| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #496
door Astrid op 12 mrt 2010, 09:46 |
Astrid |
|
|
@ Jeetje Sab, wat een naar verhaal! Heel veel sterkte voor je vriendin met Partner en jij ook he!
Fruithapjes, ik ben begonnen met alleen maar peer een week lang.
Toen peer met banaan (idd omdat het zo dik was), als je alleen banaan wilt doen kun je het ook aanlengen met een beetje nutrilon (of ander merk) melk, en ik doe appel met peer. Ik merk aan Max dat de appel nog niet helemaal goed valt, dus die heb ik er weer tussenuit gelaten.
Ik maak het per dag en niet vooruit, want dan vind ik het ook niet goed eruit zien. Volgens kan het wel hoor, maar als ik de tijd hebt doe ik het per dag.
Vanochtend met Max naar de Huisarts geweest want hij heeft nu al sinds dinsdagavond koorts, niet schrikbarend hoog en hij is gewoon vrolijk, maar wilde toch even voordat we het weekend ingaan laten checken. Gelukkig nergens geen ontstekingen te vinden, hij is erg verkouden en daar kan hij ook koorts van hebben. Als hij suf wordt, dan is het eigenlijk pas nodig om naar de arts te gaan, maar dat is hij gelukkig niet. Nog steeds even vrolijk en hij stal de show in de wachtkamer, liet hardop een boer en toen reageerde iedereen lachend en vervolgens ging hij ook schaterlachen....dan voel je je zo trots.
@ Ellen, ik ben maar 1 week ongesteld geweest. Maar jij hebt natuurlijk ook langer bv gegeven, dus misschien dat het daaraan ligt.
Mijn opa ligt niet meer in coma, maar hij is ook niet bij, het zit er ergens tussen in. En dat kan ook nog weken gaan duren.
Nou meiden fijn weekend alvast!
Liefs Astrid
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #497
door Anja op 12 mrt 2010, 22:45 |
Anja |
|
|
@ Jacqueline Fijn dat je nu weer op het forum mee kunt kletsen via je pc thuis.
@ Marjolein Hoe vond Rosaline het zwemmen? Mijn man is vorige week met Roan wezen zwemmen. Hij wou in eerste instantie alleen gaan. Maar hij vond het toch prettiger als ik even mee ging voor het geval het niet lukte met aan en uitkleden. (ik had geen zin in zwemmen) nou het was maar goed dat ik mee was. Want Roan vond er helemaal niets aan. Hij heeft alles bij elkaar geschreeuwd. Nu was er ook erg veel herrie misschien dat dat het was. Ik heb hem dus maar bij mijn man weg gehaald die uit alle macht probeerde om het hem naar de zin te maken. Binnenkort gaan we het op nieuw proberen.
@ Astrid sterkte met je Opa. Hoe gaat het met Max nog verhoging? Wat een stunt in de wachtkamer van de huisarts, geweldig. Wat is het leven toch mooi als je klein bent. Alles mag.. hihi
@ Linda wat vervelend joh dat je zo’n last van je ongesteldheid hebt. Ik had voor dat ik zwanger was van Roan altijd erge buikpijn en rugpijn. Maar gelukkig is dat nu een stuk minder.
@ Sabrina Wat een verhaal joh van je vrienden. Sterkte.
Roan krijgt een half potje fruit met een halve liga. Ik maak het fruit niet vers. Onze kleine man moet er niets van hebben. Hij begint dan gelijk te kokken als ik hem vers fruit geef. Heel apart..
@ Hillie je vroeg hoe z’n koemelk allergie test wordt gedaan. Zover ik weet beginnen ze met een beetje melk op de lippen te smeren. Dan wordt er 2 uur gewacht en gekeken of hij er een reactie op krijgt. Dan doen ze een paar drupjes in zijn mond en weer wachten. Zo gaan ze steeds iets verder. Mijn man is bij de uitleg geweest. Maar zo gaat het ongeveer in het kort omschreven.
