Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 45

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #1
door Linda op 19 nov 2009, 15:51
Linda

hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

9 weken zwanger, uitgerekend op: 08-10-2010

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #2
door Linda op 19 nov 2009, 15:56
Linda

Ooit bij deel 3 heb ik eens gezegt geloof ik dat ik deel 10 wel open of zoiets dus .... hahahaha Wel grappig hoor, de kindjes worden bijna 3 jaar en we zijn er nog steeds!  voor ons allemaal.  

En Iris,  hebben we allemaal wel eens zo'n rot dag! Morgen gaat het vast weer beter. 

Senna had net dood leuk een héle rol wc papier in de pot gedaan en wilde dat door gaan trekken  draak!!

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #3
door Linda op 19 nov 2009, 16:00
Linda

Marieke wij zitten allebij op 15.48 uur dus wie had nou de laatste??? Of was jij net een seconde later dan ik omdat jij toch onder de mijne staat hmmmmm ..... deel 11 voor jou dus!!

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #4
door Franka op 19 nov 2009, 16:14
Franka

linda
leuke foto
echt schattig zeg

rene
zijn ze al thuis of nog steeds onderweg

iris
dat gevoel ken ik maar al te goed
vooral als het een vakantie is van meer dan een week
maar het zijn dan ook geen standaard kindjes he
dus ook wel bergijpelijk dat je er iets eerder door heen zit soms

maar deel 10 alweer
gaat wel heel hard zeg
op naar deel 11 dan maar he

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #5
door Marieke op 19 nov 2009, 18:47
Marieke

Linda, ik had de laatste, want jouwe stond er al toen ik de mijne postte. Ik had trouwens post nummer 1001. Ik open dan wel deel 20 ofzo 

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #6
door Renee op 19 nov 2009, 19:13
Renee

wauw deel 10, wat cool!!!
met het oude forum erbij zitten we dan op 20000 berichtjes ofzo :o echt veel!!

mijn uggs zijn binnen hoor, ze zitten toch lekker hahahahahaah!!
ze zijn net zo geweldig als dat ik gehoopt had, ben heeeelemaal blij

Linda, Demi heeft dat ook wel eens gedaan met een wc rol hahahah, kleine draak! Nu probeert ie het soms nog met een lege wc rol, fijn altijd als je het eruit moet vissen!

Gaan we trouwens nou ooit ook nog eens een keer meeten?????? Dat zou toch wel leuk zijn....

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #7
door Iris op 19 nov 2009, 21:48
Iris

Hahaha Linda, Nemo heeft dat geintje ooit geflikt met de verjaardagskalender. Zo eentje met foto's. En mooi dat ie dat deed vlak voordat we een weekend weg gingen. Dus toen we terugkwamen vond ik dat ding in de plee. Helemaal verneukt!

Franka, je hebt helemaal gelijk. Het is ook wat als kindjes de hele week binnen moeten zitten omdat ze ziek zijn geweest. Robijn trouwens nog steeds, die had vanmorgen nog verhoging, maar vanavond weer 39 koorts.

Renee: ik stel voor een nieuwjaarsborrel! Bijvoorbeeld met zijn allen naar Kidz City hier in Utrecht. Is leuk voor de kids (geloof ik want ik ben er nog nooit geweest, haha!), en dan kunnen wij ondertussen kletsen. Zit trouwens tegenover Sint Marie, waar Nemo dus heen gaat!

En hoera voor ons, want 10 delen is echt veel!

39 weken zwanger, uitgerekend op: 12-03-2010

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #8
door Mamma van joyce op 19 nov 2009, 22:06
Mamma van joyce

hoera deel 10!

helaas is utrecht veel te ver voor ons.... kan het niet in eindhoven ofzo...
dat is nog wel te doen..
morgen peutergymmen met zwarte piet!!

gr au3

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #9
door Iris op 20 nov 2009, 00:08
Iris

Dan is het niet te doen voor de mensen uit het noorden en oosten. Ik vind Den Bosch ook prima, misschien is dat nog net te doen? lijkt me handig om het voor iedereen zo centraal mogelijk te houden, dat iedereen ongeveer even ver moet (ja, ik heb makkelijk kletsen, maar ik zou het er ook voor over hebben om 1,5 uur te rijden, het is maar wat je wil).

