Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Babywens

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 50

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Babywens - #1
door Sasha op 04 jan 2010, 15:14
Sasha

Hierbij open ik het onderwerp Babywens, voor al diegenen die aan het overwegen, of klussen zijn voor een babytje, en hierover hun hart willen luchten.
Groetjes Sasha

Quote Post
Babywens - #2
door Clet op 04 jan 2010, 16:10
Clet

hee Sas, ik ben er hoor.
Is soms inderdaad best een nadeel he als je bij een maand meedoet dat er dan al een aantal zwanger zijn en jezelf zit nog te wachten.

nou ik hoop uiteraard snel zwanger te zijn, maar geduld is soms een hele schone zaak

Quote Post
Babywens - #3
door Sasha op 04 jan 2010, 16:19
Sasha

Hé Clet,
Tja, ik weet het hoor.... (zelfs de dokter zeg het...zucht...)
Maar goed, in september zitten al aardig wat zwangeren, en ik val er dus een beetje buiten. Dat zie je ook aan de berichten zeg maar, wat mij bezig houd, houd hen niet bezig, en ik heb niks te melden over kwaaltjes of echo's.
Voor mij is het volgende week alweer zover..... mocht ik gewoon ongi worden, dan heb ik nog wel een leuk vooruitzicht: 2 daagjes naar de winterefteling! Aangezien de kleine man ziek was met kerst, hebben we het kunnen verzetten.
Maar ik hoop natuurlijk gewoon dat ik heeeel vaak de wc moet bezoeken in de Efteling hihihihihi!

Quote Post
Babywens - #4
door Clet op 04 jan 2010, 16:27
Clet

Ik help t je hopen. En ik merkte inderdaad ook wel dat je op een gegeven moment gewoon niks meer hebt met de onderwerpen die er dan spelen als je zelf nog zit te wachten op je nod. Ik vind gewoon eigenlijk dat wij wel een keertje aan de beurt zijn, vind je ook niet. Voor ons allebei ronde 7 alweer toch?

Quote Post
Babywens - #5
door Sasha op 04 jan 2010, 17:10
Sasha

Ben het met je eens hoor Clet!! Inderdaad, it is our turn!!! Voor ons ook ronde 7.
Hoever sta jij nu in de cyclus?
Ga zo hondjes knippen, is lekker hoor, even je gedachten lekker bij die beesies! Uit welke provincie kom jij trouwens?
Groetjes

Quote Post
Babywens - #6
door Janine op 04 jan 2010, 17:49
Janine

Hoi,

Ik ben er ook bij.

Voor mijn gevoel ben ik ook al eeuwen bezig, sinds april vorig jaar. Ben wel even zwanger geweest, maar die mk hakt er dan ook wel in. Laten we hopen dat we dit jaar meer geluk hebben!

Jxxx

Quote Post
Babywens - #7
door Linda op 04 jan 2010, 18:51
Linda

Meiden heeeel veel succes en geluk en hopelijk snel zwanger allemaal!
Ik weet hoe het voelt dat wachten wachten wachten. Ik was "eindelijk" na een mk na 1,5 jaar zwanger van ons 2e kindje dus hou hoop hoor, komt vast goed en word het geduld beloont met een prachtige baby .

Liefs Linda.

9 weken zwanger, uitgerekend op: 08-10-2010

Quote Post
Babywens - #8
door Clet op 04 jan 2010, 19:10
Clet

@Sas:ik komnu net de menstruatie uit. Vandaag de laatste dag ongeveer. Dus t moet allemaal nog beginnen. Jij zit al op t wachtbankje toch?
Ik kom uit Overijssel en jij?

Quote Post
Babywens - #9
door Dromen op 04 jan 2010, 19:22
Dromen

Hoi dames.. ik weet hoe groot de wens kan zijn... wat bij mij echter het geval was en ik als weer menstrueerde is dat als ik zoiets ik had van: ach dan maar niet zwanger en ik mijn menstruatiedata het raam uit gooide.. en ik zoiets had van; dan maar niet zwanger... ik het al was zonder dat ik het wist. Het beste geval is: er niet meebezig zijn en gewoon genieten van wat er wel is.../ wat je al hebt dat werkt echt het beste.. moeilijk maar echt waar... want het komt echt vanzelf en het is jullie ozo enorm gegund!

Quote Post
Babywens - #10
door Dromen op 04 jan 2010, 19:29
Dromen

o ja.. ik had zoiets van: als ik na een jaar niet zwanger ben vanaf (datum x) want er staat gemiddeld een jaar voor, dan laat ik me onderste boven keren door de huisarts.. en dat was alle 3 de keren niet nodig..

nogmaals super veel suc6 en maak er een babyrijk jaar van, wie weet raken jullie wel zwanger van een tweeling

Quote Post
Babywens - #11
door Sasha op 04 jan 2010, 20:11
Sasha

Dromen3, dat zou een goeie grap zijn jah, een tweeling!!!!!!! Ik weet wat je bedoelt hoor, maar ik kan mijn gevoel nu eenmaal niet uitschakelen (hoe graag ik ook zou willen....)

