Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Mama's maart 2009 2

Naar laatste post.. Forums » Jonge ouders

Pagina 1 van de 60

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #1
door Annelies op 19 okt 2009, 20:27
Annelies

Hier is deel 2 alweer.

Rustig dagje gehad. Is f kort ik ga Gtst afkijken doei

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #2
door Amelie op 21 okt 2009, 12:43
Amelie

Ja! Dit forum naampje moeten we hebben omdat Anne ons anders nooit terug vindt.....

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #3
door Annelies op 21 okt 2009, 13:41
Annelies

Dat dacht ik.
Zo heette wij toch aan de zwanger kant toch?
Hier gaat het echt perfect.
Voel me zo ontzettend goed.

Jorick eet een boterham!!!! Gister en vandaag een hele.
Wat worden onze kleintjes toch groot he.

Doei doei

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #4
door Saskia op 21 okt 2009, 14:42
Saskia

jeetje Annelies wat gaat dat snel zeg.
Myrthe sabbelt net heel lief op een broodkorst maar als er stukjes in haar keel gaan oei oei oei dan is het kokhalsen geblazen.

Zijn alle andere kleintjes ook al aan het broodeten, kruipen of andere leuke kunsten aan het vertonen????

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #5
door Amelie op 21 okt 2009, 17:47
Amelie

Ja, die van mij kan sinds een paar weken eindelijk eens DOOR rollen. Ze kan ook best kleine dingetje oppakken al. Dus ze rolt het hele huis door als je niet uitkijkt. Het liefst ligt ze ineens onder de bank alle bouten te inspecteren. Ze kan ook zelf broccolistronkjes eten.  Dit betekent dat er in een straal van een meter allemaal kleine broccoliballetjes liggen, die toch best lastig op te ruimen zijn. 
Ach en vroeg in de ochtend zingt ze graag keiharde levensliederen. Ze kan ook zelf haar speen in en uit doen. Ze speelt echt al. Grappig gezicht. Ze sputtert ook erg graag spuug. Ze kan het uitgieren van pret, maar het allergrappigste is hoe lief en innemend ze naar je kan kijken en dan een dikke grijns met trappelende pootjes. Je ligt dan alsn een gesmolten plas boter op de grond 

.....

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #6
door Saskia op 22 okt 2009, 09:41
Saskia

goeie morgen,
nou vanmorgen de uitslagen van mijn vader gekregen.
hij moest er om *:20 zijn en geloof me een uur later belde me moeder en ik dacht echt dat ik het niet meer had zeg.
hij krijgt zo snel mogelijk chemo en bestralingen en een operatie waarbij ze het stuk darm waar de tumor zich in bevind gaan weg halen.
ze hebben wel twee kleine plekjes op zijn lever gevonden maar een nieuwe ct zonder kleurstof zal aangeven of het daadwerkelijk uitzaaiingen zijn of niet.
ze hebben ook een aantal lymfklieren gevonden die aangetast zijn maar de arts verwacht dat dat door de chemo en betralingen ook opgelost wordt,.
de al met al binnen het slechte nieuws dat mijn vader kanker heeft toch nog goed nieuws gekregen.
in ieder geval een lichtpuntje.
de arts heeft gezegd dat dit goed te behandelen is dus dan gaan we er ook zeker van uit.
het zal al met al wel een zware rit worden maar de vooruitzichten zijn gunstig en dat zal het voor mijn vader wat makkelijker maken.
ik ben echt enorm opgelucht dat het naar omstandigheden toch meevalt.

verders hier eet daan als het ff kan twee boterhammen maar dan krijgt ie te weinig melk binnen dus heb hem weer even een stapje terug gezet.
geef hem ook gewoon stukjes peer als ze mooi zacht zijn banaan is hier geen optie ben bang dat ie dan meteen verstopt raakt.
nee qua kids gaat het hier geweldig.
daan kan al even zelfstandig zitten en rolt ook hier de hele kamer rond.
ik maak me totaal geen zorgen het zal allemaal vast wel komen.
en tja wat eten betrefd ontwikkeld hij razend snel omdat dat ook een echtte hobby is van hem.

zo meiden ik heb nikki beloofd dat ze evne achter de pc mocht.
doeggie

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #7
door Sringkela op 22 okt 2009, 13:39
Sringkela

hoi dames,

dacht ik dat ik jullie weer gevonden had, zijn jullie gesplits of gaan jullie twee topics bijhouden. Ik heb net een verhaaltje weg zitten tikken bij mama van de mooiste babies2 .

ik moet eerst even kwijt dat ik de aller aller aller aller leukste en mooiste kind van het universum heb.  

Dia word echt al een hele dame, weet al echt wat ze wilt en niet. als mevrouwtje iets niet lust of geen honger meer heeft  dan krijg je ook voor geen goud die lippen van elkaar. Ze is gelukkig geen moeilijke eter en probeert alles. (het liefst wat ik op mijn bord heb liggen)  Ze vertikt het om langer dan een minuut op haar buik te liggen en rolt meteen weer terug. kan al zelf zitten en probeert zich aan alles op te trekken om te gaan staan. bedje en box hebben we al moeten verlagen omdat ze anders over de rand heen kukelt. zoveel kracht zit er in dat kleine lijfje. Ze heeft sinds vorig week een loopstoeltje en dat vind ze geweldig. ik weet dat het afgeraden word door de CB maar geeft een kind niet zelf aan waar ze aan toe is of niet. Vinden jullie mij onverantwoord omdat ik haar toch daarin laat spelen?

