Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Januari 2011

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 46

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Januari 2011 - #1
door Jolanda op 10 apr 2010, 15:16
Jolanda

Ik zag zo snel nog geen januari topic, dus bij deze dan maar. Vanmorgen had ik iets onverwacht een positieve test!! Helemaal blij natuurlijk. Heb altijd een cyclus van 38-40 dagen en vandaag is het dag 40, ik had een test in huis en dacht, ach ik kan ook wel gewoon testen, twijfel twijfel, kan ook 1 week wachten, maar ja toch getets!!!!
Groetjes mij

Quote Post
Januari 2011 - #2
door Janne op 04 mei 2010, 15:53
Janne

Gefeliciteerd Jolanda! Wanneer ben je uitgerekend dan? Wij zijn druk aan het klussen voor januari, dus wellicht dat ik me hier over een paar weekjes ook aansluit....

Quote Post
Januari 2011 - #3
door Floortje op 05 mei 2010, 11:48
Floortje

Bij deze nummer 2! Ik heb ook zaterdag ene positieve test gedaan en het ziet ernaar uit op 4 januari 2011 uitgerekend!

Groetjes Floor

Quote Post
Januari 2011 - #4
door El op 05 mei 2010, 11:57
El

Hallo meiden,

Wat leuk dat deze topic is aangemaakt! 
Ook ik heb sinds afgelopen zaterdag een positieve test !! 
Als alles klopt straks met de termijn-echo ben ik 5 januari 2011 uitgerekend!! 
Dit is voor ons een eerste zwangerschap. Ik heb vorig jaar Juni mijn Mirenaspiraal laten verwijderen en sinds september een regelmatige cyclus! 

We zijn echt super blij, maar durf pas echt blij te zijn als de eerste echo goed is. 
Hieronder een lijstje van de gene die allemaal in Januari 2011 zijn uitgerekend, heel benieuwd hoelang hij wordt! 

Groetjes
El

ZWANGER:

??-01-2011  : Jolanda
04-01-2011 : Floortje
05-01-2011 : EL, 27 jr, 1e kindje

AFSPRAKEN:

18-05-2010 : EL 1e afspr VK

Quote Post
Januari 2011 - #5
door Jxxx op 05 mei 2010, 22:15
Jxxx

Hoi Jolanda, Floorje en El,

Ik heb vandaag ook een positieve test! YES! Maar ik heb vorig jaar november een miskraam gehad van een tweeling, dus ben hier nog even heel voorzichtig als jullie mij begrijpen... Maar ik ben zo blij, dat ik het even van me af wil schrijven.
Ik zal het lijstje toevoegen:

ZWANGER:
 ??-01-2011 : Jolanda
11-01-2011 : Janine

AFSPRAKEN:

Groetjes Janine

Quote Post
Januari 2011 - #6
door Marjolein op 05 mei 2010, 22:56
Marjolein

Hallo Dames

Ook ik had vandaag een positieve test. Dus als alles goed gaat ben ik rond 12-01-2011 uitgerekend.
Ik zeg als alles goed gaat, want ik heb helaas ook een miskraam gehad  Vorige maand pas zelfs. Maar ik ben ontzettend blij dat ik zo snel weer zwanger ben, dus ik moest het even kwijt 
Als ik meer zekerheid heb laat ik zeker nog wat van me horen.

Groetjes, Marjolein

ZWANGER:
12-01-2011: Marjolein, 24 jaar, 1e kindje

AFSPRAKEN:

Quote Post
Januari 2011 - #7
door El op 07 mei 2010, 11:57
El

Hallo allemaal,

@ Jolanda; wat heftig zeg.. ik snap dat je nu heel voorzichtig bent in het blij zijn! Toch gefeliciteerd, hopen dat het dit keer goed mag gaan!
@ Marjolein; ook heftig zo kort geleden nog... je lijf loopt over van de hormonen! meid gefeliciteerd en we duimen dat het goed mag blijven gaan.

Hebben jullie al kwaaltjes?
Ik niet voel me goed, alleen mijn borsten zijn wat gevoelig!

Groetjes
El

ZWANGER:
12-01-2011 : Marjolein, 24 jaar, 1e kindje

AFSPRAKEN:

Quote Post
Januari 2011 - #8
door Marjolein op 07 mei 2010, 12:42
Marjolein

Dag meiden

Mijn lijf zit zeker nog vol met hormonen, maar ik weet wel zeker dat ik echt zwanger ben. Twee weken na de mk was namelijk een week of twee alles weg (de kwaaltjes). Tot vorig weekend toen werd ik opeens ontzettend misselijk moe en duizelig, alleen nog geen positieve zwangerschapstest. Ben dinsdag zelfs nog bij de HA geweest (iem in mn familie maakte zich zorgen dat ik bloedarmoede heb). De HA zei dat er een kans was dat het ontzwangeren was van de mk, maar ze wilde ook bloed laten prikken. Krijg ik ws vanmiddag de uitslag van. Ze zei ook dat het idd heel goed kon dat ik wel zwanger ben en dat blijkt
Al mijn kwaaltjes komen nu bij vlagen, maar ik ben wel iedere dag misselijk. Kan niet meer echt eten wat ik normaal at en ben nu 3 kilo afgevallen. Het lijkt te gaan als ik steeds kleine beetjes eet.
Verder deden mijn borsten vorige keer erg veel pijn. Nu niet, maar ze zijn wel groter. Mijn gewone BH's zitten niet lekker meer.
En over hormonen gesproken, merk ook dat ik erg emotioneel ben. Moet veel sneller huilen dan normaal. Maar dat heeft er denk ik ook mee te maken dat de mk nog maar zo kort geleden is. Ik ben héél erg blij met deze zwangerschap, maar heb het verlies van de vorige natuurlijk nog niet verwerkt. Daarnaast is het gewoon extra spannend of het nu wel goed mag gaan.

