| |
|
|
Juni 2010 Part II - #1
door Sas op 13 feb 2010, 09:15 |
Sas |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #2
door Sas op 13 feb 2010, 09:23 |
Sas |
|
|
Ik ga vandaag lekker shoppen voor m'n nieuwste kleine mannetje en dat deed me er aan denken dat ik jullie een tip wilde geven.
Ik heb met mijn zoon me erg ingehouden toen en had vooral kleertjes maat 62 gekocht, omdat maat 50 me gewoon zo klein leek. Ik kon me niet voorstellen dat dat zou passen,, maar toen hij geboren was en hij kleertjes/rompertjes maat 50 aan 'moest' met lange mouwen, was de mode vooral met korte mouwen/mouwloos, want hartje zomer. Lange mouwen waren nauwelijks te krijgen. (Wel in de echte new-bornkleertjes trouwens, maar dat is vooral veel wit, grijs en pasteltinten en ik ben van de kleurtjes/stoerdere kleertjes).
Nu zijn er in maat 50/56 veel leuke shirtjes met printjes e.d. te krijgen, vanuit de wintercollectie, veel ook nog met korting! Dus ik ga m'n slag slaan!!! Joepie, Hema here I come!
Fijn weekend,
Liefs Sas
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #3
door Sas op 13 feb 2010, 09:41 |
Sas |
|
Ik heb 'het-uitgerekende-datum-lijstje' even hierheen gekopieerd en van wie ik het wist/terug kon vinden erbij gezet of het een jongetje of een meisje is.
Uitgerekende datum
29-05 Wendy
03-06 Olga, 3e kindje
04-06 Ellen, 3e kindje
05-06 An, 1e kindje
07-06 Yessica, 34 jr, 2e kindje 
09-06 Patricia, 26 jr, 1e kindje 
10-06 Bianca, 40 jr, 1e kindje
15-06 Ahlam,
16-06 Monique, 38 jr, 3e kindje 
17-06 Chantal, 25 jr, 1e kindje
18-06 Tineke, 28 jr, 2e kindje
20-06 Sas, 28 jr, 2e kindje 
20-06 Britt, 29 jr, 1e kindje
20-06 Tanja, 23 jr, 1e kindje
20-06 Alberdine, 27 jr, 2e kindje
22-06 Julia, 29 jr, 1e kindje
22-06 Nathalie, 33 jr, 2e kindje
23-06 Brechje, 34 jr, 1e kindje
23-06 Irene, 25 jr, 1e kindje 
24-06 Oger, 37 jr, 2e kindje
24-06 Rianne, 29 jr, 1e kindje
25-06 Silvia, 32jr, 2e kindje 
25-06 Tony 29 jr, 2e kindje
21-06 Diana 32 jr, 1e kindje
26-06 Golda, 2e kindje
29-06 Madelief, 33 jr, 3e kindje
30-06 Elles, 32 jr, 2e kindje
(Als je er nou niet bij staat, sorry....dit was het 'laatste' lijstje, waar we zo'n beetje allemaal in stonden, het afspraken-lijstje was ook niet meer echt up-to-date en zoals als Oger al eerder had gezegd, ook niet echt relevant: het verloopt zo gauw en we komen het allemaal toch wel vertellen als we weer naar de vk zijn geweest of een echo hebben gehad! Al die andere info heb ik ook even achterwege gelaten, het wordt er zo onoverzichtelijk van, maar als ik de enige ben die dat vind, vul het gerust weer aan...)
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #4
door Golda op 13 feb 2010, 10:10 |
Golda |
|
Goed bezig, Sas!! Deel twee alweer, jeeeeeeeeeeeeeeeetje...
En qua lijstjes ben ik het wel met je eens hoor! En misschien kunnen we het in de loop van de tijd eventjes opschonen, want er staan volgens mij ook wel namen tussen van meiden die niet meer meeschrijven.
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #5
door Irene op 13 feb 2010, 17:55 |
Irene |
|
Jee deel 2!
Lijstje ziet er goed uit Sas, super!
