| |
|
|
Mama's december 2009 - #1
door Saskia op 04 jan 2010, 09:33 |
Saskia |
|
|
DECEMBER BABY'S
24-11/ Patty/ Meisje/ Lieke
25-11/ Carolien / Jongen / Nizar
2-12/ Dina/ Meisje/ Anbar
3-12/ Miranda / jongen/ Luuk
7-12/ Simone / meisje / Dycke
8-12/patricia/ meisje/ Freja
9-12/ Didda/meisje/ Lyse
10-12/ Angelique / meisje / Sanne
10-12/ Roos / meisje / Dana
11-12/ Saskia / jongen / Decem
11-12/ Else Marie / meisje / Feline
21-12/ Lotti/ meisje/ Flore
22-12/ Danielle/ meisje/ Britt
24-12/ Cilia / jongen / Tygo
24-12/ Maggie/ Jongen/ Kian
24-12/ Cynthia/meisje/Alysa
24-12/ Esther/ meisje/ Meintje
24-12/ Heidi / meisje / Femke
27-12/ Jorisse / jongen / Mees
28-12/ Anne/meisje/ Pien
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #2
door Saskia op 04 jan 2010, 09:36 |
Saskia |
|
|
He ladies,
Wat een gestress om Tica op tijd op schook te krijgen. Het is echt nog even zoeken naar een ochtendritueel.
Ook Decem drinkt vanaf gisteren zijn flessen niet echt meer leeg, en nu ligt hij al een tijdje te huilen, zonder dat er (volgens mij) wat aan de hand is. Het zijn geen krampjes en hij kan ook nog geen honger hebben. Misschien is het gewoon een huildag.
Sas
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #3
door Cynthia op 04 jan 2010, 12:58 |
Cynthia |
|
|
hey dames
weer een nieuw topic!!
hier gaat alles al weer wat beter alleen alysa is nog wat snotterig.
ze drink ook niet goed ze komt bijna twee flessen te kort per dag dus moet morgen even gaan wegen.
het is niet van de verkoudheid want ze had het daarvoor al ze mag nu 100 drinken en drinkt maar 45 of 60 per fles ze plast gelukkig nog wel goed en e heeft er ook geen honger van ze doet niets anders als slapen.
hoop dat ze gewoon en luie baby is en niet iets anders.
groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #4
door Carolien op 04 jan 2010, 13:59 |
Carolien |
|
Hey allemaal!
Allemaal onrustige beebjes ineens?
Heid en Lotti, leuk dat jullie je babynieuws even met ons delen! Gefeliciteerd hoor! Ik bleef me idd toch afvragen of alles wel goed was gegaan bij iedereen...
Nou, Nizar drinkt minder en minder en geeft steeds over Ook heeft hij hele erge diarree. Gewoon geel water, wat overal heen loopt. Ik moet hem steeds helemaal wassen en verschonen.
Bij het drinken huilt hij steeds.. arm ventje.
Nou ben ik net naar de ha geweest en blijkt hij een virus te hebben (spugen en diarree) en een dubbele oorontsteking. Arm kereltje.
Hij wilde ook echt alleen nog maar lekker rechtop op je schouder. Als je hem neerlegt gaat hij huilen.
Oorpijn dus, en dat doet echt heel erg zeer. Ik vind het huilen dan eigenlijk nog best meevallen...  Hij heeft trouwens ook geen koorts, ik dacht altijd dat dat er bij hoorde bij een ontsteking.. niet dus.
Maar hij krijgt (nog) geen antibioticum, even afwachten dus. Goed in de gaten houden dat hij niet uitdroogt. Morgen komt de ha zelf even bij m kijken hier thuis, voor de zekerheid.
En onze cv is 2 dagen stuk geweest!!
Gisteren kwam er een monteur, het onderdeel wat kapot was, was niet meer op voorraad, dus hij kon niks doen. Vanmorgen is iemand van de fabriek zelf dat onderdeel komen brengen, nu is hij net klaar en begint alles weer op te warmen.
Kou vind ik zelf niet zo heel erg (lekker de open haard aan  ), maar midden in de nacht een diarree-beebje moeten wassen, en geen warm water voorhanden hebben, water koken dus, en hem in de ijzige kou uitkleden en weer aankleden vond ik eigenlijk wel heeeeeeel zielig.
Maar wij verwende mensen (dat besef je dan altijd ineens hè?!) hebben het weer overleefd..
