Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Februari 2010 deel 2

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 12

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #1
door Jo op 02 feb 2010, 12:42
Jo

Nou hier dan eindelijk deel 2:

Het lijstje:

#Bevallen:
13-01-2010 Diana, 2 Meisjes: Indy & Britt (34wkn+4dgn)
22-01-2010 Daphne, Jongen Benjamin, 1985 gr. + 43 cm. (36wkn+2dgn)
23-01-2010 Martine, Jongen Casper, 2920 gram. (35wkn+2dgn)

#Zwangeren:
*25-01-2010 Suzanne, 27jr, 3e kindje
*31-01-2010 Bernadet, 34jr, 2e kindje
*01-02-2010 Jose, Groningen, 19 jaar, 1e kind
08-02-2010 Natalie, 25 jaar, 2e kind
*08-02-2010 Alie, 29 jaar, 1e kind, (1 mk)
09-02-2010 Evelien, 29 jaar, Harderwijk, 1e kind
11-02-2010 Chantal, 2e kindje
*13-02-2010 Rachel 22 jr, 2e kindje( 10-05-2007) omgeving Tiel
14-02-2010 Jennie, 32 jaar, 2e kind (zoon 2006), (1 mk)
*14-02-2010 Lisette, 24 jaar, 3e kindje (zoon 2005,Dochter 2006) Utrecht (1 mk 2008)
*16-02-2010 Esther, 28 jr, 1e kindje (1 mk)
17-02-2010 Tamara, 25 jr, 1e kindje.
18-02-2010 Manita, 32 jaar, 3e kind (zoon 2,5 jr, meisje 11,5 mnd)
*21-02-2010 Jo, 26 jaar, H.I.Ambacht 1e kindje
21-02-2010 Marleen, 28 jaar, 1e kind
*21-02-2010 Lineke, 22 jaar, Winschoten 2e kindje (11-6-2008)
*24-02-2010 Keety, 23 jaar, Kwadendamme 2e kindje(18-03-2007)
*25-02-2010 Brenda, 30 jaar, 1e kindje
26-02-2010 Kristel, 1e kindje
27-02-2010 Julia, 3e kindje (2 dochters 5 en 2 jr.)

#Afspraken:

03-02-2010 Keety vk (10.15u)
04-02-2010 Bernadet 40 wk en 4 dg controle ziekenhuis
05-02-2010 Lineke vk
08-02-2010 Rachel ZH
08-02-2010 Jo, vk (10.45u)
11-03-2010 Daphne Nacontrolle gyn.

#Wat is het??
Rachel Verrassing! (iedereen denkt/zegt een meisje).
Lineke Verrassing! (denkt nu jongetje)
Bernadet Meisje
Josee Meisje
Jo Geheimpje!
Lisette, meisje!
Keety, Verrassing!

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #2
door Daphne, melissa & benjamin. op 02 feb 2010, 13:16
Daphne, melissa & benjamin.

Goede middag allemaal,

Vannacht weer een goede nacht gehad, heerlijk kunnen slapen tussen de voedingen. Vanmorgen hebben ze ook de gehoortest gedaan, en die was perfect.

@Jo;
Wat vervelend dat jullie kleintje nog niet ingedaald is, maar wat nog niet is kan nog komen. Althans dat hoop ik voor je.
Wat fijn dat je je 1e week verlof overleefd hebt, das idd wel even wennen.

Op zich gebroken nachten is niet erg, als je tussen de voedingen nog mag slapen. Maar ons Manneke denk volgens mij dat het feest is 's nachts, en dan komen we niet meer aan slapen toe. Onze kleine herrieschopper. Hihi.

@Lineke;
Wat vervelend dat je nu zelf in de lappenmand zit, en je dochter ook nog niet helemaal beter. Beterschap.

Ik heb ook dagen gehad dat ik niks kon hebben van mijn dochter, zullen ook deels wel de hormonen en de vermoeidheid zijn. Je niet al te schuldig voelen, dan geef je je dochter toch een extra knuffel voor het slapen gaan.

@Martine;
Wat moeten jullie de schrik van jullie leven hebben gehad zeg. Hopelijk knapt jullie Binkie gauw op zodat hij weer naar huis mag.
En idd als je kindje ziek is kom je er achter dat je 300% ouders bent, en die tranen lekker laten lopen. Dat lucht op.