Bedankt voor de kleertjestip! Heb ik iets leuks te doen in de voorjaarsvakantie
X
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #6
door Silly op 13 feb 2010, 20:16 |
Silly |
|
|
Halloooooooooooooooooooooo,
Ik heb jullie ook weer gevonden!!!!
Maar ik hoor mijn man roepen dat we film gaan kijken.
Morgen horen jullie vast wel van me,
Groetjesssss, Sil
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #7
door Michael & yessica op 13 feb 2010, 21:31 |
Michael & yessica |
|
Wauw.....konden we niet meer schrijven op het andere forum ??
Haha wat leuk
Hoe gaat het met iedereen ? En wat leuk dat er nu meisjes of jongetjes achter onze namen staan. Ik schrijf ook niet zoveel mee, gewoonweg omdat ik het erg druk heb, soms te moe ben of gewoon even geen zin....sorry daarvoor hoor.
Hier wel alles goed ! Buik is al behoorlijk zegt iedereen, maar ik geniet ervan....ook is ons kamertje zo goed als af. Nog wel wat details natuurlijk, en kastjes inrichten verder, maar het grootste staat, erg leuk !
Nou , hoop dat het goed gaat met iedereen.
Liefs van Yessie
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #8
door Diana op 14 feb 2010, 13:28 |
Diana |
|
ook ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest. Wel veel mee gelezen. Af en toe ook wel wat gemist omdat ik weer geen bericht kreeg van een nieuw schrijven en nu dus al een 2e deel.
Begin januari is mijn man geholpen aan zijn hernia waarvan hij nu nog herstellende is.
Veel werken ook de laatste tijd lijkt wel alsof ik steeds meer moet werken ondanks dat mijn gemiddeld aantal uren gelijk blijft.(28)
Merk wel dat het wat zwaarder begint te worden allemaal. Werk in een verzorgingshuis. Ben wel benieuwd hoe lan gik dit vol ga houden maar goed zo lang het nog redelijk gaat gaan we door. Al baal ik er wel van dat ik dan 's middags uitgeput op de bank lig. Zeker na een dag van 7 tot half 4.
Ook wij hebben een goede 20 weken echo gehad. Alleen wilde onze kleine frummel nog niet tonen wat het werd. Wel heeft de echografiste ge zegd dat ze sterk het vermoeden had dat het wat werd. Maar wij zijn het er nog niet mee eens hebben nog steeds het idee dat het van het andere geslacht moet wezen. Nu gaan we voor de pretecho die we met 26 weken willen laten maken. Hopelijk is het dan niet zo preuts meer.
Nou hoop weer iets meer mee te schrijven.
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #9
door Monique op 15 feb 2010, 08:40 |
Monique |
|
|
Uitgerekende datum
29-05 Wendy
03-06 Olga, 3e kindje
04-06 Ellen, 3e kindje
05-06 An, 1e kindje
15-06 Ahlam,
16-06 Monique, 39 jr, 3e kindje
26-06 Golda, 2e kindje
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #10
door Sas op 15 feb 2010, 08:42 |
Sas |
|
Uitgerekende datum
29-05 Wendy
03-06 Olga, 3e kindje
04-06 Ellen, 3e kindje
05-06 An, 1e kindje
15-06 Ahlam,
16-06 Monique, 38 jr, 3e kindje 
26-06 Golda, 2e kindje
Zo Elles heb je erbij gezet! Wat fijn dat je een goeie echo had, gefeliciteerd!
Ik ga zo met de auto naar een vriendin in den Haag...Big deal denk je nu, maar ik vind het zooo spannend. Wij hebben pas sindskort een auto, in Rotterdam Centrum is het echt een overbodige luxe met allerhande OV voor je deur en bovendien is parkeren een dure hobby, maar ja met een kind is een auto toch wel handig, laat staan met 2...
Ik heb al jaren m'n rijbewijs, maar ik rijd de laatste paar jaar nauwelijks, je moet denken aan echt maar iets van 2 ritjes per jaar ofzo. Als we nu een auto lenen van iemand, is het eigenlijk altijd mijn vriend die rijdt. dat is gewoon zo gegroeid. Hij heeft nog nooit een onvertogen woord gezegd, maar ik voel me altijd op m'n vingers gekeken als ik met een ander (of dus met hem) in de auto zit, dus vind het wel lekker makkelijk.
Toen ik mijn rijbewijs net had, reed ik dagelijks (ik woonde toen nog thuis), ik kan het ook en was nooit bang, maar nu...
De vriendin zou eigenlijk hierheen komen, maar ze is over 2 weken uitgerekend en het kindje is nog niet ingedaald. Ze voelt zich er niet lekker bij nog zo'n 'eind' van huis te gaan, ik kan me haar gevoel goed voorstellen: lekker thuis op je nest blijven wachten tot je kind komt. laat iedereen maar lekker naar jou toekomen, gelijk heeft ze...
Maar nu moet ik dus weer voor het eerst in tijden in de auto. Dwars door de stad (lekkere plek ook om even in te komen), gelijk de snelweg op (invoegen oeoeoe, ja erg ben ik hè ), dat alles met ook nog m'n kindje achterin...en dan vervolgens in Den Haag een parkeerplaats zien te vinden (fileparkeren....hmmm)
Teglijkertijd, weet ik dat ik het kan, ik heb in principe nog gereden in dec. toen we deze auto kochten, tijdens de proefrit. Je verleert het niet zo snel, het is gewoon een kwestie van 'Just do it', ik moet gewoon niet zo mutsen...het van me afschrijven helpt al heel erg moet ik zeggen, tis echt een beetje m'n geheim. Niemand weet dat ik het heel eng vind, ik denk ook dat geen van m'n vrienden of bv. mijn ouders dit zouden verwachten, ben namelijk niet zo bang aangelegd, ik schaam me er een beetje voor, echt zo'n 'vrouwending' dit....zucht nou ja, Tjakka Sas, je kan het.....
(ja behoorlijk off topic dit, ik weet het!!!)
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #11
door Monique op 15 feb 2010, 09:38 |
Monique |
|
He heb ik net het lijstje gekopieerd om m'n leeftijd aan te passen, gebruik jij weer het lijstje ervoor, nou ja dan bloijf ik gewoon nog eventjes 38
Oh auto rijden ik snap het wel. Ik heb bijna 6 jaar in de detachering gewerkt. Ik had een auto van de zaak en moest telkens naar plekken waar ik nog nooit geweest was en dat met m'n kaart want Tom Tom was toen nog niet in. In die tijd heb ik echt leren autorijden en ik reed ook overal naartoe. Maar toen m'n oudste geboren werd ben ik bij de overheid gaan werken, geen auto van de zaak meer en ook niet meer zo veel verschillende plekken waar ik naartoe moest. Ik reed nog wel, maar stukken minder. Ik merk nu ook dat m'n man eigenlijk altijd rijdt en ik het ook vervelend begin te vonden als ik zelf naar en onbekende plek moet rijden.
Zeker nu ik zwanger ben (en ook nog eens last heb van slapeloosheid) doe ik het liever niet.
Kan je niet met het OV?
Ik weet niet waar je moet zijn in Den Haag, maar dar heb je ook wijken die niet leuk zijn om naartoe te rijden. M'n schoonzus woont in de vruchtenbuurt en dat vind ik echt vervelend om naartoe te rijden. En nu sneeuwt het ook weer. Sterkte!!
Oh wat die kleertjes betreft. M'n oudste zoon is in januari geboren, dus lange mouwtjes heb ik meer dan genoeg.
Wat ik zelf erg prettig vond met m'n dochter, die is van mei. Is leuke rompers. Als het dan zo heel erg warm is (in 2006 hadden we nogal wat hittegolven, legde ik haar lekker in een leuke romper.
urkjes zijn toch niet heel erg praktisch die eerste tijd (ik had ze wel hoor).
Ik heb vrijdag m'n Kruidvatpakket eindelijk op gehaald (nou ja m;'n man dan). HIj was echt veel leuker dan 6 jaar geleden, toen zaten er alleen wat folders en een paar proefverpakkinkjes in. O.k. er zat niet heel veel in, maar het is gratis en wat er in zat was best leuk.
Ik ben wel benieuwd naar de BLijde Doos, maar die krijg je pas in je zevende maand volgens mij. Van die Etosdoos ook nog niets gehoord.
Baby is nu bij tijd en wijle wel erg druk zo in m'n buik. Heerlijk vind ik dat. Ik ben wat depressief en dat getrappel kan me echt weer even blij maken, dan besef ik weer waar ik het allemaal voor doe.
Verder niet zo veel te melden.
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #12
door Ellen op 15 feb 2010, 10:00 |
Ellen |
|
Ik heb het ook weer gevonden hoor! Ben benieuwd wanneer dit 2e deel vol is....
Sas, haha, is het gelukt om heelhuids in Den Haag te komen??? Idd gewoon doen hoor! Ik zou echt niet meer zonder auto kunnen, ook al woon/werk ik heel gunstig ten opzichte van het OV. Met 2 kids in de tram/bus is nl. best een heel gedoe (hoewel de kids het wel een hele belevenis vinden hoor (maar ik ook en dan wel op een andere manier...).
Ik zag ook weer een paar goede echo's voorbij komen. Gefeliciteerd!
Wij hebben een heel rustig weekend gehad. Dat kwam heel goed uit, want op de een of andere manier was ik echt gesloopt. Vannacht wel redelijk geslapen dus ik kan er weer tegen vandaag. Het lijkt op het moment wel of mijn buik per dag groter wordt. Een jurkje van voor de zws dat ik kort geleden nog gewoon aankon, is nu echt te kort aan het worden...
groetjes
Ellen
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #13
door Monique op 15 feb 2010, 10:09 |
Monique |
|
ZO ik merk het ook. Baby gat ook steeds hoger zitten, word nog kortademiger. Nog efies kan ie weer gaan zakken 
Op m'n buik liggen kon totnutoe nog redelijk, maar gaat nu ook niet meer. Binnenkort m'n voedingskussen maar eens opzoeken die is ook lekker voor in bed als je nog zwanger bent.
Het moet trouwens ook wel snel stoppen met winteren, want ik krijg m'n jas echt bijna niet meer dicht. Ik heb een redelijk winddichte voor- en najaarsjas. Die is een stuk ruimer, dus als de vries er nou aub even afkan en de sneeuw ook maar meteen weg, dan heb ik weer een jas waarin ik een beetje lucht krijg
OV is ook wennen denk ik. De gewone tram vond ik drama en bus en trein eigenlijk ook wel, maar m'n kinderen zijn nu ruim 3,5 en 6 en dan is het toch wel makkelijk, zeker de randstadrail en idd de kinderen vinden het geweldig. Maar de auto is vak ook wel praktischer. Zeker als je wat verder moet of straks met de baby.
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #14
door Monique op 15 feb 2010, 11:31 |
Monique |
|
|
Iemand nog een leuk adres voor een geboortetegel borduursel?
Voor m'n oudste twee heeft m'n schoonmoeder geborduurd, dus dat moet dan eingelijk voor dit manneke ook weer.
|
| |
|
|
| |
|
|
Juni 2010 Part II - #15
door Elles op 15 feb 2010, 19:51 |
Elles |
|
|
hoi dames,
hoe is het ?
alles onder controle.
met mij ook , heb vandaag effe met mijn baas zitten kletsen.
als het te zwaar wordt moet ik het aan geven.
maar over 5 weken kijken we zoiezo hoe ik me voel, en dan gaat er eventueel 1 dag af qua werken.
want dan is mijn buik ook een stuk groter, en met 6 weken ga ik met verlof.
dat is standaard bij het schoonmaakbedrijf waar ik werk.
en mijn vrouwelijke collega's raden mij dit ook aan.
morgen weer naar de vk voor controle en vragen voor de zwangerschapsverklaring dan kan de vrouw van mij baas het in orde maken.
zij werkt ook op kantoor.
vrijdag effe een vrije dag, heerlijk man effe bij tanken.
's morgens bloed prikken voor mijn schildklier dochter inschrijven op haar nieuwe school straks. en andere dingen doen. dan is de dag zo weer voorbij.
voor de rest niet veel beleefd
groetjes elles
|
| |
|
|
|