didda freja slaapt heerlijk op pap!
ten minste normaal LOL
volgens mij heeft mijn dropje enorme last van de warmte snachts!
moet wel een beetje om der lachen net als gisteren toen was ze echt op om 7 uur dus papa ging haar naar bed brengen... hij komt boven pijamaatje aan en een knuffeltje verhaaltje en hup slapen.... maar mevrouw was weer klaar wakker hahaha heeft weer anderhalf uur lopen spoken en ze lag eerst niet in een slaapzak (vond het ook zo zielig met die warmte) maar na haar 6x ondersteboven achterstevoren uit een hoekje gepeutert te hebben... heb ik haar toch maar in een slaapzak gepropt! en een lol dat ze had... *zucht* peuterpeubertijd gaat leuk worden ze lacht me nu al uit als ik streng doe!
vannochtend om 5 uur vond ze het ook wel weer genoeg en begon te roepen... heb haar na meerdere speen terugplop pogingen maar mee naar ons genomen waar ze dacht dat speelkwartier echt begonnen was :s dus ja ... en nu ligt mevrouw heerlijk te slapen!
o ja ze heeft een aanstel hoestje!!! dan kucht ze en kijkt of ze aandacht krijgt als je het geeft blijft ze kuchen en negeer je het stopt ze!! wat een boef he????
o ja over leuke links gesproken...
http://www. andreaplanet.com/andreamosaic/ kan je met veel kleine fototjes een grote foto maken

ideetje voor papa dag of voor oma's en opa's verjaardag? of voor aan je eigen muur?
dacht deel het even
pfff het is dat ik freja zo lief vind anders had ik haar nu echt wel wakker geschud!
en ik ben echt een beetje nukkig he... voel gewoon aan mijn humeur dat ik straks niet lief voor olivier ga wezen zonder echte goede reden... staat bv een fles port op tafel en zijn glas en een melk beker en dan kriebelt het om te miepen waarom hij verwacht dat ik dat wel opruim!!! hahaha ach hij slaapt in ieder geval
vannochtend zag hij ineens freja in bed liggen zegt tie "je moet haar niet zo snel hierheen halen ze riep toch niet of huilde toch niet?" uhm..... jawel jij weet dat alleen niet!
maak me dan ook zorgen he.. wat als ik er om weet ik veel welke reden een keer snachts niet ben... en freja roept??? als het aan hem zou liggen krijgt ze pas om een uur of 11 de 1e fles... hij slaapt nu namenlijk ook nog en het is dat ik hem doordeweeks eruit schop anders zou hij nooit op tijd op zijn werk komen!
ok genoeg geklaagt over hem hahaha morgen word pas een echte frusti dag... oliviers broer viert zijn verjaardag.... en ik wil eigenlijk niet maar als je niet gaat ben jij ineens de rare! dus ik ga wel en als die troela weer aan de onzin gaat bijt ik gewoon op mijn tong en haal diep adem!
*duimt dat freja morgen stiekum toch een tikkie verkouden word en we snel naar huis kunnen* (en dat er thuis dan weer niets meer aan de hand is hahaha)