@Susanne;
Hopelijk komt die kleine er na het strippen vandaag vlot uit, want overtijd lopen is niet erg maar mag ook wel eens klaar zijn. Ik zal voor je duimen.!!

@Bernadet;
Wat fijn dat je vannacht heerlijk hebt geslapen, daar knapt een mens van op. Wie weet stilte voor de storm.

Ik mis mijn dikke buik ook, vooral nu ik al jullie laatste loodjes meelees.
Maar ben soms dan ook wel blij dat hij er al uit is hoor.

@Rachel;
Wat fijn dat ook jij een goede nacht hebt gehad, en dat jullie kleine man opgeknapt is.

Ik ben ook anti kraam-/maandverband, doe mij ook maar tampons. Op zich vloei ik niet zo erg, maar elk beetje is al erg.

Maar ga nog even verder hier, heb het lekker druk met van alles en nog wat. En dan mag ik niks doen, das het ergste. FIjne dag allemaal.

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #3
door Keety op 02 feb 2010, 19:12
Keety

Hallo allemaal,

Lekker dat je kunt slapen tussen de voedingen door Daphne!! Zelf verlang ik weer eens naar een goeie nacht, pff slapen is taboe hier. Dan weer naar de wc en dan is de kleine weer klaarwakker in mn buik. Dan heb ik weer honger, waarna ik vervolgens 2 boterhammen eet om een uur of 4 snachts.
Maar inderdaad, tis nog ff volhouden zo..kvoel nu echt vanalles en heb harde buiken terwijl ik wel genoeg rust. Snap er niets van, zou het dan toch op tijd komen?? Khoop het zo!
Morgen naar de vk, hopelijk is alles weer goed. Vanaf morgen thuis bevallen!! Daar ben ik wel blij om. Van mij mag het dan komen hoor.
Beterschap voor de zieken onder ons. Ik kruip nu snel onder de wol. Ben savonds ook helemaal op en moet dan gaan liggen. Herkenbaar hier?

Groetjes Keety

42 weken zwanger, uitgerekend op: 24-02-2010

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #4
door Lineke op 02 feb 2010, 20:39
Lineke

Héy Keety, zeker is het herkenbaar. Maar zo vroeg ga ik niet naar bed. Ik ga dan smorgens als Thirza er weer in gaat  er ook weer in om zo wat bij te tanken. Verder heb ik ook als ik savonds niet genoeg eet snachts honger zodat ik echt eerst een broodje moet eten voor ik weer kan slapen. Maar verder gaat het slapen gelukkig redelijk goed. Ik word wel elke keer wakker van een slapende hand/arm of kramp in mn been omdat ik anders moet gaan liggen en tja het omdraaien moet je toch wakker voor worden... Verder probeer ik savonds weinig tot niks meer te drinken zodat ik niet 2x hoef te plassen. 1x kom ik toch niet onderuit. 

Jo, dat geeft toch wel spanning hè helemaal als ze je dan in het vooruitzicht stellen dat je naar de gyn moet. dan wil je wel gaan springen om het in te laten dalen. Nou ik hoef dat niet te doen. Ik heb af en toe gewoon het gevoel dat het eruit komt zakken.... Dat is ook de bedoeling natuurlijk maar dat voelt niet prettig. Zo ver ligt het al onderin.

Heerlijk Daphne dat je lekker hebt kunnen slapen afgelopen nacht. Dat is toch elke keer maar weer afwachten. Ik weet nog van Thirza dat die na 1 week doorsliep van 11 tot 5 dat was heerlijk. Maar ja dat kun jij nog niet doen. Want dan komt het niet helemaal goed met Benjamin denk ik. Het is ook maar afwachten of dat nu weer gebeurt natuurlijk want ik ben van plan om bv te gaan geven. Dus dan is het beter dat je snachts ook minstens nog 1x voed... Naja dat heb ik er wel voor over. Ben jij nog steeds aan het kolven?! Of is het afbouwen al gedaan. Ik hoop dat het deze keer hier wel lukt maar anders ga ik net zo makkelijk over op de fles. Je voelt je wel rot maar je weet dan toch dat het beter is voor je kindje. Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om én te kolven en dan ook nog te voeden.... 

Verder gaat het hier redelijk, lekker koppijn en snotverkouden en het idee dat er weeen aan de gang zijn. Het zullen waarschijnlijk voorweeen zijn maar stiekem hoop ik wat anders. Maar om de 20min.... dan kunnen we nog even... Ik hoop maar niet te hard want het kan ook nog lang genoeg duren... Ik hou jullie wel op de hoogte hoor...

we gaan even filmpje kijken....