Fijn dat Fenna helemaal gewend is aan het spreidbroekje.
@ Paula hoe gaat het met je?
@ Ellen ik was 5 weken na de bevalling alweer ongesteld. En gelijk weer regelmatig. Ik ben na 3 keer ongesteld te zijn geweest weer aan de pil gegaan. Nu ben ik weer gestopt i.v.m wens voor een tweede. Ik zou even de huisarts bellen. Ik zou het anders niet weten.
Volgens mij heb ik op iedereen gereageerd.
Hier gaat het goed. Roan heeft het rollen nu helemaal onder de knie. Hij rolt er op los door de box. Verder hebben we een kinderstoel gekregen van mijn zus en daar zit meneer heel deftig in. Hihi.. Zo lief om te zien. En dan merk je ineens het gaat allemaal wel heel erg snel. Hij wordt alweer zo groot.
Tot snel maar weer.
Groetjes Anja.
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 19-12-2010 |
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #498
door Marjolein op 14 mrt 2010, 08:19 |
Marjolein |
|
Hoi meiden,
Ik kan niet zo uitgebreid reageren, want ik zit op mijn werk. Maar wilde toch even met jullie delen dat vriendlief zijn opa gister is overleden..
Hij was al oud, dat scheelt, maar het is toch weer even heel confronterend als er binnen 2 maanden 2 personen in de familie overlijden.
Heb al zo'n superdrukke week, elke dag is er iemand jarig, en ik moet 5 dagen werken, met 1 dag vrij er tussen...
Vannacht Rosaline 4 keer gezien en daar tussen door 3 keer wakker geworden van allemaal lui die uit gingen/waren geweest en dronken liepen te schreeuwen bij ons achter de tuin... Ben nu dus echt aan t slaapwandelen, maar t is gelukkig (nog) niet erg druk op mn werk.
Tot zover mijn klaagzang, moest t ff kwijt!
Anja, Rosaline vond het zwemmen helemaal geweldig!! Ze moest constant lachen en was zelfs aan het gillen van plezier! Zo leuk om te zien, ze trok ook alle aandacht naar zich toe met dat gekke gedrag, echt heel gezellig.
Ik heb me dus gelijk opgegeven en we gaan voortaan elke week.
Ze is zowiezo erg gek op water, houdt ook van douchen en badderen. Misschien omdat ze ook in t water geboren is?
Wat jammer dat Roan het niets vond. Inderdaad misschien waren de herrie en de prikkels hem teveel? Kan me voorstellen dat je t binnenkort weer even probeert, ben heel benieuwd of ie t dan wel leuk vind. Laat je t ff weten?
Het gaat inderdaad snel he? Ze kunnen echt ineens al zoveel meer. Ik vind het wel prachtig om die ontwikkeling te zien hoor en wat kan je geweldig genieten van die kleine popjes, niet?
Astrid, hoe is het met Max? Kan me voorstellen dat je hem voor het weekeind even wilde laten nakijken, straks zit je in het weekeind met een ziek kind. Dan wordt het allemaal net even wat lastiger...
Haha, wat geweldig, zo'n clowntje. Altijd mooi natuurlijk al die aandacht, helemaal als iedereen om jou lacht! Geef hem eens ongelijk!
Hoe is het met je opa?
Ellen, ik had voor ik zwanger was altijd super veel last van mijn ongesteldheid. Bij de eerste echo bleek dat dat kwam omdat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt. Nu ben ik ongeveer 3,5 maand na de bevalling weer ongesteld geweest, maar het viel me eerlijk gezegd mee. (ik geef volledige borstvoeding, zonder bijvoeding) ik had afgelopen maandag weer ongesteld moeten worden, maar ben t nog steeds niet. Het was bij mij ook gewoon een weekje, maar ik had wel 2 weken daarna een beetje bruin bloedverlies. Volgens het CB kon dat te maken hebben met mijn eisprong, maar dat geloof ik inmiddels niet meer, want dan zou k nu ongesteld moeten zijn. (of k ben weer zwanger&hellip
Sabrina, ben je nog bij je vrienden geweest? Hoe was het met hun mannetje? En met hunzelf natuurlijk, dat wil je echt niet mee maken! Wat voor dag zwem je? Op de donderdag?
