Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Uitgerekend in october 2010

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 67

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #1
door Linda op 30 jan 2010, 08:28
Linda

Nog geen meiden die net als wij een kindje verwachten in october?

Wij weten sinds een paar dagen dat we er een kindje bij krijgen. Onze 3e, we hebben al een dochter Senna van net 3 en een dochtertje Goldie van 4,5 maand. 
De zwangerschap nu was niet zo bedoelt nu maar we zijn er wel supper blij mee! 

Wie zwangerd er met mij mee??  

Liefs Linda.

(PS: ik zag dat er al een topic was voor oct. maar daar waren de meiden daar al zelf mee gestopt dus dacht dat het dan wel "leuker" was om op nieuw te starten. Toch?)

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #2
door Elfriede op 30 jan 2010, 10:09
Elfriede

Hoi Linda,

Wij willen proberen nu zwanger te worden... En als alles schema's dan kloppen zullen we uitgerekend zijn op 30 oktober.
Ben benieuwd of ik je kan blijven vergezellen bij deze topic!
In ieder geval veel plezier met je zwangerschap!

Groetjes,
Elfriede

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #3
door Rammy op 30 jan 2010, 10:34
Rammy

Hey Linda, gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent de eerste hihi die in oktober is uitgerekend. De meiden met een babywens schoven iedere keer een maand door en daar hadden we geen zin meer in. Want je zat op het laatst van de maand tussen allemaal zwangeren en dat was een beetje confronterend. Dus hebben we een nieuw topic geopend. Nou geniet van je zwangerschap en heel veel succes.

Hey Elfrieda, zoals je hierboven kunt lezen hebben we een forum met babywens. Daar schrijven alle meiden mee die bezig zijn met zwanger worden. Dus je bent daar welkom! 

Liefs Rammy

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #4
door Linda op 30 jan 2010, 16:27
Linda

Elfrieda dank je wel en succes voor jullie  hopelijk ook voor jou een oct kindje!

Rammy, ik had het gelezen van jullie en begrijpelijk dat jullie baby wens geopend hebben. Ik ken het gevoel van "steeds door schuiven" dus daarom ook maar dat ik een nieuwe gestart ben, misschien niet zo leuk voor jullie om in die oude door te gaan dus niet lullig bedoeld dat ik een nieuwe oct geopend heb hoor. Hééél veel succes voor jou en alle meiden bij baby wens. Dat jullie maar gauw een baby mogen verwachten. (wij hebben 1,5 jaar na een mk moeten wachten voor we zwanger waren van de 2e en nu dus zo maar in 1x "per ongeluk" gelukt duuus houd moed, komt voor jullie ook goed!

Liefs Linda

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #5
door Rammy op 30 jan 2010, 16:36
Rammy

Hoi Linda,

Natuurlijk snap ik dat het niet lullig bedoeld is. Pffff 1,5 jaar. Nou dat hoop ik toch niet, maar je weet het maar nooit. De eerste twee zwangerschappen was ik binnen 3 maanden zwanger, dus ik hoop eigenlijk dat het nu ook weer zo snel gaat!!!

Geniet van je zwangerschap

Liefs Rammy

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #6
door Carter op 31 jan 2010, 13:25
Carter

Hoi Linda,

Ik kom je vergezellen. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend 11 oktober. We zijn erg blij. Ook bij ons is het de derde, maar wel gepland. Gelukkig was het in de derde ronde al raak. We genieten er extra van omdat dit ons laatste wondertje is.

Hopelijk gaat alles goed en komen er nog meer meiden die in verwachting zijn.

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #7
door Linda op 31 jan 2010, 13:47
Linda

Carter GEFELICITEERD! 

Ook voor ons is deze baby de laatste, dus alles zullen we voor de laatste keer beleven dus moeten we extra van genieten hè 

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #8
door Linda op 04 feb 2010, 08:03
Linda

Is nog stil hier ....

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #9
door Imke op 04 feb 2010, 08:45
Imke

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #10
door Imke op 04 feb 2010, 09:10
Imke

Hoi Linda en de rest,

Joehoe, we zijn ZWANGER!! Ik zal hier nog niet zoveel verschijnen, maar ik lees wel met jullie mee.

Groetjes Imke

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #11
door Elfriede op 04 feb 2010, 10:25
Elfriede

Hoi Patricia en Carter,

Gefeliciteerd met de zwangerschap en gezellig dat jullie hier mee komen schrijven.
Ik denk dat het nog zo stil is omdat een heleboel nog niet weten of ze zwanger zijn (zoals wij...)
Maar ik hoop het van harte dat ik straks ook kan zeggen dat ik in oktober ben uitgerekend.......

Groetjes,
Elfriede

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #12
door Imke op 05 feb 2010, 20:45
Imke

ff mijn naam veranderd!
nu in de goeie!!

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #13
door Michelle op 06 feb 2010, 08:06
Michelle

ff inbreken hoor,

Hey Imke,

Ben jij de Imke die een tijdje meeschreef vorig jaar? En die ook elke keer meeverhuisde naar de volgende ronde?

Als dat zo is, dan wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap! En als je het niet bent ook natuurlijk haha.

Iedereen hier een fijne zw.schap gewenst.

Liefs Michelle 

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #14
door Linda op 06 feb 2010, 08:10
Linda

Lijstje maken??

ZWANGER:
Linda, 3e kindje, 2dochtertjes, uitg. 08-10-2010, j/m/v
Carter, 3e kindje, ........, uitg. 11-10-2010, j/m/v
Imke, .. kindje, ......., uitg. 12-10-2010, j/m/v

Ben benieuwd hoe lang die gaat worden  .

Quote Post
Uitgerekend in october 2010 - #15
door Rammy op 06 feb 2010, 08:25
Rammy

wat betekent j/m/v???

iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik hoop erop dat ik deze maand zwanger raak en dan mag ik me bij jullie voegen! maar dat duurt nog wel 2 weken voordat ik het weet hoor!

geniet ervan meiden!

liefs Rammy

Pagina 1 van de 67
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Stokke

Thoeris

Gratis lid worden? Binqy?

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.