Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Wie kan mij helpen

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Wie kan mij helpen - #1
door Paulien op 25 apr 2011, 11:30
Paulien

hallo iedereen.

ik heb in totaal 4 miskramen gehad.. en nu heb ik een week gelede in 1 x licht rose bloed verlore en daarna donker bruin bloed.. en een beetje stolsols.. kan dit weer 1 zijn? ik mag in ieder geval nu na het ziekenhuis voor onder zoek.. maar ik durf nu geen test te doen.. ik ben bang dat het weer mis is gegaan.. maar ik ben nog wel misselijk en zo..

hoop dat ik reactie krijg..

Quote Post
Wie kan mij helpen - #2
door Jo op 25 apr 2011, 12:44
Jo

Hey meid,
Wat vervelend dat je al vier miskramen hebt gehad!
Begrijp ik dat je zwanger bent, heb je al getest of nog niet?
Rose bloed kan soms ook een innesteling zijn of 'gewoon' een voorbode van je menstruatie. Stolsels horen meestal bij een menstruatie. Als je test weet je of je zwanger bent en of je dus eventueel een miskraam kunt hebben. Hoever zit je in je cyclus/ zwangerschap?
Het enige advies wat ik je kan geven is om eventueel te testen om te kijken of je zwanger bent/ was en om af te wachten. 

Liefs JO

32 weken zwanger, uitgerekend op: 14-07-2012

Quote Post
Wie kan mij helpen - #3
door Paulien op 25 apr 2011, 13:32
Paulien

ik heb gelukkig al een klein meissie van bijna een jaar.. maar ik wil er graag nog 1 achter aan.. nou ik was over tijd 2 dagen.. en toen zou ik een test halen en toen verloor ik ook al bloed.. vorige x is het ook met licht rose begonne.. maar toen heb ik 7 dagen bloed verloren en ben ik bij de verloskundige geweest voor een echo nu ben ik 2 en half dag bloed verlore.. had er wel een beetje buikpijn bij maar meer ook niet.. dan moet ik nu 5 week zijn als het goed is.. later werd het donker bruin.. maar met me dochtertje heb ik daar nooit last van gehad die was wel veelste klein.. maar voor de rest niet

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.