Misschien een hele domme vraag hoor, maar is het erg als de appel in het fruithapje bruin wordt? De smaak veranderd toch niet? Ik merk dat Rosaline eigenlijk wel steeds meer toe is aan vast eten, maar ik probeer het toch nog even te rekken. Wel leuk om te zien hoe ze observeert hoe je eet en drinkt. Nog een maandje en dan mag ze ook aan de groente. (als ik het nog zolang vol kan houden)
Nou meiden, ga weer verder. Sorry als k niet op iedereen gereageerd heb, maar zit al een half uur op deze site, weet niet of mn werkgever dat ook in de gaten houdt!
Liefs
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #499
door Astrid op 15 mrt 2010, 20:38 |
Astrid |
|
@ Anja, wat leuk dat Roan het rollen zo onder de knie heeft en dat hij zo deftig in zijn kinderstoel zit. Het gaat hard he! ongelooflijk dat de tijd zo snel gaat.
@ Lein, gecondoleerd met het verlies van de opa van je vriend! Je hebt het idd druk zeg! Kan me voorstellen dat je dan even geen zin en tijd hebt om te reageren. Maar als ik het zo lees, heb je toch gereageerd.
Balen dat Rosaline zo veel is geweest die nacht, dan heb je ook niet echt je rust he!
Bij mij wordt de appel ook bruin als ik hem een tijdje bewaar (al na een halve dag), dus ik maak de appel niet meer vooruit. Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik vind het niet echt fris. Peer en banaan worden minder bruin.
Nou ik ben er waarschijnlijk achter wat Max heeft. Hij heeft volgens mij de zesde ziekte. Hij heeft 3 dagen koorts gehad, geen aanwijsbare symptomen verder van oorontsteking o.i.d. Daarna 2 dagen niets, maar wel onrustig, slapjes. En sinds gisteravond heeft hij vlekjes in zijn gezicht en sinds vandaag vlekjes over zijn hele romp en billen. Echt zielig hoor, want volgens mij jeukt het bij hem (op internet zeggen ze van niet), maar hij is echt zo aan het worstelen om van zijn rug af te komen en zit maar te trappelen met zijn benen. Vannacht hebben we dan ook echt een hele beroerde nacht gehad, hij was aan een stuk door van 00.30 u tot 05.00 u bezig geweest en tot krijsen aan toe. Zo zielig joh! Ik ben redelijk gebroken nu, maar ik vind het nog zieliger voor Max. Morgen maar weer even de dokter bellen, maar denk toch dat ze zeggen paracetamol en verder moet het vanzelf over gaan. Maar ben wel blij dat ik nu weet wat het is, want als je kind zo lang niet lekker in zijn vel zit en je niet weet wat er is, word je wel een beetje wanhopig hoor. Ik ben zelf ook nog steeds niet topfit en op mijn werk is het megadruk. Ook nog dat gedoe met mijn opa erbij en mijn schildklier ligt plat (waardoor je extra moe kan zijn) heb inmiddels wel medicijnen, maar die moeten nog ff hun werk gaan doen. Leef nu een beetje in een roes. Straks zal het denk wel weer goed komen, maar nu alles ff op de automatische piloot. Verder gaat het wel prima hoor, binnenkort ff lekker een weekendje weg, ben er aan toe!
Nou meiden tot snel weer.
Liefs Astrid
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #500
door Marjolein op 16 mrt 2010, 14:41 |
Marjolein |
|
|
Wow Astrid, voor jou ook heftig dus!
Arme Max, lijkt me echt naar als je kindje zich steeds zichtbaar niet lekker voelt en je weet niet wat het is.