39 weken zwanger, uitgerekend op: 12-03-2010

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #10
door Anita op 20 nov 2009, 07:30
Anita

Iris ik laat de meiden wel enten denk ik. Sanna is nu weer beter terwijl Ilsa gisteravond en vannacht 40.1 heeft gehad. Wat je al zegt hoe weet ik zeker dat dit de mexicaanse was...

Renee gefeliciteerd met je aankoop Gelukkig maar dat ze ook goed passen.

Ilsa heeft trouwens ook de zijkant uit haar ledikant en zou nooit zomaar uit bed gaan. (tot nu toe) Die roept ook als ze moet plassen. Zo gek al Demi zal ze het niet snel maken met cola op de bank een filmpje kijken haha.

Linda gefeliciteerd met je zus in alle opzichten.

Wat betreft afspreken, ik doe mee. Mits ik kan natuurlijk.

Lastig weet niet meer wat er gezegt is allemaal, sorry.

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #11
door Franka op 20 nov 2009, 07:56
Franka

afspreken vind ik prima hoor
maar dan wel ergens waar je met de trein makkelijk kan komen
heb geen auto
of iemand moet mij op willen pikken vind ik ook prima hoor

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #12
door Renee op 20 nov 2009, 08:34
Renee

T is maar net hoe graag je wil denk ik dan.
Ik zou er ook wel 1,5 uur voor rijden hoor, geen probleem, toch leuk als je elkaar eens in het echt ziet??
Helaas kan je t niet iedereen naar de zin maken, dus je houdt denk ik altijd mensen die het te ver vinden.

Nieuwjaarsborrel vind ik een goed plan!!!

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #13
door Audrey op 20 nov 2009, 08:37
Audrey

Den Bosch zou ik ook prima vinden. Utrecht maakt me ook niet zoveel uit.

Kayla slaapt ook al een paar maanden in een groot bed. Gelukkig voor ons, want nu kan ze zelf gaan plassen 's nachts (potje staat op haar kamer) Vanmorgen zei ze dat ze tuttie kwijt was en dat ze toen even het licht aangedaan heeft en tuttie is gaan zoeken.(die zat tussen de muur en haar bed geklemd) Kleine wijsneus. Ik heb haar gezegd dat ze dat goed gedaan heeft 

Linda, leuk dat je weer contact hebt met je zus en dat ze ook nog zwanger is 

Renee, dus het was het wachten dan wel waard 

10 delen is echt veel 

Ik ga Kayla naar de psz brengen en zelf sporten: callanetics en zumba. En dan werken tot 17.00 uur..........
Fijne dag allemaal!

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #14
door Monique op 20 nov 2009, 09:11
Monique

Hoi Allemaal1

Stiekem zomaar deel 10 openen...... Ik had gedacht dat ik dat nu ik hier in mijn stoel hang wel mee zou maken, maar ik heb dus de laatste twee dagen geen internet gehad,mdat was pas echt balen! Normaal maakt me dat niet zoveel uit, maar als je de hele dag maar wat zit is dat wel vet balen!

Ik heb wel net allen bijgelezen, maar tis teveel om op iedereen persoonlijk te reageren, dan ben ik vanmiddag nog bezig!

Linda, leuk voor je dat je weer contact hebt met je zus 
Ik zie mijn zus niet zo heel vaak (onze kinderen liggen elkaar niet zo), maar zou haar toch niet kunnen missen!
En wie weet, je zou zomaar opnieuw zwanger kunnen zijn....... Who knows? Maar ik denk dat jullie dat niet echt een heel erg probleem zouden vinden, toch? 

