarig, wordt alweer 9 jaar!! gaat echt heel hard!!
allemaal een heel fijn weekend!
|
| |
|
|
|