Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

April 2011

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 67

Bericht
Gebruiker

Quote Post
April 2011 - #1
door Marjolein op 22 jul 2010, 14:50
Marjolein

Het is nog vroeg ik weet het, maar...

HOERA!! Vandaag, na 2x mk, weer een positieve test

En als ik goed tel ben ik 1 april 2011 uitgerekend, hoe verzin je het? 

En nu al zwangerschapsdementie (gezien het feit dat ik april 2010 neerzette bij het onderwerp  oeps...)

Ik hoop hier snel meer dames te mogen verwelkomen die in april 2011 uitgerekend zijn.

Liefs, Mieke

Quote Post
April 2011 - #2
door Marjolein op 25 jul 2010, 21:28
Marjolein

Nog geen andere dames hier zie ik... Ik hoop dat die er wel snel komen
Vind het namelijk erg moeilijk om voor me te houden dat ik zwanger ben, maar gezien 2 vroege mk's eerder dit jaar willen mijn man en ik dat wel. Mijn schoonmoeder heeft het volgens mij echter al weer aangevoeld want die belde net om te vragen 'hoe het met me ging' Als we binnenkort een goede echo krijgen mogen ze het weten eerder niet. Tot die tijd vind ik dit forum ideaal om toch 'aan iedereen' te kunnen vertellen dat ik zwanger ben  

Liefs, Mieke

Quote Post
April 2011 - #3
door Michelle op 26 jul 2010, 08:07
Michelle

Hoi Mieke,

Aangezien je hier nog alleen zit, wil ik je in ieder geval van harte feliciteren met je zwangerschap!!! 
En dat jullie over +- 8 maandjes een pracht van een baby mogen vasthouden 

Liefs Michelle (september 2010) 

Quote Post
April 2011 - #4
door Marieke op 26 jul 2010, 09:21
Marieke

Hallo Mieke,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel spannend na 2 miskramen!
Ik schrijf zelf mee op het maart forum. 
Mocht je volgens de echo een paar dagen langer zwanger zijn dan zien we je natuurlijk graag op het maart 2011 forum!

groeten Marieke   

Quote Post
April 2011 - #5
door Mieke op 26 jul 2010, 13:26
Mieke

Hallo Mieke,

Ik heb vandaag ook positief getest!!!
Ik heb al een zoontje van ruim 1,5 jar.

Ook ik vind het nog te vroeg om aan iedereen te vertellen en vind het heerlijk dat ik het hier wel kwijt kan.

Hoe voel je je? Ik heb tot nu toe eigenlijk nergens last van.

Hopelijk blijft het nu goed gaan en kun je heerlijk genieten van je zwangerschap!!

Groetjes Mieke

Quote Post
April 2011 - #6
door Marjolein op 26 jul 2010, 13:53
Marjolein

Welkom Mieke,

Gefeliciteerd! Wel toevallig dat we dezelfde naam hebben Ik moet bekennen dat dit niet mijn echte naam is. Maar omdat er veel zwangeren in mijn omgeving zijn gebruik ik nog even niet mijn echte naam. Ik zal de mijne iets aanpassen voor de duidelijkheid

Ik doe mijn best om te genieten, maar dat is niet makkelijk na die miskramen. Gelukkig heb ik genoeg signalen om te merken dat het echt is. Ben af en toe misselijk en mn borsten doen pijn, maar vooral ben ik moe. Enorm moe, ik zou volgens mij de hele dag kunnen slapen. Dus dat doe ik af en toe ook gewoon

Ik hoop voor jou ook dat het goed gaat en geniet ze.

Liefs, Miekje

Quote Post
April 2011 - #7
door Mieke op 26 jul 2010, 13:59
Mieke

Hey Miekje,

Is idd toevallig 

Jij was ook vroeg met testen dan, kon je ook niet meer wachten?? haha...

Is het voor jou je eerste kindje?

Liefs,
Mieke.

Quote Post
April 2011 - #8
door Chantal op 26 jul 2010, 14:20
Chantal

Hoi, ik wil je alleen even feliciteren, en 1 april is echt een grappige datum. Ik was in 2009 op 18 maart uitgerekend, maar Esther besloot dat 1 april véél leuker was.

Ook andere Mieke gefeliciteerd natuurlijk.

Quote Post
April 2011 - #9
door Marjolein op 27 jul 2010, 08:53
Marjolein

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties.

@Mieke: Ik kon idd niet meer wachten. Ik had mezelf beloofd om te wachten tot na mijn NOD, maar 1 dag van tevoren voelde ik mezelf al zo zwanger. Alleen was ik bang dat ik wel ongesteld zou worden, dus ik dacht 'ik ga gewoon nu vast testen, dan weet ik het (misschien) vast'. En dat was zo

Het is idd ook mijn eerste kindje, dat maakte die mk's ook wel heel zwaar. We wilden het zo graag en deden volgens ons alles goed en toch ging het twee keer al heel vroeg mis. We hebben nu wel geleerd dat we er echt niets aan kunnen doen. Geeft voor deze keer ook wel wat rust.

