Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Help knuffelkonijn zoek

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #1
door Bianca op 05 jul 2011, 06:52
Bianca

Lieve mensen,

Ons zoontje is zijn knuffelkonijn kwijt. Nu hoop ik eigenlijk dat er iemand het konijn herkent en misschien nog heeft liggen voor ons. Het konijn is in 2007 gekocht bij de prenatal. Het is niet de Ivory van happy Horse. Dit konijn heeft cremekleurige zachte velours binnenkant oren en voeten.

Je zou ons zoontje erg gelukkig maken.

Groetjes Bianca

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #2
door Koekie op 05 jul 2011, 11:25
Koekie

volgens mij heet ie anna club pluche konijn? Hebben ze niet meer bij prenatal... Maar google eens op die naam! 
Zag ook een site: www.knuffelparadijs.nl< /a> misschien zit ie ertussen?

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #3
door Koekie op 05 jul 2011, 11:28
Koekie

http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgoed-knuff els/447439892-anna-club-plush-konijn-zachte-langharige-krull erige-badstof.html

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #4
door Bianca op 05 jul 2011, 12:10
Bianca

Helaas dat is hem niet, heb zelf alle knuffelsites, marktplaats al af gezocht, zonder resultaat. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #5
door Zara op 05 jul 2011, 12:38
Zara

Je hebt ook zo'n site voor gevonden knuffels, misschien staat daar wat op? Succes!

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #6
door Koekie op 05 jul 2011, 13:38
Koekie

misschien kun je hem zelf een andere knuffel/konijn laten uitzoeken?

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #7
door Nathalie op 05 jul 2011, 13:51
Nathalie

Zet hem eens op Marktplaats, dit werkte bij ons geweldig, alleen moest hij perse zijn oude vertrouwde "Lobbes" hebben en zijn de reserves nooit aan bod gekomen, nu ligt er 1 bij zijn kleine zus die er gek op is en de 3de in pap en mams bed, want mama moet ook een knuffel hebben .
Maar via Marktplaats had ik wel 10 reserves kunnen hebben.

Succes!

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #8
door Linda op 06 jul 2011, 21:22
Linda

Oh wat vervelend zeg  

Ik had toen ik zwanger was bij de Ikea 2 knuffel poezen gekocht een grijze en een gestreepte, eenmaal geboren deed ze er niks mee evenals alle andere knuffels en doeken ze moest er niks van weten.
Maar ineens was het die gestreepte, en de grijze werd ook letterlijk uit bed gegooid die was niet waardig om bij haar te slapen.
Nu zijn we die poes zo vaak verloren op straat, maar gelukkig kwam ik er dan op tijd achter en dan kon ik flink stuk terug rennen en dan lag ie daar in de goot.
Toen besloot ik er een nieuwe bij te halen want die grijze deed ze niks meer mee, was eruit bij de Ikea ik denk wat moet ik nou?

Er lagen ook nog andere poezen in het schap grotere en zachtere, en heb haar gewoon laten kiezen, ze pakte er een en heb er daar gelijk 2 van gekocht een bij moeders en een bij mij, en ze slaapt nu met de gestreepte en de nieuwe...gelukkig!

Ik heb inderdaad dat konijn liggen van Happy Horse in gebroken wit.
Mocht je wel interesse hebben, maar zo te lezen gaat het specifiek om die ene en heeft hij het door dat het een andere is
Heel veel succes met je zoektocht en hoop dat je er snel eentje vindt!

Groetjes Linda

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #9
door Bianca op 07 jul 2011, 06:35
Bianca

Bedankt vast voor de reacties. Het gaat echt om dit konijn en natuurlijk heb ik het hele internet al afgestruind en staat er allang een advertentie op marktplaats. Op marktplaats wordt niet gereageerd. Meneertje wil ook geen ander konijn, hij wil z'n sjimmie. Hier lezen in ieder geval moeders mee en wie hebben er nou meer knuffels in huis dan moeders! Groetjes Bianca

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #10
door Britt op 29 jan 2012, 21:06
Britt

Hoi Bianca,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik vroeg me af of je het konijn nog gevonden hebt. Ik heb namelijk precies hetzelfde euvel als jij. Ik zoek exact dezelfde en kan hem ook nergens vinden. Ook niet op knuffelkwijt-sites of andere internet knuffelparadijzen. Marktplaats ook geen succes.

Ik dacht: als jij hem misschien ergens gevonden hebt...

Ik ben geen frequent bezoeker van dit forum, maar ik kwam op jouw post via google tijdens mijn zoektocht naar "Nijntje".

Als je nieuws hebt, hoor ik het graag.

Ik zie trouwens dat je 40 weken zwanger bent. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt (gehad?).

Groetjes, Britt (i_lanser@hotmail.com)

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #11
door Bianca op 30 jan 2012, 21:52
Bianca

Beste Britt, Helaas hebben wij het konijn ook nergens kunnen vinden. Ik zal aan je denken, mocht ik er tegen aan lopen. Ik ben inmiddels bevallen van een zoontje, onze vierde, na een moeizame start, gaat het nu goed. Morgen is hij alweer 4 weekjes oud, wat gaat dat hard. Groetjes Bianca

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #12
door Britt op 30 jan 2012, 22:01
Britt

Hoi Bianca,
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles inmiddels goed gaat. Jammer dat jij het konijn ook niet hebt gevonden. Ik zal het jou ook laten weten als ik iets vind. Als jouw zoon of dochter hem tenminste nog steeds als favoriet heeft.

Ik heb 2 kinderen, een van 3,5 en een van 6m. Die van 6m heeft nog geen wensen, maar die van 3,5 kan echt niet zonder "Nijntje."

Het is een lastig beest.

Als ik hem vind, post ik hier weer wat. Ik heb de link naar dit forum opgeslagen en zal af en toe even kijken.

Groetjes, Britt

Quote Post
Help knuffelkonijn zoek - #13
door Daphne op 09 feb 2012, 21:23
Daphne

Hoi Bianca en Britt, Ik kwam bij het zoeken naar een reserve exemplaar van het konijn van mijn dochter dit forum tegen. Hebben jullie toevallig al iets gevonden. Mijn dochter is nu 7 en heeft dit konijn al bijna 6 jaar. Hij begint slecht te worden en ben op zoek naar een 2e voor het geval dat. Mochten jullie iets vinden, hoor ik het graag. En als ik iets vind zal ik dit ook doorgeven. Groetjes Daphne

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.