Hebben jullie trouwens al aan iemand verteld dat je zwanger bent? Of hebben jullie al plannen daarover? Mijn man en ik gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen. We hadden vorige keer al piepkleine babysokjes gekocht om ze kado te doen. Dat gaan we nu dit weekend doen, met een kaartje erbij met de tekst "Willen jullie deze sokjes voor mij bewaren? In januari kom ik ze ophalen." We gaan het trouwens ook niet gewoon geven, maar we willen niets zeggen en dan stiekem het kaartje in de brievenbus stoppen.

Groetjes, Marjolein 

ZWANGER:

AFSPRAKEN:

Quote Post
Januari 2011 - #9
door Jxxx op 08 mei 2010, 08:54
Jxxx

Hói allemaal,

@ Marjolein, spannend en leuk van die sokjes.
@El, ook ik voel me goed. Mijn borsten zijn idd wat gevoelig.

En ik had het nog niet gezegd, maar natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik heb de VK nog niet gebeld, maar ga dat volgende week doen. Ik wil niet te snel een echo, dan weer blij zijn met een kloppend hartje en daarna weer de teleurstelling dat het mis zou gaan. Liefst wacht ik met de eerste echo tot 9 weken of zo. Maar of ik me ook kan bedwingen als hij eerder gepland kan worden, geen idee. 
Ik heb het inmiddels twee vriendinnen en mijn nicht verteld. 

Liefs Jxxx

Quote Post
Januari 2011 - #10
door Michelle op 08 mei 2010, 09:11
Michelle

Hey Janine,

Wat lees ik voor goed nieuws meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Vorig jaar zaten we elke keer bij de "volgende" ronde, en ik raakte in Dec. zwanger. Nu is het jou/jullie dus ook gelukt!

Geniet van de zwangerschap, ook al is het nog pril!

Allemaal gefeliciteerd trouwens!

Liefs Michelle 

Quote Post
Januari 2011 - #11
door Sammiejoe op 08 mei 2010, 09:15
Sammiejoe

heey meiden!
ik hoop zo dat mijn licht positieve test van vandaag straks op mijn NOD een sterk positieve test is! dan is mijn uitgerekende datum 18 0f 19 januari dus kan ik me bij jullie aansluiten. 12 mei weet ik meer!

janine en marjolein, gefeliciteerd! het is jullie van harte gegund meiden!! ik duim voor jullie!
en natuurlijk ook de andere meiden gefeliciteerd, en tuurlijk gun ik het jullie ook he? !hopelijk tot snel!
xxx

Quote Post
Januari 2011 - #12
door Jxxx op 08 mei 2010, 15:22
Jxxx

Hoi Sammiejoe, wat spannend! Mag ik je alvast een heel klein beetje feliciteren met je positieve test? Laat je weten hoe het gaat?

@Michelle, dank je wel! Hoe gaat het met jou, alles goed? Zo aan de foto te zien is je buik al mooi! 

Voor mij is het allemaal nog erg spannend, ik wou dat ik al wat meer zekerheid had en wat weken verder was. Maar geduld hebben he?
Wel geniet ik ervan hoor!

Liefs Jxxx

Quote Post
Januari 2011 - #13
door Ons2ehummeltje op 08 mei 2010, 15:58
Ons2ehummeltje

Ik ben nieuw hier. Maar gisteren heb ik een test gedaan en ja hoor...zwanger van ons 2e hummeltje! Nog erg onwerkelijk maar superblij!

Quote Post
Januari 2011 - #14
door El op 09 mei 2010, 11:23
El

Gefeliciteerd Sammiejoe (hopelijk), Henrike!! 

Qua kwaaltjes mag ik nog steeds niet klagen, ik heb geen extra honger, ben zeker niet misselijk, ik kan nog alles eten en drinken... het enige zijn de gevoelige borsten en vermoeidheid. 
In mijn buik voelt het ook iets anders dan anders.... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het voelt iets "voller" 

Ik heb het tot nu toe aan mijn twee beste vriendinnen verteld (ook al wilde mijn man dat helemaal niet!! ) en een paar collega's weten het! Ik werk zelf op een afdeling Kraam/verloskunde... dus ja......

Volgende week gaan we het officieel aan onze vrienden vertellen en die week ook mijn ouders en schoonouders! Ik denk dat ik mijn zwangerschapstest gewoon meeneem... die inpak en geef!! Het is zo'n digitale test waar "zwanger" op staat "1-2 wkn"... 
Ik ben heel erg benieuwd naar hun reactie! 

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan... maar je weet het nooit...

@ Marjolein, kop op meid.... je lijf is even behoorlijk van slag, wat logisch is. Ik hoop voor je dat het goed mag gaan! 

Groetjes
El

ZWANGER:
??-01-2011  : Jolanda
07-01-2011 : Henrike, 2e kindje

AFSPRAKEN:
18-05-2010 : EL 1e afspr VK[/quote]

Quote Post
Januari 2011 - #15
door Eliny op 09 mei 2010, 15:39
Eliny

**breek ff in**]
iig iedereen gefelic met jullie z.s!!
@El, die digitale testen van c.b. verdwijnt de tekst na een tijdje, meestal binnen een week, dus om alvast teleurstelling te voorkomen, als je mzzl hebt staat t er nog op maar vaak istie echt heel snel verdwenen, sorry!!!
x iris
**breek uit**

Pagina 1 van de 46
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.