Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Nestle knuffeldoekje (blauw)

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 3

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #1
door Danielle op 09 sep 2010, 08:08
Danielle

Hallo allemaal,

Mijn kereltje (Finn) is inmiddels 7 maanden oud. En slapen doet hij altijd met het blauwe nestle knuffeldoekje. Deze legt hij zelf op zijn gezicht en hij valt er heerlijk mee in slaap. Nu zou ik graag een tweede knuffeldoek erbij willen hebben. Dan kan ik ze zo nu en dan eens in de was doen...
Alleen kan ik er niet echt achter komen waar ik een extra knuffeldoek vandaan haal. Nu weet ik dat hij in de kadodoos (volgens mij van de etos) heeft gezeten.
Dus mijn vraag aan jullie is: wie heeft dit knuffeldoekje ook ontvangen en doet er niets mee? Ik zou het graag van je over willen nemen.
Alvast bedankt!

Groetjes Danielle

30 weken zwanger, uitgerekend op: 30-07-2012

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #2
door Juudje op 09 sep 2010, 08:50
Juudje

Hoi Danielle,
tegen vergoeding van de verzendkosten wil ik hem je best toezenden.
Mail anders maar.
vampieee@hotmail.com
Groetjes, Judith

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #3
door Patricia op 09 sep 2010, 09:00
Patricia

volgens mij heb ik er ook eentje die ik niet gebruik.. dus als je er nog 1 wilt (als je er eentje verliest ofzo) laat even weten!

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #4
door Franka op 09 sep 2010, 10:24
Franka

hier ook nog eentje doe er ook niks mee
maar anders gewoon een nieuwe doos van etos aanvragen
of nestle bellen die kunnen je ook wel meer info geven denk ik

groetjes franka

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #5
door Koekie op 09 sep 2010, 11:14
Koekie

Ik kan me nog herinneren dat als mijn moeder(was natuurlijk al iets ouder maartoch) mijn ´koesdoek´ wastte... pfffffffff wat een drama erna!! Ik wilde hem niet meer want alle lekkere geurtjes die eraan zaten waren weg ... Dat ding begon ooit als slaapzak en in de loop der jaren werd ie steeds kleiner door scheuren etc, de flappen hingen erbij. Mijn moeder pakte hem eens in de zoveel tijd op een onbewaakt moment en knipte alle stukken ervan af en gooide de naaimachine erover, zo werd ie kleiner en kleiner, trauma's, haha Heb nu nog ergens in een doos het laatste stukje van 30 cm bij 50cm liggen geloof ik...

Las nu jouw berichtje en kreeg meteen een knoop in mn maag *proest* Snap dat je het wilt wassen hoor, het kwam alleen allemaal weer even boven en wilde het even delen , vond het wel grappig in deze

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #6
door Patricia op 09 sep 2010, 13:35
Patricia

lol koekie dan denk ik even aan de knuf van mijn dochter en die gaat toch echt iedere zaterdag in bad hoor!! dan kan je hem bijna al met je ogen dicht vinden zo stinkt tie! het is een schaapje van snoozebaby en ik heb nu ook een extra besteld voor het geval dat hij ooit kwijt is!
ik was haar knuf altijd s'ochtens zodat hij s'avonds weer fris en fruitig in haar bedje ligt maar mocht hij ooit stuk gaan of kwijt dan hebben we een nieuwe!

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #7
door Danielle op 09 sep 2010, 13:44
Danielle

Hoi,

Judith, dank je wel!
Ik zal je een mailtje sturen met mijn adres gegevens. 
Patrica ook bedankt voor je reactie maar aan twee knuffeldoekjes heb ik denk ik wel genoeg.
Als ik er twee heb kan Finn voorlopig wel fijn slapen!

Groetjes danielle

30 weken zwanger, uitgerekend op: 30-07-2012

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #8
door Dieuw op 09 sep 2010, 18:42
Dieuw

Oooh..

Is er iemand die er nog een heeft voor mij, ik heb hetzelfde verhaal als bovenstaande en heb er ook maar 1! 

Tenminste..denk dat het dezelfde is..een blauwe rechthoekige lap met witte "pootjes" en een hoofdje van een beer geloof ik...

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #9
door Patricia op 09 sep 2010, 22:08
Patricia

dieuw email me even dan zoek ik hem morgen voor je op!
goofychicken@gmail.com< /a> 
je mag hem gewoon voor verzendkosten hebben hoor

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #10
door Mirjam op 10 sep 2010, 08:06
Mirjam

k heb er gister ook een gekregen via de etos doos. Mijn kleine meid heeft een koesdoekje die door Beppe gemaakt is. En daar heb ik er gelijk vijf van liggen, ideaal!! ZE gooit ze zelf regelmatig in de was en k heb er altijd nog 1 liggen en desnoods kan mn moeder er altijd weer een paar bij maken.
Dit wil ik dus voor de volgende baby ook zo gaan doen.....als die die doekjes wil natuurlijk 
Maar wie em wil, mail me maar even mirjamrn@hotmail.com. Voor verzendkosten is prima!

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #11
door Mama van gwenn op 10 sep 2010, 11:15
Mama van gwenn

Hey allemaal,

ik ben ook op zoek naar een reserve doekje. Het is niet de Nestle die hierboven word beschreven.
Maar een doekje die je in je zwangerschapsdoos hebt gehad. Het doekje is  van Nutrilon. Hij is wit met een blauw geruite rand en heeft de vorm van een maandverbandje zeg maar.
Heeft iemand hem over en gebruikt hem niet. Laat het me even weten.

Groetjes José

24 weken zwanger, uitgerekend op: 10-09-2012

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #12
door Patricia op 10 sep 2010, 11:26
Patricia

hahaha jose maandverbandje hahaha 
dat is een spuugdoek voor het boertje! die was hier wel gewoon in gebruik dus kan ik je niet aan helpen!

voor dieuw... als je dit nog leest voor 1 uur.. dan ga ik namenlijk naar het andere dorp naar het postkantoor om een zooi spullen op de post te doen.. dan kan het doekje ook op de post gelijk
dus lees je dit voor 1 uur mail dan even snel je adres naar goofychicken@gmail.com< /a> dan heb je hem morgen al!!

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #13
door Mama van gwenn op 10 sep 2010, 11:55
Mama van gwenn

Hey patricia,

mijn dochter is helemaal verknocht aan het maandverbandje..... zij slaapt ermee. En als ze hem niet heeft dan is het huilen....

24 weken zwanger, uitgerekend op: 10-09-2012

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #14
door Naomi op 10 sep 2010, 12:01
Naomi

ik heb denk ik zon maandverbandje liggen. zal eenz zoeken.

wat is je mail adres...

Quote Post
Nestle knuffeldoekje (blauw) - #15
door Patricia op 10 sep 2010, 12:13
Patricia

jose dat kan prima hoor mijn dochter moet een hydrofiele luier hebben om te slapen... eigenlijk best grappig ze heeft dus een snoozebaby schaapje, een hydrofiele luier en een knuffelkonijn om te slapen... 
alleen de snoozeschaap heb ik dus nu besteld als dubbel... het konijn gaat nooit de deur uit behalve in haar slaapkoffer en hydrofiele luiers heb ik in overvloed! 
als ze maar lekker slapen toch?

Pagina 1 van de 3
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.