Kindjes zijn weer lekker naar school, weer eenbeetje rust in de tent.
Saskia, is idd weer even een ritme krijgen he.
Nou, vanmorgen was Nizar ook even flink aan het huilen..net toen we weg moesten. Ik heb 'm met slaapzak en al in een dekentje gewikkeld, mutsje opgezet, en in de draagzak gehangen. Toen werd-ie rustig.. dan maar even zo dus.
Fijne dag verder allemaal!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #5
door Patty op 04 jan 2010, 16:26 |
Patty |
|
Zo een jonge ouders topic alweer leuk!!
Opvallend dat bijna alle kids mee doen met de onrust zal het dan toch een december ding zijn??
Wij liggen met zn 4-tjes met buikgriep op de bank vanacht om 2u begon Isa ik volgde haar om 3u en Marijn begon om half 4, Lieke begon vanmorgen met diaree en spugen dus we zijn weer lekker bezig!?
CArolien wat onwijs sneu dat je mannetje zo ziek is en wat een stoere vent dat hij zo weinig huilt!!
Heb je ORS in huis vind het onwijs smerig maat het helpt wel!!
Angelique hoe is het afgelopen met de controle van je hechtingen?? Wij mogen morgen naar het cb dan moeten ze even haar smereige naveltje controleren en ik ben benieuwd of ze goed gegroeid is?!
De spruw tja dat word erger en erger maar telkens als ik iets probeer met dat middeltje dan spuugt ze alles eruit en verkrampt ze de hele dag van de buikkrampjes. Ik wilde vandaag de ha bellen maar ja om daar nou kotsend te gaan zitten lijkt me geen succes!!
Ik ga weer even een bezoekje brengen aan de wc en lees jullie weer
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #6
door Danielle op 04 jan 2010, 16:40 |
Danielle |
|
He meiden,
Wat leuk een nieuw topic.
We zijn inderdaad nu allemaal bevallen, dus zitten we hier nu op ons plekkie.
Had al een stukkie tekst van het vorige topic, maar dat ging niet helemaal goed. Mijn hersenen werken nog steeds niet naar behoren (ooit wel dan  ) dus weet het echt even niet meer.
Las wel dat de beebs een beetje aan het sukkelen zijn.
Carolien, beterschap voor je mannetje.
Patty beterschap voor jullie allemaal.
Met Britt gaat het eigenlijk wel goed. Ze drinkt nog steeds niet al haar flessen leeg helaas. Maar als ze gedronken heeft is ze daarna helemaal tevreden. Heb wel alles bijgehouden en ben vandaag naar het CB geweest en alles was gewoon goed. Ze is gewoon snel tevreden. Op 29-12 woog ze nog 3260gr en nu was het al 3420 gr. Dus gewoon keurig. Dus ik maak me niet meer druk. Vanmiddag is het CB ook langs geweest voor de hoortest enz. (plek dat ze het gelijk doen terwijl ik er was) en dat was allemaal goed. Britt heeft dus wel spruw, maar gelukkig nog geen last van. Krijg vanmiddag van de Apotheek wel een kuurtje.
Ze slaapt nu al een paar nachten door, dus ben helemaal blij.
Vanmorgen werd ze om 06.45 uur wakker en alles ging goed met naar school brengen enz. Had gister alles al klaargezet, dus dat scheelde wel. Had het stuk ook al gelopen, dus wist ook hoe lang we erover zouden doen. Ja dat beviel me allemaal wel hihi. Achter de wagen met een grote trotse zus ernaast, helemaal super
Hoe was jullie 1e dag naar school met de kids? Alles goed gegaan ook.
Hoe gaat het bij jullie nu met de kraamvisite. Hier is het nog erg weinig. Zal van de week wel allemaal belletjes krijgen. Kreeg namelijk van een hoop mensen al te horen: we komen na de feestdagen hoor.
Pfff ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
Vandaag nog wat leuks gescoord bij de Kruidvat haha. Ze hadden daar zo'n wikkeldoek liggen, met elastiek bovenin en allemaal gaten erin. Zodat je die ook als doek kan gebruiken in de Maxi-cosi bijv. Je kan hem dan dichtmaken met het klittenband.
Snappen jullie wat ik bedoel.
Het was de laatste, toevallig een roze, maar nergens geen prijs en verpakking. Mocht ik hem meenemen voor 3 euro. Nou daar zeggen we geen nee tegen he hahaha
Hoe is het met jullie voorraad voor de baby? Veel spullen en hebbedingen of valt het mee?