Tot de volgende keer maar weer 
Liefs Lien

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #5
door Bernadet op 03 feb 2010, 11:59
Bernadet

Hallo allemaal,

Weer een nacht voorbij! En weer geen baby! Ook heb ik niet het gevoeld dat ze gaat komen binnenkort! Morgen weer naar het zkh, is er alweer een week voorbij .

Keety: grappig dat je over het eten begint, dat je honger hebt in de avond/nacht. Heel herkenbaar. Dan lig ik in bed en dan word ik wakker en weet ik ff niet hoe ik moet liggen en dan ga ik maar ff een hapje eten en val dan prompt in slaap, heerlijk! Dat onrustige gevoel is dat gewoon "trek" in eten! Ben je vandaag naar de VK geweest? En? Klopt 't dat je het aan het rommelen is met die harde buiken? Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen. Toch fijn om voor die 40 weken te bevallen.

Suus: We hebben niets meer gehoord dus ik hoop voor je dat je de kleine in je armen hebt en dat het stippen gsiteren dus geholpen heeft!

Lien: wat fijn dat je het gevoel hebt dat de weeen op gang zijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat het door gaat zetten!

Daphne: fijn dat de gehoortest goed was! En hoe is je nacht geweest?

Verder gaat het redelijk hier. Frank (man) is weer 2 dagen vrij (werkt nooit op woe en do, papa dagen). Dus ik mag en kan de boel de boel laten. Wat erg fijn is want ik heb erg last van mn rug, ik zelf denk aan ischias, knap pijnlijk als ik sta of moet lopen. Zitten en liggen gaat wel goed maar ja dan komt er natuurlijk niet echt veel meer uit mijn handen! En de boel de boel laten klinkt lekkerder dan het is, want tja ik blijf een vrouw en wil graag alles zelf doen natuurlijk! Nou genoeg weer over mezelf...succes allemaal maar weer vandaag en tot de volgende ronde...

Liefs van bennie

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #6
door Daphne, melissa & benjamin. op 03 feb 2010, 16:59

Vannacht een drama nacht. Meneertje moet eigenlijk om 2:00u en 5:00u eten, maar dat werd 3:00u en 5:30u. We konden onze ogen niet open houden. Dus al met al goed geslapen. 
Vanmiddag de box omhoog gezet, dus Benjamin staat nu in de huiskamer in de wandelwagenbak(zijn slaapplaats). Dus grote zus kan er nu niet meer in spelen.

@Keety;
Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, maar om 19:00u al naar bed dat kan ik echt niet. Bij mijn dochter at ik echt alles wat los en vast zat 's nachts, en ik dronk liters chocomel. 
Hopelijk laat jullie kleintje zich ook snel zien.

@Lineke;
Wat lekker dat je dochter na 1 week al lekker lang sliep 's nachts.
Nee, Benjamin mag voorlopig nog niet doorslapen. Hij moet elke 3 uur gevoed worden, dus 8 voedingen op een dag van 40cc. 
Ik heb een zaterdagavond laat voor het laatst gekolfd. Moest eigenlijk elke avond afkolven, maar heb het al dagen niet meer gedaan. Maar toen straks onder de douche spoot de melk er uit. Bij mijn dochter heb ik helemaal niet gekolfd vanaf het moment dat ik gestopt was met voeden. Dus ga op dezelfde manier nu afbouwen, dus helemaal niet meer kolven.

De voorweeën doen dan aardig hun best bij jou, hopelijk beval je voor de uitgerekende datum. Al kan het ook makkelijk nog heel lang duren, maar daar gaan we niet van uit.
Ze zeggen hoe meer voorweeën, hoe minder naweeën. Ik moet zeggen heb totaal geen naweeën gehad.

@Bernadet;
Die dochter van jou neemt het er mooi van daar binnen bij jou. Moet ze der eigen nog opmaken ofso. Hihi. 
Ik ben benieuwd hoe lang ze je nog gaan laten doorlopen in het zh. Veel plezier morgen bij de gyn.
Heerlijk dat manlief weer een paar dagen vrij is, en je de boel de boel kan laten. Dat kan ik ook niet hoor, doe ik gewoon mijn normale dingen maar dan een tikkeltje rustiger aan. 

@Susanne;
En heeft het Strippen geholpen, of hebben ze je door gestuurd naar de gyn.?? Of is je kleintje er al.??

Ga dadelijk zoonlief weer zijn flesje geven, en daarna eten koken. Fijne avond allemaal.

Ben benieuwd wie de eerste echte februari baby op de wereld zet. 

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #7
door Lineke op 03 feb 2010, 19:34
Lineke

Hallo allemaal, het is hier een gekke dag... Vannacht haast niet geslapen tegen 5uur begonnen de weeen om de 10min. Tot half 8 ongeveer. En toen later ook nog af en toe dus het is lekker aan het rotzoooien. De vk is nog langs geweest, ik had veel natte plekken elke keer in mn onderbroek dus vroeg me af of het vruchtwater was of wat anders. Het bleek gewoon afscheiding te zijn. Wel veel vond de vk maar dat is niet erg maar ze snapte dat ik me daar even 'zorgen' om maakte. En nu maar hopen dat het zo weer begint nu thirza in bedje ligt. Dan ga ik lekker heet douchen en op mn rechter zij liggen, daar ligt het ruggetje van de baby... ze zegt als het dan stopt is het niks en anders zet het dan wel door... 

Aan een kant wil ik wel tot morgen wachten dan heeft de zelfde vk dienst als bij thirza maar als het vanavond nog begint wil ik graag doorzetten... Dus het is een gekke dag vandaag. Jaap is al eerder thuisgekomen dus ik heb nog geslapen maar ja hij heeft het gevoel voor 'niks' thuis gekomen te zijn. Hij hoopt ook dat het doorzet.... Dan heeft hij morgen een mooi verjaardagskadotje!!!!

Martine hoe gaat het met Casper? Is hij al van de IC af?! 

Suzanne, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!!

José?! Waar blijf je met nieuws???

Kom op bernadet, ik gun jou het eerste feb. kindje... maar ik beloof niks zoals je nu wel zult snappen. Maar ik gun je zo dat je je kleintje mag vasthouden na zo'n lange tijd en dat je dan eindelijk je vocht weer kwijt raakt!!!!!!!!! 

Daphne, ik kan me voorstellen dat je dan niet meer elke avond kolft als je er geen last van hebtverder. En onder de douche heeft dan toch dezelfde uitwerking?! 

Ik ga even lekker relaxen en zien wat er komen gaat....

Liefs Lien

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #8
door Brenda op 03 feb 2010, 19:50
Brenda

Hoi,

ff een korte update. Vandaag bij de VK geweest. Mijn bloeddruk is te hoog! 130/ 96 dus ik moet morgen ochtend terug voor urine onderzoek. Als hier eiwitten in zitten zal ik zeer waarschijnlijk worden overgedragen aan de gyn. Sowieso is een thuisbevalling nu definitief van de baan! Wat een domper! Het gekke is dat ik me kiplekker voel verder en eindelijk lekker van mijn verlof aan het genieten was. De harslag van de kleine was ook iets lager dan de vorige keren. Niet te laag maar het viel wel op. Moeilijk om je nu geen zorgen te maken.... 

We zien wel morgen...

41 weken zwanger, uitgerekend op: 25-02-2010

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #9
door Daphne, melissa & benjamin. op 03 feb 2010, 20:57

@Lineke,
Ik zou zeggen zet hem op.!! Die kleine zal je toch zekers niet op deze manier weken gaan pesten. Ik kan me voorstellen dat de papa nu het idee heeft voor niks thuis te zijn, zou wel leuk zijn papa en kindje op dezelfde dag jarig. Alvast gefeliciteerd met papa's verjaardag.

Onder de douche loopt het er gewoon uit, het is niet dat ik enige kracht zet zeg maar. Maar was het zo beu om met bh te douchen, dat ik het vandaag maar zonder heb gedaan even gauw.
Hopelijk slaagd de bv bij jou wel, zodat je lekker kan genieten van die periodes even met de kleine.

@Brenda;
Wat vervelend dat je bloeddruk te hoog is, hopelijk weet je morgen meer. 
Ik kan me voorstellen dat het een domper is, als je graag thuisbevalt en het mag nu niet meer. Maak je niet te druk, al weet ik dat dat niet mee valt.

Vandaag was een redelijk normale dag, alleen plas Benjamin vandaag niet zo veel als anders. Hopelijk gaat het vannacht goed, anders bel ik morgen de HA even. Want ze moeten wel plassen.

