Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Ik word gek van de onzekerheid

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #1
door Sandra op 04 aug 2011, 19:23
Sandra

ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds dinsdag bloedverlies. Het is niet erg veel alleen als ik naar het toilet ga dan zit het papier met bloed, helder en oud bloed door elkaar. En de ene dag meer dan de andere dag maar zonder enige pijn of zo. Ik kan er geen touw aan vast knopen want ik heb geen zwangerschap verschijnselen maar die had ik ook niet toen ik zwanger was van mijn dochter en bij haar had ik ook behoorlijke bloedingen gehad, maar dat is al weer 18 jaar geleden. Dus ik weet niet waar ik aan toe ben word er gek van huil elke dag maar blijf toch hoop hebben. De VK zegt dat ik de hoop niet mag opgeven en ik heb volgende week een echo om te kijken of er leven te zien is. Wie kent dit gevoel en is dat goed of fout afgelopen? ik voel me zo machteloos nu word er gek van

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #2
door Patricia op 04 aug 2011, 21:19
Patricia

heb het al eerder gezegt meid! hou hoop  
ergens in je achterhoofd houden dat het mis kan zijn maar toch even vol houden! it aint over till its over!! 
je zegt ook dat je geen pijn hebt dus dat is erg positief! maar ik had bij mijn 1e toch echt heftige ongi krampen en "normale" ongi's tot 24 weken! 

dikke knuf en niet opgeven ook al is het super eng!

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #3
door Joyce op 04 aug 2011, 21:34
Joyce

Hoi Sandra,

Ik heb vanaf w 5 t/m w 22 heel veel (net als een menstruatie) bloed met stolstels verloren tijdens de zwangerschap. De eerste echo was geen kloppend hartje op te zien. De een week later met 6 weken was een kloppend hartje gezien. Heb veel echo's gehad en het was steeds goed. De placenta lag voor de baarmoedermond waardoor ik bloedverlies had. Vanaf week 22 is het bloed verlies gestopt. Nu ligt er een heerlijk mannetje van 11 weken in z'n bedje te slapen. Je moet de hoop dus nog niet opgeven. 50% van de zwangerschappen met bloedverlies gaan gewoon goed. Zolang je geen hevige krampen hebt is dat een goed teken.
Ik hoop voor je dat je met de echo een kloppend hartje te zien krijgt.
Heel veel sterkte

Groetjes Joyce

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #4
door Angelique op 09 feb 2012, 16:45
Angelique

hoi sandra
rustig blijven en lekker rusten niet teveel tillen
en komt t vandaag niet dan morgen weer een dag
ik heb gister van me vk te horen gekregen dat ik niet meer zwanger was en dus een curretage vandaag zou volgen
volgens de telling zou ik nu 10 weken moeten zijn en de vk zei dat mete 2 a 3 weken t vruchtje zich niet meer ontwikkelde.
Vandaag bij de gyn geweest met de doorverwijspapieren
en ook zo alles uit gelegt
hij kon daar zijn bevinden niet in zien en wou zelf kijken
ipv een belletje wat we gister zagen,zagen we vandaag een wormpje
en hij zei dat het ongeveer 4 a 5 weken oud moest wezen en t natuurlijk logisch was dat er geen hartactie te zien is
dus ik moet de 21e van februari weer terug komen voor controle en dan is t 50%kans op goed en 50%kans op fout
en ook ik zit met bloedverlies maar dat wil niet altijd wat zeggen ik verlies niet meer dan een aantal druppels en t is idd een wisselwerking van oud bruin verlies tot roze/rood achtig  en vertrouw je het niet vraag eventueel dan of je bij de gyn onder controle mag staan want ook een vk kan het fout hebben zoals je nu gelezen heb

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #5
door Sandra op 10 feb 2012, 10:20
Sandra

Hoi Angelique,

Ik heb toen toch een miskraam gekregen en was afgelopen januari weer zwanger maar helaas weer na 7 weken een miskraam gehad.
Ben nu drie weken verder en ondanks dat alle zwangerschaps verschijnsellen meteen weg waren na de miskraam heb ik nu opeens weer heel erg veel last van pijnlijke borsten. 
Nu weet ik dat het wel 6 weken kan duren voor je eerste menstruatie weer op gang kan komen dus ik zal geduld moeten hebben helaas.
Maar stiekum hoop ik natuurlijk dat we weer zwanger zijn maar goed tijd zal het zeggen en we houden hoop is het nu niet wie weet een volgende keer wel weer.
Maar bedankt voor je berichtje, en ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat en dat je de 21ste gewoon goed nieuws gaat krijgen.
Ik zal voor je duimen!!

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #6
door Linda op 29 feb 2012, 16:37
Linda

Hallo,
Ben nu zes weken zwanger en heb ook bijna elke dag wel een paar druppeltjes roze bloedverlies. Heb geen krampen gehad wel af en toe wat steken onderin mijn buik. Heb mijn urine laten controleren en het was geen blaasontsteking. Het is mijn eerste zwangerschap dus weet ook niet goed wat er allemaal bij hoort en wat niet. Natuurlijk lees je wel vanalles op het internet en hoor ik wel eens wat van vriendinnen, maar toch maakt het bloedverlies me vreselijk onzeker. De verloskundige geeft aan dat het geen zin heeft om eerder te komen dan met 8 weken. nu duurt het nog 2 weken voordat ik naar de vk kan. Vind het moeilijk om hier mee om te gaan en positief te blijven.... De dagen kruipen nu echt voorbij...Heeft iemand van jullie hier ook mee te maken?

Groetjes

18 weken zwanger, uitgerekend op: 23-10-2012

Quote Post
Ik word gek van de onzekerheid - #7
door Geralda op 16 mrt 2012, 20:39
Geralda

Hoi Linda, 
Hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen. Ik heb ook een miskraam gehad begin januari, maar bleek toch nog zwanger. Mijn lichaam deed zo raar: bloedingen, krampen en toch zwangerschapskwaaltjes (misselijk, emotioneler). Bij de gynaecoloog bleek ik 1 leeg vruchtzakje en 1 "gevuld" vruchtzakje te dragen. En inmiddels ben ik 17 weken zwanger. Maar bloedingen leveren een hoop onzekerheid en stress op. Hopelijk is het goed voor je afgelopen! Geralda

27 weken zwanger, uitgerekend op: 20-08-2012

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.