Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Februari 2010

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 29

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Februari 2010 - #1
door Bernadet op 11 apr 2010, 09:11
Bernadet

Hier zijn wij dan...de kersverse moeders van februari 2010.

Bernadet, dochter Tara 12-02-10 

Ik hoop dat iedereen weer mee gaat schrijven.

Hier gaat het nog steeds goed. Tara drinkt nog steeds 5 flessen van 180 en slaapt steeds langer door. Vannacht kreeg ze de laatste fles om 20 uur en vanochtend pas om 6.30 u de eerste. Weet iemand hoelang een kindje van 8 weken (ruim 6 kilo) mag wegblijven in de nacht (ivm suikerspiegel?)

Daphne: ik heb ook zin om weer te werken en ook weer eens alleen Bernadet te zijn! En wat die ongesteldheid betreft, ik ben het ook weer geworden en ook ik liep leeg waar ik anders nooit last van heb! Zal de eerste keer wel zijn. 

Hebben jullie wel eens van de mivera-spiraal gehoord? Ik laatst van mijn huisarst...deze wordt 1 x in de 5 jaar gezet en je word gewoon 5 jaar niet meer ongesteld en je hoeft ook niet dagelijks een pil te nemen. Daarbij komt dat als je toch weer zwanger wilt worden je de spriaal kan laten verwijderen en je dan ook weer direct zwanger kan en mag worden. Ideaal lijkt mij...

Jo: fijn dat je een goede klik hebt met de gastouders, zal straks een prettig gevoel geven als je je kindje daar moet achterlaten...

Ik ben gisteren een hele dag echt super ziek geweest, echt een dag lang hevige buikgriep, overgeven en aan de diaree! En dat met 2 kleintjes is niet handig. Gelukkig is mijn schoonmoeder bijgesproken, want mijn man moest gisteren werken! En ik vond het best een beetje eng om die kleine te verzorgen omdat het het virus niet mag krijgen natuurlijk. Ralf was woensdag ook 1 dag ziek, ook weer een avond/nacht overgeven. De volgende dag was ie er weer vanaf gelukkig. Ik hoop dat we het allemaal weer gehad hebben. A.s. zaterdag gaan wij een weekje naar spanje. Mijn ouders waren vrijdag 40 jaar getrouwd en die nemen ons, en de rest van de familie een weekje mee op vakantie. Wat een genot...ben benieuwd hoe het met tara zal gaan, best spannend!

Prettig weekend alllemaal...

Gr. bernadet

Quote Post
Februari 2010 - #2
door Mama van gwenn op 11 apr 2010, 13:09
Mama van gwenn

Hey Bernadet,

ik schrijf mee hoor op het nieuwe forum. Denk dat de andere José niet meer mee zal schrijven dus kan ik mijn echte naam gewoon weer gaan gebruiken.

Bernadet, dochter Tara 12-02-10
José, dochter Gwenn 23-02-10

Nou hier slaap Gwenn nog steeds niet door. Maar hoor van iedereen dat ik geduld moet hebben en dat het vanzelf komt. Maar als ik dan lees dat sommige hier wel al doorslapen ben ik echt jaloers.

@bernadet: ow wat lekker een weekje spanje. Wij gaan 23 april een weekendje naar valkenburg met de hele fam omdat overgrootopa en oma dan 55 jaar getrouwd zijn.

Van die spiraal heb ik gehoord ja maar ik ga hem niet laten zetten. Wij gaan gewoon weer aan de pil beginnen zodra de eerste menstruatie weer begint.

Groetjes José

24 weken zwanger, uitgerekend op: 10-09-2012

Quote Post
Februari 2010 - #3
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 11 apr 2010, 22:43
Daphne mv melissa, benjamin & orlando.

Goede avond dames,

Ik ben ook weer van de party. Hihi. Al hoor ik eigenlijk bij Januari. Hihi.

#Mama's en Kindjes.
Bernadet, dochter Tara 12-02-2010
José, dochter Gwenn 23-02-2010 
Daphne, zoon Benjamin 22-01-2010

#Afspraken:
12-04-2010 Jo, nacontrole Gynaecoloog
13-04-2010 Tara 2e keer CB (1e prikjes)
13-04-2010 Mieke 2e keer CB (1e prikjes)
26-04-2010 Gwenn, 2e keer CB (1e prikjes)
27-04-2010 Benjamin 3e keer CB (1e prikjes)
20-04-2010 Lisa 2e keer CB (1e prikjes) 

Ik heb even onze afspraken er onder geplakt, weet we ook weer wie wanneer waar moet zijn.