Maar ga onze kleine man in bed leggen, en daarna mee dochter te bed leggen.

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #10
door Martine op 03 feb 2010, 22:28
Martine

Nou nou, nóg geen februari-baby?? Ik hoop voor velen van jullie dat de kleine zich gauw aandient. De ongemakken worden groot hè?! Kop op nog even!

En Daphne, succes met de voedingen 's nachts. Fijn dat die kleine 't zo goed doet!
Zelf ga ik er ook iedere drie uur uit om te kolven. Is toch een stuk minder gezellig dan met zo'n kleintje moet ik zeggen

Met Casper lijkt 't iets beter te gaan. Hij ligt niet meer op de IC, maar op de high-care. Sinds vanmorgen is zijn lichttherapie stop gezet, hij heeft er goed op gereageerd en z'n billirubine is nu een stuk lager. Ze willen nu nog kijken of dit zo blijft.
Grote voordeel van dat ie nu in een gewoon bedje ligt, is dat ik op momenten rondom de voeding lekker met 'm kan teuten. Heb 'm vandaag weer zelf in badje gedaan!!
Probleem is echter dat Casper nog steeds heel slecht drinkt. Hij drinkt maar ongeveer 30 à 40cc de rest wordt met de sonde gegeven. Zolang dit nog het geval is, mag hij natuurlijk niet naar huis. En het is een raadsel waarom hij zo slecht drinkt. Iedere dag overleggen we met de kinderarts en vandaag hoorde ik dat 't aan z'n schildklier zou kunnen liggen. Horen we morgen. Maar weer even afwachten dus...

Hopelijk later weer meer nieuws.

Wie een blik wil werpen op onze kanjer: http://picasaweb.google.com/rjdegelder/Casper#< br /> Zijn nog allemaal foto's van voor deze opname. Foto's van in het ziekenhuis wordt je niet zo blij van, dus die zetten we d'r maar niet op...

Martine.

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #11
door Jo op 04 feb 2010, 12:13
Jo

Hey,

@martine: leuke foto's zeg en wat een knap mannetje. wat goed dat hij van de IC is. Hoop wel dat hij snel wat beter gaat drinken. En dat hij weer gauw thuis komt.

@daphne: jeetje he, als ik dat van jou hoor met de borstvoeding dat het er met recht uit loopt krijg ik al zenuwen. Wat zal mij straks staan te wachten omdat ik zowiezo geen borstvoeding ga geven.

@brenda: hoe was het urine onderzoek?

@lineke: gefeliciteerd met je man. En ik hoop voor jou dat het ook door gaat zetten.

@bernadet: hoe was het in het ziekenhuis? Al tekenen dat de kleine meid eraan komt

Nou hier een beroerde nacht gehad. Ik wordt al nachten geplaagd door dromen over gebroken vliezen. Dan wordt ik badend in het zweet wakker op m'n waterdichte molton. Moet die echt om de 2 dagen wassen zo erg ik zweet. En dan vannacht nog buikpijn erbij en steken in mijn lies. Dus m'n humeur wordt er niet beter op. Ook steeds vaker krijg ik last van tintelingen in alleen mijn linker middelvinger. Maar denk maar zo dat het er allemaal bij hoort. 

Gister was wel lekker de buurvrouw hier om te schoonmaken en toen heb ik de keukenkastjes even lekker uitgesopt. Dat ga wel een voldoening zeg.

Groetjes Jo

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #12
door Daphne, melissa & benjamin. op 04 feb 2010, 12:34

Vannacht ging weer goed, menneertje meldde zichzelf weer. Das wel zo prettig. Alleen heeft hij niet elke voeding een natte luier. Zal daar straks de ha even voor bellen. Word er zo wel een beetje onzeker van, want hij is maar zo klein. Verders is hij sinds we thuis zijn heerlijk verkouden, dus 2 keer per dag dat mini neusje schoonmaken. 
Met mij gaat het op zich wel goed, alleen eten das een drama. Ik eet bijna niet, krijg er niks in. Hopelijk gaat dat binnenkort beter.

@Hey martine;
Wat fijn om te lezen dat het met Casper langzaam aan de goede kant op gaat. Heerlijk dat je nu weer kan knuffen met jullie manneke.
Vervelend dat hij zo slecht drinkt, hopelijk gaat hij gauw goed drinken dat hij mee naar huis mag. 

Wat een knappert zeg, en wat heeft hij veel haar.!! En ook leuk om de papa en de mama er achter te zien.

Die Sonde was bij mij een grote reden om ook te stoppen met de bv, want eerst je kindje bijna een uur voeden, en als het dan niet genoeg gegeten had gingen ze met de sonde bijvoeden. Maar kan me voorstellen dat kolven geen lolletje is elke 3 uur, heb ik in het zh moeten doen elke voeding nakolven. Word je idd niet vrolijk van.

@Jo;
Dat de voeding er bij mij zo uit loopt is omdat ik onze zoon 6 dagen gevoed heb en daarna gestopt ben. Wil niet zeggen dat het er bij jou zo uit loopt hoor. 

Vervelend dat je zo naar droomt, en daardoor slecht slaapt.

@Lineke;
En is het er al.??

@Bernadet;
Hoe was het bij de gyn.?? 

@Brenda;
Hoe was het met je urine.?? 

Maar ga even wat doen hier. Fijne dag allemaal.

Liefs Daphne & Benjamin.

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #13
door Lisette op 04 feb 2010, 13:31
Lisette

Hoi,

Het word nu wel spannend he?
Hopelijk word er snel een baby geboren!!

Hier nog geen baby hoor! Ze zit nog lekker bij  mij in de buik.
Volgende week vrijdag word ik gestript, hopelijk gaat dat werken als ik nog niet bevallen bent!

Ik reageer vanavond wat uitgebreider want ik ben nog niet zo lekker (verkouden,hoofdpijn)

Groetjes

43 weken zwanger, uitgerekend op: 14-02-2010

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #14
door Lineke op 04 feb 2010, 14:04
Lineke

Nou het is er nog niet, maarrr.... het rotzooit nog genoeg..... Dus wie weet... Ik hoop echt dat het doorzet. Elke keer maar weer een hete douche en lekker kalm aan doen maar wel doorgaan met alles. We gaan ook gewoon verjaardag vieren. (alleen mn schoonfamilie komt hoor) maar dan hebben we tenminste afleiding. Anders wordt ik gek. Jaap is lekker thuis dat geeft me ook wel rust! Naja verder ga ik mn dochtertje even verschonen.... Pffffoeeeee die stinkt zeg!!!

Tot de volgende keer maar weer... hopelijk zonder dikke buik 

Lineke

Quote Post
Februari 2010 deel 2 - #15
door Rachel op 04 feb 2010, 15:28
Rachel

Nou nog steeds geen echte Februari baby! 

Martine, fijn om te lezen dat het wat beter gaat met Casper! Ik moest even denken wie Martine was omdat je er nu een andere hele schattige foto op hebt staan, haha. 
Dronk Casper thuis ook zo slecht? Leuk dat je nu weer lekker met hem kan tutten en knuffelen. 

Jo, dus jij zwemt ook iedere nacht in je bed. Ik ook, en ik douche altijd voor ik ga slapen maar moet nu 's ochtends ook douchen. 

Dapne, wil Benjamin misschien meer drinken? Omdat hij nu zo slecht plast? Sneu dat hij nu al verkouden is, helaas heb je dat snel met een grotere broer/zus. 
Hoe komt het dat je zelf zo weinig eet? Misschien dat je maar wat meer moet eten van de dingen die je wel binnen krijgt. Je moet wel aan jezelf denken he met die gebroken nachten. 

Ik denk dat Bernadet ligt te puffen....

Lineke, gefeliciteerd met je man! Ik hoop voor je dat het gerommel snel doorzet. 

Hier zijn na 2 goede nachten afgelopen week de nachten weer beroerd helaas. Zweten, dromen, plassen etc etc... 
Verder heb ik niet zo bijzonder veel klachten, soms wat last van mn buik en rug (bij dat laatste hoop ik erop dat de bevalling begint). 

Trouwens ik had toen ik BV gaf ook hele grote stralen bv onder de douche hoor, het spoot er gewoon uit. Ik denk dat dit wel een normaal verschijnsel is, ook als je geen bv gaat geven krijg je last van stuwing en dan heb je dus kans dat het eruit loopt. 

Groetjes Rachel die wel wil bevallen...

Pagina 1 van de 12
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!

Maak een gratis fotoalbum met al jouw babyfotos!

Voordeel voor verzekerden bij Achmea

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt..

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.