Verder geen gekke dingen eigenlijk.
Ga even met me kleine meid kroelen en zo komen manlief en me andere moppie ook weer thuis.
Tot lees en schrijfse
XxX Danielle
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #7
door Angelique op 04 jan 2010, 17:57 |
Angelique |
|
Hallo allemaal,
Wat zijn de afgelopen 9 maanden toch snel gegaan  Nu al het jonge oudersforum..
Carolien; Wat lekker dat de cv het weer doet. We zijn idd erg verwend met zn allen hihi. Maar vervelend dat Nizar niet lekker is. Hoop dat hij zich snel weer beter voelt!
Patty; Arme jullie met jullie buikgriepjes  Vaak duren ze gelukkig maar een dagje.. Maar toch kun je je er ontzettend ellendig van voelen.
De wond is nog steeds ontstoken en open  De dokter denkt dat er misschien ergens van binnen nog een knoopje zit wat er niet uit wil, of niet wil oplossen. Ik was de eerste bij wie ze zoiets meegemaakt had (ook fijn haha) Dus mag doorgaan met mn badedasbadjes en plassen onder de douche en vrijdag terug komen. Als het dan nog steeds open is gaat ze de gyn weer bellen om te overleggen. Dus hoop zo dat als er nog wat in zit het er vanzelf uit komt.
Voor Sanne nu toch die gel (Daktaryn) gekregen omdat de spruw niet over gaat. Het is op zich goed te doen. Ze moet het op een maatlepeltje krijgen eigenlijk maar de dokter raadde aan om steeds een beetje op mn vinger te doen en dit in haar mondje uitsmeren. Sanne lijkt ook dit niet vies te vinden en je bent er even mee bezig maar het gaat prima. Dus hoop dat dit nu werkt.
Danielle; Zelf nog geen echt hebbedingetjes gekocht voor Sanne, maar wel al een hoop op het oog voor als ze straks wat meer kan  En verder hebben we een hoop knuffels, speeltjes en kleertjes gekregen. Hier loopt het trouwens ook geen storm wat het bezoek betreft. Dus ben ook benieuwd de aankomende tijd.
Saskia; Hoop dat je snel een fijn ritme hebt voor jou en je kleintjes Maar dat komt vast wel goed.
Cynthia; Fijn dat jullie weer beter zijn
Met Sanne naar het cb geweest. Ze heeft alles bij elkaar gehuild daar, terwijl ze normaal heel rustig is haha. Ze weegt nu 4200 en is 53cm. Ze zag er goed uit en deed alles wat ze moest doen. Dus helemaal trots op mn meisje. Eenmaal ingepakt in de maxi cosi was het weer een tevreden ding
Liefs Angelique
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #8
door Patricia op 04 jan 2010, 18:16 |
Patricia |
|
het is dat mijn camera zo ver ligt... freja heeft een slaap positie op mijn been gevonden die er best komisch uit ziet hahaha alleen is mijn voet helaas ook in slaap gevallen :s
woohoo een topic in jonge ouders forum 
gelijk even reclame maken... stem even op mijn meisje 
http://www.biobim-shop.com/shop/photogame.php?mode=galle ry&page=1&selected=911
freja is nog af en toe onrustig! maar heeft vandaag weer een heerlijke spuitbroek gehad waarna ze eventjes van de leg was... ze schrok namenlijk van zichzelf hahaha
kraamvisite loopt inderdaad erg langzaam! gister zijn weer vrienden geweest en vanaaf komen er ook wat!
gelijk voor mijn verjaardag  ja ja ik ben weer 32 maar om de een of andere rare reden gaat deze dag echt enorm langs me heen hahaha
afgelopen zaterdag waren er ook vrienden voor freja en voor mijn verjaardag en ben een beetje geschrokken.. normaal geven we elkaar altijd leuke kadootjes en leggen we altijd zoon 10/15 euro pp in een pot als we wat groters kopen met elkaar.... ik kreeg van 3 man een kadobon van een 10tje... ok gegeven paard niet in de bek.... maar krabbelde even achter mijn oor! freja kreeg een knuffel waar het afgeprijsde prijsje nog op zat.... ook een 10tje... dus samen hebben we voor 20 euro gekregen! mmm volgens mij moeten we ook maar wat kritischer naar onze kado bijdrage gaan kijken! vind het overgens ook heel hebberig klinken om er over te klagen en het zal wel aan mijn hormonen liggen maar we krijgen leukere kado's van buren!
