| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #1
door Saskia op 23 jul 2010, 16:21 |
Saskia |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #2
door Monique op 23 jul 2010, 17:29 |
Monique |
|
Prima gedaan Saskia!
Heb je de eer voor af te sluiten én opnieuw te beginnen, maar die had je ook verdiend
Ik vind het wel leuk als we hier blijven zitten hoor; ik geloof ook wel dat we het langst-lopende groepje hebben ondertussen of heb ik dat mis?
Hier was het vanmiddag echt leuk; we zijn lekker naar de kinderboerderij geweest 
Alleen al die gezichten van die2 toen ik vroeg of ze daar zin in hadden, het gejuich was tot drie blokken verderop te horen!
Lekker een beetje tussen de geiten en koeien rondwandelen..... En stappen de kinderen niet in een mooie koeienvla, dan doet mamma dat wel...... Vol er in met mijn legerkisten (dus met geweldig profiel er onder...)  hmmmmm jammie!
Maar verder een hele leuke middag gehad! Toch gewelding wat voor lol ze daar hebben, en je bent hooguit een paar euro kwijt voor wat chips en ranje en koffie
Zo, en nu maar eens de etenstroep opruimen; dankzij het rennen vanmiddag hadden ze allebei goed honger, dus de bordjes gingen mooi leeg! Mamma ook weer blij
Groetjes Monique
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #3
door Linda op 23 jul 2010, 17:35 |
Linda |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #4
door Franka op 24 jul 2010, 11:49 |
Franka |
|
|
maar klingt ook al zo groot he bijna kleuters
dit deel zullen ze allemaal we naar de basisschool gaan
weer een nieuw tijdperk voor ons
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #5
door Monique op 24 jul 2010, 13:21 |
Monique |
|
linda, kan gebeuren, zo'n dag dat je moe bent..... Maakt toch niks uit, lekker genieten van het afgekoelde weer
Franka, jij loopt vooruit! Het duurt voor de meesten nog ongeveer een half jaar voordat ze naar school gaan, zo lang doen we er toch niet over om 1000 berichtjes te posten of wel? 
Ik gok dat ze in deel 12 naar school gaan hahahahahah!
Hier een geweldig dagje thuis, alles klaarmaken voor de vakantie.......
Alle was draaien vouwen en strijken, konijnehok uitmesten (ben ik net klaar mee, wat heb ik daar een hekel aan  ), papieren bij elkaar leggen die mee moeten (reisverzekering, toestemming uvw, afspraken activiteiten, routes...) de bench van Baila moet ik nog schoonmaken, want die gaat op vakantie bij Ron zijn broer, boodschappen moet ik nog wat doen........ Maar goed dat we morgen ook nog een dag hebben voor alles af te krijgen! Vanmorgen maar een lijstje gemaakt van alles wat nog moet gebeuren, en langzaam aan kan ik beginnen af te strepen! Wat zal ik blij zijn als het maandag een uur of tien is en we in de auto zitten op weg naar de Ardennen!
En dan maandagmiddag hopelijk lekker kajakken! Hopelijk, want het is nog spannend of dat door kan gaan, omdat het zo droog is geweest is er een tijd een vaarverbod geweest, en kon het waarschijnlijk niet doorgaan. Maar vanmorgen had ik bericht dat er donderdag en vrijdag gekanood was, en dat we maandag horen of het kan of niet.....
Nou ja, ik ga nog maar ff verder, hoe meer ik vandaag af krijg, hoe minder ik morgen nog hoef te doen
Groetjes Monique
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #6
door Franka op 25 jul 2010, 11:21 |
Franka |
|
|
monique
fijne vakantie
maar als ik zie hoe lang we over deel 10 hebben gedaan en we nu met nog minder zijn
ik gok dus toch op naar school deze ronde
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #7
door Angela op 25 jul 2010, 13:49 |
Angela |
|
|
MOnique fijne Vakantie!
Linda moe zijn dat mag toch..Er wordt veel van je verlangd...en er groeit ook nog iets in je...
Succes meid..Maar het warme weer speelde ook mee..