@Bernadet;
Wat fijn dat Tara het zo goed doet op 5 flessen.
Ik heb geen idee hoelang een kindje mag doorslapen 's nachts.
Vervelend dat jij en Ralf van de week zo ziek waren, hopelijk krijgt het de kleine meid niet als nog. 
Wat lekker een week naar Spanje. Geniet ze met zijn allen.

Ik had dat probleem ook de 1e keer, en nu van de week de 2e keer weer als van ouds en netjes op tijd ook nog is. 
Ik heb ook wel van de Mirena gehoord, maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Eerst riep ik heel hard ik wil geen 3e kindjes, maar nu ben ik weer aan het twijfelen. Ik weet ook dat het niet verstandig is net na een ks om weer zwanger te worden, dus ikdenk dat het hier de pil gaat worden. Voor het eerst in mijn leven. Hihi.

@José;
Ik ben net als jou ook jaloers op de rest. Hier is van doorslapen ook nog geen spraken en Benjamin is al ruim 11 weken. Hihi. Maar ach het komt van zelf wel hoor, het zal pas schrikken zijn de 1e nacht dat zij doorslapen en wij wakker zijn. Hihi.

Hier gaat het lekker. We laten Benjamin heerlijk op zijn buik slapen 's nachts, en dat gaat goed. Hij heeft de 1e nacht om 2:00u een flesje gehad en werd om 8:00u weer wakker. En afgelopen nacht kwam hij om 4:15u voor een fles, en is toen weer gaan slapen tot 11:00u. Echt heerlijk. Al mogen de tijden wel veranderen van mij. 
Wij gaan in november een midweek weg met zijn 8en, maar dat duurt nog wel even. 

Maar ga er 1 in bed mopsen. Trusten allemaal.

Liefs Daphne & Bengeltje Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 - #4
door Lineke op 12 apr 2010, 13:16
Lineke

Hallo allemaal, 

Ik kom ook weer meedoen hoor!

#Mama's en Kindjes.
Lineke, dochter Mieke 10-02-2010

#Afspraken:
12-04-2010 Jo, nacontrole Gynaecoloog
13-04-2010 Mieke 2e keer CB (geen prikjes)
10-05-2010 Mieke Kinderarts

Zo even een udate vanuit hier... Ik heb wel het gevoel dat ik zo de enige ben die elke keer wat te zeuren heeft. Maar het gaat hier toch gewoon niet zo heel lekker. Mieke begint weer meer te huilen, schreeuwen en de ontlasting is weer veel dunner. Dus ik heb de ka maar weer gebelt, ze belt vanmiddag terug voor een tel.consult. Ik ben benieuwd wat daaruit komt. 

Met Thirza gaat het ook nog steeds niet lekker. Van t weekend had ze ineens een heel dik opgezet gezicht nadat ze een broodje had gegeten wat ik gesmeerd had met een mes waar ik eerst pindakaas mee had gesmeerd. Toch allergisch?! Zucht... ik wordt er een beetje moedeloos van. 

Gelukkig kan Mieke héél lief lachen, als ze dat dan doet maakt het wel weer een hoopgoed hoor. 

Verder krijgt Mieke nu meestal 4 flessen per dag van 180. Soms heeft ze daar niet genoeg aan en geef ik haar nog wat meer. Verder ben ik alweer aan de pil begonnen, ik heb geen ervaring met een spiraaltje. Maar de pil bevalt me wel prima. Ookal vergeet ik m nog wel eens dan neem ik de volgende dag 2 dan gaat het toch nog steeds goed. (ook voor mieke en thirza) We zijn elke keer bewust gestopt om zwanger te worden. dus ik hou het mooi bij de pil.