Anita, fijn dat Rool weer werk heeft gevonden, helemaalin deze tijd!

Renee, Demi is echt een draakje zeg! Hahahahahahahaha, supercool, zomaar zelf een dvdtje aanzetten en een colaatje pakken!
Maiko is niet zo ondernemend wat dat betreft, die komt er gewoon om vragen. Soms probeert hij het met schreeuwen, echt zo van "HE FILLLLLEEMMMMPJEEEEEEE< CHOEEEEEEMELLLLLLL (filmpje, chocomel) Maar dan doen we dus niks he, eerst netjes vragen zeggen we dan.
Hij is helemaal verzot op Dombo, die hebben we de laatste weken wel 80x gezien! Tja, er komt een trein in voor, en olifanten, dat zijn toch wel twee lievelingsdingen van hem........
Ron is nu met hem naar de Pietengym. Ik hoop dat ze op tijd waren, want naar mijn bescheiden mening waren ze aardig laat de deur uit, en ik was dus echt om te ploffen! Die alle drie kunnen niet opstaan s'ochtends! Echt om knettergek van te worden! Dan komen ze om 8 uur naar beneden, en moet er aangekleed en gegeten en gedronken worden, en dan om half negen moet Rian op school zijn.... Als ik hier de sceptor zwaai staat dus iedereen op zijn laatst om 7.45 naast zijn bed, ik kan hier dus echt niet tegen! En als ik dan commentaar geef dan moet ik niet zeuren, maar blij zijn dat Ron het huishouden draait op het moment.... Nou ja, ik zit er nu wel een beetje door wat dat betreft, want het is niet zo als ik het altijd regel, en ik ben dus behoorlijk gefrustreerd nu dat ik het niet zelf kán regelen, dat doe ik liever dan toekijken hoe een ander het doet.... Hij regelt het wel allemaal, daar niet van, maar niet op mijn manier.....
Ik ben zo blij als we een paar weken verder zijn..... Als ik al die dingen weer zelf kan doen......
En nu klinkt het net of het allemaal vreselijk is, en dat valt op zich wel mee, alleen die momenten zoals vanochtend, dat is zooooooooooooooooooooooo irritant dan!

Ik hoop maar dat ze het leuk hebben op de gym, en dat Ron betere zin heeft dan toen ik ze de deur uitschopte net.

Ik ga maar eens proberen de vaatwasser uit te ruimen, en weer in te ruimen, dan voel ik me misschien nog iets nuttig. Want dat nutteloos toekijken, dat is echt mega-irritant! En dan te bedenken dat er een grote kans is dat mijn andere voet ook nog een keer moet, weer al die frustraties......

We hebben wel ook nog leuk nieuws, als alles goed is krijgen we binnenkort ook gezinsuitbreiding (nee nee ben niet zwanger en ook niet van plan dat te worden) in de vorm van een hondje! Onze keus is gevallen op een witte herder, wat een waanzinnig mooie beesten! En wat ik er van heb gelezen qua karakter erg goed geschikt voor een gezin met jonge kinderen..... De kinderen zijn er nu al wild over, dus dan zal het wel doorgaan

Nou, dat was het weer ff. Ik hoop dat ik nu geen internet storingen meer krijg, en lekker op tijd hier kan reageren!

Groetjes Monique

Quote Post
Deel 10 voor jan.2007 hoeraaa - #15
door Linda op 20 nov 2009, 13:44
Linda

LEUK een nieuws jaars borrel, ik doe mee!! Als Mart me kan brengen dan vind ik een endje rijden ook niet erg. Anders zou ik met de trein gaan en dat doe ik nog liever niet al te lang met kleine Goldie. 

en leuk Monique een hondje!!!!

Ooooooooo Goldie is wakker ......

Pagina 1 van de 45
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!

Maak een gratis fotoalbum met al jouw babyfotos!

Voordeel voor verzekerden bij Achmea

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt..

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.