ZWANGER:
- 12-09-2009 Anoeska - Ingen
- 13-09-2009 Linda
- 15-09-2009 Wendy -zwolle
- 22-09-2009 Fabiènne - Arnhem
- 29-09-2009 Janine - Amersfoort
BEVALLEN:
- 21-03 Nienke - Yinthe Vera*
- 27-08 Marina - Silas
- 09-09 Kelly - Wies - Schinveld
- 09-09 Roelie - Roy - Emmen
- 10-09 Hendrika - Eliza - Gorinchem
- 12-09 Hiske- Storm- Sneek
AFSPRAKEN:
- 21-09 Janine VK
- 23-09 Anoeska Strippen 2ex
- 23-09 Fabiènne VK
Jemig Anoeska hoe houd je het vol, k heb al echt moeite om van de bank naar de keuken te lopen,heb echt het gevoel alsof ik met een bal tussen mijn benen in loop (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) dus gaan winkelen IK MOET ER NIET AAN DENKEN

. Sterker nog ik durf echt neit in mijn eentje nog ergens naar toe te gaan. Ik zak zovaak echt letterlijk door mijn benen heen vanwege de pijnscheuten in mijn liezen. Net alsof iemand mij met een mes aan het bewerken is. Voel ook vaak van die steken in mijn vagina, wat een K gevoel zeg!!!!
Heb zelf de hele middag op bed gelegen. HEERLIJK. Om kwart voor 6 was ik pas beneden, aangekleed en gedoucht. Zal het wel nodig gehad hebben....
Roelie, heb je zoveel kraamverband nodig dan; zat er niet voldoende in het kraampakket????
Krijg zo visite van een vriendin, gezellig!!!!
Gisteren trouwens nog ruzie gehad met een vriendin aan de telefoon, sloeg echt nergens op, weet niet waar zij last van had:
Al vaker heb ik gezegd dat ze (mijn vriendinnen) beter niet over de vader kunnen beginnen omdat ik daar te emotioneel op reageer. Vooral de laatste tijd. Nou aan de lijn begon zij er weer over. Toen zei ik: "sorry maar ik wil niet over hem praten" en ging verder met een ander onderwerp. Maar zij stelde nog een vraag over hem. Toen heb ik een paar zinnen verteld om vervolgens direct te zeggen: "maar zoals ik net al heb aangegeven wil ik niet over hem praten omdat ik daar geirriteerd van raak." Nou ja het telefoongesprek duurde niet lang meer en een half uur nadat we hadden opgehangen heb ik terug gebeld met het volgende: ik zei:" ik heb een vraag: zou jij mij een plezier kunnen doen om totdat ik bevallen ben niet meer over hem te kunnen beginnen. Vraag maar niks meer over hem omdat ik merk dat het mij emotioneel te veel doet en ik geirriteerd raak. Ik wil mijn frustraties jegens hem niet op jou botvieren, je bent een goede vriendin en ik wil niet boos worden op/geirriteerd raken op/ bot zijn tegen jou terwijl ik dat tegen hem zou moeten worden/doen. Dus of je daar aub rekening mee kan houden." In mijn ogen een hele redelijke vraag omdat ik haar wil beschermen zodat ik niet een keer naar haar toe uitval en zij niet de juiste persoon is. Maar zij werd kwaad....... Echt

ze voelde zich op haar plaats gezet en haalde echt de meest vreemde dingen erbij als van: "wij hebben allemaal het beste met je voor" Ja dacht ik wat heeft dat met deze situatie te maken........ Vervolgens zei ze: "ja en je wilt ook al niet meer afspreken als ik vraag wat voor een plannen je aankomende week hebt, hoe je toen reageerde voelde ik mij ook al op mijn plaats gezet.............." Ik dacht echt oh waar gaat dit over. Ik probeer haar te beschermen en ik stel een simpele vraag of ze de vragen over de vader van mijn kleine ff kan uitstellen tot na de bevalling omdat ik te heftig reageer. Dan vraag ik toch niet teveel.......
En afspreken/plannen, nee natuurlijk niet, zelfs met mijn ouders plan ik niks. Ik bekijk per dag hoe ik mij voel en of ik nog niet bevallen ben, het kan ieder moment gebeuren. Ik spreek liever op de dag zelf wat af dan dat ik mensen moet afbellen omdat het begonnen is. Als ik dat aangeef heeft dat toch niks met op de plaats gezet voelen?!?!?!?!!??!?! Ze zal wel ongesteld geweest zijn ofzo want vond het werkelijk NERGENS OP SLAAN!!!!!!!!!!!!!!
Ladies, een andere vriendin kan ieder moment komen. Fijne avond, slaap lekker voor straks en tot morgenochtend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!