Hé Daphne, kun je je er wat aan over geven dat hij op zn buije slaapt? Ik vond het met thirza eerst wel eng hoor... maar het ging elke keer goed en nog steeds... maar ik heb wel gezegt met mieke ik probeer haar eerst op de rug te laten slapen en dat gaat goed! Want Thirza kan bijvoorbeeld absoluut niet in de auto slapen als we een lange rit hebben. Dus dat is wel eens lastig... Ik weet niet of het er van komt dat ze op haar buik slaapt maar zou het me voor kunnen stellen dat je dan niet lekker slaapt op je rug/zittend...

ik kan me voorstellen dat je er naar verlangt om weer gewone nachten te maken. Wat dat betreft gaat het hier super... Tussen half 8 en 9 de laatste fles en dan slaapt ze meestal tot kwart over 7 half 8... Heerlijk! Maar ik hoop dat dat er voor jou ook gauw in zit nu hij lekker op zn buik slaapt!

Hoe is jullie ritme dan nu José?! Slaapt ze snachts al wel iets langer?
Het sloopt je zo he als je wakker moet worden. Afgelopen 2 nachten moest ik er voor thirza 2x en dan denk ik wel oh wat een mazzel dat mieke gewoon doorslaapt al  want als dat er ook nog eens bij zou komen... Leuk he een weekendje weg! 

Bernadet, het lijkt mij ook weer spannend om op reis te gaan met 2 kids. Waar een zo klein van is. Wij hebben nog niks in de planning, maar k zou graag binnenkort naar mn vriendin in duitsland gaan... (4uur rijden) dus dat doe ik niet alleen. Gaan jullie vliegen of rijden?! Heel veel succes al met de voorbereiding, het bedenken wat er allemaal mee moet!

Ik ga mieke even troosten... tot de volgende x

Lineke

Quote Post
Februari 2010 - #5
door Mama van gwenn op 12 apr 2010, 15:50
Mama van gwenn

Hey allemaal,

nou wij zijn vannacht verwend zeg. Gwenn had om 23.00 uur de laatste fles gekregen en kwam vanochtend pas om 06.30 uur. Nu maar hopen dat ze dit vol gaat houden... 

Nou vandaag nacontrole gehad bij de gynaecoloog. Dit was dus de gynaecoloog die bij de bevalling was. Hij heeft naar de knip gekeken en zei alleen maar ow het lijkt erop dat er litteken komt. Dus ik schrijf een gel voor die je 3 maanden 2x per dag moet smeren. Toen nog even over de bevalling gehad en heb hem toen even goed duidelijk gemaakt dat ik geen 2x meer in dit ziekenhuis ga bevallen. Daar stond hij erg raar van te kijken. Hij zei letterlijk: we moesten haar halen vandaar dat de vacuumpomp gebruikt moest worden. Hij ging er dus gewoon vanuit dat het alleen maar de vacuumpomp was waar ik zo boos over ben. Heb hem goed verteld dat het alles er omheen ook was (de 4 arts-assistenten, gevoel een nummer te zijn, niet naar mij luisteren). Maar luchte wel op zeg om hem dat even te vertellen. En hoop het nu goed te kunnen afsluiten nu ik officieel "ontslagen" ben van de bevalling. 

Ga nu lekker over 2 weken voor het eerst weer voetbaltrainen. Heb er zo zin in en hoop zo de laatste 3 zwangerschapskilo er af te krijgen (en daarna nog meer kilo's).

Owja morgen heb ik voor het eerst cursus met Gwenn. We gaan babymassage cursus doen.

@lineke: Gwenn komt meestal tussen 04.00 uur en 05.30 uur. Alleen vannacht dus niet... Hopen dat ze het gaat volhouden.

Heb even het lijstje op datum gezet, vind ik wat makkelijker kijken.

