Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Februari 2011

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 63

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Februari 2011 - #1
door Chantal op 16 mei 2010, 13:36
Chantal

Hoi allemaal, het is misschien nog wat vroeg, maar ik wilde toch vast een topic voor februari 2011 starten.

Ik ben Chantal, 23 jaar en moeder van Esther, 13 maanden. Mijn man en ik hebben vorige maand besloten om voor een tweede kindje te gaan, daarom ben ik met de pil gestopt. Vanwege klachten bij combinatiepillen, slikte ik de Cerazette. Het heeft langer geduurd dan verwacht, maar gisteren is eindelijk sinds lange tijd mijn menstruatie op gang gekomen. Dus dat wordt klussen de komende maand!

Ik hoop dat ik weer snel zwanger mag zijn, de vorige keer was het al bij de eerste poging raak. Als het zou lukken, ben ik precies 1 maand eerder uitgerekend vergeleken met de vorige keer, een grappig toeval. Toen was ik uitgerekend op 18 maart 2009, en uiteindelijk bevallen op 1 april.

Wie komt er gezellig meekletsen over hun kinderwens?

Quote Post
Februari 2011 - #2
door Chantal op 20 mei 2010, 11:56
Chantal

Nog niemand?

Quote Post
Februari 2011 - #3
door Sannaz op 21 mei 2010, 10:57
Sannaz

Wij proberen ook voor een tweede keer! Ik heb een zoon van bijna 10 maanden en toen was het meteen de eerste keer raak. Hopelijk is het deze keer ook meteen raak. Moet nog even een paar dagen wachten en dan weet ik of ik zwanger ben.. of niet

Voel me soms wel misselijk en licht in mn hoofd. En heb rare rugklachten. Maar het kan ook allemaal toeval zijn!

Quote Post
Februari 2011 - #4
door Chantal op 21 mei 2010, 11:29
Chantal

Hoi Sannaz, gezellig dat je mee komt kletsen. Leuk ook dat jullie ook voor de tweede gaan.

Wat betreft je klachten, tja, als je zwanger wilt worden voel je ineens alle duizelingen en pijntjes. Je hoopt er gewoon op dat het door een zwangerschap komt. Wanneer kan je testen? Mijn NOD valt op 12 juni.

Quote Post
Februari 2011 - #5
door Elfriede op 22 mei 2010, 16:51
Elfriede

Hoi meiden,

Hier ook voor de tweede! Mijn zoon is nu 9 maanden.
Ik hoop natuurlijk van harte dat ik in dit topic mee mag blijven kletsen, ben namelijk al voor de vijfde ronde bezig....
Maar goed, mocht het zo zijn, dan is mijn NOD op 2 juni en ben ik uitgerekend op 10 februari.
Zou prachtig zijn!!!!

Succes
Groetjes,
Elfriede

Quote Post
Februari 2011 - #6
door Chantal op 23 mei 2010, 13:03
Chantal

Gezellig, ook een tweede kindje! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie.

Quote Post
Februari 2011 - #7
door Elfriede op 23 mei 2010, 14:05
Elfriede

Thanx!
Ik vind het wachten tot je kunt testen altijd zo lang duren.....
Niet mijn sterkste punt

Quote Post
Februari 2011 - #8
door Chantal op 23 mei 2010, 21:17
Chantal

Hou op, ik zit nu te wachten op mijn ovulatie... Zelfs dat kost me teveel tijd. Daarvoor zat ik te wachten tot ik eindelijk ongesteld zou worden. En dan na het klussen wachten tot ik kan testen. Wachten, dat is het ergste.

Quote Post
Februari 2011 - #9
door Elfriede op 26 mei 2010, 15:49
Elfriede

Ik moet nog ongeveer 8 dagen wachten....
Maar dan hoop ik op een mooi!!

Gebruik je ook ovulatietests?
Sterkte met wachten!

Quote Post
Februari 2011 - #10
door Chantal op 26 mei 2010, 16:41
Chantal

Nee, die gebruik ik niet. Mijn cyclus was altijd heel stabiel, altijd 28 dagen. Daarbij voel ik mijn eisprong aankomen, en ook daadwerkelijk springen. Als het na een aantal rondes nog niet raak is, probeer ik misschien wel eens testen, maar vooralsnog vertrouw ik erop dat mijn ei mooi op tijd komt. Daarbij geldt er deze hele week "klusplicht", dan moet het toch goed komen

Quote Post
Februari 2011 - #11
door Elfriede op 26 mei 2010, 16:53
Elfriede

Haha, inderdaad!
Veel plezier!!!

Quote Post
Februari 2011 - #12
door Chantal op 27 mei 2010, 10:02
Chantal

Haha, dat komt goed. Volgens mij had ik gisteren mijn ei al. Heel vroeg, maar het was zo onrustig in mijn buik. Nou ja, we hebben geklust, dus nu kan ik er toch niks meer aan doen. Maar voor de zekerheid tot zondag doorgaan, misschien was het vals alarm.

Toch maf hoe alles in het teken gaat staan van zwanger worden. Ergens lijkt er wel druk op te staan, omdat we de vorige keer bij ronde 1 al zwanger waren. Alsof je een examen moet afleggen, stom he?

Quote Post
Februari 2011 - #13
door Synthia op 27 mei 2010, 21:16
Synthia

Nou, bij mij heb ik rare rugklachten vooral in de onderrug.... nog een paar dagen wachten voor mijn menstruatie en dan weet ik meer. Als ik eventueel wel zwanger ben dan ben ik uitgerekend in Februari vandaar dat ik hier meepraat en lees.

Quote Post
Februari 2011 - #14
door Chantal op 27 mei 2010, 22:00
Chantal

Gezellig! Ik zal voor je duimen.

Quote Post
Februari 2011 - #15
door Margot op 28 mei 2010, 08:05
Margot

Hoi,

Ik kom me hier heel voorzichtig melden. Vanochtend vroeg een test gedaan en na twee minuten verscheen heel dun streepje! Superblij natuurlijk! Maar ook een beetje nerveus, want ik heb al twee keer een vmk gehad. Dus hopelijk blijft de ongesteldheid echt weg en dan voor de zekerheid over twee dagen nog een keer testen.

Ik ben Margot, ben 25 jaar en dit zou ons tweede kindje worden. Ik heb al een mooie dochter van tien maanden. Als alles goed gaat zou ik uitgerekend zijn op 7-2-2011.

Ik hoop dat jullie hier ook snel een positieve test in handen mogen houden en dat jullie ook zwanger zijn!

Groetjes,
Margot

Pagina 1 van de 63
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Stokke

Thoeris

Gratis lid worden? Binqy?

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.