Beterschap voor hem!!
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #501
door Hillie op 16 mrt 2010, 16:05 |
Hillie |
|
|
hey meiden,
Kom van de week weer even reageren op de berichtjes. Ben jarig vandaag! Heerlijk verwend met mooie cadeaus en tekeningen van Sara.
Tot gauw
Liefs Hillie
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #502
door Ellen op 16 mrt 2010, 21:39 |
Ellen |
|
|
Hallo meiden
Bedankt voor de tip van de menstruatie ik ga er nu gewoon van uit dat het na mijn stopweek stopt want die begint donderdag is het volgende week nog bel ik even de dokter of verloskundige
julia heeft het rollen helemaal ontdekt naar haar buik maar terug nog niet. Zolang ik niet kijk speelt ze lekker op haar buik maar heeft ze in de gaten dat ik kijk begint ze te mopperen.
Ik kwam vandaag thuis met Julia na het werken en ze had echt herkenning van zo ik ben weer thuis zo leuk om te zien.
Julia begint steeds meer al het eten van ons veel interessanter te vinden dan haar eigen fles. Zo zat Arie met een corneto en die wil en zal ze hebben. Een paar likjes gehad maar toen vonden wij het genoeg maar daar was mevrouw het niet mee eens boos dat ze werd maar ik stond ook al met de fles klaar dus kon ze daar op aanvallen en dat was een papfles dus wel goed.
@ Astrid hoe is het met max al wat beterder
@ Sabrina hoe is het met het kindje van je vrienden.
@ Marjolein gecondoleerd met de opa van je vriend
@ Hillie gefeliciteerd met je verjaardag
liefs Ellen
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #503
door Paula op 17 mrt 2010, 08:57 |
Paula |
|
|
Hallo allemaal!
Allereerst Hillie: van harte met je verjaardag (gisteren). Het was supergoed weer, dus je hebt vast een lekker dagje gehad?
Ik ben weer helemaal beter gelukkig. Nu is het te hopen dat we het voorlopig wel gehad hebben allemaal. Is ook wel lekker om gewoon eens allemaal lekker gezond en vrolijk rond te lopen hier! Volgend weekend ga ik m'n man verassen voor z'n verjaardag. Ik 'ontvoer' hem naar Den Haag, eerst lekker shoppen, dan uit eten en in een luxe hotelletje slapen, volgende dag heerlijk uitwaaien op het strand. Kortom: echt even tijd met z'n tweetjes! Mijn vriendin past op Wessel en Katya en het is de 1e keer dat Katya een nachtje gaat logeren. Vind het wel spannend, maar voor mijn gevoel toch al makkelijker als de 1e logeerpartij van Wessel. Ik heb er zin in!
@ Sabrina, jee wat heftig zeg de bevalling van je vriendin! Gelukkig lijkt alles erop dat Colin er niets aan over heeft gehouden en hopelijk kunnen ze nu langzaam echt gaan genieten van hun kleine mannetje.
@ Marjolein, gecondoleerd met het verlies van de opa van je vriend. Ook al is iemand oud bij overlijden, het blijft natuurlijk een verlies. Sterkte ermee. Wat leuk dat Rosaline zo'n waterratje is, genieten he? Ik ben trouwens weg van de foto die je nu hebt geplaatst, wat een heerlijk meisje zo om te zien!
@ Astrid, is Max inmiddels alweer wat opgeknapt? Het is zo naar voor zo'n kleintje om zich niet lekker te voelen. Ze hebben natuurlijk nog niet echt veel manieren om duidelijk te maken wat er aan de hand is, daar kun je je behoorlijk machteloos om voelen.
@ Anja, jammer dat Roan het even niet zag zitten in het zwembad. Maar idd, gewoon blijven proberen, de meeste kindjes genieten er (uiteindelijk) enorm van. Ik wil binnenkort ook eens gaan met Katya, ben heel benieuwd hoe zij het vindt!