Clet, ik zit op de bank jah. En ik kom uit Brabant (waar de nachten lang zijn hahahaha)

@Iedereen, vind het heel lief dat er mensen zijn die ons een hart onder de riem steken!! Thankx ladies!!!!

Janine, waar bevind jij je? (zowel in de cyclus als je provincie, hihih)

xx

Quote Post
Babywens - #12
door Dromen op 04 jan 2010, 20:24
Dromen

Sasha, van mij hoefde het niet meteen (zwager worden etc), ik had zoiets bij de 1e: ach dan sparen we toch lange, en ik was sneller dan verwacht zwanger, bij de 2e had ik zoiets van: ach dat duurt minstens een half jaar toch? (en ze schelen nog niet eens 1.5 jaar) en bij de 3e had ik zoiets van: ach ik heb al 2 bloedjes, die 3e is welkom, maar t hoeft niet perse... durf het bijna niet te schrijven, maar heb binnen 4 jaar tijd 3 ukjes gekregen..(en die 4e komt er niet). 

Nogmaals een super jaar toegewenst, want tis en blijft zooo mooi! (en vermoeiend, moeder is niet voor niets een overtreffende trap van moe.... )

Quote Post
Babywens - #13
door Rammy op 04 jan 2010, 20:55
Rammy

hey dames,

ik kom me hier ook melden hoor. vind het een super goed idee.

zullen we wel gewoon zo'n lijstje bijhouden? dan kunnen we het van elkaar een beetje bij houden!! vullen jullie hem verder aan?

ik heb vandaag mijn belafspraak gehad met het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis (WKZ). Heeft me wel goed gedaan. Had een hele aardige gyn aan de lijn. Ik heb eerst mijn hele verhaal gedaan. Hij gaf wel aan dat de antistolling/kinderasperine per persoon bekeken wordt, maar kon goed begrijpen dat ik daar wel aan wilde beginnen na 2 mk's ondanks dat er niks uit de onderzoeken is gekomen. Het bestel leek hem om een afspraak te maken en alles te bespreken. Nu moeten wij 11 febr naar mijn eigen gyn en daar krijgen we dus ook de laatste uitslagen van het chromosomenonderzoek. En dan moet ik mijn dossier opvragen. 25 febr heb ik dus een afspraak met de gyn van het WKZ en dan gaan we het verder bespreken. Dus dat is nog even spannend.

NOD:
24-10: Rammy, 31 jaar, 2e ronde na 2 mk's

Liefs Rammy

Quote Post
Babywens - #14
door Sasha op 04 jan 2010, 22:38
Sasha

Rammy,
Wat fijn dat ze je in ieder geval serieus nemen, en je ook serieuze gesprekken krijgt!! Dat word nog even spannend voor je.... en wat gezellig dat je op dit topic mee komt schrijven! Maar is je NOD niet 24-01, want nu staat er 24-10???

Ben blij dat er wat dames mee gaan schrijven... liep al een tijdje rond met het gevoel dat ik er juist door de maanden, en de zwangeren, nog meer mee geconfronteerd werd. Dus hier kunnen we het dan over het voortraject hebben, en hopelijk verhuizen we allemaal heel snel naar de maand-topics (en het liefst met zijn allen naar oktober)!! 

Ik pas het lijstje aan:
NOD: 
12-01: Sasha, 29 jaar, 7e ronde, 1 dochter en 1 zoon;
24-10: Ramona, 31 jaar, 2e ronde na 2 mk's; 

Groetjes!

Quote Post
Babywens - #15
door Moniek op 05 jan 2010, 08:08
Moniek

Hallo dames,

ook wij zijn net begonnen om voor een 2e schatje te klussen.
We hebben een zoontje dat in december 2 is geworden. Mijn vriend heeft het klussen heel lang tegen gehouden. Nou ja niet het klussen op zich, maar wel het stoppen met de pil. Nu zijn we dan eindelijk zover. Maandag moet ik ongi worden en dan zit ronde 1 erop.
Niet dat ik nu al verwacht dat het zover is, maar toch. Bij de 1e hebben we er ruim een jaar over gedaan om zwanger te raken en dan ook nog met allerlei ziekenhuis onderzoeken eraan vooraf.

Ik ga proberen om ook regelmatig iets te schrijven, maar ik ben daar niet zo heel goed in hoor.
Ik kom trouwens ook uit brabant Sasha

Pagina 1 van de 50
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!

Maak een gratis fotoalbum met al jouw babyfotos!

Voordeel voor verzekerden bij Achmea

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt..