Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

We weten het allebei niet

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
We weten het allebei niet - #1
door Dominic op 19 feb 2011, 22:45
Dominic

hallo allemaal 
Misschien dat jullie tips kunnen geven. Mijn vriendin heeft al zeker 2 weken hevige pijn in de onderbuik nou ja beter gezegt ze heeft al zeker 2 weken de symtonen van Zwanger zijn... Afgelopen week hebben we een test gedaan maar bleek negatief.... Nu is ze inmiddels wel de maandelijkse periode in gegaan maar goed ook dat zeg natuurlijk niks zelf dat kan tot je 9e maand zo wezen. Nu zoiu ik graag willen weten wat jullie zouden doen in zo situatie?  

gr 
Do

Quote Post
We weten het allebei niet - #2
door Koekie op 20 feb 2011, 11:21
Koekie

ff bezoekje langs de huisarts misschien? Lijkt me niet dat ze zwanger is nu de ongesteldheid er is en de test ook negatief was. Misschien heeft ze een infectie of iets anders? Huisarts kan je helpen denk ik!

Quote Post
We weten het allebei niet - #3
door Donna op 20 feb 2011, 19:18
Donna

hoi hoi
als jullie het niet vertouwen dan naar de huisarts gaan
ik denk dat jou vriendin heel goed haar lichaam aan voelt of het wel of niet goed zit daarin moet ze haar eigen intuitie afgaan
zelf denk ik niet dat ze zwanger is want dat doet namelijk geen pijn zeker de eerste weken niet
wel herken ik dit had namelijk ook pijn 2 weken lang maar dat werd een miskraam dus als ze al zwanger was denk ik dat het niet goed zit of zat vandaar de pijn
maar goed wij kunnen alleen maar ook gissen dus bel de huisarts zou ik zeggen 
heel veel sterkte

Quote Post
We weten het allebei niet - #4
door Chantal op 20 feb 2011, 20:13
Chantal

Pijn is inderdaad niet logisch bij een prille zwangerschap, ik denk eerder aan een fikse blaasontsteking of iets dergelijks. Tijd voor een bezoekje aan de huisarts.

Quote Post
We weten het allebei niet - #5
door Chantal op 23 feb 2011, 16:33
Chantal

Zijn jullie inmiddels bij de huisarts geweest?

Quote Post
We weten het allebei niet - #6
door Patricia op 23 feb 2011, 18:15
Patricia

chantal hij heeft nog een topic geopend en daaruit kwam niet echt dat ze bij een huisarts waren geweest

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.