@ Ellen, wat leuk dat Julia al zo aan het rollen is. Maar wel een drama queen haha als ze pas gaat protesteren op haar buik als ze ziet dat jij kijkt! Zo zie je maar weer, ze zijn slimmer dan wij soms denken!
Bijna alle kindjes zijn al lekker aan de fruithap lees ik. Hier wachten we nog een paar weekjes tot Katya 6 maanden is, maar het gaat echt opschieten nu! Raar idee hoor dat onze frummels van de zomer al zo'n 9 maanden zijn en al vanalles kunnen eten dan, kunnen zitten etc. Pfff, soms gaat het me echt veel te hard!
Liefs Paula
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #504
door Astrid op 17 mrt 2010, 09:13 |
Astrid |
|
|
@ Hillie, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een fijne dag gehad?
@ Lein, dankjewel voor je medeleven!
@ Ellen, wat leuk dat Julia zo aan het rollen is. En ze zijn idd slimmer dan wij denken. Ik heb het vermoeden dat Max zich ook bewust is van onze aandacht en daar geregeld gebruik van gaat maken. Ook hij is meer bezig met ons eten en als hij helemaal beter is, wil ik een groente hapje gaan proberen. Denk dat ik met worteltjes ga beginnen.
Is er al een veulentje? En zijn de nachten nog een beetje te doen?
@ Paula, wat fijn dat jullie weer opgeknapt zijn! Het is zeker heerlijk om gezond en wel in je vel te zitten. Wat een superheerlijk idee om er met zijn tweetjes even tussen uit te gaan. Ben benieuwd wat je man ervan vind!
En wat je zegt, de tijd vliegt, het is idd een raar idee om te zien dat ze over een aantal maanden kunnen zitten en van alles eten.
Max is echt aan de beterende hand nu. Hij is vannacht niet komen spoken en de vlekjes worden zichtbaar minder. Wel is hij nog moe, maar dat is logisch, hij heeft niet heel veel slaap gehad de laatste tijd.
Vandaag ben ik heerlijk vrij en het wordt super weer hier, dus ben helemaal vrolijk! Hoop dat het weer zo blijft, vind het zonnetje echt mijn vitamine op het moment!
Nou meiden, fijne dag en tot snel weer.
Liefs Astrid
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #505
door Linda op 17 mrt 2010, 09:40 |
Linda |
|
|
Lieve Meiden,
Ik wil even laten weten dat ik er nog ben. Ik ben een beetje druk momenteel, maar hoop heel gauw even te reageren en mijn verhaal te doen. Ik lees af en toe wel en ik leef met iedereen mee.
Liefs Linda
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #506
door Jacqueline op 17 mrt 2010, 14:40 |
Jacqueline |
|
hee lieve meiden
Nog bedankt voor de Felicitaties voor mijn meisje.. hahahhaha.. 3 alweer.. PFffffff, gaat heel snelallemaal.. Maar goed, ze is dus super verwend en heeft de dag van haar leven gehad.. hahahha.. En wij zijn ook weer 10 jaar ouder geworden.. hahahhahahah..
Hillie jij ook nog een happy Birthday toegewenst.. leuk he al die tekeningen, waar ze zo hun best op hebben gedaan.. hahaha.. Hoop dat je een mooie dag heb gehad..
Anja Leuk he dat rollen.. Ook deze Roan heeft dat helemaal door.. Alleen vind die het niet altijd even leuk en dan wil die terug en ligt die ergens op met z'n hoofd en kan dan niet verder rollen.. hahaha.. Schattig dan die gezichtjes.. Ook helemaal trots van KIJK MIJ NOU!!! hihi.. Ben blij dat het zo goed gaat..