Sorry dat ik heeeeeel lang niet aanwezig ben geweest we hebben weer van alles meegemaakt.
Nicole die loopt al weer en begint nu toch echt al met praten..heerlijk
Pascal doet ook zijn best...Dinsdag 3 aug moeten we naar het audioloische centrum..voor logo kijken of ie vooruit is gegaan en anders word het hier waarschijnlijk speciaal onderwijs...voor spraakachterstand...
geef niet...is alleen voor hem beter...
Ondertussen al weer 3 keer naar het ziekenhuis geweest..met dit mooie weer ben ik met d ekids wezen zwemmen in het grote bad zoals pascal dat zegt en oma ook mee en daar is oma verkeerd in het ondiepe bad terecht gekomen met als gevolg het hakbeen gebroken..
Dus...dit was al weer de afgelopen drie weken en ze moet nu nog 5 weken in het gips...dus je kunt wal na gaan heb er een huishouden bij...
Verder is alles goed...Heerlijk hebben we nu vakantie dus iemand nog tips zeer welkom...dus kom maar op met die tips...
groetjes angela
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #8
door Franka op 25 jul 2010, 18:13 |
Franka |
|
|
angela
speciaal onderwijs is idd niet slecht hoor
zal het hier uiteindelijk ook wel weer worden ben ik bang
en sterkte met je moeder
hier hebben we dinsdag een intake bij de logo eens kijken wat hun voor ons kunnen gaan doen
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #9
door Saskia op 26 jul 2010, 14:28 |
Saskia |
|
Angela sterkte met je moeder. En wat leuk dat Nicole loopt
Franka en Angela dus allebei succes bij de logo
Monique je vakantie begint minder gunstig, zelfs hier in Hengelo heeft het vandaag geregent (een van de droogste plekken in de omgeving hier), maar hopelijk hebben jullie toch veel plezier!
Nog een week drie halve en 2 hele dagen werken, daarna gaan we door naar 5 ochtenden. Denk dat dat de dames goed zal bevallen.
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #10
door Renee op 26 jul 2010, 18:46 |
Renee |
|
Jeee deel 11 alweer, cool!!!
wij leven ook nog hoor, maar vooral buiten dus met dit mooie weer hahaha! weinig tijd dus om achter de computer te zitten en ook nogal wat meegemaakt de laatste paar weken, maar dat vertel ik nog wel, echt drama.
Gelukkig nix ernstigs met ons!
Ik denk ik geef even een teken van leven, nu ga ik snel Demi zn tas pakken want die gaat zometeen naar oma en dan ga ik zijn kamer veranderen 
verrassing!!!
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #11
door Anita op 27 jul 2010, 11:13 |
Anita |
|
|
Deel 11.. ben benieuwd wat ons dit deel allemaal staat te wachten. iig 2 baby's. Waarvan 1 bijna.. Spannend. ben vooral erg benieuwd naar de naam van de kleine van Josine. Ik hoop hun inmiddels niet meer en ze een naam gevonden hebben.
Speciaal onderwijs lijkt mij meer het idee even wennen als je weet dat je kindje daar heen moet. voor het kind is het dan natuurlijk beter. En als je ziet dat je kind op de juiste plek zit zal het voor jezelf ook goed te accepteren zijn.
Ilsa heeft sinds gister een groot bed en Sanna in Ilsa's bed.. lekker definitief de ledikantjes het huis uit.Toch raar.
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #12
door Josine op 27 jul 2010, 14:24 |
Josine |
|
Nou, we zijn er zo goed als uit hoor... Serg kwam ermee, ik kende de naam al wel maar had er eigenlijk niets mee gedaan. Toch een paar dagen laten 'groeien' en misschien wordt dit 'm dan toch. Maar je weet nooit! 
