Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Miskraam en weer vruchtbaar

Naar laatste post.. Forums » Miskraam

Pagina 1 van de 2

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #1
door Tamara op 24 okt 2010, 12:58
Tamara

Hallo

Ik heb een vraag: hoe snel kun je na een miskraam weer zwanger worden?

Gr Tamara

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #2
door Miranda op 26 okt 2010, 14:53
Miranda

Hallo Tamara;

Dat verschild per vrouw ligt net er aan hoe je lichaam er aan toe is... Ik was bij mijn eerste miskraam na 10 dagen were zwanger.... en na mijn laaste wat ik weet 3,5 maand....

Ik heb meerdere miskramen gehad maar ben toen niet were bezig geweets om zwanger te raken deze 2 weet ik omdat ik daarna wel wer snel zwanger wou worden....

Wens je heel veel sterkte toe Groetjes Miranda

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #3
door Patty op 05 jun 2011, 18:39
Patty

hallo tamara

ik heb 11 april een miskraam gehad.
en had 13 mei alweer een positieve test ben morgen 7 weekjes zwanger.
bij de een is het snel en bij de ander duurt het lang.

heel veel sterkte
groetjes patty

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #4
door Elles op 12 jun 2011, 17:14
Elles

hoi dames,

Ben na de miskraam tussen de oudste en de jongste ( aug.2009)
vrij vlot weer zwanger er zat 1 ongi  tussen .
heb toen niet te veel aan zwanger worden gedacht en op 14 dec 2009 had ik een afspraak bij de VK en op 9 juli 2010 na een zwangerschap van 41 weken en 2 dagen en in geleid te zijn is Elianne geboren om 18.19 uur in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam.
dit was de warmste dag van het jaar.
groetjes elles

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #5
door Verwijderd lid op 21 jun 2011, 21:59
Verwijderd lid

Bij was ik gelijk weer zwanger! Dus in principe gelijk weer! Succes gr leonie

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #6
door Idana op 22 jun 2011, 10:42
Idana

@Tamara, na miskraam ben je eigenlijk gelijk weer vruchtbaar, zodra de eisprong heeft plaatsgevonden kan je weer zwanger worden.

Groetjes,Idana

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #7
door Jo op 04 sep 2011, 17:07
Jo

En wat nou als je al heel lang hebt moeten wachten op de zwangerschap waar je dus nu een miskraam van hebt? Kun je dan ook zo snel weer zwanger zijn? Vrees van niet hé?

32 weken zwanger, uitgerekend op: 14-07-2012

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #8
door Dromen op 04 sep 2011, 20:20
Dromen

Lieve Jo, dat weet je dus niet.. ik hoor vaak dat mensen juist na een miskraam op een of andere manier vruchtbaarder zijn omdat er al iets heeft gezeten... het zegt niets of het snel zwanger worden of niet. Bekijk het zo: je kan dus nu zwanger worden. Een vriendin van mij moest een jaar wachten v een zwangerschap van de 1e, v no 2 iets van 9 maanden, de 3e was meteen raak...Ik hoop dat je snel zwanger mag worden en dat je over een tijdje een wolk van een kindje in de armen mag sluiten, tis je enorm gegund.

O ja, vaak is het zo dat zwanger raken niet 'lukt'' omdat iemand er teveel mee bezig is en als je het dan compleet vergeet het opeens lukt.. mag maar hormonen kunnen volgens mij erg veel...

Liefs en erg om jezelf denken!

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #9
door Naomi op 04 sep 2011, 20:55
Naomi

Ook hier slechts 1 ongi ertussen. Ook ik heb gehoord dat je na een mk juist extra vruchtbaar bent. Omdat de boel al voorverwarmd is, zeg maar. Sorry, ik weet niet goed hoe het uit te leggen. 

Jo, heel veel sterkte gewenst!

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #10
door Gedisa op 13 sep 2011, 13:25
Gedisa

hoi ik was meteen zwanger na me miskraam juli miskraam gehad en augustus was ik weer zwanger ben niet ongestelt geweest ..helaas is deze zwangerschap ook niet goed dus weer een miskraam maar ik weet alleen niet zo goed of ik meteen door moet gaan of me lichaam rust moet geven ?

15 weken zwanger, uitgerekend op: 12-11-2012

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #11
door Naomi op 13 sep 2011, 14:19
Naomi

Ach, meid. Heel veel sterkte. 

Wat je doet is helemaal aan jezelf. Na mijn mk had ik een week veel pijn en bloedverlies en daarna voelde ik me er weer klaar voor. En 1 keer ongi en weer zwanger. Meneer is al bijna 1,5 inmiddels. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. Kijk, als het voor jou nu de 2e keer is kort op elkaar, is het misschien voor je hoofd en lijf goed om rust te nemen. Maar ja, je hebt een kinderwens en wilt misschien niet wachten. Doe dat waar jij je goed bij voelt. 
Heel veel succes gewenst en dat je maar heel snel een gezon kindje in je leven mag verwelkomen! Groeten Naomi

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #12
door Wendy op 05 feb 2012, 10:16
Wendy

hallo dus na een mk hoef je dus niet eens eerst ongi worden dus na een mk heb je 14 de na een eiersprong en kan je dus zwanger rakek ik heb dus 17 jan een mk gehad en in 2010 ook en toen heeft het een jaar geduurt en ja weer een mk dus als je een mk hebt gehad ben je gelijk weer vruchtbaar dus die mk moet je zien als een minstruwatie als het goed is heb ik mijn eiersprong gevoelt n nu is het afwachten of ik weer gelijk zwanger bent want ik heb wel van die bultje op mijn borsten en ze doen wel wat pijner en een beetje een raar gevoel in me buik ik hoor van jullie

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #13
door Sandra op 10 feb 2012, 10:32
Sandra

ik heb in augustus vorig jaar een MK gehad en in janurari de tweede, maar ik heb nu weer erg veel last van mijn bortsten ineens dus wie weet.
Maar volgens mijn Gyn. en VK mocht ik gewoon meteen weer aan de slag.
Want je lichaam geeft zelf aan wanneer je er klaar voor bent anders zal je niet zwanger worden.
Dus voor iedereen is het anders.

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #14
door Jo op 10 feb 2012, 13:26
Jo

Ik heb hier ook eerder gepost (helemaal vergeten) en zie hem nu weer voorbij komen. 

Heb lang gedaan om zwanger te worden, werd helaas een mk. 
Een keer ongi geweest en nu al weer 18 weken zwanger!!!
FF ter info

32 weken zwanger, uitgerekend op: 14-07-2012

Quote Post
Miskraam en weer vruchtbaar - #15
door Kim op 11 mrt 2012, 23:19
Kim

hoi
je kan heel snel na een miskraam weer zwanger worden. ik heb 15 okt 2010 miskraam gehad en twee weken later was ik zwanger en nu ondertussen moeder van een mannetje van bijna 8 maanden! succes!

Pagina 1 van de 2
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.