Astrid.. Hoe gaat het nou met Max??? Alles alweer beter.. Zielig.. Nou hoop dat jullie gewoon weer lekker ervan af zijn.. Het mooie weer komt eraan.. JOHOEEEEEEE... Ben zo blij.. O ik las dat Max de 6de ziekte had.. Tjeetje, gelukkig is het niet ernstig en hij kan het dan maar gehad hebben.. Alleen die jeuk.. Misschien als het erg is menthol poeder gebruiken.. Dat is toch voor de jeuk??? Of ben ik wel weer heel ouderwets.. hihi.. Laat het maar snel overgaan..
Lein.. Gecondoleerd meid.. Heel veel sterkte.. En denk je ook een beetje aan jezelf.. Neem ook even de tijd voor jezelf!!! Tis allemaal al wennen genoeg met zo'n kleintje en dat dit allemaal nog.. Even een pas op de plaats is ook goed.. Dan maar een kaartje sturen.. Zo.. hahahha.. Wat leuk dat Rosaline het zo lekker heeft in het water.. Maak je nog eens foto's?? Ben benieuwd.. hahah..
Ellen Wat grappig.. ja ze willen snel meeeten he.. Echt leuk om te zien.. Hahahah.. Dat ijsje is bijna groter dan haar zelf.. hahahhaha.. Nou laat er maar lekker van proeven.. Lusten ze straks het meeste toch??
Paula wat fijn dat je je eindelijk weer goed voelt.. En nu lekker op naar den haag.. Lekker hoor.. Kan je op strand van Scheveningen lekker eten.. Doen wij ook nog wel eens.. Of deden.. En even lekker genieten van z'n tweeen.. Heel veel plezier hoor.. Geniet er van
Die van ons vond de taart van Kyra ook wel super lekker en interessant.. Woede toen Roan niks meer kreeg.. Hij eet nu ook zo goed als met de pot mee.. hahah.. Alleen rijst en pasta vind ik nog niks, maar dan krijgt hij een potje wortelen met een aardappel.. Heerlijk vind die het.. Hij smult er echt van.. hahah.. en boos als het op is.. Verder is het hier SUPER!!!morgen heb ik een tweede sollicitatie gesprek.. De tweede ronde dan wel te verstaan.. hahahha.. ben zo blij.. Vorige week de eerste gehad en ik vond het geweldig dus ik hoop dat het allemaal goed komt.. Vind het weer zo spannend.. Verder vandaag mijn papsje jarig en uit volle borst voor die gekke man gezongen.. hahahhaha.. Dat is traditie geworden.. hahaha.. Dus hij vond het helemaal top.. En nu op mijn werk, maar ik moet weer weg..
Meiden super leuk dat (voor degene die op hyves zitten) jullie een berichtje hebben gestuurd.. Waardeer ik toch heel erg.. hihi..
dikke kus van mij
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #507
door Astrid op 18 mrt 2010, 09:42 |
Astrid |
|
hallo meiden
even weer een berichtje van mij heb de afgelopen tijd wel meegelezen en van iedereen alles gevolgd maar had niet veel puf om te reageren was een beetje grieperig en ben nog niet helemaal fit mar gaat vanzelf wel weer over  . heb nu heerlijk vrij en hoef volgende week donderdag pas weer aan het werk zalig.
Met Timothy gaat het ook goed hij zit nu op de vier flessen en slaapt van ongeveer kwart voor 7 tot de volgende morgen zes uur en in het weekend komt ie rond 7 uur.
zag dat iedereen een aardig schema had van timothy is het volgende
om kwart over zes een fles van 210 cc, dan om plusminus 10 uur een fles van 180 cc en dan even slapen als hij wil dan om twaalf uur half een een heel potje fruit dan om half drie een fles 180 cc om vijf uur een half potje groente en dan rond half zeven een papfles van 210 cc.
hij vind alles wel lekker dus is best makkelijk.
timothy rolt ook al aardig maar nog niet doorrollen en hij wil al een beetje tijgeren vooral als hij bij ons op bed ligt of op een kleed op de vloer.
