Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Meerijdplankje voor quinny buzz

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Meerijdplankje voor quinny buzz - #1
door Verwijderd lid op 08 sep 2010, 22:00
Verwijderd lid

Hoihoi, wij hebben het meerijdplankje litaf (met stoeltje) gekocht op marktplaats, omdat deze op de Quinny buzz zou kunnen. Overal zie ik berichten dat dit kan, maar wij weten echt niet hoe. Kan iemand mij vertellen hoe hij erop moet met al die schuine stangen van de kinderwagen...?? of waar ik ergens foto's kan vinden???

Bedankt. Groetjes
Saskia

Quote Post
Meerijdplankje voor quinny buzz - #2
door Koekie op 09 sep 2010, 09:00
Koekie

http://www.debabykraam.nl/nl/litaf-ez-step-universeel-meerij dplankje.html#

hier staan wat foto's misschien kom je er zo uit?

Quote Post
Meerijdplankje voor quinny buzz - #3
door Geraldine op 11 sep 2010, 21:35
Geraldine

Hallo Saskia

Wij hebben ook een Litaf meerijdplankje. 
Je bevestigd het inderdaad aan de schuine stangen. 
Op deze stangen plaats je de "bevestigingsknoppen", met een riempje en een schroef. Op deze "knoppen" klik je het plankje vast (aan de schroef)met de ronde c-vormige "klemmen" (deze hebben rode haakjes).  
Je kunt de "knoppen" laten zitten en het plankje steeds loshalen (met de rode haakjes) bijvoorbeeld om de wagen in de auto te plaatsen. 
Ik weet niet of mijn verhaal duidelijk is anders wil ik je best foto's opsturen!
Het is wel een super meerijdplankje! Ik heb het inmiddels al 3 jaar, eerst voor mijn dochter die toen 1,5 jaar was. Nu zitten dochter (nu 3,5j) en zoonlief (2,5j) er soms zelfs samen op terwijl mijn jongste (4 mnd) lekker in de wandelwagen ligt.

Veel succes 

Geraldine

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Stokke

Thoeris

Gratis lid worden? Binqy?

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.