verder heb ik mega hormoon problemen omdat mijn zwager erin is geluist!
iendin is zwanger en heeft echt een verhaal hoe het per ongelijk gebeurt is wat NERGENS op slaat die liegt echt dat het gedrukt staat en de hele family is in shock maar durft niets te zeggen omdat ze voor hem blij willen zijn (hij wilde ooit wel kinderen maar was er nog niet uit of hij dat met haar wilde en zeker nu nog niet...) dus er zit een enorme beladenheid op die zwangerschap! pppffff schoonzussen plak ze aub achter het behang!!! hoewel mijn schoonzusje super is hoor 
mijn broer heeft zijn nichtje nog niet gezien.... en stuurde vannochtend een sms om me te feliciteren.... leuk maar je had ook gister langs kunnen komen als je vandaag niet kan.... sukkel! en dat drama ook alleen maar door zijn trol!
wel kreeg ik vandaag!!!! een "hoera een meisje" kaart van hem!! ZE WORD MORGEN 4 WEKEN!!!!
anyways ik ben dus nog lekker aan het hormonen hahaha
maar ga nu aardappels pellen!
spreek jullie later
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #9
door Angelique op 04 jan 2010, 19:23 |
Angelique |
|
@Patricia; gefeliciteerd!! (nog een keer haha)
Maar wat jammer van je broer dat hij Freja nog niet gezien heeft. Je had al wel eerder geschreven dat jullie band niet al te best is, maar dit is wel echt heel erg van hem. Helaas heb je je familie niet altijd voor het uitkiezen. En laat de hormoontjes maar lekker razen 
En lullig voor je zwager! Want erin geluisd worden is niet bepaald de basis voor een kindje. Hoop dat het uiteindelijk toch goed zit tussen hun twee.
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #10
door Carolien op 04 jan 2010, 22:08 |
Carolien |
|
Patty en Angelique, wat een gedoe zeg, met die spruw..
Ha heeft bij Nizar nog gekeken, maar dat had hij iig niet.. Trouwens, geen van mijn kinderen heeft het ooit gehad.
Enne Patricia, jij blijft lekker alles op de hormoontjes gooien, maarre je bent al lang bevallen hoor!!!?? Ben jij niet gewoon zo'n druktemaker??  
Zullen we het Olivier eens vragen? Nee hoor, ik plaag je maar wat.. maak jij je maar gewoon lekker druk 
Patty, ORS heb ik nog liggen, mocht ik idd ook geven. Maar het gaat gelukkig vandaag tonutoe eigenlijk weer wat beter. Hij spuugt niet meer zoveel en drinkt ietsje meer. Ook had hij vanmiddag een flinke plasluier, dus da's een goed teken. Hij slaapt eigenlijk vooral de hele dag!
Ik had trouwens ook veel bezoek verwacht, zoals ik eerder schreef, kreeg ik allerlei telefoontjes van mensen, die zeiden in de vakantie te komen. Nou.... er is er bijna geen één gekomen. Vind het eigenlijk niet zo erg hoor.
Hoe voelen jullie je verder trouwens? Vooral de mama's die al wat langer geleden zijn bevallen?
Ik kwam vandaag tot de conclusie, dat ik eigenlijk al best wel weer heel fit ben. Helemaal niet meer moe, terwijl ik toch wel wat pittige nachtjes achter de rug heb, met een ziek jongetje. Hopelijk blijft het zo...
Ik begin wel alweer op te zien tegen het weer werken, ik moet 9 februari alweer.... blèèèèèèè&e grave;èè`. Het werken op zich vind ik niet zo erg, wel lekker om weer bezig te zijn, maar als je werkt met een druk gezin, gaan die weken zo snel voorbij. De tijd raast echt voorbij, en s'avonds ben ik dan zo moe...
Andere drie keren had ik er nog 7 weken zomervakantie achteraan, maar helaas heb ik nu die luxe niet. En ik vind m nog zoooo klein om al weg te brengen...  Ik heb een hele goede gastouder, waar ik erg tevreden over ben, dat is het probleem niet, maar ik wil m gewoon nog even bij me hebben. Nou ja, nog niet teveel over nadenken, ik heb nog een maandje..
doei
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #11
door Didda op 04 jan 2010, 23:23 |
Didda |
|
Jaa, ik heb jullie ook weer gevonden, zal de snelkoppeling op mn startpagina weer aanpassen.
