@ Sringkela, leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Dia.
Als je haar niet langer dan een uur in zo'n loopstoeltje laat zitten is het volgens mij niet zo erg. De hele dag is bereslecht voor haar heupjes dus als ze het leuk vindt kan ze er volgens mij wel gewoon even in.
@ Sas, is het meest positieve nieuws dus die je in deze omstandigheden kon verwachten. Fijn voor jullie ook al zal het best nog een lange en moeilijke weg zijn die komen gaat. Sterkte voor jou en je familie.
Doordat Myrthe nu in haar achteruit door de kamer gaat krijg je hele grappige taferelen. Van de week zag ik haar niet zo snel en net op dat moment kwam er een enorme noodkreet onder de box vandaan. Ze had keurig haar hoofd omlaag gedaan en is doorgeschuiveld haha. Ik moest toen alleen erg voorzichtig (was alleen thuis) box optillen proberen dochterlief te ontwijken.
Wat ik helemaal geweldig vind is als je op haar kamertje komt en ze is wakker dat ze enorm tussen de spijlen door kan lachen naar je. Gewoon zo blij om je te zien heerlijk gewoon.
Verder werk ik morgen een dag extra en gaat dochterlief naar mijn ouders toe. Mannetje boos omdat ik dat niet met hem heb overlegt en maar gewoon geregeld had. Nu heeft ie daar op zich wel gelijk aan dat overleggen geen kwaad kan maar ik word weer kwaad als Myrthe wel naar zijn ouders mag en niet naar de mijne.
Ok ze hebben 2 lieve honden en het is af en toe een enorme chaos in huis maar ze zijn zo megalief voor haar en trots op haar dat ik dat wel aan de kant kan zetten. Manlief dus niet vandaar een huis vol bonje gisterenavond.