@Chantal: ik vind 1 april ook erg grappig. De kans is idd groot dat het op een andere dag komt, maar ik vind het toch leuk.

Liefs, Miekje

Quote Post
April 2011 - #10
door Benzoblij op 27 jul 2010, 19:34
Benzoblij

Hai Miekje,

Nou je bent niet de enigste.
Ik ben namelijk ook precies op 1 April 2011 uitgerekend.
Ben helemaal in de wolken, maar idd, tis nog te vroeg om het aan familie en vrienden te zeggen.

Hoe voel jij je?

Groetjes

Quote Post
April 2011 - #11
door Verwijderd lid op 27 jul 2010, 21:09
Verwijderd lid

Gefeliciteerd allemaal!
Wat spannend allemaal weer he!
Ik ben 2 april uitgerekend denk ik ,heb vanochtend een test gedaan aangezien ik me al erg moe en beetje zweverig voelde.
Mijn man en ik waren wel een beetje overdonderd aangezien we al 2 pubers hebben van 11 en 14.
Wil het ook erg graag vertellen maar is nog wel heel vroeg!
De kinderen reageerden superenthausiast!

groetjes en geniet allemaal!

Quote Post
April 2011 - #12
door Verwijderd lid op 27 jul 2010, 21:21
Verwijderd lid

hallo chrssie ken ik you niet ik ben 37 is joun agternaam is youn voornaam christel en dohter yara
wat lei=uk dat je zwanger bend nou groetjes

Quote Post
April 2011 - #13
door Mariskat82 op 28 jul 2010, 00:44
Mariskat82

@Miekje, ik heb ook 2 mk's gehad. 8 mei en 8 juli 2010. Nu lig ik al weer 3 dagen op de bank een dutje te doen, ik voel steken en mijn blauwe lijntjes zijn er weer. Dat zijn gede voortekenen. Helaas kan ik nog niet testen. Dat duurt nog een week. Maar ik voel het gewoon. Ik ben volgens mij alweer zwanger.

Ik had vorige week dinsdag de voorspellings buikpijn voor de eisprong en toen hadden we seks. Zo hebben we ook Cleijs gekregen. Uitraard gaat het spannend worden tot ik de 7wk voorbij ben zonder bloedverlies, want ik heb beide mk's met 6-7 wk gehad. Mijn datum 13 april.

Lijstje:
01-04-2011 Miekje, ?jr, 2x mk, 1ste kindje
01-04-2011 Benzoblij,
02-04-2011 Mieke, ?jr, zoon 1,5jr 2de kindje
03-04-2011 Chrissie, 3de kindje
10-04-2011 Lois, 37jr, 1
13-04-2011 MariskaT, 28 jr, 1, 1, 2x mk, 3de kindje

Is er al iemand die de VK gebeld heeft??
Tot snel allemaal!
MariskaT82 !3wk precies!

Quote Post
April 2011 - #14
door Mieke op 28 jul 2010, 13:01
Mieke

Hoi allemaal!

Leuk dat er nu meer komen op dit forum. Gefeliciteerd allemaal!!

Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en heb mijn eerste afspraak staan op 26-8 om 16.40 uur. Spannend!!

Lijstje:
01-04-2011 Miekje, ?jr, 2x mk, 1ste kindje
01-04-2011 Benzoblij,
02-04-2011 Mieke, 27jr, zoon 20 mnd, 2de kindje
03-04-2011 Chrissie, 3de kindje
10-04-2011 Lois, 37jr, 1
13-04-2011 MariskaT, 28 jr, 1, 1, 2x mk, 3de kindje

Heb het lijstje even aangevuld......

Groetjes Mieke

Quote Post
April 2011 - #15
door Joyce op 29 jul 2010, 10:43
Joyce

Hey hallo,

Ik ben ook zwanger!!!! ik ben voor nu op 4 april 2011 uitgerekend

Ook na 2 miskamen 1tje vorig jaar maart en 1tje april dit jaar.....

Maar ik weet al zeker 2.5 weken dat ik zwanger ben vorige week donderdag 22 juli de test al gedaan en binnen een minuut was het al duidelijk

Het was voor mij al heel snel duidelijk door de klachten die ik heb.... maar heb er alles voor over, zolang alle maar goed gaat.

Wel leuk dat ik nu al nr7 in de rij ben

Ik hoop dat alles bij iedereen goed mag gaan en blijven gaan.

Groetjes Joyce.

Pagina 1 van de 67
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.