Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Babywens

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 2 van de 67

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Babywens - #16
door Moniek op 05 jan 2010, 08:14
Moniek

Ik wilde net nog meer typen, maar mijn pc bleef hangen.

Wat ik nog wilde zeggen is dat ik uit Geldrop kom, naast Eindhoven.
En het lijstje nog even:
NOD: 
11-01: Moniek, 28 jaar, 1e ronde, 1 zoon;
12-01: Sasha, 29 jaar, 7e ronde, 1 dochter en 1 zoon;
24-10: Ramona, 31 jaar, 2e ronde na 2 mk's

Allemaal veel suc6 (en plezier )

Groetjes Moniek

21 weken zwanger, uitgerekend op: 16-01-2011

Quote Post
Babywens - #17
door Clet op 05 jan 2010, 09:53
Clet

@Rammy: wat fijn dat je daar zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik ben benieuwd hoe het daar verder zal gaan. Maar je wordt in ieder geval serieus genomen.

Ik ben hier maar eens (heel ouderwets) elke ochtend voor het opstaatn mijn temp aan het opnemen. Eens kijken of ik een beetje kan ontdekken wanneer mijn eisprong is, zonder die dure ovutesten ertegen aan te gooien. Tijdens mijn termijnecho bij de eerste zijn mijn vk dat ik wsk een onregelmatige eisprong heb. Maar ik ga maar eens even kijken of ik toch wat regelmaat kan ontdekken. Dan kunnen we misschien iets beter inschatten wanneer de vruchtbare dagen zijn en ishet voor mijn gevoel weer wat rustiger. Want nu denk ik gedurende de weken tussen de menstruaties in steeds van: misschien is het nu wel. Daar word je zo stressy van.
NOD:
24-01: Ramona, 31 jaar, 2e ronde na 2 mk's 
28-01: Clet, 31 jr, 7e ronde, 1 zoon

ps Rammy ik heb jouw datum aangepast. Heb even gespiekt wat je bij oktober had ingevuld

Quote Post
Babywens - #18
door Janine op 05 jan 2010, 13:07
Janine

Hoi allemaal,

Fijn dat we weer zo aktief schrijven allemaal. 

@Sas, ik woon in Friesland.

NOD:
14-01:Janine, 41 jaar, 2de ronde na mk, 2 zoons, 2 dochters

Niet schrikken dat ik al zoveel kindjes heb. Ik heb nu een tweede relatie en samen hebben we een dochter van bijna 2 jaar. Graag willen we het nog een keertje proberen.

Liefs Jxxx

22 weken zwanger, uitgerekend op: 11-01-2011

Quote Post
Babywens - #19
door San op 05 jan 2010, 13:56
San

Hey lieve dames,

ik ga me hier toch maar even bijvoegen, ook al kan ik mijn NOD nog steeds niet toevoegen (maar ga mijn naam er wel ff bijzetten)
Steeds denk ik dat er tekenen van mijn menstruatie zijn, maar deze blijven dus nog steeds weg!! 
Gisteravond ging mijn buik enorm te keer, dat was gewoon niet leuk meer: veel steken en hele harde borrelgeluiden (aan de rechterkant). Zo erg dat mijn vriend, die op een grote afstand stond, zei: wat was dat?? haha!

Gister dan via internet 2 testen besteld, maar mocht mijn menstruatie nog steeds uitblijven... dan wacht ik sowieso tot het weekend!
Zit vandaag op dag 34 van mijn cyclus, en ging uit van dag 31 of korter!! Maar de eerste keer duurde mijn cyclus 35 dagen, dus dat zou betekenen dat dat morgen is! Heb er inmiddels een hard hoofd in, maar toch!

@ Janine: dat je zoveel kindjes hebt is toch helemaal niets erg, alleen maar leuk!

NOD: 
3-01: Sandra, 22 jaar, 3e ronde, nog steeds in afwachting na 2 negatieve testen).

Quote Post
Babywens - #20
door Clet op 05 jan 2010, 14:15
Clet

@San: wat houdt je je lichaam je in spanning zeg. We duimen voor je.

@ Janine: gezellig he. Tis hier lekker druk de laatste dagen

Quote Post
Babywens - #21
door Miranda op 05 jan 2010, 14:50
Miranda

Hallo Dames

Ik wil jullie veel sterkte en vruchtbare tijden wensen en net zo als mij net 3 uur geleden te zien krijgen dat je zwanger bent...

Ik wou het toch even met jullie delen inverband dat ik een hele tijd met jullie heb getypt ik hou jullie in de gaten 

liefs Miranda

Quote Post
Babywens - #22
door Sasha op 05 jan 2010, 15:08
Sasha

Miranda, proficiat.

Janine, is helemaal niet erg toch? Al had je 6 kinderen en wilde je nog 1 baby, dan is dat toch jouw wens? 

San, ik ben benieuwd hoor.....

Hier niks bijzonders.

Groetjes Sasha

Quote Post
Babywens - #23
door Clet op 05 jan 2010, 16:07
Clet

@Miranda: Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Leuk dat jehet nog even komt melden. Dus spruit 3 is in aantocht!

Quote Post
Babywens - #24
door San op 06 jan 2010, 06:58
San

hey lieve allemaal,

Nou vannacht dan toch ongi geworden, en net als de eerste keer dus een cyclus van 35 dagen (met waarschijnlijk geen eisprong )
Ga proberen er niet teveel aan te denken, en me ff helemaal storten op mijn werk!
Hoop dat mijn menstruatie nu snel voorbij is, zodat we er weer tegenaan kunnen. Jullie zien me wel weer verschijnen, ga namelijk proberen niet bezig te zijn met onze kinderwens... en me hier maar ff niet teveel laten zien. Hoop dat jullie dat begrijpen! Sorry alvast!