@astrid wat een verhaal van je opa wil je heel veel sterkte wensen hoe is het met max knapt hij al lekker op hoop het wel.
@ paula
leuk zeg samen een weekendje weg zie dat hier nog niet zo gauw gebeuren maar ja wie weet een keertje als die boef wat groter is.
@marjolein
gecondoleerd met het verlies van de opa van je vriend en fijn dat die kleine meid het zo fijn vind om te gaan zwemmen wij willen op korte termijn ook gaan zwemmen.
@ jacqueline
sucses met je tweede sollicitatiegesprek hoop voor je dat het gaat lukken.
aan alle andere weet niet meer wat iedereen heeft geschreven zal de volgende keer weer op jullie reageren
groetjes van astrid
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #508
door Astrid op 18 mrt 2010, 18:50 |
Astrid |
|
|
Even een kort berichtje.
Ik ben namelijk helemaal kapot van het feit dat het leven zo abrupt kan zijn!
Een vriend van mij (laatste tijd niet veel contact meer gehad, maar voorheen ontzettend veel) is overleden, hij is vandaag overleden na een ongeluk in Frankrijk met het fietsen! Ik ben er ff helemaal door uit het veld geslagen! Wat triest dat zo'n lieve jongen van 27 zomaar uit het leven genomen kan worden! Bizar zeg......
|
| |
|
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #509
door Anja op 18 mrt 2010, 20:47 |
Anja |
|
|
Hallo Allemaal,
Hier dan weer eens een berichtje van mij.
Vandaag met Roan naar het consultatie bureau geweest. Alles was goed. Hij groeit precies zoals het hoort (middelste lijntje).
Heb als advies gekregen om de box en zijn bed naar beneden te doen. Dit omdat hij als zo rolt en behoorlijk sterk in zijn beentjes en armen is. Verwachten ze dat Meneer zich binnenkort wel eens omhoog zou kunnen trekken, dus gaan staan!!!! Mijn kleine kereltje wordt groot. Moet zeggen nu mijn man Roan zijn bed naar beneden heeft gedaan. Ik er toch wel een beetje moeite mee had. Het is nu echt geen baby meer maar een dreumes, hihi..
@ Marjolein gecondoleerd en vergeet jezelf niet in deze drukke periode
@ Astrid hoe gaat het met Max? Hopelijk weer helemaal opgeknapt
@ Ellen leuk hé als ze beginnen te rollen..
@ Paula alvast een fijn weekend samen met je man. Wat een leuk idee om hem te verrassen met zijn verjaardag. Roan gaat het weekend ook uit logeren naar mijn zus. Dit omdat we een feestje hebben. Roan is al eerder uit logeren geweest. Dus ik zal er nu niet meer zo moeite mee hebben als de eerste keer.
@ jacqueline Met jullie Roan gaat het ook lekker zo te lezen.. Hij eet al helemaal met de pot mee. Hoeveel flessen krijgt hij nu nog?
@ Astrid wat fijn dat het zo goed gaat met timothy. Ook een fijn schema lees ik.
@Astrid (max) lees net je berichtje van het overlijden van een vriend. Verschrikkelijk zeg.. Sterkte.
@ Sabrina hoe is het met je vriendin en haar kindje? Was benieuwd. Hopelijk gaat het allemaal goed.
Nou meiden tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Anja
|
| |
25 weken zwanger, uitgerekend op: 19-12-2010 |
|
| |
|
|
Mama's van Oktober 2009 baby's - #510
door Linda op 19 mrt 2010, 19:42 |
Linda |
|
|
Hoi Meiden,
Eerst zo veel mogelijk reageren.
@ Sabrina, Ja echt zeker weten geen nr 3 meer. We zijn heel blij dat er na alles toch nog een nr2 gekomen is. En nu is het goed, mijn man wordt ook al 47 dit jaar en als je dan denkt van over een jaar of 3 nog een, nee dan is hij 50 en dat vinden we toch ook echt te oud om nog een keer vader te worden. Het is dus gewoon lekker genieten van deze 2. Maar stiekem vind ik het af en toe wel raar om dit niet meer mee te maken. Maar wie weet maken we het ooit mee als toekomstig oma, over heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel jaar.
