| |
|
|
Mei 2012 - #1
door Jeanet op 30 aug 2011, 18:45 |
Jeanet |
|
|
Het is nog vroeg, maar ik ben zwanger en uitgerekend op 8 mei! Sinds vandaag weten we het, dus zijn nog een beetje perplex.
Onze dochter is nu net 5 maanden, dus als alles goed gaat is onze dochter straks 1 jaar en 1,5 mnd oud.
Zo dit wilde ik ff kwijt!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mei 2012 - #2
door Angela op 30 aug 2011, 22:49 |
Angela |
|
|
hoi hoi,
Ik zou morgen ongi moeten worden dus ik moet nog even afwachten helaas,ik hoop het zoooo!
jij gefeliciteerd!!!!
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 02-09-2012 |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #3
door Jeanet op 31 aug 2011, 08:39 |
Jeanet |
|
|
Dank! Jij sterkte met afwachten!!!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mei 2012 - #4
door Ilona op 31 aug 2011, 18:05 |
Ilona |
|
|
GEFELICITEERD!!!
wij zijn deze maand aan de klus hihi, en hopen dat het raak zal zijn, voor ons zal het de 4de zijn,
als het raak is ben ik uitgerekend +- 26 mei...
ik hoop dus dat ik met je mee kan schrijven
*********************************************** ************************************************************ *********
@angela .. succes, ik hoop voor jou ook op een positieve test
groetjes ilona
|
| |
39 weken zwanger, uitgerekend op: 26-05-2012 |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #5
door Angela op 31 aug 2011, 20:03 |
Angela |
|
|
hoi hoi
nou vandaag nog niks roods gevonden haha ik wacht nog ff af tot vrijdag dan ga ik testen.wel raar hoor ik voel me ook zo goed heb nergens last van.
Ik hou jullie op de hoogte!
tot snel!
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #6
door Ilona op 01 sep 2011, 08:54 |
Ilona |
|
|
@ANGELA.... spannend, ik zal voor je duimen,
ik kan pas rond de 14de testen, nu hard aan het klussen hihi
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #7
door Jeanet op 01 sep 2011, 17:22 |
Jeanet |
|
|
Ilona, klusze! en Angela hoop voor je dat het raak is!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mei 2012 - #8
door Angela op 01 sep 2011, 20:29 |
Angela |
|
hallo dames,
nou ook vandaag niks gevonden spannend.... het word voor ons de vierde en laatste als het gelukt is.
ik ga morgen gauw naar de winkel om een test te halen ik ben nu wel erg nieuwsgierig.
@ilona klusze! 
ohw ja ik lees net dat als t goed is ben ik 10 mei uitgerekend onze zoon in van 19 mei haha ik vind het wel een super maand!
jullie horen t morgen.
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #9
door Ilona op 01 sep 2011, 21:26 |
Ilona |
|
|
@angela, spannend hoor, bij ons ook de 4de en de laatste haha,
onze zoon is van 12 mei en onze jongste zoon is van 20 april (maar was uitgerekend 1 mei hihi)
mei is echt een maand volo verjaardagen bij ons, niet te geloven, en nu hebben we twee keer tussen de verjaardagen door onze kleintjes gekregen, nu hopen dat we niet op iemand verjaardag uitkomen !!
succes
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #10
door Angela op 02 sep 2011, 07:52 |
Angela |
|
|
hallo dames,
helaas werd ik vannacht wakker met een rode vlek in mn onderbroek.
niet veel,maar heb wel t idee dat het door gaat zetten.
helaas volgende maand nieuwe kansen iets beter klussen haha
jullie heel veel succes! en geniet ervan!
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #11
door Louise op 02 sep 2011, 12:14 |
Louise |
|
|
Hallo dames,
Ik hoop ook in mei te mogen bevallen. Ik kan pas vanaf 09 september testen dus moet nog even wachten.
Jeanet gefeliciteerd met je zwangerschap.
Spannend voor de dames die nog moeten wachten net zoals ik. Angela jammer dat het niet is gelukt deze maand. We duimen op de maand juni.
Ik probeer er nog niet aan te denken. Ik was vorige maand er namelijk zeker van dat ik zwanger wat en toen kwam me menstruatie. Ik voelde me echt even rot en dat wil ik mezelf niet weer aan doen.
groetjes Louise
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 01-09-2012 |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #12
door Marina op 02 sep 2011, 13:47 |
Marina |
|
|
Hoi dames, GEFELICITEERD Met je zwangerschap****** hoop dat alles goed mag blijven gaan**** ik hoop ook dat we in mei mogen bevallen voor de 2de keer, Ik heb 2 maanden geleden mijn spiraaltje laten verwijderen en een week later werd ik eerste keer weer ongi. en precies 28 dagen daarna weer dus mijn cyclus is gelukkig goed, (had ik namelijk voor de zwangerschap van mijn dochter helemaal niet ene keer 5 weken en andere keer 3 en soms zelf 6 of 7 weken er tussen.) 16de is mijn NOD weer dus hopelijk komt het ook niet. even afwachten dus. En misschien vanavond nog keer extra klussen whahahaha.
groetes marina
|
| |
30 weken zwanger, uitgerekend op: 29-07-2012 |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #13
door Ilona op 02 sep 2011, 18:11 |
Ilona |
|
|
@marina, hoop voor je dat het raak mag zijn, ook wij hard aan het klussen (voor de 4de)
**************************************************** ******************************************************
@l ouise, ik zal voor je duimen, en hopen dat het raak mag zijn,
******************************************************** **************************************************
@Angela, jee meid dat is vast een tegenvaller, hopen dat het volgende maand jullie maand is
groetjes ilona
|
| |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #14
door Else op 05 sep 2011, 05:25 |
Else |
|
Hallo,
Iedereen gefeliciteerd met zwangerzijn en succes met klussen voor diegene die nog bezig zijn.
Ik ben ook uitgerekend rond 6- mei 2012.
Ik voel me vooral erg onzeker, het is onze 3e, en de vorige zwangerschappen verliepen probleemloos, nu heb ik alleen erg vroeg getest en ben nu aan het wachten op de kwaaltjes..... die niet komen. Alleen sjagerijning en af en toe was vaag misselijk en gevoelige tepels. En een wat opgeblazen gevoel en vaak plassen en moeite met de stpoelgang. Ach als ik dat zo optel zijn het best wel wat tekenen 
Zo stom he, dat je zo onzeker kunt zijn, was ik bij de vorige niet. Dit kindje is zooooo gewenst( die anderen ook hoor!)
Hoe voel jij je Jeanet?
groetjes Else
|
| |
42 weken zwanger, uitgerekend op: 04-05-2012 |
|
| |
|
|
Mei 2012 - #15
door Jessica op 06 sep 2011, 13:05 |
Jessica |
|
Hallo meiden
Ik sluit me hierbij aan bij het mei forum, althans als ik in mei ga bevallen aangezien mijn uitgerekende datum 1 mei is. Inmiddels nu 6 weken zwanger en de ochtendmisselijkheid is begonnen (jippie  ) ach ja hoort erbij..
Het is voor ons het 2e kindje de "oudste" is een jongen, geen misselijkheid etc gehad gewoon een super zwangerschap. Mijn man roept al dat dit dan een meisje is, ach ja we zullen nog 14 weekjes moeten wachten voordat we dat weten...
Succes iedereen met testen etc..
Groetjes Jess
|
| |
|
|
|