| |
|
|
Strippen - #1
door Mad op 11 mrt 2010, 13:35 |
Mad |
|
Hoi,
Heb even een vraagje. Wie heeft er ervaring met strippen?
Ik heb veel last van mn bekken en een kleine van 2 jaar rondlopen.
De fisio had gezegt het is beter dat je niet tot het uiterste wacht dus 42 weken.
Mijn verloskundige wil kijken met 40 weken of mn baarmoedermond al rijp is en zo ja strippen. Maar ik heb dit nog nooit gehad, de ene zegt niet doen doet heel erg veel pijn en het helpt toch niet genoeg... Dus weet niet meer wat wijsheid is.
Vorige bevalling liep niet goed doordat de baarmoedermond niet rijp was (bijna 41 weken) en wel ontsluitingsweeen had die natuurlijk niks konden doen. na 12 uur weeen nog geen 1cm ontsluiting.
Ik hoor graag een ervaring....
groetjes Madelene
|
| |
35 weken zwanger, uitgerekend op: 13-03-2012 |
|
| |
|
|
Strippen - #2
door Ilona op 11 mrt 2010, 14:41 |
Ilona |
|
|
ik heb zelf geen ervaring met strippen, ik hoor wel van veel mensen dat het net het zetje kan zijn wat je nodig hebt, misschien dat het niet erg fijn voelt, maar ik heb niet van mensen gehoord dat het veel pijn deed,
heel veel succes, en ik hoop dat je je kleintje snel in de armen kan houden
groetjes ilona
|
| |
24 weken zwanger, uitgerekend op: 26-05-2012 |
|
| |
|
|
Strippen - #3
door Chantal op 11 mrt 2010, 14:50 |
Chantal |
|
|
Ik heb het twee keer laten doen.
De eerste keer was ergens tussen de 41 en 42 weken. Mijn baarmoedermond was goed verstreken. Ik had alleen een verloskundige die net afgestudeerd was, en erg voorzichtig. Ook erg voorzichtig met strippen. Dus het voelde vervelend, maar was draaglijk. Ik kreeg er wel wat weeën en licht bloedverlies van, maar na een halve dag was het over.