Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Onverwacht vader

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 2

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Onverwacht vader - #1
door Miranda op 30 sep 2007, 15:09
Miranda

Hallo allemaal, Ik wil onzettend graag even kwijt dat ik dol gelukkig ben. Afgelopen vrijdag zijn we er namelijk achter gekomen dat we volledig onverwacht papa en mama gaan worden. We hadden namelijk een aantal maanden geleden besloten dat we zouden stoppen met de medische behandelingen om zwanger te raken. we zagen er geen heil meer in en de behandelingen waren ons ook behoorlijk tegen gaan staan. In de tussentijd waren we plannen gaan maken omdat het er dus naar uitzag dat we zonder kinderen door zouden gaan en we hadden ons hier ook bij neergelegd... Tot afgelopen vrijdag dus. Toen heeft mijn vriendin toch maar een zwangerschapstest heeft gedaan omdat ze toch wel erg lang overtijd was. Toen bleek deze nog positief te zijn ook nog! Eenmaal van de schrik bekomen zijn we een tweede test van een ander merk gaan halen omdat we dit dus echt niet meer verwacht hadden. Tot onze verassing was deze ook positief! Nog steeds kan ik niet geloven we echt een kleine krijgen. Morgen hebben we een afspraak bij de huisarts en dan zien we wel verder. Groeten, Een (nog) anonieme maar dolgelukkige a.s. vader.

Quote Post
Onverwacht vader - #2
door Cissie op 30 sep 2007, 15:36
Cissie

hee anonieme gelukkige aanstaande pa! zo zie je maar, je haalt je gedachten van het zwanger worden af en tadaaa! het is raak. dit hoor je vaker. ik hoop dat alles goed zal gaan en dat jullie over ongeveer 9 mnd een prachtkind in jullie armen hebben van harte joh!

Quote Post
Onverwacht vader - #3
door Silvia op 30 sep 2007, 23:42
Silvia

hallo nog anoniem fijn dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. hoop dat jullie over en paar maanden een mooi kindje hebben . gefeliciteerd

Quote Post
Onverwacht vader - #4
door Petraps op 01 okt 2007, 09:42
Petraps

Gefeliciteerd! Het lijkt een cadeautje omdat jullie je erbij neergelegd hadden! Ik wens jullie een fijne zwangerschap. Waren jullie al lang aan het proberen?

Quote Post
Onverwacht vader - #5
door Miranda op 01 okt 2007, 12:09
Miranda

Bedankt voor de felicitaties. We waren alles bij elkaar al ruim 3 jaar bezig dus het is nog steeds erg onwerkelijk voor ons. We kunnen nog steeds niet goed geloven dat we zwanger zijn. We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest en die heeft ons natuurlijk doorgestuurd naar de Gynecoloog. De uitgetelde datum is voorlopig 23 mei. Een ontzettend spannende tijd, ook omdat mijn vriendin af en toe last heeft van een beetje bloedverlies. De huisarts heeft ons wel gerust kunnen stellen maar voor ons gevoel gaat het nog erg lang duren voordat we zekerheid (de echo) hebben...

Quote Post
Onverwacht vader - #6
door Dionne op 02 okt 2007, 16:59
Dionne

Alvast van harte gefeliciteerd. Ik zal voor jullie duimen dat alles goed mag verlopen. En dat jullie een mooi/gezond kindje mogen krijgen. Ben zo ontzettend blij voor jullie Want 3jaar is best lang en ik begrijp best dat je dan op het laatst wanhopig wordt. Heel veel succes de komende tijd en geniet ervan. Dionne.