Haha patricia,
Lekker aan het horonen inderdaad? Blijkbaar heeft de crisis invloed op het kado-geef-patroon van je vrienden  .
Vandaag hadden we terugkomdag van de samen bevallen cursus en dat was erg leuk. Natuurlijk hadden wij de mooiste baby mee!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #12
door Saskia op 05 jan 2010, 09:12 |
Saskia |
|
He Ladies,
Carolien: Lekker dat je CV het weer doet. Als het mij overkomen was zou ik zijn gaan logeren met de hele family bij mijn ouders of schoonouders. (ERG HE). Hopelijk knapt je ventje snel weer op.
Danielle: Tica vond het weer helemaal geweldig op school (we waren wel wat te laat) ze lag er 's avonds al om 18uur in, ze was moe zij ze. Vandaag blijft ze over en gaat ze 's middags na de BSO, heerlijk een dagje met me 2ventjes (manlief en Decem). Ik snap wat je bedoelt met de doek, ik heb er zelf ook naar gekeken. Het kruidvat heeft af en toe best leuke opruimingsaanbiedingen, in mijn zwangerschap heb ik 3boxkleden voor bij de oma's gekocht á 0,50 cent p.s.
Patrica: HAPPY BIRTHDAY. Ik snap wat je bedoelt qua kado's van vienden, wij hebben dat ook vaak. Ik heb laatst voor mijn beste vriendin de verjaardagsjurk gemaakt voor de 1ste verjaardag van haar kleine meid. Qua materiaal zat ik al op 30euro en dan nog de tijd die er in is gestoken. Decem kreeg van hun een kledingsetje van de Hema uit de opruiming (wel super leuk).
Ook hier al meer visite verwacht, hopelijk komen ze nog in de periode dat Niels thuis is. Ik zit met smart te wachten op de vistite van mijn werk, ik ben benieuwd wat ik krijg (een eerdere (oud)collega kreeg 100euro van het bedrijf en we hadden zelf allemaal nog 5euro pp gelapt, dus mijn verwachtigen zijn hoog) hopelijk niet onterecht. Heb namelijk een beetje een naar gevoel als ik aan mijn werk denk. Had gisteren een nieuwjaarsmail gestuurd maar (nog) helemaal geen reactie gehad.
Sas
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #13
door Carolien op 05 jan 2010, 11:15 |
Carolien |
|
Hey,
Waarom een naar gevoel Saskia? Door de manier waarop je bent gestopt toen?
Ik heb de vorige keren alleen van een paar collega's iets gekregen eigenlijk, collega's waar ik veel mee omga. Wij hebben een personeelsvereniging, zelfs daar heb ik deze keer en vorige keer bij Ziyan niets van gekregen... (betaal wel behoorlijk ieder jaar  ) Ach ja, ik let er maar niet op, heb ook tal van voorbeelden.... zucht.
Hier waren ze ook weer lekker moe van school... 
En alle sport- en verdere clubjes beginnen ook weer.. judo, wedstrijdzwem enz...
Nizar slaapt nog steeds heel veel, nu ook weer, op 20 cc melk (  ) na een warm badje... Maar de diarree is een stuk minder.. minder vaak op een dag iig.
Ik ga zo Ziyan weer van peuterspeelzaal halen.. die maakt het lekker bont op het moment.. zo stout.. zo aan het grenzen verkennen. Probleem is ook dat zij echt haar plekje weer moet zoeken. Tot Nizar er was kon ze een potje breken. Mepte ze één van de anderen, werd er door de anderen niet gereageerd, ze kon alles maken. Ineens doen ze iets terug, ze roepen dat ze dingen niet mag, kortom; ze wordt niet meer behandeld als het kleinste kindje wat alles mag, en dat heeft ze haarfijn in de gaten. Ook wel zielig eigenlijk, maar ja, ze moet er toch doorheen. Ik praat wel met de oudsten en leg ze uit, waarom Ziyan nu zo doet. Ze snappen het ook wel goed, maar toch... (en die taal..  ; 'hou je kop', 'jij bent stom'.. en dat soort zinnetjes uit zo'n schattig tweejarig krullenbolletje..past nog niet, dus ook daar hamer ik steeds op bij de groten, dat ze dus op hun taal moeten letten..)
groetjes!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #14
door Patty op 05 jan 2010, 20:12 |
Patty |
|
|
Goedenavond
Het griepje duurt iid een dag we zijn nl nu allemaal weer redelijk fit.
Carolien ook ik voel me wonderlijk fit ondanks de gebroken nachten. Nou kan ik ook best lang met weinig slaap maar we hebben afgesproken dat de kids vrijdag een nachtje gaan logeren zodat we een nachtje kunnen doorslapen......... Vreemd idee dat ze nu al een nachtje weg gaat.
Ik moet vakantie van vorig jaar opmaken en moet dus 9 maart weer werken. Maar ik ga er nog even niet over nadenken.
Ook al kan ik goed met weinig slaap ik hoop wel dat Lieke snel gaat doorslapen!!
Danielle ben dus jaloers op je
Sanne wat een rottigheid met die gekke baarmoeder en hechtingen van jou ik heb er ook echt nog nooit van gehoord. Ik heb vandaag weer de ha gebeld ivm de spruw van Lieke ze zouden me terug bellen maar deden dat op een verkeerd nummer dus ben ze mis "gelopen" morgen maar weer bellen. Ze krijgt er steeds meer last van en het word steeds erger maar dat andere spulletje krijgt ze echt niet meer. Ik ga wel zeggen dat jou meisje het wel krijgt misschien helpt het iets!?!?
Behalve het slechte drinken door de spruw gaat het met ons meisje wel top we vermaken ons prima!!
Patries ze zeggen altijd 9 mnd zwanger 9 ontzwangeren en ik vind dat je 25 jaar mag ontzwangeren!!! LOL.
Wat een gezeik voor je zwager ik weet niet of ik bij haar zou blijven. UITERAARD moet hij wel de zorg voor zn kindje helpen dragen maar ik zou zoiets niet kunnen vergeven!!
En ja van Marijn zn vader kregen we ook een kaartje vorige week en na veel vuldig uitnodigen is hij ook niet op Isa dr 2e verjaardag geweest. Wij zijn klaar met ons druk maken het kost teveel energie!!
Saskia morgen begint ons ritme weer maar das dan alleen de psz dus niet echt de hectiek van school en overblijven etc. Isa heeft er wel weer zin in!
En bezoek ook ik kreeg mailtjes en smsjes dat ze langs kwamen in de vakantie maar er is niemand geweest wel komt er komende week weer een berg bezoek!
Vandaag op het cb geweest ons meisje weegt 4580gr en ios 56.5cm dus ze groeit meer dan goed ondanks het vermidnerde drinken.
Omdat Lieke bijna altijd krampjes heeft het half uurtje na de fles denkt de arts dat haar maagje aan het rekken is en dat ze daarom ook minder drinkt als het maagje opgerekt is (joost mag weten wanneer!?) dan kan ze meer drinken en is de kans groot dat ze door gaat slapen!!
Verder niet zoveel te melden dus ik ga op de bank met een sapje en lees wel wat jullie avonturen zijn!!
Groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's december 2009 - #15
door Anne op 05 jan 2010, 20:32 |
Anne |
|
|
Hallo dames,
Hier ben ik weer, wat is het toch wat met die kindjes met spruw. Ik ken het gelukkig niet, de darmkrampjes zijn hier echter wel bekend. Gelukkig nog niet bij Pien. Die is tevreden met slapen, schone luier, flesje, boertje en weer slapen. Ze is echt enorm tevreden tot op heden.
Morgenvroeg nog kraamhulp, en dan sta ook ik er weer alleen voor. De kinderen waren vandaag naar het kdv en toen hebben wij de woonkamer even goed schoongemaakt, dus daar hoef ik dan voorlopig even niet achteraan. Voor zolang je dit schoon kunt houden met ons zessen en 1 hond.
Patty, het is niet Sanne die hectingen heeft, maar haar mama Angelique.
Verder jullie snel weer beter worden.
Patricia, gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog vele komen mogen en veel gezonden kindjes (als jullie dat willen).
Wat een verhaal weer van je broer, het houdt volgens mij niet echt op voor jullie he. Een tijdje rust in je gezinnetje is ook wel eens lekker, ik hoop er gauw op voor jullie.
Qua visite, loopt het hier rustig door. Ik heb mij echter wel voorgenomen om de dinsdag en donderdag als de andere 3 op het kdv zitten, geen visite te plannen, maar een echte pien en mama dag van te maken. Lekker knuffelen, bij slapen of wat dan ook.
Verder lekker blijven genieten allemaal
Liefs Anne
|
| |
|
|
|