#Mama's en Kindjes. 
Lineke, dochter Mieke 10-02-2010

#Afspraken:
13-04-2010 Mieke 2e keer CB (geen prikjes)
10-05-2010 Mieke Kinderarts

Groetjes José

Quote Post
Februari 2010 - #6
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 12 apr 2010, 17:34

Goede middag lady's,

Hier gaat het goed. Onze kerel had er vannacht een rommeltje van gemaakt, maar ach we zijn 2 dagen verwend geweest. Hihi. 
Verders zijn ze beide kids snottiesnotter verkouden, dus lekker druk met neusjes poetsen. Onze dochter is daar door ook heerlijk stierlijk vervelend, maar ja trekt wel weer weg. 
Vandaag alles geregeld voor een midweekje weg met zijn 8en in Nov. In die week gaan we ook nog eens trouwen, word heerlijk druk op het gemeente huis met 8 man. Onze getuigen gaan mee op vakantie, en dan even op en neer voor te trouwen. Dus heerlijk zonder familie.!!! Zo heb ik het altijd al gewild, maar manlief in eerste instantie niet. Nu wel. Dus ik ben gelukkig. Word nog een hoop geregel, maar dat loopt verders wel los. 
Verders vandaag ook even de pil aangevraagd bij de HA, dat word nog lachen denk. Ik ben een slechte medicijn gebruiker, ik vergeet ze altijd. Hihi. Maar ja het moet wel, we mogen het eerste jaar niet zwanger worden.

@Lineke;
Je mag van mij zeuren zo veel als jij wilt, trouwens we hebben allemaal wel eens wat te zeuren hoor. En je moet het toch kwijt, dus dit is een goede uitlaatklep.!!
Wat vervelend dat het met beide meisjes niet lekker gaat op het moment. 
Wat heeft de KA gezegd over Mieke.?? Hoezo nieuwsgierig.

Ik heb er geen problemen mee dat hij op zijn buikje slaapt. Hij tilt al even zijn hoofdje op, dus kan hij zelf goed gaan liggen. 1 voordeel er van is dat hij geen kale plek krijgt. Benjamin slaapt ook in de maxicosi als we met de auto weg gaan, dus dat is geen probleem.
Verders is hij tevreden met zijn flesjes van 140(125cc water+4 schepjes). Hij krijgt er 5 of 6 op een dag, navernand hij er om vraagt. Dus op vraag voeden doe ik op het moment en dat bevalt prima. Dus een schema is er hier niet. Hihi. Hij kletst ook wat af. Hij maakt wel eens een geluidje van Harrrrroooo(soort van hallo). Hihi.

@José;
Gwenn heeft jullie dus verwend vannacht. Hopelijk blijft ze dit doen, dat zou fijn zijn voor jullie.
Wat heerlijk dat je je hart hebt kunnen luchten navernand jullie bevalling, want dat was volgens mij geen pretje.
Nog maar 3 zwangerschapskilootjes, die gaan er met het voetballen denk ik snel weer af bij je.
Veel plezier morgen bij de babymassage met Gwenn. 

@Hoe is het met de rest.???

Maar ga onze dochter even plezieren. Fijne avond allemaal.

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 - #7
door Helena op 13 apr 2010, 14:00
Helena

22-01-2010 Daphne, Jongen, Benjamin, 1985 gr. + 43 cm. (36wkn+2dgn), 2725gr.+46cm(1 maand), 3105gr.+48cm(6½week), 3400gr.+51cm(2mnd)
10-02-2010 Lineke, Meisje, Mieke, 3630gram, ..cm (38wk+3dgn), 4260gram, 54cm (4wkn)
12-02-2010 Bernadet, Meisje, Tara, 4385gram, 55cm(41wk+5dg), 4715 gram en 56 cm (3wkn+4 dg)
17-02-2010 Rachel, Meisje, Jennifer, 2273gram, 48cm(40wk+4dg) 3425 gram, 51 cm (4 wkn).
18-02-2010 Lisette, Meisje, Lisa, 3745gram, 49cm(40wk+4dg),52 cm, 4180 gram (5 weken)
23-02-2010 Jo, Meisje, Gwenn Naomi, 3460 gram, 54 cm (40wk+2dg) 4395 gram, 54,5 cm (1 maand)
09-03-2010 Keety, Jongen, Arjo, 4750 gram, 55 cm(41wk+5dg) 

Dames ik heb ons oude lijstje even tevoorschijn getoverd en wat geknipt ik geloof dat iedereen erop staat die nu met ons meeschrijft?? Zoniet, dan kan je jezelf wel weer invullen!

Jo, wat belachelijk dat de gyn zo reageerde! Gelijk heb je dat je daar niet meer wilt bevallen. Maar dat je een litteken krijgt is toch normaal? 
Hoe was de cursus?
En die drie kilo zullen vast als sneeuw voor de zon verdwijnen als je gaat voetballen! 

