hoi hoi
na 4 miskramen hebben ze kijkoperatie gedaan om te kijken waar het vandaan. ik weet het nog zo goed dat ik na de narcose wakker werd en dat er 4 artsen om mijn bed stonden. ik had een afwijking aan de baarmoeder en eierstokken. als vrouw word je met 2 baarmoedrs geboren en het schot wat er tussen zit lost op. nou dat is dus niet gebeurd bij mij. na de operatie heb ik nog 2 miskramen gehad en toen zeiden de artsen dat ik het maar eens rustiger aan moest doen. door dit alles is mijn relatie van 15 jaar op de klippen gelopen. nu heb ik een nieuwe relatie van alweer 5 jaar. 3 jaar geleden kreeg mijn zusje een zoon en toen begon het mij weer te kriebelen. mijn vriend en ik hebben besloten dat ik ging stoppen met de pil en we zouden zien waar het schip strande. naar 3 jaar proberen toch maar naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek dat mijn vriend traag zaad had. nu na 4 iui behandelingen ben ik nu 5 weken zwanger. altyd de angst voor een nieuwe miskraam blijft in mijn hoofd dus het genieten gaat een beetje moeilijk!!! we gaan maar van het goede uit want, het had misschien ook aan mijn ex kunnen liggen. dus hopen dat het goed gaat!!!!!!
groetjes annemieke
Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!
Er is hoop |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||