| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #1
door Dietie op 03 sep 2011, 20:58 |
Dietie |
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje: gisteren is op een spoedecho gezien dat ik een miskraam heb/ga krijgen. Deze is gedaan na bloedverlies zonder buikpijn. Het vruchtje was te klein voor de termijn en er was geen kloppend hartje. Daarnaast was er duidelijk bloed/stolsels in mijn baarmoeder te zien.
Ondertussen zijn we 48 uur verder na het verlies van bloed. Ik heb geen bloed meer verloren en nog geen enkele kramp gehad. En nu begin ik te twijfelen: is de echo niet te vroeg geweest? Even wat getalletjes:
Volgens mijn laatste menstruatie zou ik zitten om 7 weken en 3 dagen.
Volgens de 1e licht positest zou ik zitten op 6 weken en 3 dagen.
Volgens wanneer ik denk dat ik een eisprong heb gehad zou ik zitten op 5 weken en 4/5 dagen.
Wie heeft hier ervaring mee en bleek tóch zwanger???
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groetjes Dietie
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #2
door Patricia op 03 sep 2011, 21:43 |
Patricia |
|
|
ik bij mijn 2e...
nou ja geen miskraam vermoede... maar onveilig gevreeen en dus op mijn nod een test gedaan en niet zwanger... op naar de volgende maand... maar bleef maar niet ongi worden wat dus irritant is hoe kan je dan je eisprong berekenen????? dus na een paar weekjes weer een test gedaan en zwanger! zou volgens laatste ongi bijna 9 weken moeten wezen maar echo toonde een vruchtje van net 6 weken... hoe en wat is een raadsel maar schijnbaar een latere eisprong met geluks treffer??
dus mischien was het idd te vroeg bij jou ook... maar wacht rustig af...
hoop dat het allemaal toch nog mee valt... al moet je je wel een hoedje geschrokken zijn zowiezo....
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #3
door Susanne op 03 sep 2011, 21:59 |
Susanne |
|
|
Ik heb met 6 weken een echo gehad.. ook bloedverlies.. heel licht dat wel! geen kloppend hartje dus volgens vk zou ik een miskraam krijgen.. dit kan lang duren voordat het echt los laat.. dus een week later terug komen las het nog niet losgelaten had om een afspraak te laten maken voor curritage.. een week later een extra echo gehad omda tik zo ontzettend misselijk bleef.. en toen wel een kloppend hartje..
nu 38weken zwanger!
Maar de kans blijft natuurlijk wel aanwezig.. het kan zijn dat je later een ei sprong hebt gehad, maar ook dat het vruchtje gestopt is met groeien en je lichaam het nog los moet laten..
Spannend!
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #4
door Janneke op 04 sep 2011, 08:22 |
Janneke |
|
Afwachten is het medicijn  mijn miskraam liet twee weken op zich wachten voor er bloedverlies kwam, ook na een verkeerde echo. Het daadwerkelijk uitdrijven van het vruchtje duurde zelfs drie. Weken... Maar er zijn inderdaad ook verhalen waarbij het ineens wel goed is. Succes en sterkte
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #5
door Dietie op 04 sep 2011, 11:55 |
Dietie |
|
|
Dank jullie wel voor jullie reacties. Hier nog steeds geen krampen en alleen bij afvegen vandaag minimaal bloedverlies. 't Is bijna gekaanstekerij. Daardoor groeit bij mij steeds meer hoop en merk ik dat ik in een ontkenningsfase kom: nee hoor, het is wel goed, ik ben gewoon zwanger.
Ik krijg sowieso nog een echo: of om te zien of alles weg is, of om te zien of ik gecurreteerd moet worden. Wij zitten er nu op te wachten en we merken dat het voor ons beiden zwaar is.
Doordat het vruchtje er nog zit, voel ik me nog op en top zwanger. En het gekke is: als we vrijdag niet voor een echo waren gegaan, hadden we er niet eens bij stil gestaan dat het fout is/zou kunnen zijn. Ik heb immers maar weinig bloed verloren en totaal geen krampen gehad...
Maar idd, afwachten is de enige remedie...
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #6
door Naomi op 07 sep 2011, 09:03 |
Naomi |
|
|
Dietie, wanneer heb je weer een echo?