Dapne, gelijk heb je dat je op verzoek de flesjes geeft. Benjamin heeft duidelijk nog geen ritme.
Wat fijn dat je hem 's nachts nu op zn buikje durft te laten slapen. Dat moet eigenlijk ook wel als je zelf anders geen rust hebt. 
Veel plezier met trouwen etc alvast! 

Lineke, ik zeur ook wat af hoor daar zijn we hier toch voor! Het is ook slopend als je kindje steeds ligt te huilen en je weet niet waar het door komt. Wat zei de KA?
En een hoop kindjes reageren op pinda's en pindakaas net als aardbeien en zo nog meer voedingsproducten. Dit betekent niet meteen een allergie, al snap ik wel dat je daaraan denkt. 

Bernadet, ik heb geen idee hoe lang een kindje mag doorslapen. Maar als ze zichzelf altijd meld voor een voeding zou ik me er niet druk om maken. Ik weet nog wel dat ik bij Dinand bij het Cb op mn donder kreeg toen hij 2.5 maand was omdat hij te lang sliep volgens hun. Ik moest hem nog maar een keer wakker maken 's avonds, dat heb ik 2 keer gedaan en hij huilde alleen maar en dronk niks dus dat heb ik toen nooit meer gedaan. 
Veel plezier in Spanje! 
Is het ziek zijn helemaal over?
En ik heb weleens van een spiraal gehoord maar geen ervaring mee. Dat heb ik alleen met de pil en de prikpil. 

Nou hier gaat het zowaar goed, Jennifer huilt nog maar weinig overdag en ze slaapt overdag!!!! 
"s nachts slaapt ze 10 a 12 uur achter elkaar dus daar ben ik ook heel blij mee. Wel mag ze 's ochtends nog iets later wakker worden van mij, maar dat komt vanzelf wel.
Ze zit nu op zo'n 5 voedingen en soms nog een slokje extra.
Ze heeft wel spruw sinds het weekend en ik ook helaas. Dat is dus erg pijnlijk met drinken, gister heb ik er medicijnen voor gehaald dus hopelijk is het snel weg. 

Groetjes Rachel

Quote Post
Februari 2010 - #8
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 13 apr 2010, 15:26

Goede middag allemaal,

Hier een drama nacht gehad. Meneertje besloot na 3:30u niet meer te gaan slapen tot 7:00u. Dus een vermoeiende nacht gehad. 

@Rachel;
Wat fijn dat het eindelijk goed gaat bij jullie. En wat een lange nachten maakt Jeniffer, ik ben jaloers. Hihi. En nog maar 5 voedingen, gaat idd lekker bij jullie.
Hopelijk zijn jullie gauw van de spruw af, want dat is idd pijnlijk voor beide.

Maar ga nog even genieten van de rust, beide kids slapen. Fijne dag allemaal.

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 - #9
door Bernadet op 14 apr 2010, 21:04
Bernadet

Hey hallo allemaal,

Hier ben ik weer...drukke dagen achter de rug en nog een paar drukke dagen voor de boeg. Vrijdag lekker op vakantie! Vandaag is de makelaar geweest en dat betekent dat vanaf heden ons appartement te koop staat! Weer een spannende tijd dus...

Gisteren met Tara bij het bureautje geweest. Ze heeft haar 1e prikjes gehad...ze moest echt heel hard huilen en mijn hart nog harder, haha! Ze heeft er verder weinig last van alleen slaapt ze vandaag echt heel veel! Ze heeft de fles nog niet leeg of ze begint al te huilen omdat ze moe is.

Bij het bureautje nagevraagd of ze mag doorslapen en dit mag...maar ze zeiden we hetzelfde als ze tegen jou hadden gezegd Rachel. Ik moet maar proberen haar laatste fles om 23 uur te geven. Nou dat redt ik 9 van de 10 keer niet, want haar laatste fles geef ik rond 20-21 uur. Dan moest ik maar gaan rekken. Nou ik laat mijn kind niet een uur huilen...nou ja ik heb toch nooit een hoge pet op van het bureautje hier...ik laat het maar en volg mijn eigen hoofd wel. En als ik lees dat Jennifer ook al zoveel uren kan slapen dan is Tara niet de enige en zal het best goed gaan. 