Jou mannetje doet het zeker goed zeg. En lekker he die nachten. Jill krijgt een heel potje fruit en dan na 1,5 uur nog een fles van 90 en dan 2 daarna een heel potje groenten en dan weer 2 uur daarna een fles van 180.
Hoe is het nu met je vriendin en de kleine?
@ Hillie, de huishoudbeurs was gezellig. Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar vooral genoten van even een dagje weg zonder kids. Het zit niet onder alle omstandigheden in het pakket. Ik val er helaas net buiten. Daarnaast is het ook heel moeilijk te plannen omdat ik dan steeds oppas nodig heb en zowel mijn moeder als zus zitten in de verzorging en werken dus onregelmatig. Ik kan dan dus ook weer niet op vaste dagen en dat maakt het ook weer lastiger.
@ Paula, Hoe is het nu met je? Ben je weer helemaal opgeknapt? En de kinderen ook niet meer ziek? Ok ik lees dus nu dat je weer beter bent. En wat leuk dat je je man gaat verrassen. En voor jou natuurlijk ook lekker om er even tussen uit te zijn.
@ Astrid (Max), Zielig he als ze ziek zijn. Ik vind dat altijd zo erg voor ze. En dan balen dat jij je ook niet lekker voelt. Ik hoop dat jullie allebei weer gauw zijn opgeknapt. Wat erg zeg dat hij zo'n jeuk had. En dan zo'n nacht pff hopelijk is het nu helemaal achter de rug. En wat balen van je schildklier dat zijn dan dingen die je er eigenlijk nu niet bij kan hebben. Hopelijk gaat dat ook rap weer beter worden.
Wat een verschrikkelijk bericht van je vriend, gecondoleerd. Wat kan het leven toch hard zijn. Heel veel sterkte de komende tijd.
@ Ellen, Is het veulentje er al? En hoe is het nu met je ongesteldheid? Grappig hoe ze door hebben of ze je aandacht hebben of niet. Ze beginnen daar echt een beetje gebruik van te maken.
@ Anja, Wat gaat het snel he. Roan alweer in de kinderstoel. Het echte baby is wel heel gauw weg, ze worden echt te snel groot. En nu lees ik dat je ook het advies krijgt om de box en het bed naar beneden te zetten. Oei het gaat dan ineens echt heel hard zeg.
@ Marjolein, Alsnog gecondoleerd met de opa van je vriend. Het zijn zware tijden zo. En vooral lekker blijven klagen als het nodig is. Het kan echt goed opluchten.
@ Jacqueline, Hoe is je sollicitatie gegaan?
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb wel wat drukke dagen gehad, maar volgende week is het weer wat rustiger. Mijn man zit in Frankrijk met de vrachtwagen. Is gisterochtend om 6,30 van huis gegaan en ik verwacht hem morgen begin van de middag weer thuis. Ik blijf alleen echt slecht slapen als hij niet naast me ligt heel irritant. Ook het 24 uur zorgen voor de kids zonder hem vind ik best zwaar. Maar hij vind het geweldig dit soort ritten dus ik gun het hem. Met Jill gaat het prima. Gister controle gehad voor haar navelbreukje en we kijken het nog even aan en mag dus over 3 maanden weer terug komen. Verder begint ze steeds minder te slapen overdag en daar moet ik wel even aan wennen. Ze deed altijd veel korte slaapjes in haar bed en dat ritme is aan het veranderen. Nu heeft ze vanmiddag dik 1,5 uur geslapen en ik ben wel 4x wezen kijken of alles nog goed ging. Normaal was het nml max 30 min en dan was ze weer wakker. Ik ben benieuwd of dit gaat doorzetten.
Liefs Linda
|
| |
|
|
|