Quote Post
Onverwacht vader - #7
door Mariëtte op 03 okt 2007, 12:29
Mariëtte

Ook namens mij hartelijk gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat het goed gaat en dat jullie een heel mooi gezond kindje op de werled mogen zetten Ik zelf heb ook 8 jaar moeten wachten op onze wonder, ik ben na een 1ste IVF behandeling zwanger geraakt. Na een moeizame begin, ook veel bloedverlies tot aan week 15 is onze zoon Rémon 27 juni geboren Heel veel succes de komende maanden en geniet ervan! Groetjes Mariëtte

Quote Post
Onverwacht vader - #8
door Esther op 04 okt 2007, 07:27
Esther

heel erg gefeliciteerd dan hihihihi zo zie je maar heel veel succes de aankomende maanden groetjes esther

Quote Post
Onverwacht vader - #9
door Marjan op 05 okt 2007, 14:58
Marjan

Van harte gefeliciteerd aanstaande pappa! Geniet ervan! gr Marjan

Quote Post
Onverwacht vader - #10
door Miranda op 05 okt 2007, 22:50
Miranda

Ondertussen heeft mijn vriendin de nodige zwangerschaps symptomen ontwikkeld. Snel moe, gevoelige borsten ed. De bloedingen zijn vrijwel helemaal weg heb ik begrepen (zelf controleren doe je toch niet he). Al met al gaat het volgens mij de goede kant op. We hebben het de aanstaande opa's en oma's trouwens al verteld maar de rest nog helemaal niet, willen we pas doen als we de echo hebben gehad (op 15 oktober). Iemand nog leuke ideen?

Quote Post
Onverwacht vader - #11
door Maggie op 06 okt 2007, 14:37
Maggie

Wat leuk anoniempje!!! Gefeliciteerd!! Ik had altijd in mijn gedachte dat als ik zwanger mocht raken.. Een logeerkoffertje zou maken. Met speentje van Oma/opa is the best. Pampertje, pyama, knuffelbeertje, flesje.. enzovoort en die dan zonder iets te zeggen te geven aan mijn ouders. Nu helaas leven die niet meer.. En ik ben wel zwanger, maar kan het niet meer geven of vertellen. Maar op die manier zou ik het gedaan hebben.. Had me super geleken om die koppies te zien van die 2 fantastische mensen!!!!!!! Suc6 ermee iig...

Quote Post
Onverwacht vader - #12
door Verwijderd lid op 06 okt 2007, 15:17
Verwijderd lid

Allereerst van harte gefeliciteerd,wauw na zoveel jaar ineens spontaan zwanger !! Ik zou trouwens jullie familie en vrienden uitnodigen en een cake/taart maken/laten maken met muisjes in blauw en roze erop. Dan weten ze het direct bij de koffie en kunnen jullie de hele avond,middag lekker praten over jullie toekomstige kleine. Wens jullie in elk geval een heel voorspoedige zwangerschap en een hele gezonde,lieve,mooie baby . Groetjes Derja

Quote Post
Onverwacht vader - #13
door Ilona op 16 okt 2007, 13:24
Ilona

he hallo van harte gefeliciteerd!!!!! wat ongelofelijk fijn dat jullie een kindje verwachten! als het goed is heb je de echo gehad....en.......hoe vond je het (ik ga er dus gewoon uit dat alles goed is he) je zag en voelt nog niets en ineens zie het daar op het schempje. jullie kindje!! heerlijk gevoel he veel plezier! groetjes ilona

Quote Post
Onverwacht vader - #14
door Marjan op 16 okt 2007, 15:05
Marjan

Hoe was de echo??

Quote Post
Onverwacht vader - #15
door Miranda op 17 okt 2007, 17:58
Miranda

Daar zijn we weer, met z'n drieen! We zijn gisteren inderdaad bij gynocoloog geweest (volgens mij ben ik nog nooit zo zenuwachtig geweest) en de echo gehad. Gelukkig stelde hij meteen voor om al eerste de echo te maken en hij had hem/haar redelijk snel gevonden. Wat een opluchting! Het is uitgerekend op 25 mei. De rest van het gesprek hebben we in lichte roes gehad, echt veel hebben we er niet meer van mee gekregen. Daarna zijn we meteen bij de a.s. opa's, oma's, tante's en oom's langs geweest. 7 november moeten we voor de "12 weken" echo terug maar we kunnen nu gelukkig weer wat rustiger slapen Groetjes, Rob en Miranda

Pagina 1 van de 2
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.