Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Maart mama,s 2012

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 22

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #1
door Gedis op 07 jul 2011, 10:33
Gedis

hallo ben misschien een beetje vroeg maar ben wel zwanger en verwacht mijn kindje 11 maart ongeveer zijn er al mama,s die ook deze maand een kindje verwachten .. liefs gedis

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #2
door Dietie op 07 jul 2011, 21:01
Dietie

Hey Gedis, allereerst van harte met je zwangerschap! Ik zat al een tijdje stiekem te kijken of er al een maart 2012 zou komen. Ik zit in het babywensforum en hoop ook een maart moeder te worden. Is het je eerste kindje? Hoe voel je je? Groetjes Dietie

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #3
door Rianne op 09 jul 2011, 22:27
Rianne

He dames, Gefeliciteerd Gedis, en hopelijk kunnen we jou binnenkort ook hier verwelkomen Dietie. Het is nog vroeg maar voorzover kan ik me bij dit forum voegen. Groetjes Rianne

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #4
door Els op 09 jul 2011, 22:56
Els

Hallo, gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik moet nog even wachten maar ik kan binnenkort ook testen zo rond 14 juli en zal dan als het raak is rond 23 maart uitgerekend zijn.
Ik hoop dus dat ik me snel bij jullie aan mag sluiten.

groetjes Els

39 weken zwanger, uitgerekend op: 29-05-2012

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #5
door Truus op 10 jul 2011, 10:16
Truus

Dag allemaal, het duurt nog ruim een week voordat ik kan testen, maar ik meld me toch maar eens aan. Geddis en Rianne, gefeliciteerd!

Groeten, Truus

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #6
door Gedis op 10 jul 2011, 19:19
Gedis

hoi mama,s ik heb me er weer af gehaald omdat ik net weer een miskraam achter de rug heb dit is me 2 miskraam in 1 jaar ... ik heb al 3 kindjes maar we willen er graag nog 1tje bij maar dat wil maar niet lukken verder wil ik jullie heel veel suc66 wensen met het testen en hopen op een goeden afloop ik zal jullie blijven volgen hoe moeilijk het ook is .. liefs gedis

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #7
door Martine op 10 jul 2011, 20:18
Martine

hoi Gedis,

wat ontzettend jammer voor jullie! Ik leef met je mee.. heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je je weer snel zwanger zal mogen melden hier! En dat het dan goed mag gaan!

Ik kom hier zo maar even in breken.. Ik hoop stiekem dat ik hier ook mee mag gaan kletsen maar voorlopig mag ik dat nog even afwachten, heb nog geen aanwijsbare reden om me hier te melden Dat kan nog wel anderhalve week duren..  Maar voor de meiden die zich hier zwanger mogen melden, alvast gefeliciteerd!

groetjes Martine

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #8
door Dietie op 10 jul 2011, 20:32
Dietie

@ Rianne, van harte met je zwangerschap! Ik hoop idd me toe te kunnen voegen hier, maar moet deze week even afwachten...

@Els, succes aankomende donderdag! Laat je weten wat het is geworden? Moet je donderdag ongi worden, of wil je donderdag 'pas' testen...

@Truus, voor jou ook een wachtmoment. Hopeloos he?

@Gedis, wat erg dat je nu een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte hier mee! Wij gaan ook voor een 4e kindje...

@Martine, nog 1,5 week en dan ben je met een beetje mazzel ook van het wachtbankje af! 

@iedereen, spannend he? Zo'n wachtbankje. Ik schrijf ook mee met de 'babywens', we zijn nu met onze 3e ronde bezig. Voel me momenteel net als vorige maand: sinds vanavond erg misselijk. Nu vertelde de oudste net dat hij vanochtend bij mijn schoonouders had overgegeven, dus voor hetzelfde geld hebben we elk iets gegeten wat verkeerd is gevallen. Wel heb ik 's avonds een dikke buik, maar dat heb ik ook net voordat ik ongi wordt. Ik heb de temp afgelopen maand wat halfslachtig bij gehouden, omdat ik de vorige maand er heel wat testen tegenaan heb gegooid. Tot nog toe blijft hij wel stabiel 'hoog'. Maar geen idee wanneer hij zou moeten zakken als je niet zwanger bent. Is dit als je al ongi bent, of een dag daarvoor, of een paar dagen daarvoor. Verder voel ik eigenlijk nog niet zoveel. Geen gespannen borsten enzo. Aan de andere kant kan ik me dat ook niet herinneren bij de andere 3. Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie allemaal?
Groetjes Dietie

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #9
door Janneke op 10 jul 2011, 21:32
Janneke

Heel voorzichtig meld ik me hier aan. Vandaag positief getest. Volgens de ovulatietesten op 25 juni een eisprong gehad, dus dat betekent dat ik nu vier weken zwanger ben. Ik hou me nog een beetje op de achtergrond, de vorige (en tevens eerste) zwangerschap werd helaas een miskraam met zes weken. We gaan het ook nog niet vertellen aan iedereen, dus voorlopig blijf ik even anoniempje! Voor iedereen die ook in maart mama mag worden een fijne zwangerschap gewenst en leuk om elkaar hierin te volgen. Groetjes....

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #10
door Truus op 10 jul 2011, 22:10
Truus

Gedis, wat jammer. Heel veel sterkte!

Vlinder, gefeliciteerd. Dan volgen nu een paar spannende weken tot de eerste echo! Ik heb al twee kleintjes en ik durfde bij beide zwangerschappen pas na de eerste echo echt te genieten.