Enne: ik heb een miskraam gehad. In juli was dat 2 jaar gelden. IN augustus heb ik een ongi gehad. De maand erna waren we weer zwanger. Maar... dan ben je zooo bang. Je gaat er al bijna van uit dat het wel weer mis zal gaan. Dus ik mocht met wat ik dacht dat 8 weken was op echo komen en een te klein vruchtje. Ze dacht dat het niet goed was, of dat ik bijna 2 weken korter zwanger was. Nou, ik had bijna geen geloof en bijna geen hoop. Maar 2 weken later ( wat waren dat lange weken!!!! ) was meneertje mooi gegroeid en nu was er ook een hartje. Dan bestaat er nog een kleine kans dat het alsnog mis gaat, maar een hele kleine kans gelukkig. En onze Damian is alweer 16 maanden, klets de oren van mn kop, bekkie vol tanden en kiezen, hij wandelt door de kamer.
Ik vond het heel raar, want je gaat uit van je laatste menstruatie. In mijn geval schijn in dan een hele late eisprong te hebben, of juist heel vroeg?
In elk geval heel veel sterkte met dit wachten...Ze zeggen dat het zonder kramp vaak wel goed gaat. Maar ja, afwachten! Groetjes Naomi
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #7
door Dietie op 07 sep 2011, 11:27 |
Dietie |
|
|
Morgenmiddag om 14.15 uur weet ik meer. Dan heb ik weer een echo. Lichamelijk hier nog geen verandering, behalve verergering van zwklachten. Ben nu 's ochtends misselijk en mijn borsten groeien gewoon door! Gisteren toch weer een digitest van ClearBlue gedaan en die was positief met 3+. Denk/hoop dat de echo toch te vroeg was afgelopen vrijdag en dat het beebje gegroeid is morgen.
Bij mijn naasten bij wie ik mijn verhaal vertel blijkt dat ze unaniem het gevoel hebben dat het wel goed zit en dat de echo te vroeg was en dat er misschien een 2-ling zat waar nu 1 van weg is gegaan. Gek genoeg hoop ik daar op. Iig dat er nu nog 1 zit!
Maar ja, morgen weten we meer!
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #8
door ~*san*~ op 07 sep 2011, 21:53 |
~*san*~ |
|
|
Dietie sterkte en succes morgen!
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 30-08-2012 |
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #9
door Naomi op 07 sep 2011, 23:54 |
Naomi |
|
|
Heb je echt grote stolsels enzo verloren, dat ze het over 2ling hebben? Je hoort best vaak dat mensen 'gewoon' bloed verliezen, vaak zonder reden. Een gesprongen bloedvaatje ofzo...
Ik zal voor je duimen morgen, op goed nieuws...
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #10
door Patricia op 08 sep 2011, 08:56 |
Patricia |
|
spannende dag vandaag dus!!
wil je iig erg veel sterkte wensen en zal aan je denken 
en natuurlijk voor je duimen
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #11
door Dietie op 08 sep 2011, 16:16 |
Dietie |
|
|
Hey allemaal, ik durf het bijna niet te zeggen, en we zijn absoluut nog niet uit de gevarenzone, maar we hebben een kloppend hartje gezien op de echo! Volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Als die ook goed is, halen we helemaal opgelucht adem. Maar dit was heerlijk om te zien! Ik verlies nog steeds (veel) bloed, maar dat klopt ook met dat wat we vorige week en vandaag weer in de baarmoeder hebben gezien. Geen idee wat het is (geweest), maar iig geen 2ling. Anders hadden we 2 dooierzakjes moeten zien. Dat ik nog (veel) bloed ga verliezen staat vast. Zolang ik geen krampen krijg, blijven we goede hoop houden!
|
| |
|
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #12
door ~*san*~ op 08 sep 2011, 20:09 |
~*san*~ |
|
|
Ik duim voor je Dietie! Fijn dat het hartje klopt!
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 30-08-2012 |
|
| |
|
|
Toch zwanger terwijl mk - #13
door Gedisa op 12 sep 2011, 14:23 |
Gedisa |
|
|
hoi alle ik kom me ook maar eens hier melden na 2miskramen horden ik vandaar bij de echo dat het weer mis is hartje klopte niet morgen terug komen voor een afspraak om het weg te laten halen heel veeel verdriet
|
| |
15 weken zwanger, uitgerekend op: 12-11-2012 |
|
|