Ellis is terug van 3 (!) dagen opa en oma. Ze ging do ochtend weg, toen zijn ze met een boot door de Biesbosch gegaan, vr een lange fietstocht en speeltuin en za belde ze me op om te vragen of ze nog een nachtje mocht blijven, haha! Toen zijn ze nog naar de kinderboerderij geweest, dus opa en oma waren total loss en Ellis had de logeerpartij van haar leven! Ik merk wel dat het mij echt goed heeft gedaan, even op adem komen, even niks moeten en even niet hoeven te praten. Heb echt even bij kunnen tanken en merk dat ik nu ook stukken meer geduld met haar heb, heel fijn. Ik denk dat het voor haar ook heel fijn was om even ergens te zijn waar er 100% aandacht voor haar was.
Was vanochtend bij de vk, alles was goed. Kindje was nog niet ingedaald, maar dat kon geen kwaad, zelfs niet als het vlak voor de geboorte nog niet zo was. Wel adviseerde ze tóch nog even de fysio te bellen voor bekkentherapie, dus dat ga ik zo nog even doen. Ben nu wel officieel meer aangekomen dan bij Ellis, ik merkte het vooral de laatste 2 weken maar vind het toch gek, want ik snoep nauwelijks en bij Ellis volop! Ach, nog heel even...
Anita, da's wel raar lijkt me, de ledikantjes weg! 't Gaat zo snel... 
Angela, ik sluit me aan bij wat Anita zegt, misschien is het wel even wennen, het idee van speciaal onderwijs, maar als hij daar beter op zijn plek is en alles krijgt wat hij nodig heeft, dan is het probleem toch opgelost lijkt me. Een gelukkig kind is het belangrijkste, toch? Succes trouwens bij de logopedie en Franka, jij ook!
Renee, ben wel benieuwd naar je drama's eigenlijk hoor, haha! Wat ga je met Demi's kamer doen?
Monique, fijne vakantie!
Serg is met Ellis lekker zwemmen, zijn auto is kapot dus hij moet wachten tot zijn moeder klaar is met rijden dan kan hij met haar auto gaan werken, dat zal pas rond een uurtje of vijf zijn. Kan ik lekker even genieten van de rust en even gestrekt op de bank, heerlijk!
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #13
door Franka op 27 jul 2010, 19:27 |
Franka |
|
|
josine
geniet nog van je rust zo lang het nog kan
kan ieder moment ophouden he
anita
raar he definitief alles weg doen
dat heb ik hier al met de babykleertjes
bedjes heb ik dan niet zo erg gehad
tyrona slaapt al bijna 2 jaar in het grote bed nu en joana houd dit ook geen jaar meer vol dat weet ik nu al
dan komt er voor die 2 een stapelbed
hier vanmorgen bij de logo
geweest
en die gaat nu met de ha overleggen wat ze het beste kunnen doen voor tyrona
logopediesprobleem is al heel duidelijk maar meschien is er nog meer en wie en waar we dat het beste kunnen laten uitzoeken
maar in dat uur dat ze tyrona zag dacht ze al net als ik dat gewoon onderwijs niet de beste plek voor haar zou zijn
en ze wil er alles aan doen om voor januari alles duidelijk te hebben of tenminste zo veel mogelijk zo dat ze dan meteen naar de juiste school zou kunnen
maar nu eerst maar eens afwachten wat er uit hun overlag komt
ze hoopt me deze week nog te kunnen bellen
maar ga er een paar te bed stoppen
groetjes franka
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #14
door Saskia op 29 jul 2010, 09:17 |
Saskia |
|
klinkt spannend Renee, kom snel vertellen! Wat gebeurt er met de kamer?
Anita dus geen ledikantjes meer
Josine hopelijk hebben jullie nu de naam dan. En heerlijk dat je uitgerust bent
Wij moeten nog steeds de babykleertjes uitzoeken
Franka het zou fijn zijn voor jullie en vooral Ty als ze idd tegelijk op de juiste school komt.
Larissa had vannacht een klein beetje last van buikgriep, gelukkig beperkt tot haar kussensloop, dus makkelijk op te ruimen. Vanochtend gewoon crackers gegeten, dus voor de een-na-laatste dag naar het oude KDV...
|
| |
|
|
| |
|
|
Jan 2007 deel 11 - bijna kleuters - #15
door Linda op 29 jul 2010, 09:26 |
Linda |
|
Afwachten dus nog even Franka, wel goed vind ik altijd dat er wat gedaan word aan soort "problemen" net als bij Angela. Lijkt mij niet erg wel of geen speciaal onderwijs. Tis maar net wat ze er voor naam aan geven. Als een kind maar op z'n plek is ja toch? Succes beiden.