Daphne: dat kleine manneke van jullie weet nog niet zo goed wat hij wil he? De ene keer gaat het lekker in de nacht en dan weer niet! Ik hoop dat er snel rust in komt voor jullie

Groetjes Bennie

Quote Post
Februari 2010 - #10
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 14 apr 2010, 23:45

Goede avond allemaal,

Hier gaat het goed. Afgelopen nacht was weer niet al te best, maar ach dat komt wel(ik hoop dat hij over 2 weken toch wat langer slaapt, want dan mag ik weer gaan werken).
We zijn onze dochter vanavond een paar uur kwijt geweest, die moest met haar nichtje mee(schillen 6 maanden). Maar ze heeft het leuk gehad. Hihi. 

@Bernadet;
Idd spannended tijden, nu jullie appartement te koop staat. Hebben jullie al iets anders op het oog.??

Wat fijn dat Tara weer goed gekeurd is. Hoeveel is ze gegroeid.?? 
Die prikjes vind ik ook een ramp hoor. Dat is zo zielig. 
Ik ga mijn kindje ook geen uren laten huilen van de honger, omdat de laatste fles later gegeven moet worden. Dus lekker geven als ze het wil. Ze doet het zo toch goed, dus niks aan veranderen.

Dat doorslapen van Benjamin. Ik maak me eigen er al niet echt druk om, als we wat langer mogen slapen dan is dat meegenomen. En anders maar niet. Ik ben het in tussen wel gewend. Hihi.

Maar ga nog even relaxen en daarna na bed. Trusten allemaal. 

Liefs Daphne.

Quote Post
Februari 2010 - #11
door Jose op 15 apr 2010, 08:05
Jose

heey ..   Hier zit dus de februari 2010 
is al een tijd geleden dat ik geschreven heb, Maar dacht laat ik es ff weer gaan kijken hoe het Hier is ! Hihi..
ik ben dus geen februari mama geworden, Mn kleine meid Is op 21 jan Gekomen. vndaag alweer 12 weekjes jong. gaat dat ook snel hé!! 
Moch Al beginnen met paar hapjes ( Zijn meer likjes ) Fruithapje van het CB, Nu 2 Dagen Al Maar ze Kan er nog niet echt aan wennen haha..

groetjes José 

Quote Post
Februari 2010 - #12
door Jose op 15 apr 2010, 08:30
Jose

JoseStulen schreef:
heey ..   Hier zit dus de februari 2010 
is al een tijd geleden dat ik geschreven heb, Maar dacht laat ik es ff weer gaan kijken hoe het Hier is ! Hihi..

ik ben dus geen februari mama geworden, Mn kleine meid Is op 21 jan Gekomen. vndaag alweer 12 weekjes jong. gaat dat ook snel hé!! 
Moch Al beginnen met paar hapjes ( Zijn meer likjes ) Fruithapje van het CB, Nu 2 Dagen Al Maar ze Kan er nog niet echt aan wennen haha..
Oowjaah En Andere José, Kzal Mn Naam Wel Doen Met Een _S der Aghter Haha.. 

groetjes José_S  

Quote Post
Februari 2010 - #13
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 15 apr 2010, 13:55

Hoi José_S,

Wat leuk dat je weer eens komt aanwaaien. Hihi. 
Ik heb ook geen februari-kindje, mijn zoontje is 1 dag jonger dan jou dochter. Maar ach wat maakt het uit, ik blijf lekker hangen bij Februari(schrijf hier al zo lang mee, en hier ken ik de dames ook beters).
Wat mag jij vroeg beginnen met bijvoeding.!! Zal zekers raar voor der zijn. 

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 - #14
door Mama van gwenn op 15 apr 2010, 22:14
Mama van gwenn

Hey allemaal,

@daphne en Jose_S: wat gaat de tijd dan toch hard he. Jullie kindjes alweer 3 maanden. Waar blijft de tijd toch.

