Hoi Allemaal1
Stiekem zomaar deel 10 openen...... Ik had gedacht dat ik dat nu ik hier in mijn stoel hang wel mee zou maken, maar ik heb dus de laatste twee dagen geen internet gehad,mdat was pas echt balen! Normaal maakt me dat niet zoveel uit, maar als je de hele dag maar wat zit is dat wel vet balen!
Ik heb wel net allen bijgelezen, maar tis teveel om op iedereen persoonlijk te reageren, dan ben ik vanmiddag nog bezig!
Linda, leuk voor je dat je weer contact hebt met je zus

Ik zie mijn zus niet zo heel vaak (onze kinderen liggen elkaar niet zo), maar zou haar toch niet kunnen missen!
En wie weet, je zou zomaar opnieuw zwanger kunnen zijn....... Who knows? Maar ik denk dat jullie dat niet echt een heel erg probleem zouden vinden, toch?
Anita, fijn dat Rool weer werk heeft gevonden, helemaalin deze tijd!
Renee, Demi is echt een draakje zeg! Hahahahahahahaha, supercool, zomaar zelf een dvdtje aanzetten en een colaatje pakken!
Maiko is niet zo ondernemend wat dat betreft, die komt er gewoon om vragen. Soms probeert hij het met schreeuwen, echt zo van "HE FILLLLLEEMMMMPJEEEEEEE< CHOEEEEEEMELLLLLLL (filmpje, chocomel) Maar dan doen we dus niks he, eerst netjes vragen zeggen we dan.
Hij is helemaal verzot op Dombo, die hebben we de laatste weken wel 80x gezien! Tja, er komt een trein in voor, en olifanten, dat zijn toch wel twee lievelingsdingen van hem........
Ron is nu met hem naar de Pietengym. Ik hoop dat ze op tijd waren, want naar mijn bescheiden mening waren ze aardig laat de deur uit, en ik was dus echt om te ploffen! Die alle drie kunnen niet opstaan s'ochtends! Echt om knettergek van te worden! Dan komen ze om 8 uur naar beneden, en moet er aangekleed en gegeten en gedronken worden, en dan om half negen moet Rian op school zijn.... Als ik hier de sceptor zwaai staat dus iedereen op zijn laatst om 7.45 naast zijn bed, ik kan hier dus echt niet tegen! En als ik dan commentaar geef dan moet ik niet zeuren, maar blij zijn dat Ron het huishouden draait op het moment.... Nou ja, ik zit er nu wel een beetje door wat dat betreft, want het is niet zo als ik het altijd regel, en ik ben dus behoorlijk gefrustreerd nu dat ik het niet zelf kán regelen, dat doe ik liever dan toekijken hoe een ander het doet.... Hij regelt het wel allemaal, daar niet van, maar niet op mijn manier.....
Ik ben zo blij als we een paar weken verder zijn..... Als ik al die dingen weer zelf kan doen......
En nu klinkt het net of het allemaal vreselijk is, en dat valt op zich wel mee, alleen die momenten zoals vanochtend, dat is zooooooooooooooooooooooo irritant dan!
Ik hoop maar dat ze het leuk hebben op de gym, en dat Ron betere zin heeft dan toen ik ze de deur uitschopte net.
Ik ga maar eens proberen de vaatwasser uit te ruimen, en weer in te ruimen, dan voel ik me misschien nog iets nuttig. Want dat nutteloos toekijken, dat is echt mega-irritant! En dan te bedenken dat er een grote kans is dat mijn andere voet ook nog een keer moet, weer al die frustraties......
We hebben wel ook nog leuk nieuws, als alles goed is krijgen we binnenkort ook gezinsuitbreiding (nee nee ben niet zwanger en ook niet van plan dat te worden) in de vorm van een hondje! Onze keus is gevallen op een witte herder, wat een waanzinnig mooie beesten! En wat ik er van heb gelezen qua karakter erg goed geschikt voor een gezin met jonge kinderen..... De kinderen zijn er nu al wild over, dus dan zal het wel doorgaan
Nou, dat was het weer ff. Ik hoop dat ik nu geen internet storingen meer krijg, en lekker op tijd hier kan reageren!
Groetjes Monique