Saskia sterkte trouwens met je vader.

gr. Sringkela 

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #8
door Saskia op 22 okt 2009, 14:11
Saskia

@ Sringkela, leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Dia.
Als je haar niet langer dan een uur in zo'n loopstoeltje laat zitten is het volgens mij niet zo erg. De hele dag is bereslecht voor haar heupjes dus als ze het leuk vindt kan ze er volgens mij wel gewoon even in.

@ Sas, is het meest positieve nieuws dus die je in deze omstandigheden kon verwachten. Fijn voor jullie ook al zal het best nog een lange en moeilijke weg zijn die komen gaat. Sterkte voor jou en je familie.

Doordat Myrthe nu in haar achteruit door de kamer gaat krijg je hele grappige taferelen. Van de week zag ik haar niet zo snel en net op dat moment kwam er een enorme noodkreet onder de box vandaan. Ze had keurig haar hoofd omlaag gedaan en is doorgeschuiveld haha. Ik moest toen alleen erg voorzichtig (was alleen thuis) box optillen proberen dochterlief te ontwijken. 
Wat ik helemaal geweldig vind is als je op haar kamertje komt en ze is wakker dat ze enorm tussen de spijlen door kan lachen naar je. Gewoon zo blij om je te zien heerlijk gewoon.

Verder werk ik morgen een dag extra en gaat dochterlief naar mijn ouders toe. Mannetje boos omdat ik dat niet met hem heb overlegt en maar gewoon geregeld had. Nu heeft ie daar op zich wel gelijk aan dat overleggen geen kwaad kan maar ik word weer kwaad als Myrthe wel naar zijn ouders mag en niet naar de mijne.
Ok ze hebben 2 lieve honden en het is af en toe een enorme chaos in huis maar ze zijn zo megalief voor haar en trots op haar dat ik dat wel aan de kant kan zetten. Manlief dus niet vandaar een huis vol bonje gisterenavond.

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #9
door Stasia op 22 okt 2009, 19:05
Stasia

Yippie, we hebben twee topics....

op welke gaan we verder?

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #10
door Annelies op 22 okt 2009, 20:55
Annelies

Deze!!!
De ander is vol, dus vandaar!!!

Hier een belabberd dagje.

Morgen schrijf ik wel meer maar ik ben echt op voor nu!!!

Doeii

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #11
door Saskia op 23 okt 2009, 10:03
Saskia

hallo allemaal, 

dank je met het nieuws van gister hebben we veel goede moed wat mijn vader betrefd.

nou en dan zal ik jullie nu het aller grootst en best bewaarde geheim aller tijden verklappen.

wacht ff hoor moet me even mentaal voorbereiden......

zitten jullie allemaal......

tja moeilijk tikken natuurlijk als je staat.......
nou hou je vast........

daar komt ie dan he......

onze daan he ....
ja je weet wel,

die kleine bink.....
alhoewel niet zo klein eigenlijk.....

is toch echt de ALLER LEUKSTE, LIEFSTE, RUSTIGSTE, MOOISTE BABY OOIT VERWEKT EN GEBOREN SINDS HET BESTAAN VAN DE MENS....

nou meiden die kunnen jullie in jullie zakken steken haha.

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #12
door Stasia op 23 okt 2009, 17:03
Stasia

Uhhh... 3 dan...

We hadden mama's van de mooiste babys'. Die is inderdaad vol.

Maar er is nu een "mama's van de mooiste baby's deel 2" en dit forum.

Op welke gaan we verder? Lijkt mij niet echt handig de groep in tweeen gesplitst. Het maakt mij ook niet uit op welke we verder gaan.

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #13
door Saskia op 23 okt 2009, 19:30
Saskia

ben ervoor om met deze door te gaan

Ga morgen lekker kuren in fontanta nieuweschans. Helemaal zin in.
Ga samen met een vriendin. Eerst worden we volgesmeerd met chocolade hmmmmm en daarna  een herfstlunch (wat dat ook mag zijn) en als afsluiter een herfstaromamassage. We mogen de hele dag gebruik maken van de sauna's en de termaalbaden. Goh wat een ellende.

Ga vast oksels etc in orde maken want kan er natuurlijk niet als een verzopen moeke bijlopen daar haha

Doeiii

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #14
door Annelies op 23 okt 2009, 19:44
Annelies

Ik ga ook voor deze!!!

Druk geweest vandaag. Maar wel oer gezellig hoor.
Weinig thuis geweest.

Jorick kruipt achteruit, met het rollen erbij komt hij een heel eind door de kamer.
We hebben hele conversaties met ons 2, a a a a. Betrapte me vanmiddag in de stad dat we ook weer zo'n gesprek hadden en ik deed ook zo mee haha.

Fijn weekend allemaal!!!

ps wat een vreselijk nieuws van het 15 jarig meisje zeg. (voor wie het nog niet mee had gekregen) ze was kerngezond en is overleden aan de mexicaanse griep.

Quote Post
Mama's maart 2009 2 - #15
door Stasia op 24 okt 2009, 15:15
Stasia

Ik heb net een berichtje geplaatst op het andere forum om het te sluiten. 
Ik hoop dat de rest ook gauw deze kant op komt.

En ik hoop dat Anne ons zo ook weer terug kan vinden. Ben wel benieuwd hoe het met haar en Lucas gaat.

update:
Hier geen nieuws.

ooo... ja... mijn vent gaat vanavond op stap... en dan heb ik het huis (en de kids) voor me alleen. Ik heb nog een mooi filmpje liggen en een boek. Ik moet nog wat op internet opzoeken enz... dus de avond is zo om....!!!

Fijn weekend allemaal.

Pagina 1 van de 60
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.