| |
|
|
Miskramen/antifosfolipidensyndroom - #1
door Janet op 02 nov 2009, 17:30 |
Janet |
|
|
Hallo,
Ik had een berichtje geplaatst onder oorzaak miskramen gevonden, maar ik begin toch even een nieuw topic. Ik heb 3 vroege miskramen gehad, heb inmiddels bloedonderzoek gehad ivm mogelijkheid van antifosfolipidensyndroom. Nou blijk ik positief voor die anticardiolipine (de antistoffen dan), ook was er een eiwit afwijkend. Over een aantal weken word ik opnieuw geprikt, omdat ze afgaan op 2 of meer metingen en wie weet is de volgende keer alles goed qua bloed.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik had al wat verhalen gelezen, maar dit forum helpt mij altijd wel, al is het maar om verhaal kwijt te kunnen of andere verhalen te horen.
liefs Janet.
|
| |
|
|
| |
|
|
Miskramen/antifosfolipidensyndroom - #2
door Ramona op 07 nov 2009, 08:34 |
Ramona |
|
|
Hoi Janet,
Ik heb nog geen ervaring met de onderzoeken. Ik krijg ze namelijk 2 december en dan de uitgebreide onderzoeken hebben ze me belooft, dus ook chromosomen. Ben er wel een beetje zenuwachtig voor hoor. Ik heb zelf 2 miskramen achter de rug binnen een jaar en aangezien ik vroeger longembolie heb gehad, willen ze nu al de onderzoeken gaan doen. En moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vindt. Het enige vervelende nu is dat we het veilig moeten doen en dat is zo tegen je gevoel in bah!
Hoe gaan die testen in zijn werk en hoeveel buisje bloed hebben ze bij jou afgenomen. Hebben ze jou man/vriend ook getest? Dat gaan ze bij mijn vriend wel doen! En hoe lang duurde het bij jou voordat ze de uitslagen binnen hadden? Ik hoop dat wij ze voor de kerst binnen hebben. Ik weet dat de chromosomen onderzoeken wel 2 maanden kan duren....
Liefs Ramona
|
| |
|
|
| |
|
|
Miskramen/antifosfolipidensyndroom - #3
door Janet op 07 nov 2009, 09:00 |
Janet |
|
Hoi Ramona