Josine, lekker toch dat je ff bij hebt kunnen tanken. Lekker uitgerust voor de laatste weekjes/daagjes SPANNEND! Bij hoeveel weken was je ook al weer van Ellis bevallen? Na de 40 weken toch? Ik dacht altijd dat een 2e eerder kwam dan de eerste maar dat schijnt totaal niet waar te zijn, een 2e/volgende komt 9 van de 10 x later dan de eerste dus ... (word een laaaaange rit dan dit keer voor mij, Goldie was er met 41 weken ppffff) Hoe is het nu met Skye eigenlijk?
Monique, FIJNE VAKANTIE!!!
En Renee, ben ook wel benieuwd vertel vertel!
Anita, gek idee lijkt me de ledinkantjes de deur uit. Ze worden écht groot hè! Ook wel weer leuk toch?
Wij hebben gister een 3/4D echo laten maken. Trutje lag met der gezichtje in de placenta gedrukt ze had nog 1 klant na ons dus mochten we een uurtje later terug komen om nog eens te kijken. Was ze wel met de hoofdje gedraaid maar had ze de navelstreng voor der gezicht liggen is nu al lekker dwars dus hahaha we hebben wel een beetje het gezichtje gezien zeg maar maar niet zo heel mooi natuurlijk maar goed, kan niet alles hebben he. Ze heeft iig wel het zelfde neusje en mondje als Senna en Goldie dus het zal weer van der oogjes afhangen op wie ze het meest zal lijkt (Senna heeft de ogen van mij en Goldie van Martin) dus ben wel heeeel benieuwd hoor! Aan de ene kant zie ik wel uit naar de bevalling en ik ben er zo ie zo niet bang voor ofzo maar aan de andere kant heb ik het liever niet, vind het toch wel heeel ongemakkelijk die paar uur pijn lijden hoor ach, tis zo weer voorbij en dan dan hebben we het weer gehad hahaha.
Verder alles wel lekker hier. Kindjes zijn vrij rustig. Senna voelt zich beter merk ik en Goldie heeft alleen wat last van die 2 tanden die gewoon niet vlot helemaal door zetten. Het zijn nog steeds 2 van die kleine puntjes die er uit steken maar ze vermaakt zich prima met tijgeren en der best te doen om nu echt te gaan kruipen en ze trok zich ook op aan de box en bed rand maar nu we die laag hebben gezet moet ze dat optrekken ff opnieuw uitvinden maar daar heeft ze niet écht veel moeite mee zeg maar. Ook wil ze tussen mijn benen in aan de kleine tafel staan en staat nog best stevig ook. Kan haar al wel los laten maar moet wel dichtbij als vang net blijven. Als ze zo vlot door gaat dan loopt ze zelfs nog voor de baby er is (maar Goldie doet alles eerst lijkt wel heel flot en dan staat ze er ineens een tijd stil mee dus zo'n vaart zal het wel niet lopen)
Ik voel me ook vrij goed eigenlijk! Ja voel wel dat ik zwanger ben door wat pijntjes en moeheid enzo maar das ook eigenlijk alles. Ben wel blij dat ik woensdag naar die vaatchirurg kan want van dat been heb ik nog het meeste last dus ben benieuwd of ik er iets aan doen kan ...
Ik wilde met Senna naar de bieb vandaag (en naar jamin op de terug weg. We moeten altijd ff snoep scheppen als we naar de bieb zijn geweest   maar het regent best hard. Er zouden wel buien zijn vandaag dus moet de plu mee maar nu regent het ook en het regent wel hard het enige wat ik haat is regen. Moeten we straks maar meteen na een bui vertrekken en hopen dat we tijdens de buien ergens binnen zijn of dat het niet zo heel hárd regent straks. Lijkt wel herfst!!
Fijn weekend al vast iedereen.
|
| |
|
|
|