Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

2 miskramen achter elkaar en nu weer zwanger?

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
2 miskramen achter elkaar en nu weer zwanger? - #1
door Verwijderd lid op 21 jun 2011, 21:57
Verwijderd lid

Hallo allemaal, wou even mijn verhaaltje doen. In februari was ik dol gelukkig want ik was weer zwanger na de geboorte van mijn 4 jarige dochtertje. Maar na 8 weken blijdschap sloeg het noodlot toe. Op mijn man's verjaardag s;ochtends kreeg ik een bloeding, toen wist ik hoelaat het was. Op de toilet veegde ik zo het vruchtzakje mee. Verdrietig was ik maar vol goede moed, gingen wij er weer voor. Gelijk weer zwanger! Met 6 weken eerste inwendige echo gehad, yes het hartje klopt. Wat waren wij blij. Maar weer bij 8 weken kon de verloskundige geen hartslag meer vinden. Moest zo spoedig mogelijk gecurretteerd worden want ik zal 5 later op vakantie gaan. Was best een hele ingreep, maar het is achter derug. Nu ben ik waarschijnlijk weer zwanger, ik ben wel bang dat deze zwangerschap weer mis gaat, en daar ga ik dan ook vanuit. De arts zei dat het verstandig was om 1 maand te wachten ivm cyclus. (ook ivm veder onderzoek). Ik snap er dus allemaal niets van elke keer zwanger een gezonde mooie dochter en nu dit gedoe, hoe kan dit! Maar als ik naar mijn dochtertje kijk, neemt het een hoop verdriet weg. groetjes leonie

Quote Post
2 miskramen achter elkaar en nu weer zwanger? - #2
door Marjolein op 22 jun 2011, 10:30
Marjolein

Hoi Leonie,

Naar van die miskramen. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Vorig jaar februari gestopt met de pil en meteen zwanger, helaas met 8 weken een mk. Daarna was ik meteen weer zwanger, maar helaas 6 weken later week een mk. Toen hebben wij na overleg met de vk en de ha besloten om een maand te wachten en het dan weer te proberen en als het dan niet zou gaan misschien te laten uitzoeken wat er mis was. Gelukkig hoefde dit niet, ik was na die maand wachten meteen weer zwanger en heb nu een gezonde zoon van alweer 3  maanden

Ik wilde dus zeggen, hoe naar het ook is, misschien hebben jullie net als wij gewoon pech gehad, zeker omdat je al een dochter hebt.
Heel veel succes iig, ik hoop voor je dat het nu wel goed mag gaan 

Groetjes Marjolein

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.