Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

April 2012

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 67

Bericht
Gebruiker

Quote Post
April 2012 - #1
door Annoniempje80 op 12 jul 2011, 11:52
Annoniempje80

hallo allemaal

ik ben een trotse mama van 3 meiden ben 30 jaar ben 1,5 jaar geleden gescheiden.
samen met mijn nieuwe vriend gaan we voor een kindje van ons samen hij is stapel op mijn meiden maar zijn wens om zlf ook echt papa te worden is groot we zijn nu 3 maanden bezig.

ook met mijn meiden zat ik veel op b.o.k en de laatse zwangerschap heb ik heel veel steun gehad van de forum meiden omdat ik toen in scheiding lag 2 van mijn 3 meiden wou de wettelijke/biologische vader niet hebben en omdat het de 2e keer was dat ik ket kindje van hem moets laten weghalen was de maat vol sinds dien doe ik het alleen nou ja alleen mijn vriend is gelukkig ook nog wel een helpende hand.

ik hoop zo dat april 2012 onze maand gaat worden!

zijn er nog meer eventuele april 2012 mama's

groetjes trotse mama van 3 meiden

20 weken zwanger, uitgerekend op: 03-10-2012

Quote Post
April 2012 - #2
door Angela op 21 jul 2011, 20:29
Angela

hallo,

ook ik hoop me aan dit forum toe te kunnen voegen,moet helaas nog even in spanning afwachten.Ik ben al moeder van 3 kinderen 2 meiden en een stoere knul,van 6,4 en 2 jaar we gaan dus voor ons 4e kindje ik hoop het zo.
Ik heb wel allmaal pijn  daar bij mn schaambeen zou dat mn eisprong zijn of gewoon voortekenen?? ik moet nog even afwachten moet 2 aug weer ongi worden spannend he!

ik heb ook met mn andere kinderen op bok gezeten was altijd erg leuk en heb er ook echt wel wat aangehad.

ik hoop dat er nog nieuwe mama's bijkomen en dat ik ook kan blijven.

vol in afwachting.

groetjes Angela

25 weken zwanger, uitgerekend op: 02-09-2012

Quote Post
April 2012 - #3
door Judith op 25 jul 2011, 16:47
Judith

Ik kan me toevoegen!

Ben vandaag 4 weken zwanger! Heb al een dochter van 2,5!

Quote Post
April 2012 - #4
door Dietie op 25 jul 2011, 20:52
Dietie

@Judith, gefeliciteerd! Spannend hoor! Ben je er vandaag ook achtergekomen?

@trotse mamma en Angela, voor jullie ook spannende tijden. Ik keek al vreemd op dat er al een april forum was! Zelf ben ik actief op het babywensforum en heb met de jongste ook op bok gezeten. Voor jullie het 4e kindje en voor ons ook! Wij hebben al een zoon van 7, een dochter van 6 en 1 van bijna 3 (met 2 weekjes).
Succes met afwachten!!!
Groetjes Dietie

Quote Post
April 2012 - #5
door Judith op 28 jul 2011, 13:53
Judith

We waren er vorige week dinsdag al achter gekomen. Volgende week echo om te kijken hoelang ik al zwanger ben! 31aug 1ste afspraak bij de vk

Quote Post
April 2012 - #6
door Monique op 31 jul 2011, 15:49
Monique

Hallo dames,

Vanmorgen een positieve test gedaan dus ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven!
We hebben al een zoontje van bijna 6 en van 2,5.
Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap
groetjes

Quote Post
April 2012 - #7
door Monique op 31 jul 2011, 15:55
Monique

Ik bedoel natuurlijk dat we 2 zoontjes hebben haha

Quote Post
April 2012 - #8
door Chantal op 02 aug 2011, 19:01
Chantal

Hallo allemaal, Afgelopen zondag een positieve test gedaan, vandaag vijf weken zwanger. Als alles goed blijft gaan, zal dit onze eerste worden. Spannend!

Quote Post
April 2012 - #9
door Lesley-ann op 03 aug 2011, 15:17
Lesley-ann

hallo allemaal,

ik kom uit het januari forum en wou jullie allemaal even succes wensen de 
aankomende weken, die waren voor ons ook heel spannend..

liefs lesley-ann

Quote Post
April 2012 - #10
door Monique op 03 aug 2011, 16:55
Monique

Jij hebt al een mooi buikje lesley-ann!!

De andere dames al last van kwaaltjes?
Ik ben al erg misselijk... ik had dat bij de andere 2 zwangerschappen ook.
Bij de eerste alleen de eerste 4 maanden maar bij de andere de hele zwangerschap. Ik had toch de stille hoop dat het dit x anders zou zijn maar daar lijkt het niet op
Gelukkig heb ik lekker vakantie, en kan ik rustig aan doen!

Quote Post
April 2012 - #11
door Annoniempje80 op 03 aug 2011, 19:38
Annoniempje80

ik ga het april 2012 verlaten.
bij ons is het helaas fout gegaan...

ik wil jullie verder allemaal heel veel suc6 wensen en geniet van jullie zwangerschap.

groetjes misschien1

20 weken zwanger, uitgerekend op: 03-10-2012

Quote Post
April 2012 - #12
door ~*san*~ op 04 aug 2011, 08:06
~*san*~

Hallo dames!

Ik wil graag meekletsen met jullie! Ik had vanmorgen een positieve test in mijn handen! Ben een beetje beduusd er van. Wij hebben een zoon van ruim 3 jaar en in januari 2011 is na een zwangerschap van 19 weken ons vlinderkindje geboren. Ik vind het allemaal erg spannend nu!

Groetjes Sandra

25 weken zwanger, uitgerekend op: 30-08-2012

Quote Post
April 2012 - #13
door ~*san*~ op 04 aug 2011, 08:16
~*san*~

Lijstje
2-4   Judith,.... jaar, 1 dochter (2,5 jaar)
3-4   Chantal, .... jaar, 1e kindje
8-4   Monique, ....jaar , 2 zoons (6 jaar en 2,5 jaar)
12-4  Sandra, 32 jaar, 1 zoon (3 jaar) en 1 vlinderkindje

Afspraken:
31-8  VK Judith

Hoi dames!

Ik ben zo vrij geweest en heb even en lijstje gemaakt. Dus vul maar aan zou ik zeggen!

Groetjes Sandra

25 weken zwanger, uitgerekend op: 30-08-2012

Quote Post
April 2012 - #14
door Jaimy op 04 aug 2011, 10:47
Jaimy

Hoi Allemaal

Ik breek hier even

Iedereen natuurlijk gefeliciteerd.

@ San zie dat het je gelukt is om weer op nieuw zwanger te raken wil jou in het bijzonder feliciteren. Ik had vorig jaar april moeten bevallen maar dat verhaal ken je. Zoals je ziet ben ik ook al weer 16 weken zwanger. en ik zou zeggen probeer er echt van te genieten. Hier lukt dat de ene dag beter dan de andere. Maar het gaat allemaal goed en ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed mag gaan.

Lief Jaimy

Quote Post
April 2012 - #15
door Miranda op 04 aug 2011, 11:07
Miranda

*breek in*

Hai dames,

Wat leuk om te lezen dat er al weer een april forum is!! Zelf was ik afgelopen 24 april uitgerekend en mijn dochter is 28 april geboren.... Echt een super mooie maand om een baby te krijgen (haha denk wel elke maand haha maar ben een beetje vooroordeeld ) Geniet flink van jullie zwangerschappen!!!

Groetjes Miranda

Pagina 1 van de 67
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.