@daphne: benjamin afgelopen nacht wel wat beter geslapen? En over 2 weken alweer werken. Ik heb nog lekker 4 weken. Aan de andere kant heb ik wel weer zin om te werken. Heb vandaag nog weer een klus gedaan voor mijn werk. Dit is echt een klant alleen van mij en het was te ingewikkeld om het een ander voor een keer te leren. Dus was alles naar mij gemaild en heb het vandaag voor elkaar gemaakt. Heerlijk weer eens wat anders dan alleen maar moeder zijn.

@bernadet: lekker dat alles weer goed was bij dat bureautje. Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van dat bureautje. Nou al een paar keer gebeld voor een paar vragen en kreeg het gevoel alsof ik niet zo moest zeuren. 
Maar in ieder geval veel plezier op vakantie!

@rachel: blijkbaar zou het litteken moeten wegtrekken. Ik heb ook geen idee. Maar ben nu lekker met de gel aan het smeren. En weet je wat mijn moeder zei: je moet flink seksen daar geneest het ook goed van. Haha moest wel lachen dat ze het zei.

Nou dinsdag op curus geweest met Gwenn. En was heel erg leuk, we hebben de voorkant gemasseerd. Waren met 7 moeders. Was ook een meisje bij dat even oud was als Gwenn (7 weken) en wat een verschil zeg, Gwenn heeft het goed bij ons....

Daarna zijn we naar mijn ouders in noord-holland gegaan omdat mijn moeder jarig was. Gwenn is volop bewonderd door ooms, tantes en vrienden van mijn ouders. Gevolg was wel dat ze de hele middag en begin van de avond niet wilde slapen en pas om 22.00 uur sliep. Daarna om 24.00 uur de fles gegeven waarna ze om 05.15 uur kwam. Maar ik heb dus bijna de hele nacht niet geslapen omdat mijn vader zo aan het snurken was. Is het je kind niet wat je wakker houdt dan is het je vader wel.

Maar gelukkig vannacht weer wat slaap in kunnen halen want Gwenn heeft van 22.00 uur tot 07.00 uur geslapen. Dus er komt meer ritme in het doorslapen.

Groetjes José

Quote Post
Februari 2010 - #15
door Daphne mv melissa, benjamin & orlando. op 16 apr 2010, 00:12

Goede avond allemaal,

Vannacht ben ik het lekker aan het rekken geweest met zijn speentje, dat ging goed moet ik zeggen. Al ben ik 3 keer uit mijn slaap gerukt. Niet dat hij niet mag eten 's machts, maar als hij om 1:30u nog heeft gegeten. Dan vind ik 3:00u wel weer een beetje vlug op elkaar. Ik had tegen hem gezegd dat hij moest gaan slapen tot 6:oou dat hij dan weer eten kreeg. Gaat meneertje slapen tot 7:00u, dus heb ik een uurtje langer mogen slapen. Ik ga hem echt geen 7 voedingen meer geven, want hij krijgt nu al voor een kindje van 5½ kilo(hij weegt denk ik net 4 kilo). Dan word het echt te gortig. Verders is hij goed tevreden. Als hij 's nachts flink spookt doet papa de tweede fles, en mag ik nog even lekker blijven liggen. Hij slaapt 's nachts overal door heen, en ikke niet. Dus heb het goed verdeelt zo.
Benjamin krijgt echt spek beentjes, ziet er niet uit in vergelijking met de rest. Echt hard groeien in de lengte doet hij ook niet, hij zit nog in maatje 50. Wel leuk zo'n mini mensje, maar de grote maatjes zijn leukere kleertjes(echt jongenskleertjes).

@Jo;
Wat fijn dat de Cursus leuk was, en nog gefeliciteerd met je moeder.
Leuk dat gesnurk. Hihi.
Gwenn slaapt ook al lekker door, want 5 a 6 uur aan een stuk slapen is al doorslapen.

Wat lekker nog 4 weken vrij.
Ach de eerste week dat ik moet werken is 2 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken en dan weekend. De week daar op is ook maar 3 dagen werken. Dus echt veel werken is het ook niet. Hihi. Alleen de eerste week wel weer vroeg op 4:30u. Dus dan mag Benjamin wel beter gaan slapen, want dan is dat niet grappig meer.

Ik ga nog even gauw iets doen online en dan naar bedje. Trusten allemaal.

Liefs Daphne & Piepbeestje Benjamin.

Pagina 1 van de 29
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.