Dietie, dit wordt dus mijn derde. Ik heb al een zoon en een dochter. Het wachten is inderdaad vervelend, al moet ik zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben dat met de eerste twee. Het is bovendien de eerste maand en het zou wel heel mooi zijn als het direct raak is. Nou ja, we zien wel. Ben er nu nog relaxed onder (al denk ik dat dat snel om kan slaan).

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #11
door Martine op 11 jul 2011, 13:58
Martine

@ truus, wij zijn ook bezig voor een derde.. ik was er in het begin ook niet zo mee bezig.. we zien het wel.. maar nu het wat langer gaat duren dan met die andere twee merk ik dat ik me er toch iets meer mee bezig hou.. Ik geef er af en toe maar gewoon aan toe.. het is toch je lijf dus daar ben je hoe dan ook wel wat mee bezig.. Het blijft even spannend aan het einde van de maand! En ik vind nu dat het wel een keertje raak mag zijn, maar ja.. wat heb ik te willen?? Er zijn genoeg vrouwen die nog veel en veel langer moeten wachten.. dus ik klaag er ook niet over.. het komt wel op onze tijd! En een maart-mama.. hmm.. we hebben echt heel erg veel verjaardagen in maart en april.. dus dat is weer een goede reden om niet heel erg teleurgesteld te zijn, ofzo, ahum.. zo zoek ik steeds ook redenen waarom het ook niet erg is als het nog wat langer duurt

@ vlinder, ik snap ook dat je voorzichtig bent hoor! Je gaat er toch niet zo onbevangen in nu.. ik hoop dat je snel een echo mag krijgen en dat alles goed mag gaan!!

Ik ben benieuwd of er al snel meer zwangere dames bij komen hier, tot nog toe is het rustig  

groetjes Martine

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #12
door Truus op 11 jul 2011, 22:55
Truus

Martine, Ik krijg vandaag even de kriebels van zwangerschappen. Mijn schoonzusje is vandaag bevallen van een dochter. Het meisje is gezond, maar bij haar was het kantje boord. Ze heeft 4 liter bloed verloren en we hebben een paar uur ontzettend in spanning gezeten. Ze zijn ruim 2 uur bezig geweest om haar erbij te houden. Echt heftig. Daarnaast heeft een vriendin van me net een bbz gehad. Ik wil er niet teveel bij stilstaan, maar het is niet vanzelfsprekend dat het allemaal maar soepeltjes gaat. Vraag me dan ook af of ik wel zoveel zin heb in een derde. Ach, ik kan het morgen vast wel relativeren. Voel me er nu een beetje emotioneel onder. Ben erg gehecht aan m'n schoonzusje.

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #13
door Marjolein op 11 jul 2011, 23:41
Marjolein

*breek in*

Goh alweer een maart 2012 forum! Ik was dit jaar op 1 april uitgerekend maar mijn zoontje is op 21 maart 2011 geboren. 
Dames die zwanger zijn gefeliciteerd en dames die nog even moeten wachten succes! Maar vooral geniet van deze bijzondere tijd, het blijft toch iets heel bijzonders 

Liefs, Marjolein

*breek uit*

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #14
door Els op 12 jul 2011, 10:03
Els

Hallo Allemaal,

Gedis, wat vervelend zeg heel veel sterkte gewenst.

Vlinder gefeliciteerd

Ik weet eigenlijk niet precies wanneer ik weer ongesteld moet gaan worden omdat ik net weer met de pil gestopt ben en ik eigenlijk nog niet weet hoe lang mijn cyclus is. Ik heb daarom maar besloten om pas tijdens of na mijn vakantie te testen, we gaan vrijdag namenlijk 10 dagen naar de camping. Ik laat jullie dan 24 juli of 25 juli weten wat het geworden is.

Voor ons is het ook het derde kindje we hebben nu al twee dochtertjes Iris van 8 januari 2008 en Mirte van 8 juli 2009.
Dus we zien wel wanneer het raak is, dit is ook pas de eerste ronde en ik denk dat het misschien nog wel wat langer gaat duren maar we zullen zien.
bij Iris was het ook de eerste ronde raak en bij Mirte de tweede.

maar ik wacht dus nog even af en ik wens iedereen die ook nog moet wachten met testen heel veel suc6

groetjes Els

39 weken zwanger, uitgerekend op: 29-05-2012

Quote Post
Maart mama,s 2012 - #15
door Martine op 12 jul 2011, 10:05
Martine

tsjonge, truus, wat een spannig dan! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het dan even gezien hebt met zwangerschappen.. Ik denk dat het ook goed is om niet alleen de roze wolk voor ogen te hebben.. Uiteindelijk is het iets heel natuurlijks maar ook best een spannende toestand kan het zijn! Ik weet zelf dat als ik zwanger mag raken ik zoiezo met een keizersnede moet bevallen en dat ik grote kans heb om (net als bij de andere 2) zwangerschapsvergiftiging te krijgen. De andere 2 keer was het pas op het einde.. maar ja.. de kans is er dus wel.. 

En leg dan maar es uit dat je toch weer zwanger wilt raken terwijl je een gezond gezinnetje hebt.. Zou dat ook een natuurlijke drang zijn? Ik denk het wel.. en wat die angsten betreft.. je moet ze niet teveel op jezelf betrekken maar het houd je wel nuchter denk ik.. Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat met je schoonzus!! 

ik ben benieuwd of je inderdaad vandaag alles weer een beetje kan relativeren

groetjes Martine

Pagina 1 van de 22
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.