NOD:
6-02: Sandra, 22 jaar, 4de ronde, 1e kindje

Quote Post
Babywens - #25
door Clet op 06 jan 2010, 08:09
Clet

LieveSan,watonwijs balen voor je! En als het voor jou nu beter is om je even een tijdje niet te laten zien, dan begrijpen we datnatuurlijk. We hopen je snel te weer te mogen zien met een dikke positieve test.
knuffel

Quote Post
Babywens - #26
door Sasha op 06 jan 2010, 12:05
Sasha

San,
Ik sluit me bij Clet aan, wat onwijs balen voor je zeg......
Voor wat het waard is: toen ik begon met ovutesten viel mijn eisprong een stuk later, blijkbaar kunnen wij vrouwen dat met onze psyche (ivm hormoonhuishouding in de hersenen) ook verstoren. Dus als je denkt dat het beter is om ff niet te komen, dan moet je dat zeker niet doen. Wellicht deze maand een ovutest gebruiken, dan weet je in ieder geval hoe of wat..... Schijnt wel vaker te gebeuren dat vrouwen niet iedere cyclus een eisprong hebben. Sterkte, 't is toch altijd klote als je weer ongi word 

Clet, hoe ist daar? Ik word naarmate de NOD vordert weer meer nerveus, als ik iets voel denk ik: zou het??? maar probeer die gedachte ook meteen weer van me af te zetten, want de teleurstelling is steeds zo groot. Gister lekker geshopt voor onze kleine meid, die groeide ineens uit haar kleren! Heb best veel gekocht (en ook veel in de opruiming) dus ben helemaal happy voor haar! Ze vond het passen thuis wel grappig trouwens, ze wou het af en toe niet meer uit doen, hihihihi!

Nou, vandaag dagje werken en vanavond en morgen vrij, heeeeerlijk!

Groetjes Sasha

Quote Post
Babywens - #27
door Sasha op 06 jan 2010, 15:47
Sasha

Wat ik nog was vergeten:
alle nieuwe gezichten: welkom!!! Ik hoop dat we elkaar wat steun kunnen geven in de periode dat we zwanger willen worden!
Moniek, gezellig, nog een Brabander!

Ik heb momenteel wel iets wat ik normaal niet heb: de neiging naar gezond voedsel! Veel fruit en groenten. En gister had ik onwijs trek in rosbief. En ik drink graag een wijntje, maar daar heb ik momenteel helemaal geen behoefte aan. Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik met Oud en Nieuw ziek ben geweest....(de laatste keer dat ik ziek was van drank, is al een jaartje of 5 geleden. En toen was ik écht dronken! Dus vond dat nu ook wel heel raar, aangezien ik heel weinig op had, en redelijk nuchter naar bed ging).

Enfin, we wachten af. Nog een dagje of 6.....
Groetjes maar weer!

Quote Post
Babywens - #28
door San op 06 jan 2010, 18:25
San

Hey lieve allemaal

@ Sasha en Clet, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ga proberen om me hier wat minder vaak te laten zien, en misschien pas weer na mijn eventuele eisprong of pas rond mijn NOD (die overigens nog later is dan ik eerst had berekend).
Het is wel fijn dat mijn vriend en ik veel aan elkaar hebben in deze periode. Voel op deze manier toch heel veel liefde, en wederzijds begrip. 
Samen hebben we besloten om wel weer ovu-testen te gebruiken en uit te gaan van een cyclus van 35 dagen!! Het geeft ons in ieder geval rust om te weten of er wel of geen eisprong is, alleen beide willen we niet 'verplicht moeten vrijen'. Zoals het met plezier gaat, is er helemaal niets aan de hand  
LIjk deze keer gelukkig niet zoveel last te hebben van buik- en rugpijn. En hoop dat dat deze week ook zo blijft, zodat we snel weer aan de slag kunnen, hihi!!

Ik duim voor jullie allen, want voor sommige komt de NOD dichtbij
NOD:
9-02: Sandra, 22 jaar, 4de ronde, 1e kindje

En Sas: toi toi toi he!! Meer kunnen we helaas niet doen.

Quote Post
Babywens - #29
door Janine op 06 jan 2010, 23:41
Janine

Lieve San, ik denk aan je. Ontzettend vervelend voor je. Ik hoop dat er wel een eisprong is. Zo niet, gelukkig zijn er medicijnen voor (bv clomid) maar dan heb je wel een doorverwijzing nodig voor de gyneacoloog. Laten we hopen dat je deze komende cyclus meer duidelijkheid hebt, of beter nog, dat het raak is!

@Clet, gezellig weer zo schrijven met jullie. Vandaag zijn we heerlijk buiten geweest in de sneeuw met de kids. Zalig was het buiten. Verder deze week nog lekker klessebessen met wat vriendinnen. 's Morgens vrij en 's middags werken. 

@Sas, weet jij al wanneer je zal gaan testen? Ik heb zelf nog geen idee. Spannend.

@Miranda, bedankt voor je lieve mailtje. Geniet maar heerlijk van je zwangerschap, lief dat je aan ons denkt.

@Rammy, hoe gaat het met jou?

Liefs Jxxx

Quote Post
Babywens - #30
door Janine op 06 jan 2010, 23:43
Janine

Hoi Moniek, leuk dat je ook mee komt schrijven!

Groetjes!

Pagina 2 van de 67
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Gratis Cadeau voor alle nieuwe Plus Leden! Een extra gezinslid kost extra geld! Houd uw kosten in de gaten met Cashflow software!

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Voordeel voor verzekerden bij Achmea