Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Bruinverlies

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Bruinverlies - #1
door Anna op 04 jun 2011, 11:11
Anna

Hoi allemaal, 
Ik ben ontzettend zenuwachtig, Probeer nu 6 maanden zwanger te worden. Ik heb een regelmatige cyclus, ben nu overtijd en zou dan 5 weken 'zwanger' zijn. Ik heb twee testen gedaan beide negatief (eentje op de menstruatie dag, de andere paar dagen later) Nu heb ik last van bruinverlies. Zou dit een teken kunnen zijn dat mijn menstruatie door gaat zetten? Verder voel ik naast vermoeidheid niets anders dan anders, geen krampen, pijnlijke borsten... etcetc. 

Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen..

Anna

38 weken zwanger, uitgerekend op: 02-06-2012

Quote Post
Bruinverlies - #2
door Larsje op 04 jun 2011, 20:02
Larsje

Het kan het begin zijn van de menstruatie. Het zou ook bloed van een innesteling kunnen zijn.
als het bloedverlies niet doorzet over een paar dagen weer een test doen

Quote Post
Bruinverlies - #3
door Anna op 05 jun 2011, 09:07
Anna

bedankt voor de reactie..vanacht wakker geworden van de krampen in mn buik, hier met een normale menstruatie veel minder last van. het bloedverlies is nog steeds bruin, niet veel erger geworden, soms een spoortje rood, kramp is nu inmiddels over. 

38 weken zwanger, uitgerekend op: 02-06-2012

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.