Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Er is hoop

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Er is hoop - #1
door Annemieke op 06 jun 2011, 09:04
Annemieke

hoi hoi
na 4 miskramen hebben ze kijkoperatie gedaan om te kijken waar het vandaan. ik weet het nog zo goed dat ik na de narcose wakker werd en dat er 4 artsen om mijn bed stonden. ik had een afwijking aan de baarmoeder en eierstokken. als vrouw word je met 2  baarmoedrs geboren en het schot wat er tussen zit lost op. nou dat is dus niet gebeurd bij mij. na de operatie heb ik nog 2 miskramen gehad en toen zeiden de artsen dat ik het maar eens rustiger aan moest doen. door dit alles is mijn relatie van 15 jaar op de klippen gelopen. nu heb ik een nieuwe relatie van alweer 5 jaar. 3 jaar geleden kreeg mijn zusje een zoon en toen begon het mij weer te kriebelen. mijn vriend en ik hebben besloten dat ik ging stoppen met de pil en we zouden zien waar het schip strande. naar 3 jaar proberen toch maar naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek dat mijn vriend traag zaad had. nu na 4 iui behandelingen ben ik nu 5 weken zwanger. altyd de angst voor een nieuwe miskraam blijft in mijn hoofd dus het genieten gaat een beetje moeilijk!!! we gaan maar van het goede uit want, het had misschien ook  aan mijn ex kunnen liggen. dus hopen dat het goed gaat!!!!!! 

groetjes annemieke

Quote Post
Er is hoop - #2
door Janneke op 06 jun 2011, 09:33
Janneke

@annemieke super dat je zwanger bent! ik zal voor je duimen dat het deze keer goed gaat. En idd misschien lag het wel aan je ex

Lfs Janneke

Quote Post
Er is hoop - #3
door Mammie anja op 06 jun 2011, 11:55
Mammie anja

Annemiek van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik hoop dat de tijd snel voorbi vliegt voor jou en je zo over de 12 weken heen bent. Geniet er van.

Groetjes Anja

Quote Post
Er is hoop - #4
door Eliny op 06 jun 2011, 13:53
Eliny

hey annemiek.. 
ik heb precies t zelfde als jou gehad, was t bij jouw volledig afgesloten of n stukje?? bij mij net over de helft en ook het grootste gedeelte operatief verwijdert.. ook 4x een mk gehad waarvan 1 na de operatie.. relatie stuk bla bla..
nu zit ik ondertussen al bijna 3 jaar bij mijn huidige vriend, raakte vorig jaar januarie door de pil heen zwanger.. in de 7e week begon t vloeien weer, hele klonters, nja mijn dochter is nu 8 maanden en ben nu zwanger van pruts nr 2 haha.. wat overgens zonder vloeien is gegaan, wel al 4 echo's gehad, sta ook onder strenge controle, maar n echte stuiterbal is het al@!!!
soms ligt t gewoon aan de combinatie, en denk dan maar zo, t had niet gemogen, anders was je miss deze partner nooit tegen gekomen..
heeft al bij al bij jou heel lang geduurt!! ik ben nog maar 26, werd de eerste x zwanger op mijn 22ste en op n jaar tijd ben ik dus 4x zwanger geweest, 1 curretage gehad, en n operatie.. 
hoop heel erg voor jullie maar in dit geval vooral voor jou dat dit wondertje mag blijven zitten, en hoop dat je nog wat laat weten!!
lekker rustig aandoen, en na n week of 15 kan je echt gaan genieten.. iedereen zegt altijd wel 12.. maar bij mij was t zelfs pas na 20 weken echo, dat ik echt geloofde dat t goed zat hoor!! en bij dit kindje weet ik t gewoon, heb geen angst meer niks..
hoor t wel!~!! x

Quote Post
Er is hoop - #5
door Annemieke op 06 jun 2011, 18:20
Annemieke

@eliny

bij mij is het helemaal afgesloten dus net iets kleiner dan een halve baarmoeder. ze hebben het allemaal laten zitten. als ik jou verhaal lees dan weet ik dat er echt nog hoop is!!! ben zelf ook 3x gecuriteerd. zelf was ik op mijn 20e voor de eerste keer zwanger en de laatste keer toen ik 25 jaar was. misschien is die rust goed voor mijn lichaam geweest want, ik had altyd mega last van de mestruatie( zeker 1 week ziektewet) en heb een aantal jaren aan de prikpil gezeten en ga nu vrolijk door de menstruatieweek heen.
 ik heb de echo op 1e echo op donderdag 23 juni en als ik het hartje zie kloppen dan weet ik dat het goed zit!!! ik houd jullie op de hoogte en allemaal een fijne zwangeschap!!!! xx

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.